بازدید 3773

مکالمات زیر 5 ثانیه حجاج تمتع رایگان شد

کد خبر: ۲۸۴۵۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۱ - ۰۶:۴۵ 12 November 2012
معاون رگولاتوری گفت: به دلیل افزایش قطعی‌های تلفن‌همراه در ایام حج تمتع امسال، رگولاتوری با ارسال بخشنامه‌ای به اپراتور‌های تلفن‌همراه، مکالمات زیر 5 ثانیه حجاج سال 91 را رایگان اعلام کرد.
 
حسن رضوانی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، از ارسال بخشنامه‌ای برای رایگان شدن مکالمات زیر 5 ثانیه زائران حج تمتع 91 خبر داد.

معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در توضیح علت اتخاذ این تصمیم گفت: در ایام حج امسال، اعتراض‌های بسیاری از سوی حجاج در خصوص افزایش هزینه تلفن همراه‌ به دفتر نمایندگی وزارت ارتباطات در بعثه‌ واصل شده بود.

وی ادامه داد: با بررسی این شکایات، مشخص شد اشکالی در سیستم شارژینگ اپراتورهای تلفن همراه وجود ندارد اما متوجه شدیم علت این افزایش هزینه، قطعی‌های مکرر و خارج از حد نرمال در شبکه تلفن‌همراه بوده است.

رضوانی افزود: از آنجایی که محاسبه مکالمات رومینگ به صورت دقیقه‌ای انجام‌ می‌شود، قطعی‌های مکرر و تلاش چند باره زائر برای برقراری تماس و محاسبه مکالمات چند ثانیه‌ای به قیمت یک دقیقه، سبب افزایش هزینه تلفن‌همراه زائران شده بود.

معاون رگولاتوری تصریح کرد: از این رو رگولاتوری طی بخشنامه‌ای به اپراتورهای تلفن همراه، اعلام کرد که در ایام حج تمتع سال 91، باید مکالمات زیر 5 ثانیه حجاج رایگان در نظر گرفته شود که اجرای این بخشنامه از اپراتورهای تلفن‌همراه پیگیری خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
آخرین اخبار
وب گردی