بازدید 75832

تصاویر پهپاد ایوب در اختیار ایران است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شوری اسلامی، با بیان اینکه حزب‌الله فناوری‌های پیشرفته‌‌تری از پهپاد ایوب را دارد، تأکید کرد که تصاویر فرستاده شده از سوی این پهپاد در اختیار ایران است.
کد خبر: ۲۸۱۵۷۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۱ - ۲۱:۰۱ 28 October 2012
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شوری اسلامی، با بیان اینکه حزب‌الله فناوری‌های پیشرفته‌‌تری از پهپاد ایوب را دارد، تأکید کرد که تصاویر فرستاده شده از سوی این پهپاد در اختیار ایران است.

به گزارش «تابناک»، «اسماعیل کوثری»، عصر یکشنبه در مصاحبه با شبکه العالم، در پاسخ به این پرسش که آیا حزب الله هواپیماهایی پیشرفته‌تر از ایوب دارد، گفت: حتما چنین چیزی هست؛ اما تا هنگامی که حزب‌الله تشخیص نداده آن را اعلام نمی‌کند. علتش هم این است که این توانایی فرا‌تر از این‌هاست. به همین دلیل است که می‌گوییم اگر اسرائیل بخواهد کوچک‌ترین کاری علیه ما انجام دهد، ما در محدوده سرزمینی به این رژیم پاسخ خواهیم داد.

بنا بر این گزارش، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با تأیید تصویر‌برداری پهپاد ایوب از پایگاه‌های حساس رژیم اشغالگر و مخابره زنده این تصاویر، خاطرنشان کرد: این هواپیما‌ها به صورت آنلاین تصاویر خود را می‌فرستند و هم اکنون تصاویر مناطق ممنوعه در اختیار ماست.

کوثری با اشاره به سابقه سی ساله ایران در فناوری هواپیماهای بدون خلبان و استفاده از این گونه هواپیما‌ها برای شناسایی در دوران دفاع مقدس، تأکید کرد: ما حتی توان ساخت هواپیماهای بدون سرنشین با قابلیت حمل سلاح را داریم.

کوثری هشدار داد: عملیات حزب‌الله می‌تواند باز هم تکرار شود؛ مانند جنگ ۳۳ روزه که رژیم اشغالگر باور نمی‌کرد، حزب الله بتواند ناوچه این رژیم را نابود کند.

وی افزود: ما هنوز همه فناوری‌هایی را که به لطف مهندسان خود به دست آورده‌ایم، اعلام نکرده‌ایم و بموقع حتما از آن‌ها بهره خواهیم گرفت و دشمنان خواهند دید که این توان بسیار بالاست.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲۰۲
انتشار یافته: ۲۷
زنده باد ایران و ایرانی
زنده باد نخبگان ایرانی
ما آمریکا را زیر پا له خواهیم کرد.
بده مثبتو ایرانی پاکزاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۸
البته زنده باد ايران و ايراني. اما فكر نكنيم كه آمريكا و اسرائيل در اين 30 سال اخير بي كار بودند و سلاحي نساختند بلكه واقعيت اين است كه آنها هم سلاح‌هاي سري‌اي دارند كه به اين زوديها رو نخواهند كرد
بنام خدا
فن اوري پهباد با تصوير برداري دو مسئله جداي ازهم است
البته ضمن اينكه ساخت پهباد وطني قابل تقديره ولي نبايد مغرور شويم كه چند لحظه فيلم از ان ارسال شده است ما ميدانيم كه گوگل ارث تصاوير دقيقي از بيشتر نقاط كره زمين مخابره ميكند كه تقريبا دقيق اند وخودشون هم زنده ان را دائم رصد ميكنند چون با ماهواره هاي بسياري حمايت ميشوند ولي درهر حال براي رژيم غاصبي كه ادعاي گنبد اهنين دارد پهباد حزب الله تودهني خوبي است.
این تازه اولشه.......
امیدوارم هرگز در منطقه جنگی اتفاق نیفتد که مجبور بشیم از این تکنولوژیهای پیشرفته خودمون استفاده کنیم اینها صرفأ جهت باز دارندگی باشه.
درود بر توان غیورمردان ایرانی
تا کور شود هرآنکه نتوانددید.درود بر غیرت متخصصان جوان ایران اسلامی
نصر من الله و فتح قریب
اینکه بیشتراز انی باشی که فکر میکنند یه افتخاره
به لطف خدا
زنده باد ایران - زنده باد حزبالله
افرین مرحبا اخر معلوم میشه که پیروزی از ان ماست ولی نباید از اقتصاد بد مردم غافل شد چونکه فقر همه چیز را نابود میکند ادم نابود میشه میبیند پول ملی کشور نابود شده است
خسته نباشین سربازان گمنام امام زمان
فان حزب الله غالبون
آینده هواپیماهای جنگی متعلق به هواپیماهای بدون خلبان است.بجای یک هواپیمای 150 میلیون دلاری با 2 میلیون دلار میشود جنگنده ساخت.
مرحبا ، دست شما درد نكند . در مقابل دشمن تا مي توانيد خود را تقويت نماييد .
آفرين بر جوانان ايران زمين پر افتخار باد حزب الله
اين توانايي ها ارزش تحمل تمام سختي هاي ناشي از تحريمها را دارد
خدا پشت وپناه شما باشه ..
خدا حفظشان کند غیورمردان ایرانی رو.
امیدوارم هرگز شرایطی پیش نیاد که مجبور بشیم توانایی واقعیمون رو در ورطه عمل برای جهان ثابت کنیم!
آفرین به دانشمندان ایران عزیز.
واعدوالهم مااستطعتم من قوه.
بتازید بر دشمنان با تمامی توانتان.
با این حرکتهای به ظاهر کوچک باید جلوی افکار پلید دشمن را باید گرفت هزینه این حرکتها خیلی کمتر از جنگ میباشد ولی روشهای دیگر جنگ هم باید در نظر گرفت که ما باید در مورد آنها هم قوی شویم _ اقتصاد . علم . انسانیت . عدالت و .... با این کارها در داخل دیگر هیچ دشمنی با ما در نخواهد افتاد .
عالیه... ما در هر شرایطی باید تواتن بازدارندگی داشته باشیم وگرنه می شویم مثل عراق وافغانستان...
بابا دمشون گرم
اهای امریکا دیدی هیچ غلطی نمیتونی بکنی
دم همه نظامی های این کشور گرم خسته نباشید دلاوران
درود و سپاس بر کلیه مدیران ، فرماندهان ، کارشناسان و دست اندر کاران این قبیل پروژه ها ، انشاء الل روز به روز با اقتدار و سرافرازی بیشتر گام برداریم.
ممنون هستیم.
درود بر شرف و غیرت ایرانی
این همان وعده الهی است که خدا وعده پیروزی داده است.منتهی باید در مقابل توطئه ها صبر کردو با تمام توان بر دشمنان بتازیم به امید پیروزی اسلام بر کفر جهانی
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار