بازدید 31557
رقابت‌های جام جهانی فوتسال در تایلند:

برزیل قهرمان فوتسال جهان شد

تیم ملی فوتسال برزیل با برتری بر اسپانیا، پنجمین قهرمانی خود را جشن گرفت. بازی دو تیم در نیمه دوم وقت‌های اضافه در حالی که بازی داشت پایان می‌یافت و برزیل یک ضربهٔ پنالتی از روی نقطهٔ دوم را از دست داده بود، نیتو در فاصلهٔ کمتر از بیست ثانیه مانده به پایان با یک حرکت انفرادی، گل سوم را به ثمر رساند و تیمش را قهرمان کرد. تیم ملی فوتسال کشورمان در مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی به مصاف کلمبیا رفت که در پایان با نتیجه دو بر یک شکست خورد و از دور مسابقات حذف شد.
کد خبر: ۲۸۶۰۲۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۱ - ۱۸:۵۴ 18 November 2012
دیدار فینال جام جهانی فوتسال در تایلند برگزار و تیم ملی فوتسال برزیل موفق شد مقابل اسپانیا در وقت اضافه با نتیجهٔ سه بر دو به پیروزی برسد و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

به گزارش «تابناک»، نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. با آغاز نیمه دوم، برزیلی‌ها بازی را بهتر شروع کردند و در دقیقه ۲۵ به گل رسیدند. پنج دقیقه بعد، توراس گل تساوی را برای اسپانیا به ثمر رساند. بازیکنان اسپانیا یک دقیقه بعد توسط آیکاردو گل دوم خود را وارد دروازه برزیل کردند.
برزیل با دریافت این گل به بازی هجومی روی آورد و در دقیقه ۳۷ موفق شد توسط فالکائو بازیکن تمام نشدنی خود، بازی را به تساوی بکشاند.

در ادامه، حملات دو تیم گلی در بر نداشت و بازی با همین نتیجه به پایان رسید تا کار به وقت‌های اضافی و ضربات پنالتی کشیده شود.

در نیمه نخسا وقت‌های اضافه با وجود برتری نسبی اسپانیا توپی از خط دروازه‌ها نگذشت.
در نیمه دوم وقت‌های اضافه در حالی که بازی در حال پایان یافتن بود و برزیل یک ضربهٔ پنالتی از روی نقطهٔ دوم را از دست داده بود، نیتو در فاصلهٔ کمتر از بیست ثانیه مانده به پایان با یک حرکت انفرادی گل سوم را به ثمر رساند و تیمش را قهرمان کرد.

لیما بازیکن تیم فوتسال روسیه با زدن ۹ گل در پنج بازی توانست به عنوان آقای گلی مسابقات دست یابد.

تیم فوتسال برزیل نیز با زدن ۴۵ گل در هفت بازی و میانگین ۶.‌۴ در هر بازی به عنوان تهاجمی‌ترین تیم این رقابت‌ها معرفی شد. برزیل هفت بار هم دروازه خود را باز شده دید. روسیه نیز با زدن ۳۲ گل در پنج  بازی در رده دوم قرار گرفت. در این دوره از مسابقات،‌ سه بار دروازه روس‌ها باز شد. اسپانیا با ۳۱ گل زده در هفت بازی در رده سوم ایستاد. ماتادور‌ها سیزده گل دریافت کردند.

ایران نیز در این رده‌بندی با زدن ۹ گل در چهار بازی در رتبه چهاردهم قرار گرفت. ملی‌پوشان ایران هشت بار نیز دروازه خود را باز شده دیدند. ژاپن با سیزده گل زده در چهار بازی بالا‌تر از ایران در رده یادزهم قرار گرفت. ژاپنی‌ها هفده گل در این دوره از مسابقات دریافت کردند.

لیبی با زدن سه گل و دریافت ۲۲ گل در سه بازی ضعیف‌ترین تیم رقابت‌ها لقب گرفت.

تیم پرتغال با دریافت یازده کارت زرد و یک کارت قرمز در پنج بازی به عنوان خشن‌ترین تیم معرفی شد. ایران در این رده‌بندی با هفت کارت زرد و یک کارت قرمز در رده نهم قرار گرفت.
کیکه بازیکن تیم فوتسال اسپانیا نیز با دریافت چهار کارت زرد در شش بازی، خشن‌ترین بازیکن مسابقات شد.
 
این پنجمین قهرمانی برزیل در جام جهانی فوتسال بود. در دورهٔ پیشین رقابت‌ها همین دو تیم به فینال رسیده بودند که برزیل در ضربات پنالتی به برتری رسیده بود.

نتایج بازی‌های نیمه نهایی: فینال سنتی جام جهانی تکرار می‌شود

تیم ملی فوتسال برزیل با پیروزی مقابل کلمبیا در مرحله نیمه‌نهایی جام جهانی فوتسال، حریف اسپانیا در دیدار پایانی شد تا فینال سنتی این رقابت‌ها تکرار شود.

 در دومین دیدار از مرحله نیمه‌نهایی جام جهانی ۲۰۱۲ تیم‌های ملی فوتسال برزیل و کلمبیا از ساعت ۱۶ به مصاف هم رفتند و این برزیل بود که در پایان با نتیجه سه بر یک از سد حریفش گذشت.

کلمبیا که در این بازی نیز همچون دیدار‌های قبل کاملا تدافعی بازی می‌کرد، اما با اینکه در ثانیه چهل بازی گل خورد، موفق شد در نیمه نخست، بازی را به تساوی یک بر یک بکشاند. در نیمه دوم برزیلی‌ها با فرصت دادن به حریف برای جلو آمدن از روزنه‌های ایجاد شده استفاده کردند و با به ثمر رساندن دو گل دیگر بازی را به نفع خودشان به پایان بردند.

برای برزیل در این بازی گابریل (دو بار) و تورو (گل به خودی) گلزنی کردند و تک گل کلمبیا را هم تورو به ثمر رساند.

اسپانیا با پیروزی مقابل ایتالیا فینالیست شد

در مرحله نیمه‌نهایی جام جهانی فوتسال تیم‌های اسپانیا و ایتالیا در نخستین دیدار این مرحله به مصاف هم رفتند که در پایان اسپانیا با برتری چهار بر یک مقابل ایتالیا، جواز حضور در دیدار پایانی را به دست آورد.

سعد عصیص (گل به خودی)، آلمائو، لوزانو و لین برای اسپانیا گلزنی کردند و تک گل ایتالیا را آلکس مرلیم وارد دروازه حریف کرد.

ایتالیا با شکست کلمبیا سوم شد

در دیدار رده‌بندی رقابت‌های جام جهانی فوتسال در تایلند، ایتالیا موفق شد با حساب سه بر صفر کلمبیا شگفتی‌ساز این مسابقه‌ها را از پیش روی بردارد و به مقام سوم دست یابد.
در این مسابقه، سرجیو رومانو و رودولفو فورتینو (دو گل) برای ایتالیا گلزنی کردند تا این تیم مقام سوم خود در دوره قبل جام جهانی فوتسال را تکرار کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۳۷
ایران حیف نون....
پاسخ ها
سید
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۹
برزیل با اون فوتبالش نزیدک بود قهرمانی رو از دست بده اینکه ایرانه.
برزیلتهههههههههههههههه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۸
پ ن پ جزاير سليمانته
جانا سخن از زبان ما می گویی
برزیلتهههههههههههههههه
اشتباه می کنید ایران قهرمان شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۸
ایول. آخ جون
دیشب تو برنامه وزرش از نگاه دو مربی تیم ملی میگفت ما فیلم بازی کلمیبا رو دیده بودیم فکر نمیکردیم که جلو ما دفاعی بازی کنن به خاطر همین غافل گیر شدیم
همون روز بازی حسین شمس تو شبکه ورزش میگفت امروز کلمبیا جلو ما یه بازی کاملا دفاعی رو خواهد داشت :)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۹
کادر فنی بی سواد ترسو نتیجه اش همینه!
ایران تکنیکی یک دریبل کارساز در کل 4 بازی نزد
عزیزم پـــــــایه وقتی قوی باشه همین میشه دیگه! قهرمانی نتیجه ی کار اصولی
دم برزیل گرم ، واقعا فوتبال بازی میکنن .
ایران فقط پسرفت خوبی دارههههههههههههههههه
آقا گرچه خيلي مرتبط نيست اما بدترين مجري برنامه هاي ورزشي بدون شك مجريه ورزش از نگاه دوئه كه ديشب ترابيان و صانعي رو اورده بود
من که یاد تیمهای ملی فوتبال و فوتسال ایران و بازی باشگاه های ایران و بازیکنان میافتم دچار افسردگی وسرشکستگی و حقارت میشم به خدا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۸
فوتسال اصلا قابل مقایسه با فوتبال نیست حداقل جزو برترین های جهانیم توی فوتسال و جام جهانی رفتیم ولی فوتبال باعث ابروریزیه و میلیاردی هم خرجشون میکنن
حقمونه.وقتی مدیریت فوتبال و فوتسال افتاده دست ادمای ...بیشتر از این از تیم فوتسال انتظار نمیرفت
بابا این قدر خبر فوتبالی و فوتسالی نذارین همش اعصاب خوردی باخت تدایی می کنه اه اه
ایران در 4 بازی 9 گل زده و 8 گل خورده ؟؟!! به نظرتون ضعف تیم کجاست؟؟؟
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۹
كفاشيان!!
در جریان مسابقات اکثر قریب به اتفاق کارشناس هامون میگفتن برزیل اصلا مثل قبل نیست و ممکنه به یک دوم هم نرسه .تحویل بگیرید جماعت تحلیلگر :)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۹
منظورت رو از يك دوم نفهميدم. يك دوم يعني فينال؟
چرا شمس را برداشتند؟>
حالا بالاخره فوتسال ما از آخر چندم شد ؟؟!!!
پاسخ ها
محسن
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۹
خوب متن خبر رو بخون. ایران نیز در این رده‌بندی با زدن 9 گل در 4 بازی در رتبه چهاردهم شد
يكي يقه اين سعيدلو رو بگيره كه فوتسال رو به اين روز در اورد
بهترين مربي و بهترين گلزن جهان اخراج
اين چه مملكتيه ديگه ؟ به كجا شكايت كنيم ؟
صد رحمت به جزاير سليمان
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۹
اييييييولللللل
بازم دم فوتسالیها گرم که به یک هشتم رسیدند و همین نتیجه ی دو دو مساوی با اسپانیا کار شاقی بوده و کافیه برامون. اما خاک بر سر فوتبال با این افتضاحات همیشگیشون
باور کن اشتباه می کنی ! ایران قهرمان شد ؟ شما عقب هستید ...چرا دروغ می نویسید ایران . برزیلو سوسکش کرد 6بر1 برد..
امان از مدیران نالایق
این آمازونیا حقشونه . نوش جونشون
صحبت ازپژمردن یک برگ نیست وای جنگل را بیابان می کند
به خدا جگر مردم رو شما خون کردین . آقای کفاشیان ( آقای خنده) تو رو به خدا برو برخودت چرا اینقدر با احساسات مردم بازی می کنین . مگر پست وپول چقدر ارزش داره . شما اون دنیا باید جواب بدین این دنیا خیلی زود میگذره الان شما بالای 50 سال سن دارین به خدا چشم به هم بزنین عمر تمام شده بعد نوبت تاوان دادن به هفتاد میلیون نفره که باید جوابگو باشین . دیگه فوتبال ما داره روزهای حقارت وبدبختی را با تو طی می کنه . من به عنوان یک ایرانی از این وضعیت تیم فوتبال وفوتسال خیلی خجالت می کشم این تیم اندازه تیم محله ما تاکتیک نداره .
مبارکشون باشه
اگر صانعی مربی تیم نمیشد وضعیت ما بهتر بود.همان زمان که ما در رقابت های آسیایی باختیم باید فکر امروز را میکردیم و صانعی را بیرون میکردیم.تیمی که پر افتخار ترین تیم ایران است را ببینی به چه روزی انداخت که برویم و مقابل کلمبیا ببتزیم.لعنت بر این هدایت کردن تیم که اینجوری ببازیم.بازی دوممون رو هم شانسی بردیم.میفهمید چی میگم که
كفاشيان جون مادرت برو كنار ديگه
مثل ترابيان...
حقشون بود.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی