بازدید 11358
۸

یک رکورد عجیب از پرسپولیس

کد خبر: ۲۷۶۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۴ 04 October 2012
پرسپولیس در 11 بازی این فصل فقط 6 گل زده است: ضعیف ترین خط حمله برای پرسپولیس در طول تاریخ.
این یک آمار عجیب ولی واقعی است! پرسپولیس بعد از گذشت 11 هفته از فصل جدید لیگ برتر صاحب ضعیف ترین خط حمله است! سرخپوشان پایتخت در 11 بازی این فصل فقط 6 گل زده اند و در واقع تقریباً هر دو بازی  یا هر 165 دقیقه یک بار گلزنی کرده اند.

این در حالیست که پرسپولیس دو مهاجم ملی پوش در تیم ملی ایران(کریم انصاری فرد و محمد قاضی) و یک ملی پوش در تیم ملی لیبی(ایمون زاید) را در اختیار دارد. بعلاوه اینکه هادی نوروزی و جواد کاظمیان میز دو مهاجم دیگر پرسپولیس هستند.

اما از این شش گل، 4 بار مهاجمان موفق به گلزنی شده اند.این اتفاق در حالی روی داده است که پرسپولیس در طول تاریخ لیگ های ایران صاحب بهترین خط حمله ها بوده است و حتی فصل گذشته نیز با وجود نتایج ضعیف چهارمین خط حمله برتر لیگ را داشت.

 
در جدول بهترین های خط حمله، تیم فجرسپاسی با 19 گل بهترین خط حمله را دارد و پس از پرسپولیس نیز تیم های مس کرمان و گهر دورود با 7 گل زده ضعیف ترین خط حمله ها را دارند که البته گهر یک بازی کمتر انجام داده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۸
مطمئنا تقصیر سپاهان و آبهای آلوده است ، یا شاید هم استقلالیها جن و پری در اختیار دارند و تیم پرسپولیس را جادو کرده اند ، .
یا .... بالاخره یک دلیلی دارد، و گرنه پرسپولیس همیشه قهرمان است !!!
البته گهر دورود و مس کرمان یک باز یکم تر هم نسبت به پرسپولیس دارند
اسم گهر رو بد نیار
بابا حالمون از فوتبال به هم خورد رفت
کلا فوتبال رو تعطیل کنین
دست گل مانوئل جانِ
و با توجه به اعلام نتیجه آزمایشات انجام شده بر نمونه های گرفته شده در بازی با سپاهان که هیچ مورد مشکوکی ملاحظه نشده است باید ناجوانمردی را هم به نتایج غبر قابل قبول اینان اضافه کرد البته من اگر جای بازیکنان این تیم بوده تنها بی حال نمی شدم بلکه می مردم ولی مسئولیت آنرا به عهده دیگران نمی گذاشتم
تيم پكيده را هر كارش بكني ..بهتر از اين نميشه...!!!؟؟؟
این در طول تاریخ رو از کجا آوردید؟! در حالی که رکورد دار گلزنی در لیگ برتر استقلال هست؟!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها