بازدید 22749

حلب از نگاه دولت و مخالفان سوریه +تصاویر

واحدی از نیروهای مسلح ما عملیات بزرگی را در منطقه العرقوب در شهر حلب انجام داد. در این عملیات شمار زیادی از تروریست های مزدور کشته شدند و یک بیمارستان صحرایی، مقر هماهنگی و فرماندهی گروه های مسلح تروریستی و انبار مهمات حاوی دهها قبضه سلاح آر پی جی و بمب نیز کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۲۷۵۰۱۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۵ 26 September 2012
مخالفان مسلح در شهر حلب نیز همچنان از درگیری شدید با نیروهای ارتش در مناطق مختلف این شهر و مهمترین آنها یعنی منطقه الاذاعه (رادیو) خبر می دهند. مخالفان مسلح اعلام کردند که 48 نفر در درگیری ها و خشونت ها در شهرهای دمشق، درعا و دیرالزور سوریه کشته شده اند.

به گزارش عصر ایران، از سوی دیگر خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) هم در گزارشی نوشت: نیروهای ارتش سوریه توانستند تروریست ها را از مناطق جدیدی در شهر حلب، بیرون برانند. ارتش سوریه در عملیات های خود همچنین شماری از خودروهای حامل مسلسل های دوشکا را نابود وتعداد زیادی از تروریست ها را کشت.

خبرنگار سانا اعلام کرد؛ واحدی از نیروهای مسلح ما عملیات بزرگی را در منطقه العرقوب در شهر حلب انجام داد. در این عملیات شمار زیادی از تروریست های مزدور کشته شدند و یک بیمارستان صحرایی، مقر هماهنگی و فرماندهی گروه های مسلح تروریستی و انبار مهمات حاوی دهها قبضه سلاح آر پی جی و بمب نیز کشف و ضبط شد.

این خبرگزاری همچنین از عملیات های ارتش سوریه در حومه شهر حمص، حومه شهر رستن، حومه شهر الرقه، حومه درعا، دیرالزور، حومه لاذقیه و کشته و زخمی شدن شمار زیادی از تروریست ها خبر داد.

با این حال هم اکنون شهر حلب واقع در شمال این کشور شاهد شدیدترین درگیری ها میان ارتش و هواداران مسلح دولت از یک سو و مخالفان مسلح از سوی دیگر است. در این درگیری ها ارتش علاوه بر سلاح سنگین از جنگنده و بالگردهای نظامی و مخالفان مسلح از سلاح های سنگین از جمله تسلیحاتی برای نابودی تانک ها و هواپیماها استفاده می کنند. این زد و خوردهای شدید باعث آسیب گسترده ساختمان، تاسیسات و زیرساخت های این شهر شده است. ارتش و مخالفان مسلح، هر یک دیگری را به تخریب شدید ساختمان ها و زیرساخت های شهر متهم می کنند.
در همین رابطه عکس های خبرگزاری دولتی سوریه و خبرگزاریهای خارجی از اوضاع حلب را در زیر می بینید.

تصاویر خبرگزاری های خارجی از حلب
تصاویر خبرگزاری دولتی سوریه از حلب
منبع: عصر ایران
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست