بازدید 42833
۶

شیخ‌الازهر: عاشورا به ایران نروید!

کد خبر: ۲۸۷۰۸۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۹ 24 November 2012
در حالی که تعدادی از علمای الازهر برای سفر به ایران برای آشنایی با مراسم عاشورا آماده می‌شدند، احمد الطیب شیخ الازهر در دستوری از سفر آنها به ایران در ایام عاشورا ممانعت به عمل آورد.

به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری الوفد، پس از آنکه در سال گذشته تعدادی از علما و اندیشمندان مصری از دانشگاه‌های این کشور و به‌ویژه الازهر با سفر به ایران در ایام تاسوعا و عاشورا از چگونگی برگزاری این مراسم آشنا شدند، سال جاری، احمد الطیب شیخ الازهر سفر علمای الازهر را به ایران ممنوع کرد.

بنابر این گزارش، این دستور شیخ الازهر پس از آن صورت گرفت که دفتر حفظ منافع ایران اقدامات لازم از جمله تهیه بلیط و ویزا برای این تعداد از علمای الازهر را انجام داده بود اما آنها پس از دستور شیخ الازهر از دفتر حفظ منافع ایران عذرخواهی کردند.

دکتر فرید حماده معاون رئیس دانشگاه الازهر، دکتر علوى امین استاد دانشگاه الازهر و محمود شعیب، دبیرکل دانشگاه الازهراز جمله افرادی بودند که پس از دستور مستقیم احمد الطیب به دکتر اسامه العبد رئیس دانشگاه الازهر از سفر به تهران انصراف داده‌اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸۹
انتشار یافته: ۶
متاسفانه وقتی اینها در راس شان اینگونه باشند نباید از عوامشان توقع داشت با حرکات احمقانه و جنایت کارانه عزاداران حسینی را به خاک و خون نکشند .آیا این چیزی است که اسلام به ما یاد می دهد ؟ امیدوارم شرایطی پیش بیاید تا کسانی همچون وهابیون و ... کاملا از فرق اسلامی کنار گذاشته شوند و دنیا متوجه شود اینها مسلمان نیستند .
لبیک یا حسین
ترسیده حق به گوششان برسد و شیعه شوند
ترس ازنهضت حسین دلیل این انصراف انحرافیست
ترس از واقعیت ، همان ترسی که باعث شد هنگام سخنرانی امام حسین طبل بزنند یا در زمان پیامبر پنبه در گوش کنند یا . . .
یاد این سخن کفار در زمان صدر اسلام افتادم که می گفتند : پنبه در گوش خود بگذارید تا سخنان محمد را نشنوید .
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی