بازدید 3790

ما به انگلیس، انگلیس خبیث می‌گوییم

کد خبر: ۲۷۸۰۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۶ 11 October 2012
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: مقام معظم رهبری چندی پیش انگلیس را خبیث نامیدند و در بجنورد نیز فرمودند که ما به انگلیس، انگلیس خبیث می‌گوییم، این بیانات نشان دهنده اوج نفرت ملت ایران از رژیم انگلیس است.


مهدی دواتگری نماینده مردم مراغه و عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با بیان اینکه بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در بجنورد امیدبخش بود، گفت: رهبر انقلاب تمکین به قانون و اتحاد قوا را راه حل مشکلات اقتصادی کشور دانستند.

وی با اشاره به بخشی از بیانات رهبر معظم انقلاب که ما به انگلیس، انگلیس خبیث می‌گوییم، افزود: خباثت رژیم انگلیس همواره برای ملت ایران ثابت شده است؛ انگلیسی‌ها از بدو پیروزی انقلاب اسلامی در مقابل ملت ایران قرار گرفتند و در تمامی توطئه‌های که علیه ایران بود، نقش آفرینی کردند.

دواتگری تصریح کرد: گرچه ملت ایران در مقابل تحریم‌ها مقاومت کرده و مقاوم بوده است اما انگلیسی‌ها در تحریم‌های که علیه ایران اعمال می‌شود نقش اساسی دارند.

وی افزود: مقام معظم رهبری چندی پیش انگلیس را خبیث نامیدند و در بجنورد نیز فرمودند که ما به انگلیس، انگلیس خبیث می‌گوییم، این بخش از بیانات مقام معظم رهبری نشان دهنده اوج نفرت ملت ایران از رژیم انگلیس است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: اقداماتی که انگلیسی‌ها علیه ملت ایران انجام می‌دهند در راستای تبعیت آنها از  آمریکا  و رژیم صهیونیستی است که نشان می‌دهد دولت انگلیس تابع صهیونیست‌هاست.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار