بازدید 12869
ولایتی:

سلاح‌های موجود در غزه ایرانی و سوری است

کد خبر: ۲۸۶۸۶۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۱ 22 November 2012
مشاور امور بین‌الملل رهبر انقلاب با اشاره به اظهارات مقامات مقاومت مبنی بر اینکه تمام سلاح‌های موجود در غزه متعلق به ایران و سوریه است، گفت: این مطالب درست است.
 
علی‌اکبر ولایتی، مشاور امور بین‌الملل رهبر معظم انقلاب در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، با اشاره به اظهارات اخیر سید حسن نصرالله و زیاد نخاله معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین مبنی بر اینکه تمام سلاح‌های موجود در غزه متعلق به ایران و سوریه است، اظهار داشت: سرانجام سید حسن نصرالله و مسئول جنبش جهاد اسلامی فلسطین از جزئیات آنچه که در تاریخ مقاومت اسلامی در لبنان و مقاومت فلسطین وجود دارد، بیشتر آگاهند.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران به هر طریق ممکن به مجاهدین فلسطینی، لبنانی و مبارزان مسلمان در هر نقطه از دنیا کمک می‌کند.

مشاور امور بین‌الملل رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: در گذشته، جمهوری اسلامی ایران در رابطه با حمایت از فلسطین، بوسنی، افغانستان و مردم مبارزه کننده با رژیم صدام خود را به اثبات رسانده است؛ بنابراین، مطالبی که مقامات مقاومت در خصوص حمایت جمهوری اسلامی ایران از غزه و فلسطین مطرح کرده‌اند، مطالب درستی است.

ولایتی در پایان تأکید کرد: ایران به ‌رغم همه مشکلاتی که داشته، هیچ‌ گاه نسبت به سرنوشت مسلمانان، مجاهدین و مبارزان مسلمان بی‌اعتنا نبوده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار