بازدید 6181
۳

فيلم: نجات بچه فيل از مرگ

کد خبر: ۲۷۹۹۲۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۱ - ۲۱:۴۱ 20 October 2012
يك بچه فيل داخل حفره اي از گل افتاده و قادر به خروج از آن نيست. مادر و اطرافيانش نوميدانه دور حفره مي چرخند، كاري از دستشان ساخته نيست.

به گزارش جام جم به نقل از جنتسايد، هنگامي كه اعضاي بنياد "آمبوسلي تراست فور الفنتز" پيام گرفتار شدن يك بچه فيل را در داخل حفره اي از گل در پارك حيات وحش آمبوسلي كنيا دريافت مي كنند ، بدون فوت وقت سوار اتومبيل ها شده و به سوي محل مي شتابند.

مادر بچه فيل بي اندازه خشمگين استت زيرا فرزندش در داخل حفره اي گرفتار شده و قادر به بيرون آمدن نيست. فيل مادر اتومبيل را دشمن فرض كرده و به سوي آن حمله ور مي شود.

دكتر ويكي فيشلاك راننده يكي از اتومبيل ها فيل مادر را از نشانه‌اي كه روي گوش دارد شناخته و براي فراري دادنش فرياد هاي گوشخراش سر مي دهد و با اتومبيل در پيرامون "زومبه" فيل ماده مي چرخد.

سرانجام دو فيل از محل دور مي شوند. اعضاي گروه نجات به حفره نزديك شده و بچه فيلي را مشاهده مي كنند كه صحيح و سالم است اما در حفره اي عميق تر از آن گرفتار شده كه بتواند به تنهايي از آن بيرون بيايد.

اين حفره توسط شكارچيان ماسايي به عنوان يك تله حفر شده است. گروه نجات طنابي را به دور بدن بچه فيل پيچيده و آن را به سپر اتومبيل متصل مي كنند. آنگاه با دقت هرچه تمام تر براي اينكه حيوان زخمي نشود او را از اين دام مرگ بيرون مي آورند.

به دستور دكتر ويكي فيشلاك اتومبيل ها بچه فيل را در جهتي كه مادرش رفته فراري مي دهند تا او را بيابد.

زيباترين صحنه ها را مي توان در انتهاي اين فيلم مشاهده كرد بچه فيل دوان دوان از يك سو و مادرش كه صداي او را شنيده از سوي ديگر به هم نزديك مي شوند. زومبه فيل مادر با يافتن فرزندش رفتاري مشابه در آغوش كشيدنش را از خود نشان مي دهد. فيل ديگر نيز به مادرو فرزند نزديك مي شود. بچه فيل گرسنه شروع به خوردن شير مي كند. خانواده دوباره دور هم جمع شده اند.

فيلم نجات اين بچه فيل اكنون در وب سايت ها مورد استقبال قرار گرفته و احساسات تمام كاربران را برانگيخته است. صحنه هاي نجات بچه فيل از مرگي دردناك و نيز تصاوير زيباي مهر مادر و فرزندي را با هم مي بينيم.


دانلود
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
اون لحظات آخر فیلم که مادر پدر فیل بچشونو میبینن و صدای نعره فیل میاد خیلی زیباست شاید بگه دردت بجونممممممم
آفرین به شرف نجات دهنده هاش و جل الخالق به مهر مادری
واقعا کار اونایی که بچه فیل رو نجات دادن حرف نداشت
من که اشکم در اومد
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی