بازدید 20045
میرتاج الدینی:

احمدی نژاد، دشمنان را غافلگیر خواهد کرد

کد خبر: ۲۷۳۰۶۰
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۹:۰۱ 17 September 2012
معاون رئیس جمهور در امور قانون اساسی با اشاره به در پیش بودن سفر محمود احمدی نژاد به سازمان ملل متحد گفت : اخباری داریم که نشان می دهد دشمنان در حال تلاش برای ایجاد محدودیت های رسانه ای برای این سفر هستند اما ابتکارات رئیس جمهور همانند گذشته آنها را غافلگیر خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید ˈمحمد رضا میرتاج الدینیˈ گفت: گزارش های رسیده به ما حاکی از آن است که حضور رسانه ای رئیس جمهور در نیویورک و مجمع عمومی سازمان ملل با محدودیت هایی روبه رو می شود.

وی ادامه داد : این در حالی است که حضور احمدی نژاد در سازمان ملل و نطق او همانند همیشه یک رسانه است.

معاون رئیس جمهور در امور قانون اساسی با تاکید بر اینکه دشمنان هرگز در این راه موفق نخواهند شد، تصریح کرد : احمدی نژاد با پشتوانه ملت بزرگ ایران ، نظام ولایت فقیه و انقلاب 33ساله اسلامی در مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی می کند .

این عضو کابینه دولت دهم ادامه داد : رئیس جمهور در سفر به آمریکا علاوه بر حضور در سازمان ملل و ایراد سخنرانی، دیدارهای مختلفی با دانشگاهیان ، نخبگان ، رسانه ها و مجامع سیاسی دارد .

وی با بیان اینکه سال گذشته از حضور رئیس جمهور در دانشگاههای آمریکا جلوگیری شد، افزود : خبرهای داریم که دشمنان در تلاش هستند تا این دیدارها را نیز محدود کنند.

میرتاج الدینی با بیان اینکه احمدی نژاد تنها رئیس جمهور کشورمان است که در همه اجلاس های مجمع عمومی سازمان ملل متحد حضور فعال داشته است، گفت : این مساله نشان می دهد که رییس جمهور بر مشارکت ایران در مدیریت جهانی تاکید ویژه ای داشته و دارند.

این عضو کابینه دولت با اشاره به ریاست ایران بر جنبش غیرمتعهدها افزود : قرار است در کنار مجمع عمومی سازمان ملل اعضای این جنبش هم نشستی برگزار کنند .

وی ادامه داد : این موضوع هم اکنون از سوی اعضای جنبش غیر متعهدها ، بنیانگذاران و تروئیکا (هیات رئیسه ) آن درحال پیگیری است .

معاون رئیس جمهور در امور قانون اساسی در پاسخ به این سووال که با توجه به ریاست ایران بر جنبش غیر متعهدها آیا رئیس جمهور در نطق خود مواضع این جنبش را نیز تبیین خواهد کرد ؟ گفت : در بسیاری از موارد از جمله اصلاح ساختار سازمان ملل که از مواضع اعضای جنبش غیر متعهد ها است آقای احمدی نژاد برآن تاکید داشته و دارند .

میرتاج الدینی افزود : هم رئیس جمهور ایران و هم سایر مسئولان کشورهای عضو جنبش غیر متعهدها در نطق های خود در مجمع عمومی سازمان ملل مواضع این جنبش را اعلام خواهند کرد .

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار