بازدید 76234
از فلاش‌بک دردسرساز فردوسی پور تا دعوای مرادی و غیاثی!

هر آنچه در برنامه جنجالی دیشب ۹۰ گذشت

برنامه ۹۰ شب گذشته مانند همیشه جالب و محور اصلی آن، پیرامون ناکامی‌های ایران در مقدماتی جام جهانی و بازی تیم‌های ملی فوتبال ایران و ازبکستان بود. البته در ادامه، به رخدادهای حاشیه‌ای داوری هم اشاره داشت. پرسش نظرسنجی ۹۰ این بود که مهمترین عامل ناکامی‌های فوتبال چیست؟ ۱ـ بازیکنان ۲ـ فدراسیون ۳ـ مربیان، که در پایان نزدیک ۷۸درصد گزینه دوم، ۱۶ درصد گزینه یک و ۶ درصد مربیان را عامل ناکامی معرفی کردند.
کد خبر: ۲۸۶۲۱۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۱ - ۰۲:۱۲ 20 November 2012
برنامه شب گذشته ۹۰ از ساعت ۱۱ و ۳۴ دقیقه آغاز شد و در ادامه به حواشی پرداخت. این برنامه، همچون دوشنبه شب‌های هر هفته از شبکه ۳ پخش و در آغاز برنامه، نخستین بازی تیم‌های ایران و ازبکستان به تصویر کشیده شد.

به گزارش «تابناک»، برنامه با مداحی غلامحسین پیروانی آغاز و بخش‌هایی از مداحی او به مناسبت ایام سوگواری محرم پخش شد.

بنا بر این گزارش، بیژن ذوالفقارنسب، کار‌شناس فوتبال، نخستین مهمان حضوری برنامه نود بود که از علت ناکامی‌های ایران سخن گفت.

در آغاز بازی صحنه‌هایی از بازی‌های ایران در سال‌های گوناگون مقدماتی جام جهانی پخش و گل‌های حساس خورده از روی سانتر در عمق دفاع به نمایش گذاشته شد.

مسعود مرادی، کار‌شناس حضوری داوری برنامه نود، بر این باور داشت که در بازی استقلال و سپاهان، داور اشتباه فاحشی نداشت و تنها در یک صحنه حیدری باید کارت زرد می‌گرفت؛ افزون بر این، در بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن هر دو اخراج درست بود، ولی پیش از گل مهدوی کیا، خطای گرفته شده درست نبود؛ افزون بر این که در اوایل بازی، یک ضربه پنالتی به سود پرسپولیس گرفته نشد.

ذوالفقارنسب: مقصر اصلی فدراسیون است

بیژن ذوالفقارنسب، کار‌شناس فوتبال نخستین مهمان حضوری برنامه نود بود که بر این باور بود، بی‌گمان این فدراسیون فوتبال است که باید مسبب ناکامی‌های اخیر فوتبال ایران شناخته شود.

ذوالفقارنسب که به برنامه ۹۰ رفته بود تا درباره تیم ملی سخن بگوید، در پاسخ به فردوسی‌پور درباره نظرسنجی برنامه ۹۰ که می‌پرسید، کدام یک از سه عامل بازیکنان، مربیان و فدراسیون مسبب ناکامی‌های اخیر فوتبال ایران هستند، گفت: «بی‌گمان فدراسیون و گمان می‌کنم همه بالای هجده ساله‌ها که به این پرسش‌ها پاسخ می‌دهند، می‌گویند فدراسیون مقصر است چون هم در تیم جوانان، هم در فوتسال و هم فوتبال ناکامی داشتند.

وی در ادامه درباره تیم ملی و گل‌هایی که می‌خورد، گفت: «همه تیم‌ها می‌دانند مشکل دفاعی ما چیست. اکنون همه تیم‌ها ده گل پایانی که ما خوردیم، دیدند و می‌دانند ما چگونه گل می‌خوریم. برابر کره هم روی ایستگاهی‌ها خیلی مشکل داشتیم. با هر کاشته تیم ما استرس پیدا می‌کند. تیم ما در سازمان دفاعی‌اش بی‌تدبیری دارد؛ این چیزی است که کار دست ما داده است.

ذوالفقارنسب ادامه داد: سال‌هاست ما در توپ‌های بلند مشکل داریم. مشکل شناخت فضا و مکان را داریم. مدافعان ما باید این مشکلات را در باشگاه‌ها برطرف می‌کردند. به نظر من باشگاه‌ها هم باید در نظرسنجی شما قرار می‌گرفتند، چون ما سالهاست که نه هافبک بازی‌ساز ساختیم، نه دفاع خوب و نه مهاجم. در فوتبال می‌گویند مدافعان باید سه یا چهار چشم داشته باشند ولی گل ازبکستان را که می‌بینی، هر دو دفاع ما مقصر بودند. من تعجب می‌کنم کارلوس کی‌روش در اردوهای تیم ملی این مشکل را برطرف نکردند.

ذوالفقارنسب در بخش دیگری از سخنانش گفت: تیم ملی ما بیش از هر چیز نیاز به یک کمیته فنی دارد که بتواند با کارلوس تعامل کند. اختیارات کی‌روش خیلی زیاد شده، باید کمی از این بار کم کرد تا شرایط بهتر شود.‌‌ همان روزهای نخست باید یک دستیار خوب و آگاه کنار کارلوس می‌گذاشتند که بتواند کمک کند. من گمان می‌کنم، کارلوس نسبت به تیم‌های حریف و بازیکنان ایرانی خیلی آگاهی ندارد. آرزو می‌کنم که تیم ملی بتواند به جام جهانی راه یابد.

فلاش‌بک درد ساز فردوسی‌پور!

افشاریان: آقای غیاثی بندر خوش گذشت؟

در ادامه برنامه ماجرای سخنان هفته پیش خداداد افشاریان، این هفته هم برنامه عادل فردوسی‌پور را جنجالی کرد.
 
خداداد افشاریان در ۹۰ هفته قبل گفته بود که حسین عسکری، مشاور عالی باشگاه آلومینیوم هرمزگان است و پس از آن با انتقاد صریح مسئولان باشگاه آلومینیوم روبه‌رو شد. مدیر این تیم اعلام کرد از افشاریان شکایت می‌کند و اکبر میثاقیان هم با گلایه گفت تاکنون پنج تیم را بالا آورده اما هیچ ‌گاه متهم نشده که داوری به سودشان بوده است.

پس از این سخنان، خداداد افشاریان روی آنتن برنامه عادل آمد و گفت: هفته پیش، من از آقای عسکری پرسیدم محروم هستم یا نیستم. من کلکسیونی از محرومیت‌ها را به لطف ایشان داشتم. آقای عسری برای مدیریت سؤال من، چیزی گفتند که من هم واکنش نشان دادم. او حرفی زد که نباید می‌گفت. او مرا منتسب کرد به تیم شهرداری یاسوج. من هیچ مشکلی با هیچ تیمی ندارم. از مردم خوب هرمزگان هم عذر می‌خواهم. اگر من را منتسب می‌کنند، به تیم شهرداری یاسوج، من هم مدرک دارم که ایشان با تیم آلومینیوم ارتباط دارد. این اسناد را اگر شکایت کنند، رو می‌کنم، ولی اکنون یک کد به شما می‌دهم. پرینت مکالمات دوستان را بگیرید، همه چیز برای همه روشن می‌شود. من فقط می‌گویم آقای عسکری دوست داشته آلومینیوم برنده باشد. مثل شما که یک تیم را دوست دارید،
 همین مسعود مرادی، کریمی، ممبینی برای چه رفته‌اند؟ الان بچه‌هایی که به برنامه شما آمدند به مشکل خوردند. یک شبانه روز اگر برنامه بگذاریم برای آقای عسکری، سر سوزنی در رفتار او تغییر ایجاد نمی‌شود.

پس از این، مسعود مرادی با انتقاد از محرومیت داورانی که برای کار‌شناسی به برنامه ۹۰ می‌آیند گفت: اگر آقای ممبینی با مجوز کمیته داوران به برنامه ۹۰ آمده برای چه او را محروم می‌کنند؟ من و همکارانم باید پاسخگوی داوری کشور باشیم. من نمی‌توانم باشم و تشریفاتی باشم. هفته پیش جلسه داوران بوده در شهر زنجان، دو نفر از اعضای کمیته نیامدند. من اینجا به دلیل بی‌حرمتی که شده از همه عذرخواهی می‌کنم. الان همه دیدند دپارتمان و کمیته با هم مشکل دارند. این تنش‌های بین دو طرف به داوران منتقل می‌شود و این تیم‌ها هستند که در ‌‌نهایت ضرر می‌کنند.

دقایقی بعد بود که رضا غیاثی روی خط برنامه آمد و گفت: این آقا سخنان ما در جلسه خصوصی را بیرون برده و فردایش علی خسروی رفته از ما شکایت کرده است. تا زمانی که حرف‌های خصوصی ما را بیرون می‌برند، ما در جلسات شرکت نمی‌کنیم. من حکمم را از آقای کفاشیان گرفتم، به جلسات نمی‌روم. ما از دپارتمان حمایت می‌کنیم، چون دپارتمان بر حق است. تا زمانی هم که بیرونمان نکردند استعفا نمی‌دهیم.

مسعود مرادی که مهمان برنامه ۹۰ بود پاسخی به این حرف‌ها نداد و تنها گفت: خوب است مردم ببینند چه کسانی داوری کشور را اداره می‌کنند. جالب اینجا بود که خداداد افشاریان برای دفاع از مرادی روی خط آمد و به غیاثی گفت: پنج روز مسافرت بندرعباس خوش گذشته؟ این داور بازنشسته با اشاره به فریادهای غیاثی گفت: همه ما با این لحن گفتاری شما مشکل داریم. این چه وضع صحبت است!

مسعود مرادی: گل ایران سالم نبود!

پیشکسوت داوری فوتبال کشوردرباره داوری بازی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: روی صحنه گل ایران به ازبکستان، خلعتبری مقابل دید دروازه‌بان بود و همین باعث پرچم زدن کمک داور شد.

فنایی: ۶۰ به ۴۰ باید گل را می‌پذیرفت

کار‌شناس داوری فوتبال کشورمان گفت: من می‌گویم دید کمک داور خیلی مهم است. فنایی اظهار داشت: آقای مرادی می‌گوید رئیس دپارتمان داوری آسیا این تصمیم را پذیرفته است. خوب ایشان باید هم قبول کند. به نظر من این گل باید مورد قبول واقع می‌شد.

نود درجه: «چه پولایی» صرف بهداد سلیمی و حدادی می‌شه!

در بخش نود درجه این هفته فردوسی‌پور باز هم اشارهٔ به هزینه‌های پرسپولیس در خصوص ورزشکاران المپیکی کرد و طعنهٔ به رویانیان زد: انصاری فرد هم وقتی می‌بینه که رویانیان «چه پولی» رو داره به بهداد سلیمی و حدادی می‌ده، با زدن ضربهٔ سه امتیازی تکواندو کاری کرد که او دیگه دنبال باقری و معتمد نره... (اشاره زمانی که پای انصاری فرد به خطا بالا رفت)

طلب توپ جمع کن‌ها را بدید!

پخش گزارشی از بدهی توپ جمع کن‌های ورزشگاه‌های ایران از بخش‌های دیگر برنامه نود بود که پس از پخش این گزارش فردوسی‌پور در انتقاد از این ماجرا گفت: ولی واقعا چجور دلشون می‌یاد که هزینهٔ این بندگان خدا رو که شاید ده، بیست تومان هر بازی است، نپردازند اون هم زمانی که هزینه‌های میلیاردی در فوتبال می‌شود.

مظفری‌زاده از داوری کنار کشید!

داور دیدار تیم‌های استقلال و سپاهان در گفت‌وگویی تلفنی با برنامه نود، موقتا از داوری در فوتبال ایران کنار کشید تا تکلیف برخی مسائل مشخص شود. وی درباره وضعیت این روزهای داوران و توهین‌های انجام گرفته به بازیکنان گفت: پول فوتبال به فوتبالیست‌ها می‌رسد، فحش آن را ما می‌شنویم.

مظفری‌زاده اظهار داشت: من از مسئولان داوری فدراسیون می‌خواهم تا هنگامی که مسأله درآوردن بازی‌ها را مشخص نکرده به من بازی ندهند.

داور فوتبال کشورمان افزود: من در خانواده‌ای که برخی از این بازیکنان فوتبال در آن بزرگ شده‌اند بزرگ نشده‌ام. من هیچ گاه نمی‌توانم مثل این آدم‌ها باشد.

مظفری‌زاده در بخش پایانی اظهارات خود گفت: درآوردن بازی یعنی تبانی کردن. اگر من تبانی کردم فدراسیون فوتبال من را جریمه کند. اما اگر تبانی نکردم، این توهینی که به خود فدراسیون فوتبال است، باید از سوی مسئولین پیگیری شود.

پرسش و پاسخ نظرسنجی نود

 پرسش نظرسنجی ۹۰ این بود که مهمترین عامل ناکامی‌های فوتبال چیست؟

۱ـ بازیکنان
۲ـ فدراسیون
۳ـ مربیان

که در پایان نزدیک ۷۸درصد به گزینه ۲، نزدیک ۱۶ درصد بازیکنان و ۶ درصد مربیان را عامل ناکامی معرفی کردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۹۸
انتشار یافته: ۱۱۱
بابا چه سرعتی دارید هنوز تموم نشده برنامه نود :-)
پاسخ ها
ماهان
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
اين جمله تكراري شده .
هر هفته بعداز چاپ خبرنود اين نظر هم هست
بابا اب تو دیت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
بابا اب داد تو دیگ؟!
آقای غیاثیان یک جمله ای به کار برد که شما سانسور کردید.خیلی بد بود بگم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
بگو بگو، برنامه دیشب رو من ندیدم. بگوووووووو
جواد عزیززاده
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
منظورت آقای غیاثی بود(همون بدعنقه دیگه!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
چیه عکس ... نشون داد؟؟؟؟؟
گمنام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
عزیزم غیاثی نه غیاثیان.....
جل الخالق! برنامه که هنوز تموم نشده. شما اين خبر رو 2:12 نوشتيد در صورتى که الآن 2:30 هست و برنامه هنوز ادامه داره. بذاريد برنامه تموم شه بعد... داريد از اون ور بوم ميفتيد.
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
واقعا شما اینقدر بیکاری که تا 2:30 میشی نود میبینی تازه همزمان از اینترنتم استفاده میکنی؟ بابا خبرنگار تابناکم خوابش گرفته مطلبشو گذاشته و رفته خوابیده. این که شاخ در آوردن نداره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
افتادن خبر ندارن
آخه به اونی که گفته بودن اينو رو سايت بذاره يآدشان رفته بود بگن منتظر اتمام برنامه باشه
اونم فوتبالی نيست و برنامه رو نمی بينه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
من اول فکر کردم اشتباه شنیدم پس درست شنیدم عجب ادم بیش..ی این غیاثی
سامان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
سلام
آقای غیاثی اسامی مفسدین اقتصادی گفت؟؟؟/
شاید جیبش سوراخه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
آقا ايراد الكي نگير،ساعت 2:12 شروع كرده نوشته تا به پايان برنامه رسيده.
بخش آخر در مورد توپ جمع کن هاست
وقتی کارشناس داوری در دو صحنه کاملا شبیه بهم دو نظر متفاوت میدهد ، خوب معلومه که بازیکنان و هواداران ناراحت میشن و به داور اعتراض میکنند ، البته من اصلا و ابدا جو ورزشگاه ها را و توهین به داور را تایید نمیکنم ولی خودتان قضاوت کنید .... در یکی از صحنه های کارشناس داوری ایشان اعلام کرد شماره بیست هم نزدیک بود و امکان داشت به توپ برسد، ،در بازی ذوب آهن در صحنه اخراج بازیکن که دو بازیکن همان شرایط مشابه شماره بیست مذکور را داشتند نظرشان متفاوت بود
قضاوت ترکی و مظفری زاده درست بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
افرین بچه تهران.
فقط کم مونده بود داور خودش بره ضربه ایستگاهی بزنه.
ایول
کفاشیان باید تو 90 می یومد حداقل از مردم یه عذر خواهی خشک و خالی می کرد . آفرین به این پشتکار
پاسخ ها
شهروز
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
ایشون اگه یه خورده غیرت داشت باید تا الان استعفا می داد
محسن
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
واقعاً تاسف برای این فدراسیون
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
90 یه برنامه ی ورزشیه و بیشتر از این نیست.کفاشیان نباید بیاد برنامه ی 90 عذر خواهی کنه باید فردای باخت تیم ملی بیانیه میداد و از مردم معذرت خواهی میکرد.شما انگار برنامه ی 90 رو با جاهای دیگه اشتباه گرفتی.برنامه ی 90 یه برنامه ورزشیه هیچ وقت رئیس فدراسیون یک کشور برای معذرتخواهی از مردم به برنامه ی ورزشی نمیره.
علیرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
آقای کفاشیان هنوز خیلی کار داره که تمام نشده . کلی بوجه و پول توفوتبال مونده که باید یه جوری خرجش کنه . از تشویقی ها یی که برای بازیکنان در نظر گرفته تا کمیته ها و موارد دیگری که تمام فامیل و دوستان نزدیک دارن ادره میکنن . هنوز وقت داره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
فردوسي پور دو رو تو براي يك انتخابات الكي پنج هفته جنجال درست كردي واز 90 نشون دادي حالا چرا نرفتي دنبال كفاشيان ببيني چرا اينهمه به فوتبال گند زده ما تا نصف شب نشستيم تا شادابيان چهره منحوس خودشو نشون بده
داورا با خودشون مشکل دارن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
اوه اوه ای گفتی .چقدرهم خوش اخلاقند توبرنامه زنده به هم می تازند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
سر اينکه اين هفته کدام تيمها برنده شن مشکل دارن
مسئله مهمی نيست
سامان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
شنیدن کفاشیان پسرخاله شو بکنه کمک مربی که بگه یک مربی ایرانی برای تقویت کادر فنی گرفتیم
صد بار دیگر هم مینویسم و شما منتشر نمیکنید !!!!!! در تیم ملی از بازیکنان برتر در پست ها استفاده نمیشود ! خودتان به من جواب بدهید چرا چهار تیم صدر جدول لیگ به غیر استقلال در خط میانه تیم ملی بازیکنی وجود ندارد ولی از تیم رده ده تا دوازدهمی جدول باید حداقل سه بازیکن فیکس حضور داشته باشد؟ برای مثال شما بفرمایین محرم نویدکیا بهتر بازی سازی میکند یا محمد نوری؟ امید ابراهیمی بهتر است ؟ یا ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
جواب شما يا........
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
محمد نوری
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
چیزی که در فوتبال ایران وجود ندارد شایسته سالاری است! از مربی گرفته تا بازیکنان، کادر فنی، مدیر عامل و... رابطه های پنهانی و باندی عامل تعیین کننده و انتخاب کننده موقعیت افراد در پست های تشکیلاتی فوتبال ایران!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! نتیجه میشود وضعیت فعلی!!!!!!!!!!!!!!!!!! تا کی می تواند چنین باشد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! کفاشیان کی میرد!!!!!!! آیا ایران به جام جهانی میرود!!!!!!!!!! و.......................!!!!!
ناشناس
| - |
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
شماچی فکر کردید قرمز های همیشه سرور برای شش تایی ها با اون غیرت و تعصب باید در ترکیب باشند و این شش تایی های خوش شانس و بلند اقبال و ننر هستند که باید بنشینند و یادبگیرند......
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
نويد كيا از فوتبال ملي خداحافظي كرده رفيق.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
دوستان پرسپولیسی لطفا منطقی باشید ،فعلا اکثر بازیکنان این تیم برخلاف نام اصلا در حد تیم ملی نیستند !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
عزيزم بی خيال
مهم اينه که تو استقلال يا پرشپوليس باشی
خوب بازی کردن ملاک نيست که
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
قاسم دهنوی هر وقت بازی کرده گل زده ولی تو بازی با ازبکستان روی نیمکت نشست و بازی ضعیف پژمان نوری و محمد نوری و جواد نکونام و تیموریان رو دید... واقعا چرا؟
ali reza
| United Kingdom |
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
... صد در صد، حقیقی
که اینم رویانیان داره میبردش پرسپولیس خرابش کنه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
درسته که نویدکیا خداحافظی کرده ولی منظور من کلی بود .... برای اون دوستی که شش تایی ها را نوشته هم باید بگویم مثل اینکه شما در قدیم زندگی میکنید .... سالهاست که فوتبال ایران دو قطبی نیست و تیم پرسپولیس هم با ان تیم ان سالها خیلی فاصله دارد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
خدمت ان دوست پرسپولیسی که فرمودند قرمز های همیشه سرور! میخواهید تا تیم پرسپولیس را به جای تیم ملی بفرستیم مسابقات ؟ چون انگار از نظر شما بقیه تیمها فوتبال بلد نیستند !!!!!!
کفاشیان باید تو 90 می یومد حداقل از مردم یه عذر خواهی خشک و خالی می کرد . آفرین به این پشتکار
بابت اطلاح رسانی سري از شما همکارن زحمتکشتون تشکر ميکنم خسته نباشيد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
املاء چند مي گرفتي؟
واسه فوتبال مملکت متاسفم که امثالی هم چون غیاثی در راس کارن
حالا اگه ازبكستان رو برده بوديم ميگفتن كه ما صاحب بابرنامه ترين و قويترين فدراسيون دنيا هستيم ! با يه باخت از همه چيز نااميد ميشيم و با يه برد همه ضعفها رو فراموش ميكنيم .
کفاشیان فقط یک کار منفی انجام داده، اونهم آلوده کردن فوتباله. الان دیگه کیروش هم داره یه کارایی میکنه. به قول دوستمون، چطور از یه تیم ته جدولی که بازیکناش تو لیگ گل کاشتند چند بازیکن فیکس داره. این بازیکنهای معلوم الحال رو آیا کفاشیان سفارش میکنه یا کیروش مستقیما مذاکره میکنه؟
آقای کفاشیان در پست های قبل از فدراسیون فوتبال عملکردش این چنین بود.
کفاشیان بایدبرودچون فوتبال ایران راخراب کرده
نگفتی بالاخره چیطورشد؟کفاشیان استفاء بده هست یا نه؟بگو تا تکلیفمونا بدونیم
تبریک به همه پرسپولیسی ها هر چند سخت بود ولی بردیم به امید بردهای بعدی...........
پاسخ ها
lمرتضی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
البته به کمک داور
جالب بود.غياثي گفت براي صرفه جويي در هزينه بليط هواپيما در بندعباس مانديم.فكر كنم اگه هزينه 5 روز اقامت در هتل هرمز بندرعباس رو با بليط هواپيما مقايسه كنيم مطمينا هزينه هتل دو يا سه برابر بليط هواپيماست.دپارتمان و حكمي كه كفاشيان بده بهتر از اين نميشه.
باسلام تابناک عزیز اگر به حق وحقوق همدیگر احترام می گذاشتیم این وضع فوتبال ملی نبود فوتبال قطبی و سرخابی ثمره ائی جز سقوط ارزشها وافتخارات ندارد بازم بگوئید گل صحییح بود و....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
ايول
دمت جز
من ديشب ساعت11 خوايبدم 90 هم نديدم.
ولي بالاخره ما نفهميديم گل هايي كه به از بكستان زديم درست بود يا نه؟
بالاخره دیشب یه خبر خوب تو فوتبال ایران شنیدیم. اونم اینکه مظفری زاده می خواد دیگه داوری نکنه. فوتبال ایران و این همه خوشبختی محاله
پاسخ ها
..
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
بهترین داور حال حاضر ایران مظفری زادس.فک کنم نفرت شما مال اون بازی تاریخیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
بهترین داورو خوب اومدی ولی تو ایرانو اشتباه گفتی بهتره بگی بهترین داور در میان پرسپولیسی ها
خجالت بکش کفاشیان از ورزش چی میخوای برو احتیاج به شما نداریم
درود بر افشارِِیــــــــــــــــــــــــان
من یه پرسپولیسیم ولی با نظر این دوستمون که احتمال می دیدم طرفدار سپاهان باشه موافقم . واقعا در نبود جباری یه بازیکن مثل نویدکیا میتونست مشکل هافبک سازنده رو درتیم ملی حل کنه مخصوصا باداشتن مهاجمی مثل قوچان نژاد ، می تونستیم روپاسهای عمقی و واقعا زیبای محرم نویدکیاخیلی حساب باز کنیم اما متاسفانه من نمی دونم چرا محرم نویدکیا به تیم ملی دعوت نمی شه؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
درست دوست من من سپاهانی هستم ولی معتقدم بازیکنان بسیار خوبی در ملوان و تراکتورسازی و نفت تهران و سپاهان هستند که شاید از دعوتشدگان به تیم ملی در پستهایشان بهترند
اینکه نصف 90 شد
تا کفاشیان سرش...کرده اش همین اش و کاسه همین کاسه است پوست کلفت تر از ایشان در ورزش کیه خبر دارید .
مشكل از بي تدبيري ساير مسئولين هم هست اگه دستگاه نظارتي باشه كه وزارت ورزش و مثلا جوانان رو كنترل كنه و ازشون جواب بخواد آقاي خنده كه اينطوري تو فوتبال مملكت افتضاح به بار نمياوردن.متأسفم براي اين مسئولين كه اينقدر بي خيال نشسته اند.اون دنيا چطور ميخوان جوابگو باشن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فقط همين!
داوري بازي پرسپوليس ذوب آهن هيچ اشتباهي نداشت؟؟؟
آخي!!!
فوتبال رو تعطیل کنین خواهشا
شخصی برای رفتن به سفری تجاری خدمت امام صادق رسید و از ایشان نظر خواست. امام موافقت نفرمودند. آن شخص برخلاف نظر امام به سفر رفت و اتقاقا کلی سود کرد. وقتی برگشت خدمت امام رسید و از سودآور بودن سفر خود گفت. امام فرمودند آیا فلان روز نمازت قضا نشد. عرض کرد. بله. فرمودند ضرر کردی! حالا من از شما سوال می کنم: چقدر احتمال دارد کسی که تا ساعت 2:30 پای 90 می نشیند نماز صبحش قضا شود؟ آیا ارزش دارد؟
آقای غیاثی چنان .... میکشید که هر لحظه امکان از کار افتادن قلب عمل شده ایشون می رفت!

واقعا صندلی ریاست اینقدر ارزش داره که طرف با خودش اینطوری کنه و در آخر بگه ما استعفا نمیدیم مگر این که بیرونمون کنند؟! واقعا که! لذت بردم از جواب آقای مرادی به این عربده کشیدن ها!
يه تيكه رو سانسور كردين واونم صحبت عادل خان بود كه گفت تا وقتي كه آقاي كيروش از بالا به فوتبال و برنانه ها نگاه كنه چيزي درست نميشه.واقعا كيروش فكر كرده از كجا اومده كه اختيار داره جام حذفي رو برگذار نكنه يا ليگ رو 3 هفته تعطيل كنه.آقاي كيروش اگر خيلي كارش درسته قوچي و دژاگه و شجاعي رو 3 هفته از تيماشون بگيره.نه آقا در دروازه رو باز ديدههر كار دلش ميخواد ميكنه و بعدش هم پولش روميگيره ميره و ما ميگيم بضاعت فوتبالمون همينه.من و فكر ميكنم خيليهاي ديگه كه فوتبال سرشون ميشه موافق حرف آقاي ذولفقارنسب هستيم كه ايشون اختياراتش خيلي زياده و بايد يك كميته فني قوي و مستقل به كاراش نظارت كنه كه فكر نكنه عقل كل هست وما ايرانيها هيچي سرمون نميشه.
دیروز متوجه شدم مشکل پرسپولیس قدرت بدنی است. بازیکنان شادابی تیمهای دیگر را ندارند و این مساله می تواند ناشی از میانگین سنی این تیم باشد. هرچند من تخصصی در فوتبال ندارم ولی این مساله هنگامی که ذوب آهن 9 نفره شد کاملا مشهود بود.
این آقای غیاثی چرا این جوریه؟؟ بچه من با داد و فریاد های این آقا از خواب پرید و جیغ میزد...کنترل اعصابش صفر است چند بار دیگه هم که دعوت شد به 90 داد و هوار های عجیب و غریبی میکرد..ایشان تلویزیون را با میدان اشتباه گرفتند!بقول مسعود مرادی میبینید که متولیان داوری کشور چه کسانی هستند!!
به به مستركفاشيان ازعابدزاده ودادكان چه خبر؟بروديگه باباخستمون كردي اااااااااااااااااااااااه
به نظر من این بی ادبی که در برنامه نود و بین مهمانان حضوری و تلفنی بوجود می یاد همش مقصر علی داییه که باب توهین را باز کرد.
پاسخ ها
شیدا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
نظرتو واسه خودت نگه دار خواهشا.
باسلام اقا عادل سعي كن هميشه در برنامهات مثل ديشب جاهاي كه تيم ملي ضعف دارد واز ان نقطه ضربه ميخورد نشان بدهي تا روي ان كار بشه خوب است تا تلاش نكردن انهاي كه در تيم ملي هستند ويا درصد اشتباهات شان زياد است نشان داده بشه يادش بخير اقاي عابدزاده كسي در محوطه جريمه وشش قدم نمي توانست به توپ ضربه بزنه اقاي رحمتي در ارسال از جناحين بايد خيلي بيشتر كار كند ودر زماني كه بعداز حمله حريف توپ را تصاحب كرد خيلي تعلل ميكند وتمام بازيكنان حريف ميروند سر جاي خودشان ان موقع بازي را شروع مي كند در صورتي كه به محض دريافت توپ ميتواند ضد حمله سريعي را تدارك ببيند يا در مواقعي كه تيم عقب هست توپ را پناه بر خداي شوت نكند كه ايا به بازيكن ما برسد يا به بازيكن تيم مقابل بزسد كه در ان موقع هم زمان براي گرفتن توپ از دست ميرود هم انرژي بيخودي از بازيكن صرف ميشود پس ميتواند با پاس به دفاع يا يار خودي بازي را شروع كندكه احتمال موفقيت با ان تيمي است كه مالك توپ باشد خواهش مي كنم در مورد اين نظريات بررسي صورت بگيرد چون واقعا اين مشكلات ديده مي شود و شما با برنامه خوب وپر بيننده كه داريد مي توانيد به فوتبال كشورمان كمك كنيد با تشكر
در فدراسیون فوتبال و باید (((((((((گل گرفت)))))))))))
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
گل ؟ حیفه گل !!!! ... ;)
ای کاش مابق خبر ها و نظر ها تون هم مثل این خبر برنامه 90 on time بود !!!
توهم توطئه و دستهاي پشت پرده از بيماري هاي فوتبال ماست. به نظر من بي برنامگي و نداشتن هدف هاي بلند مدت درد اصلي ماست هر تيمي مي بازه حتما يه طعنه به داوري هم ميزنه .اينم به جاي بر طرف كردن ضعف هاي تيم خوذي و فرا فكنيهچون شايد با اين كار بتونن يه كم از فشار رواني روي تيم كم كنن. اي كاش مديران لايق و شايسته فوتبالي داشتيم اونوقت بر آيند همدلي بازيكنان و دست اندر كاران خيلي مثبت مي شد. به اميد آن روز
پرسپولیسی ها دمتون گرم بالاخره تونستید تیم 9 نفره را ببرید به امید اینکه در روزهای اتی نفرات بیشتری از تیم ها اخراج بشه تا بتونید بهتر ببرید
بابا عوام نباشین چه پرسپولیسی چه استقلالی چه تراکتوری چه سپاهانی فوتبال ایران رابطه هست تا ظابطه محرم نویدکیا مگه رابطه داره همین غیاثی رو شب دیدین دیگه چیا میگفت جلو این همه بیننده دوووووووووووروووووووووس بشو نیس مطمن باشین ایرانیا باید با فوتبال اروپا دلخوشی کنن و بس
ایران همیشه بازی هاش باخته ههههههههههههههههه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
اجنبی
متاسفانه همه مدیران ورزشی سیاسی هستند و انتظار بهتر شدن نیست، یاد آقای دادکان بخیر، غیرت امثال دادکان توی وجودشون هست اما بقیه مدیران هیچی
اکثر این بازیکنان باید برن «فوت بال» بازی کنند. البته فوت از نوع بیا شمعها رو فوت کن
اقای کفاشیان شما چی از توپ سر در میاری که رئیس فدراسیون فوتبال شدی بابا تو رو خدا برو جات به ادمای دلسوز فوتبالی بده تا یه فکری برای این فوتبال افتضاح ما بکنن.
این برنامه نود جز جنجال افرینی تو فوتبال ایران کاری نمیکنه بخدا
فوتبال ایران یعنی مرکز فساد ... از فدراسیون تا بازی نکن تا مربیان .. تا دلالان ... تا رسانه ها ....هر چقدر هم این دیگ را فردوسی پور بیشتر بهم بزند بیشتر گندش درمیاد ....
چرا صدا و سیما این برنامه اینقدر دیر پخش میکنه دیشب حسابی کفریمان کرده بود
آقای مظفری زاده داور باکلاس ایران لطفا سنگر داوری را ترک نکن. ما طرف داران پرسپولیس قد ر ارزشهای شما را می دانیم
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
:))
دو شخصيت ناب در كشور داريم: كفاشيان در فوتبال و ... در اقتصاد كه هرنوع اتفاق بدي در حوزه كاري اين دو نفر بيافتد اين دو نفر با لبي خندان و قلبي آرام سر پست شان هستند. به اين مي گويند مصونيت آهنين.
این نکته فراموش نشه برنامه نود دیشب خیلی دیر پخش شد...این درست نیست.نشان ضعف کنداکتور صداوسیماست
خاک عالم بر سرت ... بی لیاقت
این غیاثی واقعآ بی ادب هستش آخه تو برنامه زنده اینجوری حرف میزنن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۱
میخواستی وقتی غیاثی داشت حرف میزد رنگ و روی مرادی را میدیدی. این مرادی خودش تا پارسال منتقدر بود یک پست تو خالی بهش دادند و خردنش.. راستی اشتباهی بهت مثبت دادم.
چرا نظر منو پخش نکردی ها، هو با توام
چیز بدی ننوشتم هر کدوم را دوست داری پخش می کنی شیطون.
فقط دادکان
سلام.
ببخشید چرا به هر مطلبی که لایک میدیم 10 تا بهش اضافه میشه؟
میخواید آمار زیاد به نظر برسه؟
خجالت آوره!
پاسخ ها
ali reza
| United Kingdom |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
برادر من موقعی که شما وارد این صفحه میشی تا موقعی که کامنت میداری حداقل 2 دقیقه طول میکشه و این بین افراد دیگه مثبت و منفی میدن رو شما نمیبینی تا ایکنه ریفرش کنی یا پیام بذاری تا آپدیت بشه.
زشته تو سال 2012 دیگه اینارو هم ندونی بخدا
ریفا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۱
دادش هنوز با اینترنت آشنا نیستی
گاهی مثبت یا منفی را میزنی خط ترافیک زیاد دار عمل نمیکند .
افتاد ؟؟؟؟؟؟؟
دلسوز
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۱
محمد عزیز آن عددی که میبینی مال وقتیه که صفحه را باز میکنی.تا تو میای بخونی و در موردش فکر کنی و نظر بدی چند نفر در این فاصله نظر دادن و رفتن . بعد که تو میخوای لایک بدی. نظر ااو چند نفری که در این فاصله مثبتئ و منفی دادن جمع میشه و در موقع کلیک کردن تو پیدا میشه.
من میگم اصلا فوتبال تو ایران باید تعطیل بشه هر کی رو بیارین وضع از این بدتر میشه .بابا فوتبال نخواستیم من که دیگه روانی شدم از بس حرص خوردم تورو خدا
درباره حرف های خداداد افشاریان نظر بدید.
من که بهش حق می دم
فوتبال اين مملكت رو ببين دست كيا افتاده
كفاشيان هميشه خندان
غياثي هميشه عصباني و نالان
‏(شايد بعضي وقتها "يك در ميليارد" فحش هم بده)
ای بابا اینقدر به فدراسیون گیر ندید یه ماموریت دیگه داره اونم نذاره تیم ملی به جام جهانی نره بذارین ماموریت ش را انجام بده!!!!!!!!!!!!!!
متاسفانه همه می دانند که چقدر احساسی هستیم وقتی میبریم همه مهمانان برنامه از همه عوامل تعریف و تمجید می کنند وقتی می بازیم همه عالم و آدم مقصر هستند و فقط کارشناس است که همه چیز می داند . تقریبا همه حرف های کارشناسان و حتی حرف های مجری این برنامه هم بر مبنای احساس است نه توانای فنی و منطقی افراد . فوتبال بازی است و همواره می تواند برد و باخت داشته باشد با شانس و اتفاق بردیم و برحسب اتفاق و ترس از باخت توسط دروازه بان باختیم ضعیف ترین دروازه بانان هم این نوع توپ ها را جمع و یا مشت میکنند بهترین دروازه بان کشور ما در این صحنه تماشا کرد و باختیم بقیه حرف ها و تحلیل ها فقط به درد برنامه تلویزیونی می خورد و لا غیر.
آقای مردای : از دقیقه یک مسئولیت دار شدنتون نشون دادین جنبه این کار هارا ندارین.متاسفم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها