بازدید 9546
رئیس کمیسیون انرژی در گفت‌وگو با ایلنا:

انفجار خط لوله گاز شوش ، تروریستی نیست

این حرکات اقدام تروریستی نیست و تنها برخی از افرادی که از بیماری عصبی رنج می‌برند هر از چندگاهی در کشور اقدام به چنین حرکاتی می‌کنند.
کد خبر: ۲۸۰۷۵۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۱ 24 October 2012
رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام انفجار در خط لوله انرژی کشورمان اقدام تروریستی نیست بلکه  افرادی بخاطر عصبانت این اقدامات را انجام می‌دهند.

میرکاظمی درگفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در رابطه با انفجار خط لوله گاز در شهرستان شوش گفت: به عنوان رئیس کمیسیون انرژی هنوز در مورد جزئیات این انفجار اطلاعی ندارم اما بعد از ظهر امروز اعضای کمیسیون انرژی دراین مورد قرار است گزارشی را ارائه کنند.

وی در ادامه افزود: مراکز نفتی و خط لوله گاز ایران توسط مراکز حراست‌ مراقبت می‌شود.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بعد از سال ۸۸ که تهدید‌ها علیه ایران رشد زیادی به خود گرفته همواره بدنبال این بودیم که لوله‌های نفت و گاز خود را کنترل کنیم.

میرکاظمی در ادامه با بیان این مطلب که ایجاد انفجار در لوله‌های گاز و نفت یک اقدام پیچیده‌ نیست گفت: بیشتر افرادی که اقدام به این کار می‌کنند افرادی هستند که از ترس اینکه دستگیر نشوند در مکان‌هایی که مراقبت کمتر است لوله‌های نفت را منفجر می‌کنند.

وی در مورد اینکه چرا این افراد همواره به دنبال این هستند که از این طریق به کشور و ملت خود صدمه وارد کنند گفت: این افراد نتوانسته‌اند در کشور خودشان به منافعشان برسند به همین دلیل عصبانیت خود را برسر لوله‌های نفت خالی می‌کنند.

میرکاظمی در رابطه با اقدام امنیتی و تروریستی بودن این گونه حرکات در کشور گفت: این حرکات اقدام تروریستی نیست و تنها برخی از افرادی که از بیماری عصبی رنج می‌برند هر از چندگاهی در کشور اقدام به چنین حرکاتی می‌کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار