بازدید 9109

هشدار لنکرانی درباره خطر جریان انحرافی

کد خبر: ۲۸۵۷۴۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۰ 17 November 2012
سخنگوی جبهه پایداری گفت: تفکرات گروه انحرافی را دارای انحرافات عمیقی می‌دانیم که وقتی با در اختیار داشتن قدرت همراه شود به نوعی بر آینده انقلاب اسلامی تأثیرات ناگواری می‌گذارد و منویات استکباری را با ادبیات دیگری دنبال می‌کند.
 
کامران باقری لنکرانی سخنگوی جبهه پایداری در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فارس درباره نامزدی‌ اش در انتخابات ریاست جمهوری 92 اظهار داشت: ما ورود زودهنگام به تبلیغات انتخاباتی را درست نمی‌دانیم و فرقی نمی‌کند که بنده نامزد باشم یا شخص دیگری.

لنکرانی با بیان اینکه در حال حاضر شایعات زیاد است و  حدود 40 نفر برای انتخابات پیش‌رو مطرح هستند، تصریح کرد: ورود مصداقی به عرصه انتخابات چند اثر سوء دارد؛ یکی از اثرات آن جزیره‌ای شدن جامعه است، اثر دیگر آن نیز توهین به منصب ریاست جمهوری و تنزل دادن آن در حد یک منصب فردی است چراکه کسی که وظیفه اداره قوه مجریه را بر عهده می‌گیرد باید متعهد به یک گفتمان و کار جمعی باشد.

سخنگوی جبهه پایداری با تاکید بر اینکه اگر افراد فقط به صرف مشهور بودن در این عرصه حاضر شوند، برای خود تعهدی در برابر ارزش‌ها و برنامه‌ها قائل نخواهند بود‌، افزود: متاسفانه برخی دچار این تلقی غلط شده‌اند در حالی که اقبال مردم به افراد، اقبالی گفتمانی است لذا این تعهد گفتمانی باید از ابتدا حفظ شود.

وی ادامه داد: بنده در زمان دور دوم انتخابات مجلس گفتم که ورود زودهنگام به موضوع مصداق‌های انتخاباتی خلاف مصلحت، عقل و تدبیر بوده و انتخابات ریاست جمهوری 92 نیز از این قاعده مستثنی نیست اما همان زمان برخی از دوستان که سیاسیون فعال محسوب می‌شدند مصاحبه کرده و گفتند کسی که این حرف را زده مشخص است چیزی از سیاست نمی‌داند چرا که ما در کشورمان حزب نداریم و از حالا باید مصادیق را مشخص کنیم تا انتخابات پرشوری داشته باشیم.

لنکرانی خاطرنشان کرد: اخیراً که اخبار را مرور می‌کردم همان افرادی که بنده را به خاطر این اظهارات محکوم می‌کردند مصاحبه کرده و گفتند کسانی که به انتخابات ورود زودهنگام دارند در اشتباه هستند.

سخنگوی جبهه پایداری ضمن رد کردن هرگونه انشقاقی در جبهه پایداری  تاکید کرد: این جبهه به انتخابات ریاست‌جمهوری ورود زودهنگام نخواهد داشت.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا دولت از شما برای نامزدی در انتخابات حمایت خواهد کرد یا خیر؟ تصریح کرد:  خط قرمز ما در ارتباط با گروه‌های اصولگرا این است که به هیچ وجه و در هیچ صحنه‌ای کاندیدای مشترک با آنچه که به عنوان گروه انحرافی مطرح شده و ما آنها را حاشیه‌سازان دولت می‌دانیم نخواهیم داشت.

لنکرانی ادامه داد: در انتخابات مجلس نیز وقتی این گروه تلاش کرد از فضای انتخابات سوء استفاده کرده و لیستی را ممزوج کند، یکی از اولین عکس‌العمل‌ها از جانب جبهه پایداری صورت گرفت و گفتیم ما اگر با هر گروهی از مجموعه اصولگرایان ائتلاف و مذاکره کنیم قطعا با این گروه حاشیه ساز هیچ ائتلافی نخواهیم داشت.

وی در پایان تاکید کرد: تفکرات گروه انحرافی را دارای انحرافات عمیقی می‌دانیم که وقتی با در اختیار داشتن قدرت همراه شود به نوعی بر آینده انقلاب اسلامی تأثیرات ناگواری می‌گذارد و منویات استکباری را با ادبیات دیگری دنبال می‌کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل