بازدید 27651
۹

جاسوسان زن، مأموران برون مرزی «موساد»

سالیان سال است که همه درباره استفاده دستگاه‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی از همه ابزارهای ممکن برای دستیابی به اهداف خود اتفاق نظر دارند؛ اما کمتر اخباری رسمی در این باره در رسانه‌ها منتشر می‌شود. با این حال، گزارش‌های جدید مطبوعات اسرائیلی از به‌کار‌گیری زنان در عملیات‌ حساس اطلاعاتی حکایت دارد.
کد خبر: ۲۷۴۲۸۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۶ 23 September 2012
سالیان سال است که همه درباره استفاده دستگاه‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی از همه ابزارهای ممکن برای دستیابی به اهداف خود اتفاق نظر دارند؛ اما کمتر اخباری رسمی در این باره در رسانه‌ها منتشر می‌شود. با این حال، گزارش‌های جدید مطبوعات اسرائیلی از به‌کار‌گیری زنان در عملیات‌ حساس اطلاعاتی حکایت دارد.

به گزارش «تابناک»، در زمانی که بار دیگر مباحثات پیرامون عملیات‌های برون مرزی دستگاه‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی و به ویژه عملیات‌های خرابکارانه این رژیم تشدید شده، مطبوعات اسرائیلی گزارش‌هایی را درباره یک ابزار جدید به کار گرفته شده توسط این دستگاه‌ها منتشر کرده‌اند.

بر پایه این گزارش‌ها، سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) مدت‌هاست با به‌کارگیری مأموران اطلاعاتی زن و فرستادن آنها به مأموریت‌های خارجی، اطلاعات مورد نیاز خود را از اهداف مدنظر به دست آورده و عملیات‌های خود را در دیگر کشور‌ها به انجام می‌رساند.

بنا بر این گزارش‌ها، آنچه بیش از هر چیز در رابطه با این بخش از دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی اهمیت دارد، استفاده از قابلیت‌های زنانگی این مأموران است؛ بدین معنا که آنان با انجام کارهایی از قبیل برقراری ارتباط با اهداف خارجی مورد نظر و استفاده از فریب و نیرنگ، اطلاعات مورد نیاز خود را از آنان می‌گیرند.



اما نکته جالب توجه در این میان، آن است که این واحد عملیاتی به اصطلاح سری و پنهانی در چند روز اخیر، به شدت مورد توجه رسانه‌های اسرائیلی قرار گرفته و گزارش‌ها و حتی مصاحبه‌هایی درباره آن در صفحات روزنامه‌های اسرائیلی جای گرفته است.

برای نمونه، می‌توان به گزارش و مصاحبه‌ای اشاره کرد که امروز در سایت خبری Israel Business Arena منتشر و در آن تلاش شده این نیرو‌ها تا حد قهرمانان رژیم اسرائیل بالا برده شوند.

این سایت خبری در بخشی از گزارش خود می‌نویسد: «آنها یکی از مهمترین ابزارهای دولت اسرائیل هستند. اگر ما شب‌ها با آسودگی می‌خوابیم، تا اندازه بسیاری مرهون آنهاست. اگر ما در جنگ آینده پیروز شویم، آنها سهم چشمگیری در پیروزی خواهند داشت. امنیت ما به دستان آنها سپرده شده است...».

به این ترتیب، هرچند دقیقاً مشخص نیست هدف از طرح یکباره و بزرگ نشان دادن اهمیت این واحدهای جاسوسی چیست، گویا می‌توان آن را تا اندازه‌ای، بخشی از تلاش رژیم صهیونیستی برای ترساندن کشورهای مخالف این رژیم و القای این نکته در نظر گرفت که ابزارهای اسرائیل در حوزه‌های اطلاعاتی و عملیاتی، گروه وسیع و قابل توجهی را در نظر می‌گیرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶۸
انتشار یافته: ۹
جدیدا به این موضوع پی برده اید؟اگر چنین است وای بحال ما و کشور.
اسراییل به کمک خداوند بزرگ و پایمردی دلیران مسلمان رفتنی است .بگذار آخرین تلاشهای خودش را هم بکند.
صهیونیسم همینه برای قدرت و پول حتی از ناموس خودش میگذره
پاسخ ها
ناشناس
| Ireland |
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۲
چیزی به اسم ناموس در تعاریف غربیها وجود نداره و من به عنوان یک ایرانی که مدت زیادی است در غرب زندگی میکنم این را برای شما مینویسم.
اتفاقی که برای فرهنگ غربی افتاده یک تراژدی وحشتناک برای تمام بشریت هست.
هر وقت دلت خواست میتونی بری و با هر کسی که خواستی رابطه برقرار کنی مشروط بر اینکه دوطرف راضی باشن و اگه زنت یا شوهرت هم اعتراضی کرد به راحتی از او جدا میشی.
اسم این مطلب را اینجا آزادی گذاشته اند!
جدیدا هم من از شبکه های مختلف رسمی دولتی در تلویزیون میبینم که برنامه هایی با عنوان "چگونه میتوان یک همجنس باز بود و به آن افتخار کرد" یا " Gay Dady" یعنی پدر همجنس باز را داره از تلویزیون پخش میکنه و میگه که باید همجنس بازها را تشویق کرد به اینکه بچه ها را به فرزند خواندگی قبول کنند و بزرگ کنند و تربیت کنند.
فکر کنید همین بچه ها در آینده ی نه چندان دور وارد فضای اجتماعی و سیاسی و تبلیغاتی غرب میشوند و حتی سیاستمدار خواهند شد و اونوقت شما از کسی که یا خودش هم جنس باز بوده و یا زیر دست همجنس باز بزرگ شده انتظار دارید که از چیزی به اسم اخلاق حرف بزنه؟
گاهی وقتها انسان از تمام مخلوقات پست تر میشه و این یکی از همون زمانهاست.

بی شک پشت پرده دستهای صهیونیزم و فراماسونها در فروپاشی فرهنگ بشری در حال تبلیغات جدی هستند تا شرایط را همانطوری کنند که معصومین ما در روایات نسبت به اون هشدار داده بودند

برادر کوچک شما از لندن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۲
مگه اونا ناموس میفهمن چیه
موساد از زنان برای به دام انداختن و به همکاری وادار کردن مردان غیر اسراییلی مخصوصا خاورمیانه ای ها استفاده میکند. زنان زیبا را سر راه این مردان قرار میدهد ، این زنان با عشوه گری ، تطمیع ،یا جمع اوری مدارکی ازاین مردان ضعیف النفس انها را به خمت موساد در می اورند. این زنان لزوما نباید یهودی باشند. موساد از طیق زن به داخل صف سیاستمداران عرب و فلسطینی ، امریکایی ، اروپاییو....و....بشدت نفوذ دارد. یک نمونه اش جیان کلینتون بود که هر چه بیشتر او را به همکاری وادارند.
دشمن رو دست کم نباید گرفت از هر راهی تلاش می کنه تا ضربه خودشو بزنه والبته ما هم نباید بشینیم بگیم دشمن جرعت حمله نداره ممکنه خریت کنه بخواد شیطونی بکنه باید آماده هر گونه حرکتی از سوی دشمنان انقلاب باشیم ونگذاریم با این شایعات به هدفشون برسن
استفاده از جاسوسان زن در غالب دوستی و یا ازدواج روشی پیش پا افتاده است که توسط سرویسهای اطلاعاتی استفاده می شود.
این کار شیوه جدیدی نیست از زمانهای خیلی قدیم (پادشاهان قدیم) برای جاسوسی در کشور همسایه این کار را میکرد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل