بازدید 2734

ایران حمله صهیونیست‌ها به غزه را محکوم کرد

کد خبر: ۲۸۱۵۸۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۱ - ۲۲:۴۸ 28 October 2012
سخنگوی وزارت خارجه ایران ضمن محکوم کردن حمله صهیونیست‌ها به غزه، از مجامع جهانی و سازمان‌های حقوق بشری خواست تا مانع از تداوم جنایات و تجاوزات مستمر این رژیم علیه مردم فلسطین شوند.
 
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل اطلاعات و مطبوعات وزارت امور خارجه، رامین مهمان‌پرست سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان حملات نظامیان رژیم صهیونیستی به غزه که منجر به شهادت و زخمی شدن ده‌ها تن از مردم تحت ستم و محاصره فلسطین شد را نشانگر خوی ددمنشانه و تجاوزگری این رژیم نامشروع دانست.

سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن محکوم کردن تهاجمات مکرر صهیونیست‌ها به منطقه غزه، از مجامع جهانی به ویژه سازمان‌های حقوق بشری خواست تا مانع از تداوم جنایات و تجاوزات مستمر رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین شوند.

مهمان‌پرست در پایان تأکید کرد: مردم مسلمان منطقه که در فضای معنوی و باشکوه ایام حج و عید سعید قربان روحیه همبستگی و وحدت اسلامی را به نمایش گذاشتند، نسبت به درد و رنج مردم مظلوم، بیگناه و تحت محاصره فلسطین بی تفاوت نبوده و در مقابل این تجاوزات ساکت نخواهند نشست و بیش از پیش شاهد تشدید موج احساسات ضد صهیونیستی در بین افکار عمومی جهان اسلام و محکومیت این حملات ددمنشانه خواهیم بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی