بازدید 22686

اشتون: مذاکره با ایران به زودی از سر گرفته می‌شود

در حالی که از زمان برگزاری آخرین دور مذاکرات هسته‌ای میان ایران و 1+5 نزدیک چهار ماه می‌گذرد و در این مدت، غرب تنها به راهبرد افزایش فشارهای خود بر ایران ادامه داده، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، از نزدیک بودن دور جدید مذاکرات هسته‌ای خبر داده است.
کد خبر: ۲۷۸۸۸۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۴ 15 October 2012
در حالی که از زمان برگزاری آخرین دور مذاکرات هسته‌ای میان ایران و 1+5 نزدیک چهار ماه می‌گذرد و در این مدت، غرب تنها به راهبرد افزایش فشارهای خود بر ایران ادامه داده، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، از نزدیک بودن دور جدید مذاکرات هسته‌ای خبر داده است.

به گزارش «تابناک»، کاترین اشتون، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز اعلام کرده هنوز راه برای دیپلماسی با ایران باز است و به زودی مذاکرات هسته‌ای از سر رفته خواهد شد.

بنا بر این گزارش، کاترین اشتون که مسئولیت ریاست هیأت نمایندگی شش کشور طرف مذاکره با ایران را بر عهده دارد، پیش از شرکت در نشست وزرای خارجه اتحادیه اروپا در لوکزامبورگ، در پاسخ به پرسشی درباره امکان ازسرگیری مذاکرات با ایران گفته: «قطعاً. فضا برای دیپلماسی همچنان وجود دارد».

وی افزود: «من امیدوارم بتوانیم به زودی گفت‌‌و‌گوهای خود را با ایران از سر بگیریم».

با این حال، ذکر این مهم لازم است که اشتون در شرایطی این سخنان را مطرح کرده که یکی از مهمترین دستورکارهای نشست امروز وزرای خارجه اتحادیه اروپا در لوکزامبورگ، تصویب بسته تحریمی جدید علیه ایران و افزایش فشارها بر ایران است.

این تحریم‌ها که قرار است بخش‌های مالی، تجارت، حمل و نقل و انرژی ایران را هدف قرار دهد، در روزهای گذشته از سوی سران کشورهای مهم این اتحادیه، از جمله رؤسای کشورهای آلمان، انگلیس و فرانسه اعلام و حمایت شده است.

به این ترتیب، گویا هدف غرب این بار نیز همچون گذشته، پیشبرد راهبرد فشار ـ مذاکره و تلاش برای متقاعد کردن ایران همراه با خواسته‌های موردنظرش به واسطه افزایش فشارهاست.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۲۶
انتشار یافته: ۶۸
اینها در این مذاکره فقط میخواهند موقعیت ایران را ضعیف کنند و ببینند چه قدر میتوانیم کوتاه بیاییم و مسلما دنبال توافق واقعی نیستند و فشارهایشان افزایش میبابد و مثل قبل در نهایت درخواستهایی را خواهند کرد که از نظر ما قابل اجرا نیست. پس باید حتما اول پیشنهادهای آنان را بشنویم و بعد ما پیشنهاد خود را ارائه کنیم تا دستمان الکی رو نشود.
پاسخ ها
میلاد
| Netherlands |
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۴
کاملا موافقم ،اساسا مشکل آنها فقط انرژی هسته ای نیست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۴
وایکینگ ها هم مثل یانکی ها نه بویی از فرهنگ و تمدن بردن نه بویی از انسانیت فقط و فقط به فکر زور گویی و سلطه گری هستنند همین .
قشمی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۴
اینهابدنبال بدبین کردن مردم ایران نسبت به مسئولین مملکتی ونارضایتی است وهدفشان فشارفقط وفقط برملت ایران است.ولی بایدبدانند مااهل کوفه نیستیم علی تنهابماند.
داود
| Germany |
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۴
اینها فقط شبیه انسان هستند و برای حقوق اساسی ما در تجارت و صنعت هیچ ارزشی قائل نیستند. با این تحریم های توهین آمیز که به انرژی هسته ای ربطی نداشته اند و برای کشور مشکل درست کرده ان دنبال منافع طولانی مدت هستند و انشا الله مسئولین دلسوز در زمین دیپلماسی برای سربلندی این ملت با فرهنگ و متمدن بحول و قوه ی الهی بهترین اقدام را و لو لغو مذاکرات ( که بسیار در شرایط جدید عاقلانه است) انجام دهند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۴
خداییش حاضرم از گرسنگی بمیرم ولی یه تو دهنی به این زورگوها بزنم. اصلا نباید کوتاه بیایم توی مذاکرات، اینا مث سگ میمونن، هرچی رو بدی پررو تر میشن. باید توی دهنشون زد
ما مذاكره ميكنيم كه مانع تحريم ها شود حال كه قرار است اينگونه ناجوانمردانه حتي داروهايمان نيز تحريم شود ديگر مذاكره چه مفهومي دارد. انشاا... مسئولين سياست مقتدرانه اي اتخاذ كنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۴
قبل از مذاکرات باید تنگه هرمز را پر ترافیک کنیم تا قیمت نفت بالا بره و دستمون پر باشه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۴
مذاكره نكنيم چه كار كنيم ؟ ممكن اين سياست مقتدرانه را شما اشاره ايي بهش بكنيد ؟
فقط سياست دور زدن تحريم ها از جانب ايران راهكار مناسب نيست.بايد به غرب نشان داد كه افزايش هر چه بيشتر فشارها به ايران براي آنها نيز بويژه در منطقه هزينه بر خواهد بود
مذاکره به هیچ دردی نمی خوره اگر مذاکره نکنیم سنگین تریم چون فایده ایی ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۴
هرچی بیشتر مذاکری میکنیم بیشتر تحریم میشیم !
mms
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۴
هممون میدونیم که اونا دنبال چی هستن، اونا دلشون می خواد ملتای ضعیف رو استعمار نو کنن و ایرانم تا چند وقت پیش حیاط خلوتشون بوده، حالا اونو که از دست دادن هیچ، یکی جاش رو گرفته که داره برای همه ی دنیا پالس می فرسته و الگو میده که می تونین تو سری خور نباشین، می تونین خودتون برای خودتون تصمیم بگیرید، منابعتون رو خودتون استفاده کنید و کارگر دیگران نباشید، آره ما کامل نیستیم، ضعف و مشکلات فراونی داریم، کم هم سختی نکشیدیم توی این 30 و اندی سال، اما مهم اینه که رو پای خودمون ایستادیم، مهم اینه که آزادیم، نه اون آزادی که بعضی ها دنبالشن، البته توی این موضوع هم مشکلات و ضعفهایی هست، اما بیایم جزئی نگاه نکنیم، بیایم پیشرفت کلی رو ببینیم، بیایم نیمه ی پر لیوان رو هم ببینیم، آره نیمه خالیش هم کم نیست، اما اون نیمه ی خالی از اشکالات خودمونه، از کم کاری خودمون، از احتکار کردن خودمون، از کم مایه گذاشتن خودمون و ... این تحریم ها هم یه روزی تموم میشه، این روزایی که همه چیز تحریم شده، ما شدیم مثل شعب ابی الطالب اگه اشتباه نگم، اون روزی که پیامبر و یارانش رو همه جوره محاصره کردن، تاریخ دوباره داره تکرار میشه، یکم دیگه که تحمل کنیم درست میشه، پیروزی و نصر خدا نزدیکه. چرا باید بهونه دست بقیه بدیم، ما همیشه اهل مذاکره هستیم، اما از حق مسلم خودمون کوتاه نمیایم... اخه تنها فقط موضوع هسته ای نیست، به فرض که کوتاه اومیدم، اونا هیچ وقت کوتاه نمیان، موضوع اونا هسته ای این چیزا نیست، اونا کلاً با ما مشکل دارن، امروز هسته ای فردا یه چیزه دیگه. خدا خائنین به وطن و این ملت رو رسوا کنه و خادمینشون رو عذت و آبرو ببخشه.
بابا این همه فشار به نظر شما زیاد نیست؟؟
بابا شونه های مردم زیر این همه فشار خرد شد.
خسته شدیم به خدا ! بسه دیگه.
لطفا اگر روابط ایران با اروپا عادی گردید این رفتارهای انها مد نظر باشد.دیگر به دامان اروپا پناه نبریم.دیگر در واردات به سوی آشغالهای چینی باز نکنیم.دیگر خودروهای بزرگ ارز بر ووسایل خانگی گران وارد نکنیم.حتی در بهتری شرایط پولی وارزی حتی اگر نفت 300 دلار شد.
اونا که هر کاری که دلشون می خواسته تا حالا کردن و بعد از اینم می کنن ( تحریم ایران و ترور دانشمندان هسته ای و ... ) بهتر است ما از این پیمان احمقانه و یک طرفه و به ضرر ایران زودتر خارج شویم تا صدمه کمتری ببینیم
مذاكره با با اين كشورها بي فايده است چون انرژي هسته اي فقط بهانه است اگر ما كوتاه بيايم فردا مى گويند در ايران حقوق بشر رعايت نمي شود پس فردا مي گويند دمكراسي نيست و اگر اين هم حل شود مي گويند هم جنس بازي در ايران وجود ندارد چون خوي استكباري انها استقلال واقعي را از هر كشوري گرفته و انها با انقلاب مردمي و اسلامي ما مشكل اساسي دارند  
تمام مشكلات كشورها با همديگر با مذاكره حل شده حتي پس از جنگ و لطفا" دوستان كه زمان جنگ نبودن يا بچه بودن به طبل جنگ نكوبن كه جز ويراني چيزي نيست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
درسته ولی زمان هم مهم است و مذاکره ای که در شرایطی که آنها یک ضربه زده اند به معنای ضعف است و بدرد معامله نمیخورد و باید تا زمان نامعلومی از مذاکره خودداری شود.
حجت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
ما مشکلی با گفتگو و مذاکره نداریم. اونا هی می گویند بیا دعوا
من يك سئوال دارم ، پاسخي براي آن به ذهنم نمي رسد . لطفا اگر كسي پاسخي به نظرش مي رسد اعلام كند. با اين روندي كه ما و غرب پيش مي ريم بالاخره آخرش چي مي شه ؟ تا كي ادامه پيدا مي كنه؟ دو طرف چه چيزي بدست مي آورند و چه چيزي از دست مي دهند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۴
اینجا جنگ اراده ها است.
هر کس اراده قوی تری داشته باشد در نهایت پیروز میدان خواهد بود.
و نتیجه اش آقایی و سروری می باشد
داود
| Germany |
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۴
بنظر من با سابقه ای که این وحشی ها دارند همان کاری را با ما می کنند که با سرخپوستها انجام دادند.
1- اگر انرژی هستی را ببوسیم و کنار بگذاریم، تحریم ها با بهانه ایکه آنها در بوجود آوردنش مهارت دارند، هرگز لغو نمی شوند

2- اگر هم از پیمان ان پی تی خارج شویم برای جنگ نظامی وارد می شوند ( که ای کاش جنگ شود و لا اقل من اشتون را خودم بکشم)

3- اگر هم مردم اعتراض کنند از آن برای تضعیف نظام استفاده می کنند و با ولع بیشتری همینطور که تا کنون دیدید اقدامات بیشتری انجام میدهند

کلا هیچ راهی جز ادامه دادن این راه سخت و توکل بر زنده ای که نمی میرد نداریم و ان شاالله خداوند برای ما بس است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۴
اگه بمب بسازیم همین که هستیم می مونیم و شاید وضعمون بهتر بشه البته اگه واردات چی ها بزارن

اگه بمب نسازیم که سرنوشتمون معلومه از سرنوشت عراق درس بگیریم
ابوالفضل
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۴
برای جواب شما ناشناس عزیز بهتر است در آرشیو خطبه های نماز جمعه به بیانات آقای هاشمی رفسنجانی برگردیم ( دقیقا یادم نیست قبل از فوت امام و رئیس جموری ایشان بود یا بعد از ) با این مضمون که غرب خودش میداند کمونیسم از نفس افتاده و اینها ( غربیها ) دنبال یک جایکزین هستند تا با طرح دشمن و خطر و تهدید فرضی ملتها و کشورها را مجبور به سکوت و باج دهی کنند و . . . .
با کمی دقت در این نظر که متاسفانه درست هم هست در مییابیم که منافع غرب و باصطلاح دنیای سلطه در برقرای و پایداری رابطه خصمانه با یک قدرت فرضی است
و تو خود حدیثی مفصل بخوان از این مجمل
چه مذاکره ای دیگر مذاکره ای نمانده با دشمنان که نمیشود مذاکره کرد
تا چندی که غربیها ایران را تحریم میکنند ایران هم باید درصد غنی سازی را بالا ببرد وباید آشکارا به جهانیان اعلام کند تا تحریم هست غنی سازی درصد بالا هم هست واسلام
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۴
من اگر جای مسئولین بودن با حمله نظامی جوابشون رو میدادم که اینقدر خودشون رو برتر ندونن لطفا" مردم هم یه کم از تجمل گرائی دست بردارند
حجت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
آقا رضا بازی دزد و پلیس نیست که اسباب بازی بگیری دستت بگی کیشووو کیشووو
غرب زود تر از ما فروخواهد ریخت
بابا انرژی هسته ای بهانست این حرفا چیه
همین الان که دارم مینویسم خبر جدید که تو همین سایت درج شده اینه که تحریم های جدیدی تصویب شده توسط همین خانم و دار و دستش...
بابا این چه معنی میده بجز دشمنی و زورگویی...
انصافا چه معنی دیگه ای میده
دوستان ، تعلیق در برابر مشوق یادشون نیست ؟ ما فرصت ها رو از دست دادیم ، واقعیت اینه
ما كه ديگه ديگه خسته شديم از اين بكش بكش ها اين يانكي هاي وحشي چه مذاكره بكنيم چه نكنيم ها غلطي بخوان مي كنن چرا ما تير خلاص بهشون نزنيم به طور كامل با هاشون قطع رابطه كنيم و از ان پي تي خارج شيم ما كه چيزي براي از دست دادن نداريم
غنی سازی فقط یک بهانه است که ایران را تحت فشار بگذارند. امریکا میخواهد حاکم منابع نفتی خاور میانه باشد و تا وقتی که ایران ساز مخالف میزند و بقیه را هم به اینکار تشویق میکند، فشار های امریکا ادامه خواهد داشت. وقتی که کلینتون تحریمهای گسترده نفتی ایران و لیبی را امضاء کرد ، هنوز حرفی از غنی سازی نبود . انموقع امریکا " رعایت نکردن حقوق بشر و حمایت از گروه های تروریستی" را بهانه میکرد .
امریکا هیچ وقت با یک ایران مستقل کنار نمیاید. ما باید هر چه زودتر خودمان را با سلاح هایی مجهز کنیم که آنها طاقت برخورد با ان را نداشته باشند. مثل کره شمالی. با این تفاوت که ایران روی دریای نفت و گاز نشسته است. و بقیه نفت فروش های خلیج فارس هم باید نفتشان از تنگه هرمز ما رد بشه.
فعلا ایران رو گوشه رینگ گیر آوردن اما فکر کنم بهتر باشه ایران پیشنهاد بده دستور کار مذاکرات اول مشخص بشه و اعضا ببینند حرف جدیدی برای گفتن هست یا نه بعد 20 تا هیئت بیان شو تبلیغاتی اجرا کنند و باید بدون نفی و یا ممانعت از مذاکرات از تکراری شدن این روند دور باطل مذاکره-عدم توافق-افزایش فشار هم جلو گیری بشه
عزیزان غرب داره کار خودشو میکنه از اول هم همین کارو میکرده . تاریخ رو بخونید . .من از اونهایی عصبانی هستم که روزگاری که هم زمان بود هم پول . بازار کشور رو پر کردند از اشغال و یا لوازم لوکس و باین وسیله تولید کننده داخلی به زمین خورد.
پيشنهاد مي كنم براي نشان دادن قدرت به غربي ها و براي اينكه پوز انها را به خاك بماليم سقف فروش نفت به كل كشورهاي غربي را مدتي كم كنيم و با توجه به فصل سرما و افزايش ناگهاني قيمت نفت از اين بابت ضرر كه نمي كنيم هيچ، مقابله به مثلي انجام شده است و تا مادامي كه تحريمها را برنداشته اند تحريم نفتي را برنداريم. ممكن است از لحاظ اقتصادي به ما فشار بيايد ولي مطمئنا ضرر ان براي غربي ها بيشتر خواهد بود. ازنوجاني
کشوری که دومین منابع گاز و نفت جهان را دارد
کشوری که بهترین فرش جهان را دارد
کشوری که بهترین خاویار جهان را صادر میکند
کشوری که بهترین پسته جهان را دارد
کشوری که یکی از بهترین تولید کنندگان زعفران است
کشوری که آثار تاریخی گوناگونی دارد
کشوری که با یک ساعت پرواز از -20 درجه زیر صفر و اسکی روی برف به جایی میروی که +35 درجه است و اسکی روی آب
کشوری که درآمد زیادی از اماکن دینی دارد.
کشوری که مرغوب ترین برنج حهان دارد
کشوری که یکی از بهترین چایی ها دنیا را دارد

صاحب کم ارزش ترین پول دنیا است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
عزیزم به خاطر اینه که همه اینا رو که شمردی باید تحت سلطه وبرارفاه ملتهای غربی هزینه بشه
اقدام متقابل یعنی این: تعیین ضرب العجل ایران برای خروج از ان.پی.تی و توقف هرگونه مذاکره با دول غربی به استثنای چین و روسیه و کشورهای بیطرف قابل تحملتر مثل ترکیه و برزیل.
این اروپاییها و آمریکاییها باید تحقیر بشن
از نظر من تولید ایرانی و صادرات غیرنفتی ایرانی با این تحریمها سود بسیاری داره میکنه و اونقدرها هم وضعیت بد نیست!
توقف هرگونه ارائه ارز به کالاهای اروپایی و غربی که مشابه ایرانی دارند از اولین کارهایی هست که باید کرد.
اروپا خودش رو بکشه بازهم خیلی از کشورهای آسیایی و میانه رو توی دنیا دنبال تجارت و بازارهای نیازمندی مثل ایران هستن پس با یکم مدیریت ارزی داخل کشور واقعا سود ما از تولید داخلی خیلی بیشتر میشه
ملتی که شهادت دارد هیچگاه اسارت نخواهد داشت


اندکی صـــــــــــــــبــــــــــــــر صحر نزدیک است!
میشه اقای جلیلی از خانم اشتون بپرسد که چه موقعه به نتیجه میرسد که اکنون باید مذاکره کنیم . چرا مذاکره ایران و 5+1شده ایران ونماینده اتحادیه اروپا. برای چه وچی مذاکره میکنیم یعنی از این مذاکره به چه نتیجه ایی می خواهند برسند. ولی معلوم است که اولا می خواهند نبض ایران بعد از این تحریمات وفشارهای اقتصادیبگیرند که چطوری میزند ایا هنوز ایران حرفهای گذشته را میزند یا نرمش نشان می دهد وکمی مواضعش تعدیل شده . دوم اینکه می خواهد نشان بدهد هنوز می توانیم باهم مذاکره کنیم در حالی که علیه کشور ما جنگ اقتصادی راه انداختند.بالاخره اگر نظام که نمایندهاش اقای جلیلی است تا هروقت خانم اشتون بخواهد که مذاکره کنیم فوری بدود و بعد هم هیچی از این مذاکرات بیرون نیاید بهتر که نرود و یا شرط بگذارد
یادتان نرود اینها مدعیان حقوق بشر در جهانند...
باید یه حرکت کوچک نظامی در تنگه هرمز انجام بدیم اونوقت همه چیز عوض میشه
قیمت نفت کمر اونها رو خورد میکنه
من می گوییم به نشانه اعتراض مذاکرات را تحریم کنم تا اون ها به التماس بیفتند ازما خواهش کنند به خاطر زن و بچه هاشون هم که شده رحم کنیم و سر مذاکرات حاضر شویم
نشست های ماههای اخیر فقط دیدار بوده و گفتگو نبوده . از منظر سیاسی منالوک است یعنی طرفین نمی آیند مشکلات خود را حل کنند . بیان از سرگیری مذاکرات جوک و مضحک است
حالا ملت ایران متوجه شده اند که برنامه هسته ای فقط و فقط بهانه است هر چه تحریمها را بیشتر کنند نفرت و انزجار مردم ما نسبت به آنها بیشتر میشود دست آنها رو شده چقدر این تحریمها نا جوانمردانه است اونم از طرف کشورهایی که مدافع حقوق بشر هستند معنی حقوق بشررا هم فهمیدیم
طرح چماق هویج آمریکاییها از سوی کشورها غربی در حال انجام است اول تحریم میکنند بعد میگن بیایید پای میز مزاکره ایران باید از ان پی تی خارج شود این دکان دستگاه را برای خودشون درست کردند آژانس فقط غلام حلقه بگوش آنها است جز جاسوسی هیچ کاری انجام نمیدهند با اعمال فشارها و تحریمها دست آنها برای ملت ایران بیشتر رو میشود دیگر همه متوجه شدند آنها دشمنان واقعی مردم ایران هستند.
این تحریمها فرصت خوبی برای پیشرفت است انسان در سختی و مشکلات ساخته می شود باید هر جور شده تمام چیزهایی را وارد میکنیم خودمون تولید کنیم میدونم کار خیلی مشکلیه ولی از تو حرکت از خدا برکت.
خدایا فقط امید به تو داریم کمکمون کن از صمیم دل می گم کمکمون کن با تمام وجودم می گم کمکمون کن کمکمون کن
راهكار خوب براي ايران خروج از ان پي تي است. اگر اين اتفاق بيفتد و گفته شود مذاكره فقط در صورتي خواهيم كرد كه باج خواهي به شكل تحريم كنار گذاشته شود شايد نتيجه بخش باشد.
پاسخ ها
حجت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
خروج از ان پی تی یعنی مجوز حمله به ایران. مجوز استفاده از سلاح های اتمی به صهیونیست ها به بهانه مقابله با دشمنان
ایرا باید در مقابل اقدام آنان علاوه بر ایستادگی ورود کالاهای غیر ضروری را کاملا قطع کرده و بر استفاد از تولیدات داخلی تأکید کند و نیز به تشویق ساده زیستی و پرهیز از تجمل گرایی در بین مردم بپر دازد البته همه مردم توان تجمل گرایی را ندارند ولی کسانی که توان دارند هم کم نیستند خلاصه باید اصلاح فرهنگ غربی و تقویت فرهنگ اسلامی جدی گرفته شود . هرچه به سر ما می آید از دور شدن از فرهنگ اصیل اسلامی است. تعارف را کنار بگذاریم چند درصد مردم واقعا به دستورات دین دقیقا عمل میکنند و آن را در زندگی خود پیاده میکنند؟ اگر در صدر اسلام اسلام به سرعت ترقی و پیشرفت کرد به خاطر اعتقاد واقعی مسلمانان به برنامه های حیات بخش آن و عمل به دستورات بود! بیایید کلاهمان را قاضی کنیم که مقصر اصلی در این مسائل کیست؟
البته این عرض من مسئولیت دولتمردان را کم نمیکند ولی ماهم به سهم خودمان مسئول کار های خودمان هستیم و نباید قبل از محاکمه خودمان از کس دیگری مچ گیری کنیم
باسمه تعالی
اروپا اختیاری از خودش ندارد این خانم هم بیچاره باید دستور بگیرد وهر حرفی می زند قبلا هماهنگ کند.
بمبو رو کنیم خیال همه رو راحت کنیم
تو دعوا یا باید بگی اشتباه کردم و ببخشید یا اینکه بزنی در غیر این صورت حتما می خوری
منظورم این نبود که به طرف جنگ با آمریکا برویم بلکه باید این کشور هایی که لابی می کنند تا ما را به جنگ با امریکا بیندازند را به هم بریزیم تا ورق برگردد
جنگ ما با امریکا و اروپا نیست بلکه با رقبای منطقه ای خودمان است
اگر نزنیم حتما اون ها می زنند نه از روبرو که از پشت
بنظر من ایران مذاکره نکنند چون طرف مقابل قبل از مذاکره فشار های تحریم را به تصویب رسانده مذاکره با کسانی است که اینطور دشمنی نمیکنند.
دروغگو كدام مذاكره همش فشار و فشار و فشار
تاریخ وتجربه نشان داده آنان هیچ گاه پایبند به قول خود نبوده وصداقت ندارندلذانباید دلمان را به این وآن خوش کنیم (شرق وغرب )مسئله هسته ای بهانه جدیدشان است قل از انقلاب نیز باره با بهانه های مختلف ایران را مجبور به اطاعت از خود کرده وامتیاز گرفته اند مرگ بر استعمار واستعمار گران زنده بادایران مقتدر
سوخت های فسیلی دارن تموم میشن و کشور نیاز به منیع جدید برای تامین انرژی داره. دنیا داره روی میاره به geothermal energy و ما هم باید دیر یا زود د به این سمت بریم. پیشنهاد من این هست که هسته ای را بدیم و انرژی حرارتی بگیریم. Geothermal power is the use of geothermal heat for electricity generation. خوشبختانه ایران در منطقه ای هست که دارای این انرژی هست. انرژی تولید شده از geothermal energy بسیار بیشتر از nuclear energy
هست. اینطوری از این وضعيت خارج ميشيم بخدا ما دانشجو هستيم دلارمون قطع شده من مقطع كارشناسي هستم الان دارم با فلاكت به درسم ادامه ميدم ولي اينو نميگم بخاطر خودم كه الان ما دانشجو ها چه وضعيتي دارم اين چيزيه كه ميتونه كلا ايران رو نجات بده و ميتونيم به بهترين شكل از انرژي استفاده كنيم دهنه اين غربي ها هم بسته ميشه و اگه بازم بهونه اي داشته باشن ديگه همه دنيا ميفهمن كه حق با كي هست و آبروي نداشتشون ميره
پاسخ ها
حجت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
انرژی های تجدید شونده خوبه اما چند عیب داره.
1. همه جا در دسترس نیست.
2. قابل ذخیره سازی نیست.
3. در سطح کم قابل استفاده نیست.
4. ...
وقتی اینگونه تحریم کرده اند و دیگر با آنها رابطه اقتصادی نداریم یعنی از ما تسلیم میخواهند. بهتر است اروپا را از 5+1 بیرون کنیم و بگوییم فقط با گروه 3 شامل امریکا روسیه و چین مذاکره میکنیم و دیگر اروپا را داخل آدم حساب نکنیم چون بهر حال مواضع آنها هم چیزی غیر از امریکا نیست و فقط تعدادشان در مذاکرات بیشتر است که برای ما هم مشکل ایجاد میکند.
همه مشکلات با همدلي ، صبر و شکيبايي و تلاش حل خواهد شد . بايد نشان بديم ايراني ها در دنيا شجاعترين و متمدنترين مردم جهان هستند.
تصویب بسته تحریمی جدید علیه ایران و افزایش فشارها بر ایران . پس مذاكره براي چيست؟
مذاکره کیلو چنده وقتی فایده ای نداره
تحریم پشت تحریم
ایران دیگر مذاکره نکند
اینها اربابان رذالت و دشمنی با مردم بزرگ کشور ما هستند.باور کنید به همه ی داشته هایمان از مخازن و معادن بیکران نفت و گازمان گرفته تا فلزات گرانبهامون حسادت میکنند.به غیرت و مردانگی و محجوب بودنمان حسادت میکنند.به خدای بزرگ قسم یک روز خودشان در مقابل این تحریم ها دوام نمی آوردند
با سلام هموطن گرامي با خروج از ان پي تي و گوش دادن به فرامين امام خامنه اي مشكل حل خواهد شد . مشكل اينجاست كه ما كالاي لوكس خارجي مي خريم ، تجمل گرائي مي كنيم و بعد انتظار داريم اروپا و آمريكا به ما زور نگن . انرژي هسته اي هم حق مسلم ماست . بيائيد دست بدست هم دهيم كالاي خارجي نخريم ، اقتصاد آنها را ورشكسته كنيم .
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # حج
وب گردی