بازدید 10986

تهدید كارگردان مستند «سمیه کردستان»

کد خبر: ۲۸۴۵۹۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۱ - ۰۷:۱۷ 12 November 2012
مستند "سميه كردستان" پيرامون شهيد شاخص ايران اسلامي در سال ۹۱ يعني شهيد ناهيد فاتحي كرجو ماهيت حقيقي ضدانقلاب را افشا مي كند.

به گزارش جوان‌آنلاين، مستند بازسازي شده شهيد ناهيد فاتحي كرجو پس از شش ماه به مرحله تدوين رسيده كه مقرر است در هفته بسيج از شبكه هاي سراسري پخش گردد. 

بازسازي اين مستند كه قريب به چهل روز در مناطق گوناگون استان كردستان و برخي روستاهاي محل اسارت و شهادت آن شهيد انجام گرفته است، روز گذشته با تصويربرداري از سكانس زنده به گور كردن آن شهيد به كار خود پايان داده است. 

سميه كردستان براي نخستين بار چهره كريه و خيانت ها و جنايات پليد و ناجوانمردانه كومله و دموكرات را در حق مردم انقلابي كرد بويژه جوانان غيور آن ديار افشا كرده است. 

در پي افشاگري هاي بي پرده اين مستند، ضدانقلاب با ارسال پيام توسط يكي از موتورسواران خويش، كارگردان متعهد اين مستند را در صورت پخش آن به مرگ تهديد نموده است. 

مستند سميه كردستان صحنه هاي گوناگوني از ربايش، شكنجه ها و زنده به گور كردن و شهادت دختر ۱۶ ساله سنندجي را به تصوير مي كشد كه به دليل همكاري با بسيج و سپاه و اهانت نكردن به حضرت امام خميني عليه الرحمه توسط ضدانقلاب در آذر ماه ۶۱ به شهادت مي رسد. 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی