بازدید 5984

قراردادم با پرسپوليس 2 ساله است

کد خبر: ۲۸۵۸۱۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۸ 17 November 2012
هافبک تيم فوتبال پرسپوليس گفت:خبر جدايي‌ام از پرسپوليس صحت ندارد، چون قراردادم با اين تيم 2 ساله است.

مهرزاد معدنچي در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره شايعه جدايي‌اش از پرسپوليس اظهار داشت: ماجراي رفتن من از پرسپوليس يک خبر کذب است. شايعه اينکه نيکبخت واحدي مي خواهد جايگزين من در پرسپوليس شود اصلا صحت ندارد.

وي افزود: تا به امروز هيچ کس خواهان جدايي‌ام از پرسپوليس نشده و من هم با هيچ فردي در اين باره صحبتي نداشته ام. من امروز با سرپرست تيم پرسپوليس جلسه‌اي را برگزار کردم و او نيز اين شايعه را تکذيب کرد.

معدنچي تاکيد کرد: قرارداد من با پرسپوليس 2 ساله است و صد در صد تا آخر قراردادم در اين تيم مي‌مانم و هيچ مشکلي هم بابت اين موضوع ندارم.

معدنچي در خصوص مصدوميتش نيز گفت: در يک بازي دوستانه تيم‌هايي که مقابل پرسپوليس قرار مي‌گيرند با انگيزه ظاهر مي‌شوند. متاسفانه مصدوميتي که گريبانگير من شد اصلا زمان خوبي نبود اما فوتبال همين است.

هافبک پرسپوليس در مورد وضعيت تيم ملي ايران نيز گفت: کار براي تيم ملي خيلي سخت شده است. متاسفانه هميشه عادت داريم شرايط راحت را با سخت عوض کنيم اما کار تمام نشده. ما بايد اجازه ندهيم که کار به بازي با کره جنوبي در سئول برسد چون در کره هميشه بازي کردن و امتياز گرفتن بسيار سخت است.

وي افزود: من اميدوارم بتوانيم قطر و لبنان را شکست دهيم تا انشاءالله به جام جهاني برسيم، چون واقعا حيف است که مسافر جام جهاني نباشيم.

معدنچي در پايان درباره آشتي علي کريمي با مانوئل ژوزه نيز گفت: جلسه‌اي را که با ژوزه برگزار کرديم با هماهنگي مربي باشگاه و کريمي بود. همه بازيکنان براي آمدن کريمي تلاش کردند اما همه چيز به اسم هيئت مديره تمام شد. همه بچه‌ها با رويي باز دوست داشتند کريمي برگردد چون با آمدن او يکدلي و نزديکي بيشتر در پرسپوليس ديده شد. مطمئن باشيد در اين شرايط کريمي مي‌تواند به پرسپوليس کمک کند.

اين صحبت‌هايي که مي‌گويند کريمي از ژوزه عذرخواهي نکرده حرفي است که پايه و اساس ندارد. کريمي و ژوزه در يک اتاق مشکلاتشان را مانند يک خانواده با هم حل کردند. الان تنها چيزي که مي‌تواند به پرسپوليس کمک کند آرامش است که به تيم تزريق شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی