بازدید 24710
خوانده می‌شوید:

اعتراضات به فیلم موهن را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

یک هفته از آغاز اعتراضات مسلمانان سراسر جهان به فیلم اهانت‌آمیز به ساحت پیامبر گرامی اسلامی (ص) می‌گذرد. نظر شما درباره این اعتراضات و حواشی آن چیست؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید. این خبر با دیدگاه‌های شما کامل خواهد شد.
کد خبر: ۲۷۲۶۳۳
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۷ 16 September 2012
پایان هفته گذشته بود که با اعتراض مسلمانان در لیبی و مصر و کشتن سفیر آمریکا در لیبی، آتش خشم مسلمانان سراسر جهان نسبت به اهانت به ساحت پیامبر گرامی اسلام (ص) شعله‌ور شد؛ کاری که دامنه اعتراضات مسلمانان را به سرتاسر جهان کشید و سفارت‌خانه‌های ایالات متحده در سراسر جهان را به نا‌امن‌ترین نقاط ممکن تبدیل کرد و موضوعی که در کشورهای اسلامی، حرکتی معترضانه را رقم زد.

اما هنوز درباره ریشه‌های این کار و توهین به ساحت پیامبر گرامی اسلام (ص)، پرسش‌هایی مطرح است؛ برخی بر این باورند که دامن زدن به این موضوع در سالگرد یازدهم سپتامبر، حربه‌ای برای تحت تأثیر گذاردن افکار جهانیان است، به ویژه این که دو ماه دیگر به انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده باقی است و می‌توان از نتایج این شورش‌ها، بهره‌های مناسبی برد؛ همان گونه که پس از رخ دادن این حوادث، پرچم القاعده بر فراز سفارت تسخیر شده آمریکا به اهتزاز در‌می‌آید!
 
اما برخی دیگر باور دارند که این نه ماجرایی سازمان یافته و از پیش طراحی شده، که عقده‌گشایی افرادی چون تری جونز و کارگردان بی‌نام و نشان فیلم است؛ کشیش آمریکایی که پیشتر‌ها با بی‌احترامی‌هایی چون به آتش کشیدن قرآن، خود را به بالاترین اخبار رسانه‌ها رساند. 

ساخت ساده فیلم و بهره نبردن از عوامل حرفه‌ای، دلیل دیگری است که این عده برای درست بودن ادعای خود می‌آورند. آنها می‌گویند که کار این دو نفر در خاک آمریکا در راستای کارهای گذشته‌شان، بیشتر برای عقده‌گشایی و جلب توجه بوده که به یکباره به مسأله نخست مسلمانان جهان تبدیل شده است. 

ـ  هم‌اکنون می‌خواهیم بدانیم، تحلیل شما از سلسله رویدادهای رخ داده در این زمینه چیست؟ 

* نظر شما درباره ریشه‌های این بی‌احترامی‌ و رویدادهای پس از آن چیست؟ 

قصد فیلم ساز از ساخت چنین فیلمی چه بوده؟ آیا از ساخت این فیلم به دنبال توهین به مسلمانان و عقده گشایی بوده اند یا اینکه فیلم ساز آلت دست سیاستمدارانی شده که منتظر گرفتن ماهی از آب گل آلود هستند؟

* آیا آگاهی از درون‌مایه فیلم را مناسب می‌دانید و یا جستجو برای دیدن آن را در راستای دامن زدن به اهداف سازندگان فیلم ارزیابی می کنید؟ 


*و در پایان این که به گمان شما، سرنوشت فیلم و فیلمساز آن چه خواهد شد؟

*                              *                              *
نخستین بروز رسانی: 15:30

1.Saba:

اعتراض حق ماست چون به بزرگترین و مهمترین شخصیت مذهبی ما توهین شده اما مثل همیشه اعتراض ها به سمت و سویی میرود که در آخر این ما مسلمانان هستیم که دوباره به خشونت و بیرحمی محکوم خواهیم شد . ریشه های این بی احترامی مقاصد سیاسی و نا آگاهی از زیبایی های دین مبین اسلام است. آگاهی از متن فیلم باعث افزایش خشم مسلمانان و زمینه ساز اعتراض های آگاهانه خواهد بود نه اعتراض های شعار گونه.و سرنوشت فیلم ساز مثل سلمان رشدی خواهد بود در دنیا و  اخرت را خدا داند.
2.ناشناس:
سلام
معجزه پیامبر (ص) کتاب بود یعنی قرآن مجید پس شایسته است پیروان وی هم از طریق فرهنگ و علم و گفتمان واکنش نشان دهند و مسلمان هم باید همیشه جوینده علم باشد پس کسی نگوید همه که توان نوشتن و بحث علمی ندارن. آنکه ندارد هنوز دینش را نشناخته پس به دیگران ایراد نگیرد که فیلم می سازند! جهل بدترین توهین به پیامبر(ص) است.
در ضمن چرا آستانه تحمل و تحریک پذیری مسلمانان باید اینقدر پایین باشد؟ با این کارها چه از ارزش و مقام پیامبر(ص) کم میشود؟ اگر اکثریت این فیلم و سازنده آن را نادیده می گرفتند بدترین شکست برای او بود.نباید تحریک شد و آب به آسیاب دشمن ریخت. آیا القاعده که حسابی خود نمایی کرد در این موضوع، نماینده مسلمین است؟! فقط باعث شد دنیا مسلمانان را با القاعده یکی ببینند. رب زدنی علما

3.ساغر:
به نظر من وسعت تظاهرات خیلی خوبه و باید حتی بیشتر هم بشه و به کشورهای دیگه هم بکشه اما خشونت رو توی تظاهرات درست نمی دونم...یه تظاهرات متین مثل اونچه توی ایران بود خیلی بهتره...به طوری که اعتراض رو برسونیم و خشونتی هم نباشه که بگن مسلمون ها همه وحشی ان... کشتن سفیر امریکا و بقیه کشته شدگان کار درستی نبود...یکی دیگه فیلم ساخته نباید کس دیگه رو به جاش کشت... و این باعث سو استفاده های زیادی شده...نمونه اش هم توی سایت یاهو هست که چه حرفایی که به مسلمونا نمی زنن...
به نظر من دولت مغرور امریکا هم هیچ برخوردی با عوامل فیلم نخواهد داشت...همون کاری که با سلمان رشدی و تری جونز شد با اینها هم می شه...تازه از خدمات دولت مثل مراقب ویژه هم برخوردار خواهند شد...

4. علی:

به نظر من اینگونه فیلمها تنها به وسیله انسانهای بیمار تولید می شود. سران غرب نیز برای نشان دادن آزادی بیان در برابر چنین توهینی عکس العمل نشان نمی دهند.اما 
نمی دانم چرا این آزادی بیان فقط در مورد مخالفت با اسلام اعمال می شود؟

5.ناشناس:

باید تمام سازمانها ودولتهای اسلامی یک سازو کار بین المللی در سازمان ملل که قدرت قضایی ومجازات هم داشته باشه سریعا برای مقابله با اهانت به تمام ادیان ایجاد کنند چون ادمه این سریال اهانت به ادیان فقط نظر صهیونیستها وسرمایه داران غربی را برای جنگ افروزی در خاورمیانه تامیین میکند.

دومین بروز رسانی: 16:00

6.ناشناس:

به نظر من که اعتقادم این هست که تمام جان و مالم فدای حضرت رسول و ائمه اطهار - فکر میکنم ما دشمنان خود را بیخودی گنده میکنیم و حواسمان باید باشد که گول آمریکا و دسیسه های ان را نخوریم.
چرا که در تمامی تظاهرات در خارج کشور پرچه سگو دست نشانده آمریکا همان القاعده به چشم میخورد.

7.ناشناس:

متاسفانه برخي از هموطنان فكر ميكنند كه اونها با اينكار فقط ميخواستند كه از نتيجه اعتراضات مسلمانان، آنها را خشن نشان دهند.
پس با اين طرز تفكر، از اين به بعد هر كسي هر توهيني به مقدسات مسلمانان كرد، نه تنها نبايد عكس العمل تند نشان داد، بلكه آيا بايد لبخند بزنيم تا خوب جلوه كنيم؟؟؟
توهين به پيامبر در اسلام حكم اعدام را دارد برادر من، چون ايشان مقدس ترين هست نه سوژه مسخره كردن.

8.ناشناس:
چه خوشتنون بیاد چه نیاد، آمریکا در این مساله هیچ نقشی نداشته، مگه دولت آمریکا مریضه کاری کنه که سفیرش کشته بشه؟ حتی اگه در خاک آمریکا به مسیحیت و یهود هم توهین کنند دولت کاری نمی تونه بکنه مگه اینکه شاکی خصوصی باشه تا دادگاه رسیدگی کنه، الان هم بجای اینهمه شلوغ بازی یک گروه از مسلمانان ساکن آمریکا جمع بشن و علیه این فیلم شکایت کنند.

9. ایلیا:

ما که فیلم را ندیدیم و مطمئنم اکثر معترضین هم ندیدند ولی اعتراض کردند وچند نفرهم کشته شدند مگر ما در دینمان نداریم هنگام خشم نه تصمیم نه تنبیه ولی اکنون اینگونه عمل شد - البته اینکه باید محکوم شود ویا مسببین آن تنبیه شوند جای تردید ندارد- ولی یک سوال برایم پیش آمده اگر منه ایرانی مسلمان خطایی مرتکب شدم باید به پای نظام و اسلام و ایران نوشته شود ویا شخصا باید جوابگو باشم

10.ناشناس:

اولا این فیلم به قدری سطحی و ضعیف بود که اصلا هیچ اثرگزاری نداشت.در حد صفر مطلق بود2-بعضیا میخواستن از آب گل آلود ماهی بگیرن و بگن این فیلم مال هالیوود و.. است.کار زشتیه خداییش.هر فردی میدونه که اصلا همچین فیلم ضعیف و پرت و پلایی نمیتونه محصول تولیدات استودیویی هالیوود باشه.3-هدفش این بوده که از مسلمان ها عقده داشته است4-سرنوشتش میشه اینکه این فیلم روز به روز بازدید کننده اش زیاد تر میشه و پخش میشه و مردم دنیا کارهایی که مسلمان ها در فیلم انجام میدن رو با کارهایی که در خارج از فیلم اتفاق می افته تطبیق میدن.

سومین بروز رسانی در : 16:30

11.امید:

عده ی بیشماری هستند که میتونن با یک دوربین و یک مجموعه بازیگر هر فیلمی رو دلشون میخواد بسازن و هریک از شخصیت های مذهبی مارو هدف قرار بدن ولی به نظر من نحوه برخورد ما به این قضیه نباید به نحوی باشه که وجهه اسلام در دنیا بیشتر به خطر بیافته به نظر من باید منطقی برخورد کرد و از برخورد های افراطی دوری کرد. شخصیت هایی مثل حضرت محمد(ص) رو در
دوران ابتدایی اسلام اعراب جاهلیت هم نتونستن با اعمال دور از انسانیتشون محو کنن و هر روز بر محبوبیتش اضافه شده. آمریکا و اسرائیل که جای خودشون رو دارند..... درود بر رسول خدا و پیروان او که در قرآن به اعتدال توصیه شده اند.

12.ذبیح:

با توجه به تصاويرنشان داده شده ازتظاهرات بعدازاين رويداد كه از شبكه هاي مختلف بين اللملي درحال پخش مي باشد مثل پرچم هاي سياه القاعده وتصاويربن لادن مي خواهند چنين القا نمايند كه مدافعان واقعي مقدسات اسلامي گروهاي سلفي والقاعده مي باشند واين مقدمه اي است بر اي اماده سازي افكار عمومي دنياي اسلام جهت حمله گسترده اين گروه به نظام حاكم برسوريه وتوجيه رفتاراين گروه در حوادث اتي سوريه مبني براينكه اينها صرفا براي نيت اسلامي اين كارراانجام ميدهندبه نظر من اين يك سناريو موزيانه از طرف امريكا و صهيونيست هامي باشد براي تطهيرالقاعده وشاهد زنده براين مدعا  نطق اخير ايمن الظواهري درخصوص سوريه مي باشد

13.Saeed:

این مساله که هر انسانی وقتی به عزیزش توهین میشود، از خودش عکس العمل نشان می دهد، کاملا طبیعی است. اما، باید دید این توهین از طرف چه کسی شده، به چه قصدی شده و چه کسانی در حال اعتراض خشونت آمیز هستند. اینکه هر فرد مغرضی (مثلا کشیش جونز مجنون) بداند با پخش یک فیلم آماتور توهین آمیز میتواند دنیا را نسبت به مسلمانان بد بین کند، اصلا خوب نیست. اینکه تحریکات القاعده (دست نشانده آمریکا برای خراب کردن وجهه مسلمانان) مسلمانان احساساتی را به خشونت ترغیب کند، هوشیاری ما را در اعتراض می طلبد. اینکه خود را کنار سلفی ها و القاعده ببینیم که با اعتراض خشونت بار، صدمه ای بسیار عظیم تر از یک فیلم بی محتوای بی ارزش به اسلام می زنند، از هوشمندی بدور است. دوستان، نگذاریم از احساسات ما
آبی به آسیاب دشمن ریخته شود. من شخصا فیلم را ندیده ام، قصد دیدنش را هم ندارم. بنظرم بی اعتنایی به کودک نابالغی ک فحاشی می کند، بهترین راه ادب اوست. یادمان باشد: سنگ اگر کاسه زرین شکند، ارزش سنگ نیفزاید و زر کم نشود.

14.AmirSun:

ساخت و انتشار این فیلم خود اهانتی بزرگ محسوب می شود. اما آنچه برای دست اندرکاران این فیلم پس از انتشار آن مهم است، مبحث مفصلی دارد که بنده در اینجا به چند عنوان اشاره می کنم که هر کدام می تواند به طور مفصل مورد بحث قرار گیرد:
1- ارزیابی واکنش مسلمانان به اینگونه حوادث.
2- مظلوم نمایی آمریکا در این حادثه.
3- حضور گروه هایی همچون القاعده، طالبان و سایر گروه های تندرو وابسته به غرب در رهبری اعتراضات و افزایش نفوذ آنها در جوامع اسلامی.
4- نقش رسانه ها (به خصوص شبکه های ماهواره ای) در توجیه این عمل کثیف و زمینه سازی جهت کمرنگ کردن تعصبات و ارزش های اسلامی.
5- بررسی اوضاع جهت اجرای فاز بعدی طرح. و اهداف دیگر که می تواند مورد بحث قرار گیرد... اما آگاهی از درون فیلم جز شکستن قداست حضرت رسول صلوات الله نزد مخاطب و احقاق هدف سازندگان سودی نخواهد داشت. و در پایان احتمالا عوامل فیلم چند صباحی بازداشت خواهند بود و بعد از فروکش کردن التهابات تبرئه می شوند.

15.بدون اسم:

به نظر من این توهین ها و بی احترامی ها ریشه از احساس خطر و نگرانی امریکا وصهیونیست از گسترش دین اسلام و بیداری اسلامی در جهان است.که البته مکرو و مکرالله و الله خیرالماکرین ,این توهینها به ضرر خودشان تمام خواهد شد و یک زمینه ای برای اتحاد بیشتر مسلمانان را فراهم کرد.البته ما با خشونتهایی که با قتل سفرای کشورها همراه باشد موافق نیستیم ومعتقدیم که این اقدامات در راستای سیاستهای امریکاست .جالبتر اینکه این اتفاق با واقعه 11سپتامبر همزمان شد.

چهارمین بروز رسانی: 17:00

16.علی:

با سلام، بنظر من این کار در آستانه انتخابات امریکا توسط گروه رقیب اوباما ساخته شده است تا اوباما را در برابر یک هجمه قراردهد و بتواند بهره های انخاباتی خودشان را ببرند

17.سینا صدرا:

هدف از فیلم موهن برانگیختن حس اسلام پرستی جهت تخریب اسلام بود که در بعضی از کشورهای مسلمان به هدفشان نیز رسیدند اگر دقت کرده باشیم فیلم‌هایی که در آن‌ها مسلمانان در اوج شقاوت و بی‌رحمی آدم می‌کشند. در بیش‌تر این فیلم‌ها جریانی یکسان حاکم است که کاملاً بیان‌گر نوعی سناریوی مشخص برای برانگیختن حس ضد اسلامی بینندگان در سراسر جهان
است.امیدوارم در سایه بیداری اسلامی کشورهای مسلمان با صبر بیشتر فقط اعتراض خودرا طوری بیان کنند که دشمنان از آب گل آلود نتونن ماهی بگیرند

18.بدون اسم:

نام بی نام او
من فکر می کنم که هیچ وقت نمی توان با ساخت فیلمی که تا این حد کودکانه با موضوع ضعیف به اسلام و پیامبر عظیم الاشان اسلام ضربه ای وارد نمود .اسلام دین صلح و دوستی و سراسر رحمت می باشد و دشمنان دین نیز همیشه با ابزارهای رسانه ای سعی در تخریب اعتقادات و باورهای مردم داشته اند ولی با هیچ ابزاری نمی توان اصل رسالت ومعجزه آشکار نبی اکرم
را انکار نمود.با آرزوی هدایت الهی

19.بدون اسم:

با سلام 
غربي ها كاري مي كنن كه هر كاري كنيم يه جوري شمشير دو لبه است: هيچي نگيم كم كم اونا هم كار رو به جاهاي باريكتر مي كشونن و اگه چيزي بگيم در رسانه هاي غربي ما رو مخالف آزادي بيان و ... نشون مي دند و اينجوري راحتتر به كشورهاي مسلمان حمله مي كنن. اما به اعتقاد من از 11 سپتامبر تا حالا غربي ها كلا فكر هر چي باشن يا نباشن، يه چيز رو شك ندارم: با بر هم زدن زمينه هاي رفتار مسالمت آميز ميان مسلمانان و بقيه مردم دنيا، زمينه سرازير شدن نيروهاي بيكارشون به كشورهاي اسلامي نظير آنچه در مكزيك و بريزيل رخ داده رو بگيرن تا اقتصاد و صنعت ما از اونا جلوتر نيفته و متاسفانه الان شاهدش هستيم كه بيكارهاي اسپانيا و ايتاليا اون كشورها كه مسيحي اند ميرن ولي حاضر نيستن بيان خاورميانه و ايران و ... .

20.مهدی:

در هر کشوری سری محدودیت هایی برای رسانه ها وجود دارد و البته قوانین مختص به آن.در ایالت متحده به دلیل تاکید بر آزادی بیان محدودیت خاصی برای ساخت هیچ نوع فیلمی وجود ندارد البته خط قرمزهای خاصی از لحاظ لابی ایپک وجود دارد. ولی دولت امریکا باید بداند در دهکده جهانی زندگی می کنند و هر عملی زیر ذره بین است پس قوانین امریکا شاید درجایی بی ارزش یا
در کل مردود باشد.همانطور که چند سال پیش فیلم آخرین وسوسه مسیح ساخته شد و توهینی بود به مسیحیان امسال فیلم معصومیت مسلمانان ساخته شد که فقط در یک سینمای امریکا اکران شد و هیچ درگاهی به سایت های مهم چون imdb
ندارد(از لحاظ کم ارزشی).مسلمانان باید بیدار باشند که نسخه تبلیغی فیلم که از آگوست روی یوتیوب بارگذاری شده الان در سالگرد یازده سپتامبر جهانی می شود که کما بیش نشان دهنده توطئه ای سهمگین در نشان دادن چهره ای خشن از مسلمانا است.اگر به رسانه ها دقت کنید از الجزیره تا cnnوfox news دقیقا خشن ترین صحنه ها را با فریاد الله اکبر میکس کرده و نشان میدهند.متاسفانه مسلمانان در این دام کما بیش افتادند.اگر اعتراضی هست کاملآ مسالمت آمیز باشد که با یک تیر دو نشان زده شود : هم چهره آرام مسلمانان هم اعتراض به این فیلم کاملا بی ارزش. برای اطلاع بیشتر می توانید به نظرات مردم امریکا در سای یاهو مربوط به اخبار منتشره از این فیلم سری بزنید و مستقیمآ نظرات مردم ایالات متحده را جویا شوید.(برای دوستانی که به فکر اسلام گرایی و گسترش اسلام هستند نه فراری دادن دیگران از آن خوب است با گرایشات مردم دیگر نقاط جهان آشنا شده تا اگر
عملی خواست انجام بگیرد بر اساس اصول باشد نه احساسات)
 
پنجمین بروز رسانی: 17:30

21.کریم:

نظرخودم را از این جا شروع میکنم که ازآب گل آلودماهی گرفتن حالا چطور؟ عرض میکنم : دنیا بظاهربا دموکراسی اداره میشود اما درواقع با مدیریت گروهی سرمایه دار اداره میشوداین گروه درغرب و امریکا همان یک درصدهستند و درشرق و خاورمیانه بیشتردست نشاندگان همان بک درصدیا دست نشاندگان هستند که مدیریت و حکومت میکنندبرخی کشورها ظاهرااستقلال
دارندو برای خودشان قدرتی هستندمانند چین و روسیه و هنداما بدلیل افتادن در دام نظام سرمایه داری عرب و امریکا ناخواسته دنباله رو انان هستند در این بین مسلمانان فکر و ایده خودشان را بطوراعمم و مسلمانان شیعه بطور اخص دارندشیعیان یطور قاطع در بخشی از خاورمیانه تشکیل حگومت داده و بلحاظ فکری و عقیدتی درمقابل نظام سر مایه داری خاکم برجهان قد علم کردندکه این قد علم کردن الگو شد برای سایربخشهای خاورمیانه و حتی تمام کشورهای اسلامی اعم از شیعه و سنی نتیجه ظهور جبشهایی به تعبیر همون حاکمان بهار عربی و به تعبیرما بیداری اسلامی این بخش برای مدیران جهانی اهمیت داشت که بدانند اساس بهارعربی یا بیداری اسلامی ؟ این سوال خواب آنان را آشفته کرده و درپی پاسخ ان بودندو پاسخ هرچه باشد برای آنها مه بودوپاسخ خودرا گرفته بودند نه الان که از سی سال پیش وقتی انقلاب ایران به ثمر نشت وقتی هسته حزب الله لبنان تشکیل شد وقتی حزب بعث که یک شاخه آن درعراق و شاخه دیگران در شام حاکم بودند ازهم فاصله گرفتند و وقتی بطوریکه حزب بعث حاکم در عراق به نیابت از همان نظام سرمایه داری به ایران حمله کردو حزب بعث حاکم در سوریه به پشتیبانی از ایران برخااست نظام سرمایه داری پاسخ خودرا گرفته بود که اسلام و مسلمانان درجهت اشتراک گام برمیدارند باید جلوی این اشتراک و اتفاق نظر گرفته میشد چگونه ؟خیلی ساده همون گونه که ابوسفیان پس از فتح مکه مسلمان شد در کاخهای سفید امریکا باکینگهام انگلیس الیزه فرانسه و
حتی کرملین روسیه ضیافت افطار برای بظاهرمسلملنان ترتیب دادند تا اگر خومسلمان نمیشوند باری مسلمانانی بظاهر خداپرست وباطنا پیرو شیطان دربین مبارزان مسلمان داشته باشند که گروههایی مانند طالبان و القاعده شکل گرفتتنداینها که خیل نمیتوانستند خواست نظام سرمایه داری را برآورده کنند پس باید بهانه مداخله مستقیم پیدا میشد که 11سپتامبر ایجاد
و شد و امدند چندین کشور همسایه ایران را اشغال کردند عراق وافغانستان را باجنگ جمهوری آذربایجان و ترکیه بدون جنگ و فقط با تحمیق پاکستان را با عواملی چون سپاههای کذا و کذا و نیز طالبان پاکستان نتیجه چه شد عراق شد متحد ایران اسلامی افغانستان شد نیازمند ایران و ترکیه فعلا جولانگاه سزمایه داری که بزودی شاهد برباد رفتن همه دست اوردهای گذشته اش خواه شد ناگفته نماند ضرب شصت حزب الله لبنان به ایبنه تمام نمای نظام سزمایه داری یکی از پاسخ های عبرت انگیز نظام سرمایه داری بود ...  حالا دراین برهه از اتفاقات لازم بود جهان اسلام باز محک بخورند چگونه ؟ همان گونه که شاهد بودیم با سوزاندن قران و یاخت فیلم اهانت آمیز به ساحت مقدس حصرت محمد(ص) دیدیم و دیدمند که چگونه جهان اسلام بپا خواست
آنها از واکنش مسامانان آگاه بودند میدانستند که واکنش چه خواهد بود اما چرا انجام دادند این سوال چرا انجام دادند و ان فیلم توهین آمیز را ساخته و پخش کردند به نظر من سه دلیل داشته : 1- ایجاد اتحاد در جبهه نظام سرمایه داری که بدلیل بحران های اجتماعی و اقتصادی در استانه فروپاشی است 2- انحراف افکار عمومی جهان از وضعیت و موقعیت رژیم صهیونیستی که تهدید تو خالی ان برعلیه ایران و به فراموشی سپردن آن نزد افکار عمومی 3-نهادینه ساختن فرضیه اسلام هراسی از  طریق کشتن سفی آمریکا در لیبی که بدست عوامل خودشان یعنی القاعده صورت گرفت .................................... ناگفته پیداست که این هم بدلیل آن است که امریکا و غرب به بهانه حقاظت از سفارت و دیپلمات هایش قصد اعزام نیرو به کشورهای مختلف اسلامی را دارد که این یعنی جنگ با همه کشورهای اسلامی والسلام

22.مضی:

هر چیزی که از حدش گذشت ضد ارزش میشود حتی آزادی. اصلا تفاوت بین انسان و حیوان محدودیت است.که انسان متمدن خود را محدود به اخلاقیاتی میکند و نمیگوید که آزادم هر چه میخواهم بگویم و هرچه میخواهم بکنم.اگر هر کس خود را آزاد بداند دیگر چه نیازی به تمدن و فرهنگ است.و دیگر چه کسی خود را ملزم به رعایت حدود میکند؟به همین ترتیب همه بر هم تجاوز میکنند و خود را آزاد میدانند. اسامه بن لادن:"اگر آزادی بیان شما حد و مرزی ندارد،آزادی عمل ما هم حد و مرزی ندارد!"

23.حمید:

عده ای در لیبی و بقیه جاها دقیقا همون کاری رو کردن که این فیلم قصد داشت مسلمانان رو اونطوری نشون بده.ایکاش به جای کشتن افراد بیگناه یک روش دیگه برای اعتراض پیدا میکردن.مثلا میتونستن توی یک تاریخ همه تو میادین اصلی شهرها با پلاکارد و بدون کوچکترین خشونتی هم اعتراض خودشونو نشون بدن و هم به دنیا بفهمونن که این فیلم واقعیت نداره ولی متاسفانه همون کاری رو کردن که اونا میخواستن.

24.بدون اسم:

1-اعتراض مسالمت آمیز حق قانونی و حتی واجب میباشد.
2-اعتراض نباید به گونه ای باشد که دستاویز قرار گیرد مثلا کشتن سفیر آمریکا و یا حمله به سفارت آلمان درست نیست.
3-باید از این فرصت استفاده کرد و در مجامع بین المللی قانونی تصویب نمود که هیچ سایتی حق درج مطالبی که به هر نحو توهین به ادیان محسوب میشود را ندارد.
4- شاید هدف سازندگان فیلم همین باشد که جنگ ادیان به راه بیندازن .
5- یک لحظه فکر کنید اگر خود پیامبر اسلام زنده بودند آیا مجوز حمله به سفارت و کشتن سفیر را میدادند؟

25.ایرانی:

بهترین راه مقابله با ابزارهای اقتصادی است نه با رفتار خشونت آمیز به اینصورت که کلیه کالاهای آمریکائی و اسرائیلی در کل جهان اسلام تحریم شود.به خدا چنان زمین خوردنی بکنند که هیچوقت دیگه به فکر توهین به مقدسات دیگران نمیفتند

ششمین بروز رسانی: 18:00

26.محمد بدیعی:

می آیند ضد اسلام فیلم می سازند ولی هدف چیست؟ مطمئن باشید هدف تضعیف نیست به نظر من هدف چند چیز است:
1- در کشورهای مسلمین جنگ عقیدتی با ادیان دیگر راه بیندازند
2- گروه های تند رو و انحرافی را تحریک کنند خشونت راه بیندازند و بر مبنای آن تبلیغات کنند.
3 - در پی این تحریکات دنیا را برای خود نا امن جلوه دهند و یک سری اقدامات را برای خود مجاز نشان بدهند
4- گروه هایی مثل القاعده تحریک شوند و اعمالی انجام دهند و در پی آن تنها ناجی بشریت از تروریسم یعنی آمریکا! بیاید و ه کاری خواست بکند. من به همه عزیزان و برادرانم می گویم مواظب باشیم بر اثر احساسات و تحریکاتی که دشمن ایجاد می کند دچار فتنه ترور نشویم که اسلام از هر گونه شکل تروریسم مبراست و از هر گونه خشونت دور است .

27.بدون اسم:

به نظر من اعتراضات باید در فضایی به دور از خشونت انجام بشه، اینطوری تصویر بهتری از اسلام ارایه میشه، با خشونت بیش از حد سازندگان فیلم رو به هدفشون که خراب کردن وجهه مسلمین در جهان و جلب توجه است میرسند. در ضمن فیلم اونقدر آماتور و بدساخت هست که سطح فهم و درک سازندگان رو نشون میده. عموما چنین آدمهای دیوانه هم از به پا کردن جنجال خوششون میاد. به نظرم بهترین برخورد با رفتارهای افراطی بی توجهی و جدی نگرفتن و تمسخرشون هست.

28.ستاره ستاری:

سلام
این فیلم هیچی که نداشت حداقلش این بود که تمام جهان اسلام متحد شدند ویک حرف زدند ،البته این خیلی بد است که حتما باید توهین بشنوی تا غیرت دینی ات به جوش آید ،اتحاد ما که نشان از آتشی زیر خاکستر بودکه مدتها منظر یک جرقه بود واین فیلم روشنش کرداما حال که 1.5میلیارد مسلمان به خود آمدند ویک حرف را می زنند باید اتحاد خودشان را حفظ کنند ودر زمان
حلش نکنند!ودوباره فرصت اهانت را به دیگران ندهند. مسلمان که این جوری غیرتی می شود ،غیرتی دیگر باید نشان دهد وتمام مشکلات دنیای اسلام را حل کندتا فرصت حکومت دیگران فراهم نیاید... درضمن از رییس جنبش عدم تعهد اقدامانی درخورتر انتظار هست.

29.نوید:

ظاهراً این فیلم با کمک مالی تعدادی صهیونیست ساجته شده و تعدادی آدم احمق مجری آن شده اند. فیلم را ندیده ام ولی از توضیحاتی که خواندم معلوم می شود که سال گذشته بصورت محدود نمایش داده شده و حالا با اعمال زیر نویس عربی و پخش در یوتیوب باعث تحریک مسلمانان سراسر جهان شده است و اتفاقات نا گواری که شنیدیم رخ داده است در خوشبینانه ترین حالت می توان آن را حماقت یا شیطنت شخص یا اشخاصی دانست که آن را در اینترنت با زیر نویس منتشر کرده اند دانست ولی شاید واقعیت این باشد که با توجه به پیش بینی از عکس العمل مسلمانان به منظور رسیدن به اهدافی این کار صورت گرفته است. خوشبختانه در ایران با درایتی که وجود دارد نحوه اعتراض منطقی و درست انجام شد و می تواند به همین شکل و با اعمال فشار به دولت آمریکا مبنی بر مجازات عاملان ادامه یابد. به هر حال حتی اگر آزادی بیان در آمریکا اجازه تولید چنین اثاری را بدهد ولی نتیجه ای که از آن حاصل شد و خون هایی که ریخته شد باید مجازات را برای تولید کنندگان آن را در پی داشته باشد زیرا تهیه آن با علم به اثار و نتایج آن صورت گرفته است و بایستی جرم تلقی شود. آزادی بیان بی حد و اندازه نیست و ساده لوحانه است که فکر کنیم شخص مغرضی با علم به عکس العمل دیگران اقدام به توهین کند و آتشی به پا کند و پشت حق آزادی بیان مخفی و حفاظت شود.

30.بدون اسم:

عتراض به این نیست که انسانی را بکشیم چنانچه روایت شده که مولا امیرالمومنین هنگامی که در مسجد بودند شخصی به ایشان توهین کرد اما هنگامی که یاران حضرت خواستند شمشیر بکشند ایشان فرمودند این فرد توهین کرده یا جواب دهید یا ببخشید به هرحال نباید انسانی را کشت مخصوصا اینکه شخصی کشته شده که هیچ ربطی به کارگردان قضیه ندارد بلکه از هزاران راه دیگر می توان این کار را کرد مثل قطع ارتباط در بعضی موارد



تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۶
در انتظار بررسی: ۱۶۶
انتشار یافته: ۵۰۰
ببینید اونا با این فیلم به هدفشون رسیدن.تو فیلم نشان داده بودن که چندتا مسلمان به صورتی وحشیانه به داروخانه حمله و با عربده یک نفر رو کشتن!حالا مسلمان ها در اعتراض به این فیلم و برای اینکه بگن ما اینجوری نیستیم دقیقا مثل فیلم زدن یک نفر رو کشتن!اونا هم همین رو میخاستن و به هدفشون رسیدن.این برخورد های افراطی بدجوری به اسلام ضربه زده است
پاسخ ها
فرزانه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
اتفاقا اونا این فیلم ساختن که اگر ما اعتراض کردیم بگن پس شما واقعا وحشی هستید واگر اعتراض نکردن و ادای آدمهای مدرن و به اصطلاح دموکرات را در آوردیم مطمئن به بی غیرت شدن ما ببرن . گرنه تا به حال چه کسی به پیامران ادیان دیگر بی احترامی کرده؟؟مگر نه این که یهوذیان نسبت به فیلم مصائب مسیح چقدر اعتراض کردن و تحریم کردن،اما چیزی که الان در حال رخ دادن است این است که به قول دکتر شریعتی زمانی میرسد که بی دینی میشود روشن فکری که الان از آن زمان خیلی دور نیستیم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
من با این نظر موافقم اونا به خواستشون رسیدن زمانی هم که ازشون مدرک میخوایین همین آشوب ها و کشتارهای اخیر را برامون توضیح میدن
ناشناس
| France |
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
خب ببخشید میشه بگید چطور اعتراض کنیم؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
کارگردان و تهیه کنندش اونور دنیا دارن حال میکنن اینور دنیا تمام مسلمونا دارن اعتراض میکنن و پلیس مسلمونا هم میزنه سرکوبشون میکنه (بجز ایران) چندین نفرم کشته میشن یه سفیر بدبختم یکی دیگه از کشتهاست تفنگدارای آمریکائی هم رفتن لبنان برای مثلاً حفظ امنیت شهرونداش فکر میکنم میبایستی راه دیگه ای برای اعتراض میبایستی پیدا کرد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
اعتراضی که فقط توی کشور خودت باشی و چند تا فحش و مرگ بر آمریکا بدی که به درد نمی خوره. اعتراض باید جوری باشه که نتیجشو بتونی ببینیو مثلا الان با کشتن سفیر آمریکا دیگه آمریکا می فهمه که فقط شعار نیست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
این یک سیلی بود که خود امریکایی ها به خودشان زدند و یکی از اهداف مهمش هم میتواند ادامه لشکرکشی ها به کشورهای اسلامی باشد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
کشته شدن سفیر کار خودشونه باور کنید.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
اکثر کسانی که اینطور اعتراض میکنن یک نسبتی با القاعده دارن...واقعا برای کسانی که مسلمان را اینطور در جهان معرفی می کنن متاسفم..واقعا این دوست ناشناس حرفی خوبی زدن و منم مثبت میدم...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
ما مسلمانان جواب بدی را نباید با بدی بدیم. ( بهترین جواب به این نوع بی احترامی ها احترام به مذهب و دین اون هاست ) همین نشان از پاکی و صداقت اسلام خواهد داشت و هیچ مذهبی دیگر نخواهد توانست به ما بی احترامی کند.
ناشناس
| United States |
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
اونی که با گفته با کشتن سفیر آمریکا به امریکا نشون دادیم فقط شعار نیست اولا سفیر امریکا تو لیبی چه کاره بوده تو این ماجرا؟ثانیا امریکا یه جامعه آزاده و مثل ایران نیست که واسه ساختن فیلم مجوز بگیرن!پس به امریکا هم مربوط نیست!این فیلم فقط و فقط به خود سازندگان این فیلم مربوط میشه و بس!همنجور روحیه ها و طرز فکرایی هست که باعث ضربه زدن به اسلام میشه!
سهیل
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
به نظر می رسه که شما فیلم رو ندیدین. این فقط قسمت اول فیلم بود. قسمت های بعدی فیلم چنان به حرمتی هایی به پیغمبر اسلام شد که دیگه توان دیدنش رو نداشتم و احساس گناه کردم.
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
فیلتره فیلتره ندیدیم نمیشه اظهارنظرگرد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
من نمی دونم چرا خودمان به این سناریو دامن می زنیم اگر چند مسلمان یا مسلمان نما اعمال خشونت آمیزدارند زود می گیم همه مسلمانها... پس در مورد زندان های معروف امریکاییها باید گفت همه مسیحیا...
ناشناس
| Canada |
۰۴:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
ببخشید میشه بگید چطور اعتراض کنیم؟؟؟
سام
| Australia |
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
وقتی که حتی حاکمان مسلمان در کشورهای اسلامی بجای احضار و اخطار به سفرای آمریکا و تشکر از مسلمانانی که اعتراض خود را متمدنانه بیان کردند، به محکوم کردن عده ای سلفی و وهابی (عمله آمریکا) که مایه بی آبرویی اسلام هستند مشغول شدند و عوض اعتراض به حکومت آمریکا مرکز توجهاتشون رو به اقدامات گروه کوچکی از پیاده نظام آل سقوط و آل ثانی منعطف کردند.
آیا مسلمانان در کشورهای خود حداقل نمیتوانند یک قانون به تصویب برسانند تا هر فردی که به خدا و پیامبر و اهل بیت توهین کرد مجرم شناخته شود و این قانون را در کشورهای دیگر با رایزنی و فعالیت لابی ها به تصویب برسانند؟
پایان سازمان کنفرانس اسلامی در این زمان با بی عملی نمایان شده.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
یه تفکر احمقانه ای هست که هر جریانی وجود داره تحت کنترل و طبق نقشه آمریکاست و این اعتراضا ها هم اینطوری نشون میده
ولی واقعیت اینه که محدوده سلطه آمریکا داره کوچیک میشه و روسیه و ایران و چین دارند قدرتشو میگیرند.
ثث
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
دوست عزیز شما تا حدودی درست میگی

ولی این همه کشتن مسلمونا در دنیا
این همه غارت اموالشون
این همه محدودیت برای مسلمونا
این همه توهین
این همه رو میذاری کنار بعد میگید چرا مسلمونا یه سفیر رو کشتن
مگه اون سفیر در یک فضای آرام ومعمولی کشته شد
تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها
ولی مشکل مسلمونا اینه که با هم اتحاد ندارن
به نظر من این فیلم به سفارش القاعده ساخته شده برای ضربه زدن به منافع آمریکا
پاسخ ها
ساغر
| United States |
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
خوب الان کدوم یک از منافع امریکا صدمه دیده؟ جز اینکه بهونه ها واسه وحشی خوندن مسلمون ها بیشتر شد...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
القاعده هیچ موقع کاری نمیکنه که علیه منافع آمریکا باشه مگر با چراغ سبز خود آمریکا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
اين فيلم به سفارش القاعده سلفي هاي تندرو و اسلام آمريكايي ساخته شده تا بتوانند با سوار شدن بر موج به اصطلاح اعتراضي مسلمانان خود را طلايه دار اسلام معرفي كرده و به تدريج تشيع و جبهه مقاومت را از اذهان مسلمانان و ليدري ضد صهيونيست خارج نمايند. و ادامه اين اعتراضات دقيقا با خواسته امريكا منطبق است چرا كه لابي با القاعده براي آنان بسيار راحت مي باشد همانطور كه براحتي با مرسي و اردوغان مصالحه كردند.
اباد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
جناب ناشناس از سالها پیش آمریکا برای خشن نشان دادن چهره اسلام طالبان و القاعده را ساخت حالا کدام روشنفکر ناشناسی باور میکنه کار القاعده میباشد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
کسانی که این اعتراضات رو وحشیانه میبیند یا بی ایمان هستند یا ترسو و یا خائن
اولا این فیلم به قدری سطحی و ضعیف بود که اصلا هیچ اثرگزاری نداشت.در حد صفر مطلق بود2-بعضیا میخواستن از آب گل آلود ماهی بگیرن و بگن این فیلم مال هالیوود و.. است.کار زشتیه خداییش.هر فردی میدونه که اصلا همچین فیلم ضعیف و پرت و پلایی نمیتونه محصول تولیدات استودیویی هالیوود باشه.3-هدفش این بوده که از مسلمان ها عقده داشته است4-سرنوشتش میشه اینکه این فیلم روز به روز بازدید کننده اش زیاد تر میشه و پخش میشه و مردم دنیا کارهایی که مسلمان ها در فیلم انجام میدن رو با کارهایی که در خارج از فیلم اتفاق می افته تطبیق میدن.
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
بزرگوار نقد سینمایی و ول کن ببین با برترین بنده خدا و ختم رسل دارن چه میکنند
حالا شما راجه به هالیوودی بودن و ضعف و قوت فیلم حرف میزنی؟؟؟؟؟!!
آخرشی!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
احسنت تحلیل جالبی داشتی....
س
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
حالا مثلا هالیوود عاشق مسلمان ها هست؟
فكر ميكنم هدف اصلي ساختن اين فيلم به آشوب كشيدن دنيا توسط مسلمانان است كه بعضي قادر به فرو خوردن خشم خود نيستند و واكنشي هاي بروز ميكند كه به خشونت ودرنهايت تصوير بدي از مسلمانان در نزد جهانيان خواهد كرد كارگزدان اين فيلم با آگاهي تمام از بروز اين اعتراضات اقدام به ساختن اين فيلم كرده است و مطمئنا" هدفي پشت پرده است باتوجه به هشياري تمامي مردم جهان از نيت آنها هرگز به اهداف خود نخواهند رسيد
پيامبر عزيز اسلام چهره اي مهربان ، باگذشت و اولين كسي كه حقوق بشر را رعايت كرده و آموزش آن را به ياران و پيروان خود داده است اينگونه كه در اين فيلم نمايش ميدهد نبوده ومغرضانه ترين فيلم را در تاريخ به نام خود ثبت نموده به نظر اين فرد از نظر عقلي و اخلاقي بيمار ميباشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
چرا پرچم القاعده بالا میره یکی به من جواب بده؟
؟؟؟؟؟
کشتن جاهلانه سفيران بيگناه و آتش زدن سفارت خانه که جزو خاک کشور ديگري محسوب ميشود درواقع تائيد موضوع فيلم است!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
کار خودشان است وگرنه مسلمانان واقعی و نه آمریکایی میدانند که چه کسی را باید بکشند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
کشتن سفیر یا فرمانده جنایت و دزدی توی یه کشور
سلام
معجزه پیامبر (ص) کتاب بود یعنی قرآن مجید پس شایسته است پیروان وی هم از طریق فرهنگ و علم و گفتمان واکنش نشان دهند و مسلمان هم باید همیشه جوینده علم باشد پس کسی نگوید همه که توان نوشتن و بحث علمی ندارن. آنکه ندارد هنوز دینش را نشناخته پس به دیگران ایراد نگیرد که فیلم می سازند! جهل بدترین توهین به پیامبر(ص) است.
در ضمن چرا آستانه تحمل و تحریک پذیری مسلمانان باید اینقدر پایین باشد؟ با این کارها چه از ارزش و مقام پیامبر(ص) کم میشود؟ اگر اکثریت این فیلم و سازنده آن را نادیده می گرفتند بدترین شکست برای او بود.نباید تحریک شد و آب به آسیاب دشمن ریخت. آیا القاعده که حسابی خود نمایی کرد در این موضوع، نماینده مسلمین است؟! فقط باعث شد دنیا مسلمانان را با القاعده یکی ببینند. رب زدنی علما
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
رب زدنی فهما جانم! نه از ارزش پیامبر ما کم نمیشود، برو یکم قرآن بخون تا علمت زیاد شه و نظرات روشنفکرانه احمقانه ندی مسلمانان باید اعتراض خود را نشان دهند اونا اصلا القاعده رو برای همین علم کردن همیشه هم همین تصاویر رو به دنیا نشون میدن این اصلا دلیل خوبی برای اعتراض نکردن نیست
با نظر آشنا کاملا موافقم ما مسلمانها با ید زیرک باشیم و فریب دامهای شیطانی را که دشمن برای ما پهن میکند نخوریم
مستند ساز ایرانی طی مصاحبه ای که با تری جونز آمریکایی که کتاب قرآن را آتش زده داشته اولین سوالی که از ایشان میکند اینست که ( آیا شما تابحال قرآن را خوانده اید ؟! ) جواب ایشان همانند جواب کاریکاتوریست هتاک دانمارکی بوده است یعنی نه !!!!!!!
همیشه استکبار و زورگویان یک عده انسانهایی را که عموما احمق ترین آنها میباشد را بعنوان عروسک خیمه شب بازی ، بازی میدهند و سوء استفاده میکنند .
پاسخ ها
ایمان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
کی..؟ کجا....؟ چی...؟؟ من که فکر نمی کنم تری جونز با هیچ مستندساز ایرانی که هیچ، حتی مستند ساز مسلمونی مصاحبه یا ملاقاتی داشته باشه... بازم افسانه سازی ما ایرانی ها؟؟؟!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
ایمان جان ، یکم اگه دقت میکردی لینکشو تو همین سایت تابناک پیدا میکردی و الکی به دیگران تهمت نمیزدی

این لینک کلیک کن : http://ow.ly/dKliS
عملیات افندی در برابر افندی
تا کی باید بشینیم غرب با کوچکترین مسئله ای به کشورهای مسلمان حمله کنه، مثل حادثه 11 سپتامبر که کلا یه دروغ بزرگ بود و دلیلش هیچ یهودی در اون زمان تو ساختمون ها نبوده!
باید مسلمون ها به خاطر این اهانت های بزرگ به نیروهای امریکایی درون خاورمیانه بتازند و ضربات مهلکی به غرب و ناتو بزنند تا بدانند که اگر سوزن بزنی سوزن میخوری
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
افندی در مقابل افندی از نظر شما یعنی قتل در مقابل ساخت فیلم؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
عزيز دل برادر ! آفند در برابر ساخت فيلم ، يعني انجام واكنشهاي خشن ودر واقع تاييد محتواي فيلم؟!
اعتراض حق ماست چون به بزرگترین و مهمترین شخصیت مذهبی ما توهین شده اما مثل همیشه اعتراض ها به سمت و سویی میرود که در آخر این ما مسلمانان هستیم که دوباره به خشونت و بیرحمی محکوم خواهیم شد . ریشه های این بی احترامی مقاصد سیاسی و نا آگاهی از زیبایی های دین مبین اسلام است. آگاهی از متن فیلم باعث افزایش خشم مسلمانان و زمینه ساز اعتراض های آگاهانه خواهد بود نه اعتراض های شعار گونه.و سرنوشت فیلم ساز مثل سلمان رشدی خواهد بود در دنیا و
اخرت را خدا داند.
پاسخ ها
افسون
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
شما درست ميفرمائيد اعتراض حق هر انساني است اما شيوه اعتراض مهم است ما در قرن 21 زندگي ميكنيم وانسان ادعا ميكند كه ديگر عصر حجر نيست وانسانها خود را متمدن ميدانند هر كسي عقيده و فكري دارد آزادي يعني توان ابراز عقيده و آزادي به معني بي حرمتي به همديگر نيست پس براي اعتراض ميتوان راههاي بهتري را پيداكرد نه اينكه اعلان جنگ نمود وخونريزي كرد
کار تهیه کنندگان این فیلم خیلی زشت بود فقط هدفشان تحقیر کردن اسلام بود . ولی کار افراد ارتجاعی که قتل کردند زشت تر بود . فیلم های زیادی در اینترنت در مورد مسخره کردن حضرت مسیح موجود میباشد ولی آیا آنها هم دست به کشتار میزنند؟؟؟
پاسخ ها
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
اینکه خشم عده ای منجر به کشته شدن افرادی غیرمرتبط با موضوع شود مورد تایید نیست، اما مسلم این است که هدف صهیونیزم از این اعمال بالا بردن آستانه تحریک مسلمانان است، یعنی دقیقا همان کاری که با مسیحیان کردند بطوریکه اکنون به مقدسات آنها هر توهینی شود با عکس العملی مواجه نخواهند شد. مسلمانان باید با هوشمندی از این قضیه جلوگیری کنند اما در عین حال مرتکب اعمالی نشوند که بتوان از آن سوء استفاده نمود.
علی
| United Kingdom |
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
بالا رفتن آستانه تحریک یعنی قدرت کنار گذاشتن تعصب یعنی فرهنگ بالا امیر جان
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
کتاب اونا هم تحریف شده و بعدشم دینی برای اونا نذاشتن، مگه هرکس کاری کرد ما هم باید بکنیم چقدر غرب زده ایم ما واقعا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
من اشتباهی مثبت دادم بابا خودشون کشتن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
با امیر موافقم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
دقیقا یکی از هدفهای آنها هم همین هست که اعتقادات را پیش ما کم رنگ کنند مثل مسیحیا چیزی که قداست و حرمتش از بین بره راحت کنار میذارید الان واقعا فکر می کنید تو اون کشور ها مسیحیای واقعی هستند یا سکولار ر مورد واکنش برخی مسلمان نما قبول و لی باید ساختاربندی شده اعتراض کرد تا حصول نتیجه
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
مسیحی واقعی از نظر شما فکر کنم همان کشیش های زمان استبداد کلیسا هستند . اروپا هم مسیحی معتقد و کم اعتقاد دارد این یک امر شخصی است. مگر همه مسلمانان مسلمان واقعی هستند !
ناشناس
| Australia |
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
در پاسخ به علی از انگلستان: تعصب انواع مختلفی داره که شامل تعصب خوب و بد میشه. دفاع از ارزشها و داراییها با تمام وجود تعصب خوبی محسوب میشه.
ما شیعیان حسین (ع)هستیم و از ارزشهامون (حتی اگر تهمتهای بی روا مثل "متعصب" بودن هم بزنن) دست برنمیداریم.
هنوز یادمون نرفته که موقع حمله صدام آمریکایی به ایران یه عده از اونهایی که به تعبیر شما "متعصب نبودند" و دارای "فرهنگ بالا" بودن از ایران فرار کردند و در مقابل یه عده مسلمون ایرانی غیرتمند و متعصب حتی از خارج به ایران اومدند و به جبهه رفتند و حتی شهید شدند. اما امروز همون هایی که متعصب نیستند و فرهنگ بالا دارند و اون روزها از ایران فرار کردند میایند و ادعای خون اون شهدا رو دارن، نمونه بارزش آقای "رضا ربع پهلوی" که مدعی جانبازیهای شهدایی شده که سربند یافاطمه و یا حسین و لبیک یا خمینی به سر میبستند.
جالبترين بخش وقايع مربوط به نوع واکنس مردم و حاکميت در کشورهاي مسلمان است، در اغلب کشورهاي اسلامي که رابطه خوبي با غرب دارند حرکتها خودجوش (بدون حمايت حاکميت) و خوشنت بار بوده ولي در ايران واکنشه کليشه اي، سازمان يافته و برنامه ريزي شده است. معني اين نوع واکنشه چيست؟
پاسخ ها
ساغر
| United States |
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
خوب این که خوبه ...توی ایران حکومت مردم رو سازماندهی می کنه که تظاهرات رو به شکل وسیع و آروم شکل بدن...هم اعتراض به دنیا نشون داده بشه هم دیگه آشوب و خرابکاری و کثیف کاری نباشه توش...اتفاقا این نعمتیه که مردم ایران دارن...اگه بخواد خودجوش باشه یا قضیه سفارت انگلیس پیش میاد یا مثه کشورهای دیگه آشوب...
هموطن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
من نیز علیرغم اینکه حدس می زنم مقصود نویسنده چیست و به این موضوع در خیلی از مناسبت های پیشین اینچنینی نیز توجه داشته ام، اما با پاسخ (ساغر) موافقم، و همچنین موافقم که نظام حاکم با هوشیاری بیشتر این روند اختراض متمدنانه و بدون خشونت را نهادینه کرده و به عنوان امتیازی برای تایید ضرورت استقرار حکومت دینی در کشورهای مسلمان به رخ غرب بکشد. همچنین این نحوه رفتار در صورت مدیریت درست می تواند امتیازی برای عالم تشیع و رفتار مقلدین تحت امر مرجعیت دینی فرزانه باشد. البته بنده به هیچ وجه تعصب دینی و یا حتی اعتقاد دینی محکمی ندارم ولی از جنبه ارتباط این رفتار با منافع ملی عرض می کنم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
یادتون رفته خودمون با سفارت امریکا چیکار کردیم!!!!!
مسلم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
هموطن عزیز اینکه شما اعتقاد دینی محکمی نداری افتخار نیست و این هم نتیجه تهاجم فرهنگی غربی. آیا به اینکه به امام حسین ع لبیک نگویی افتخار میکنی؟ خب این دنیا میگذره ، صد سال پیش یک عده ای این را گفتند و شما هم بگو ولی روزی برسه که حسرت این حرف و طرز فکرتان را بخورید.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
خوب کردیم ما که کسی رو نکشتیم نکنه نمیدونی؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
تنها دلیل ش این است که در کشورهایی که حکومت دینی باشد مردم بی دین می شوند و اگر حکومت لائیک باشد مردم به دینداری ارزش و اهمیت می دهند ایران اینگونه شده است و مصر نیز بعد از 10 سال چنین خواهد شد حالا بنشین و ببین!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
بازگشت از شوروی آندره ژید
ايراني
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
مگه قضيه سفارت انگليس خودجوش بود!!!!!!!
به نظر من این توهین ها و بی احترامی ها ریشه از احساس خطر و نگرانی امریکا وصهیونیست از گسترش دین اسلام و بیداری اسلامی در جهان است.که البته مکرو و مکرالله و الله خیرالماکرین ,این توهینها به ضرر خودشان تمام خواهد شد و یک زمینه ای برای اتحاد بیشتر مسلمانان را فراهم کرد.البته ما با خشونتهایی که با قتل سفرای کشورها همراه باشد موافق نیستیم ومعتقدیم که این اقدامات در راستای سیاستهای امریکاست .جالبتر اینکه این اتفاق با واقعه 11سپتامبر همزمان شد.
پاسخ ها
ایرانی
| China |
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
من هم با این نظر موافقم که همه ی اینها جزو سیاستهای آمریکاست و یک بازی است . سر مسلمانان را با یک همچین دستاویزی گرم میکنند در جای دیگر جنایاتشان را تکمیل میکنند منتظر خبرهای جدید و موج جدیدی از ویرانی و خرابی کشورهای مسلمان باشیم .
عالی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
خوب ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ادامه اش؟
تنها چيزي كه ميفهمم اين هست
وقتي از اسم حضرت محمد (ص) براي بدست آوردن پول و قدرت استفاده بشه
نتيجه اي جز اين نخواهد داشت

هر جند فكر نميكنم در مواجهه با كارگردان يا بازيكنان اين فيلم بتونم خودمو نگه دارم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
اشتباه میکنی این حرکتها نتیجه نفوذ سریع اسلام و تن ندادن ملتهای مسلمان به استکبار غربی است در واقع وقتی همچین فیلمی ساخته میشه یعنی اونا از اسلام احساس خطر کردن و سعی دارن تخریبش کنن درکش خیلی سخت نیست!
ساخت و انتشار این فیلم خود اهانتی بزرگ محسوب می شود. اما آنچه برای دست اندرکاران این فیلم پس از انتشار آن مهم است، مبحث مفصلی دارد که بنده در اینجا به چند عنوان اشاره می کنم که هر کدام می تواند به طور مفصل مورد بحث قرار گیرد:
1- ارزیابی واکنش مسلمانان به اینگونه حوادث.
2- مظلوم نمایی آمریکا در این حادثه.
3- حضور گروه هایی همچون القاعده، طالبان و سایر گروه های تندرو وابسته به غرب در رهبری اعتراضات و افزایش نفوذ آنها در جوامع اسلامی.
4- نقش رسانه ها (به خصوص شبکه های ماهواره ای) در توجیه این عمل کثیف و زمینه سازی جهت کمرنگ کردن تعصبات و ارزش های اسلامی.
5- بررسی اوضاع جهت اجرای فاز بعدی طرح.
و اهداف دیگر که می تواند مورد بحث قرار گیرد... اما آگاهی از درون فیلم جز شکستن قداست حضرت رسول صلوات الله نزد مخاطب و احقاق هدف سازندگان سودی نخواهد داشت. و در پایان احتمالا عوامل فیلم چند صباحی بازداشت خواهند بود و بعد از فروکش کردن التهابات تبرئه می شوند.
با سلام
به نظر من ریشه این بی احترامی ها به طرز رفتار برخی از مسلمانان (افراطی) در برخورد با مسائل اعتقادی و اجتماعی جامعه بین المللی میباشد و قصد فیلم ساز توهین به مسلمانان میباشد و سرنوشتی جز آزاد شدن از دست پلیس آمریکا ندارد.
به نظر من وسعت تظاهرات خیلی خوبه و باید حتی بیشتر هم بشه و به کشورهای دیگه هم بکشه اما خشونت رو توی تظاهرات درست نمی دونم...یه تظاهرات متین مثل اونچه توی ایران بود خیلی بهتره...به طوری که اعتراض رو برسونیم و خشونتی هم نباشه که بگن مسلمون ها همه وحشی ان...

کشتن سفیر امریکا و بقیه کشته شدگان کار درستی نبود...یکی دیگه فیلم ساخته نباید کس دیگه رو به جاش کشت... و این باعث سو استفاده های زیادی شده...نمونه اش هم توی سایت یاهو هست که چه حرفایی که به مسلمونا نمی زنن...
به نظر من دولت مغرور امریکا هم هیچ برخوردی با عوامل فیلم نخواهد داشت...همون کاری که با سلمان رشدی و تری جونز شد با اینها هم می شه...تازه از خدمات دولت مثل مراقب ویژه هم برخوردار خواهند شد...
به نظرم رفتار مسلمانان افراطی بسیار بد بود. در آمریکا ممیزی ارشاد وجود نداره که فیلم از اونجا بیاد بیرون. این موضوع ربطی به دولت آمریکا نداره و کشتن دیپلمات های آمریکایی گناه و جرم است و صدمه زدن به سفارت خانه های آمریکا حرام و حق الناس است.باید اعتراض ها مسالمت آمیز باشه و خطاب به عوامل فیلم، نه دولت آمریکا!
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
هروقت تو امریکا یه فیلم ضد اسراییل ساخته شد من حرف شما رو قبول می کنم که دولت امریکا کاری نداره.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
الهی من بمیرم برای دولت مظلوم و بی گناه و بی اطلاع و پاک آمریکا! بازم بگم؟؟؟ نه جانم اونا هم ممیزی و خط قرمز دارن فقط چون با مال ما یکی نیست شما وجودشو انکار میکنی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
فقط می خواستم یادآور شوم که فیلم محمد رسول اله هم توسط کمپانی های هالیوودی ساخته شده است.
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
دم شما گرم منم معتقدم دست شیطان بزرگ دخیله دولت آمریکا مقصر اصلی ساختن و پخش فیلمه اگه قرار بود دولت پاسخگوی رفتار ملتش نباشه پس اون دولت نماینده ملتش نیست و به چه کاری میاد ؟ ... .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
من با سانسور مخالفم. ولی آمریکا هم قانون علیه hate speach داره. برای امتحان بگین من از آلمانیها متنفرم و سعی کنین در یکی از سایتاشون آپلودش کنین نمیشه!!
علی
| United States |
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
به دولت امریکا هیچ ربطی هم نداشته باشه ما باید از این فرصت استفاده کنیم و ربطش بدیم. .به هر حال ما هم بد نیست از عقلمون استفاده کنیم..از این فیلم هم می شه علیه القاعده استفاده کرد که باعث ساخت اون بوده..و هم علیه امریکا..وگرنه تنها چیزی که می مونه اسلام ما و پیامبر ما و هم کیشان ما هستند که بشان توهین و جسارت شده..
ولی
| United States |
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
خوب ساخته شد دیگه.فیلم مصائب مسیح مستقیما یهودیان رو مسئول شکنجه و قتل مسیح معرفی میکرد.یعنی همون عقایدی که تو تصفیه های یهودیان قرن 19 در روسیه شایع بود.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
حالا شما هم حرف این آقا رو قبول بکنی یا نکنی چرخ روزگار میچرخه عزیز، خودتو ناراحت نکن! فقط بعنوان مثال بیش از 20 فیلم به اصطلاح مستند در مورد حادثه 11 سپتامبر در آمریکا ساخته شده که یهودیها رو عاملین حادثه معرفی میکنن و مدام هم میگن روز حادثه هیچ یهودی داخل برجهای تجارت جهانی نبوده! مملکت آزاد یعنی این عزیز جان
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
موافقم هر وقت درمورد هلوکاست و ضد یهودی بتونید حتی یک مقاله بدید اونوقت می گم نظارتی نیست
وقتي دولتمردان کشورهاي غربي با موجي از انتقادها مواجه مي شوند آن انتقادها و تظاهراتها را به مثابه آب ريخته شده تصور مي کنند و از اين به بعد بجاي سرکوب، يا عذرخواهي و يا هر کار ديگري به فکر مديريت بحران به وجود آمده مي افتند. يعني سعي مي کنند از آب گل آلود ماهي بگيرند. اين سياست روباه پير يعني انگليس است. مثلا فرض کنيد شما به همراه دوستان در خيابان دعوايتان مي شود و چون حق با طرف مقابل است، او شروع به فحاشي مي کند. فرض کنيد دوست شما بجاي اينکه به طرفداري از شما برخيزد به همراه آن فرد غريبه به شما فحاشي کرده و بعد شما را کتک بزند. اين رفتار باعث مي شود که نه تنها شاهدين حق را به آن طرف دعوا که اتفاقاً حق با او بوده ندهند، بلکه حق را به شما مي دهند!
اين همان کاري است که آمريکا انجام مي دهد. حالا که مي بيند اوضاع به نفع مسلمانان است، از تعدادي تندرو کمک مي گيرد. آنها را به آشوب دعوت مي کند تا شرايط را به نفع خود تغيير دهد. به نظر من هوشياري مسلمانان و پرهيز از جوگير شدن و به هدف فکر کردن بهترين کار است. بايد ديد هدف از به خيابان آمدن و اعتراض کردن چيست؟ آيا جز اين است که مظلوميت خودمان و پيامبر عظيم‌الشان مان را نشا دهيم؟ شما پاسخ دهيد
به نظر من اینگونه فیلمها تنها به وسیله انسانهای بیمار تولید می شود. سران غرب نیز برای نشان دادن آزادی بیان در برابر چنین توهینی عکس العمل نشان نمی دهند.اما
نمی دانم چرا این آزادی بیان فقط در مورد مخالفت با اسلام اعمال می شود؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
بخاطر آزادی بیا نیست اگه آزدای بیان دارن بذارن یکی در مورد هولوکاست حرف بزنه تحقیق کنه
باید تمام سازمانها ودولتهای اسلامی یک سازو کار بین المللی در سازمان ملل که قدرت قضایی ومجازات هم داشته باشه سریعا برای مقابله با اهانت به تمام ادیان ایجاد کنند چون ادمه این سریال اهانت به ادیان فقط نظر صهیونیستها وسرمایه داران غربی را برای جنگ افروزی در خاورمیانه تامیین میکند.
به نظر من که اعتقادم این هست که تمام جان و مالم فدای حضرت رسول و ائمه اطهار - فکر میکنم ما دشمنان خود را بیخودی گنده میکنیم و حواسمان باید باشد که گول آمریکا و دسیسه های ان را نخوریم.
چرا که در تمامی تظاهرات در خارج کشور پرچه سگو دست نشانده آمریکا همان القاعده به چشم میخورد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
اینکه فیلم حقیر هست درست اما اهدافش بزرگه و بیخودی نباید کوچیک گرفت تا بتونه ضربشو بزنه
در وحله اول یک دوره پیامبر شناسی برای مسلمانان گذاشته شود و سپس روی این کار شود
به هر صورت ممکن از برخورد مسلمانان جلو گیری شود که به نفع توطئه گران است.
در هر کشوری سری محدودیت هایی برای رسانه ها وجود دارد و البته قوانین مختص به آن.در ایالت متحده به دلیل تاکید بر آزادی بیان محدودیت خاصی برای ساخت هیچ نوع فیلمی وجود ندارد البته خط قرمزهای خاصی از لحاظ لابی ایپک وجود دارد.
ولی دولت امریکا باید بداند در دهکده جهانی زندگی می کنند و هر عملی زیر ذره بین است پس قوانین امریکا شاید درجایی بی ارزش یا در کل مردود باشد.همانطور که چند سال پیش فیلم آخرین وسوسه مسیح ساخته شد و توهینی بود به مسیحیان امسال فیلم معصومیت مسلمانان ساخته شد که فقط در یک سینمای امریکا اکران شد و هیچ درگاهی به سایت های مهم چون imdb ندارد(از لحاظ کم ارزشی).مسلمانان باید بیدار باشند که نسخه تبلیغی فیلم که از آگوست روی یوتیوب بارگذاری شده الان در سالگرد یازده سپتامبر جهانی می شود که کما بیش نشان دهنده توطئه ای سهمگین در نشان دادن چهره ای خشن از مسلمانان است.اگر به رسانه ها دقت کنید از الجزیره تا cnnوfox news دقیقا خشن ترین صحنه ها را با فریاد الله اکبر میکس کرده و نشان میدهند.متاسفانه مسلمانان در این دام کما بیش افتادند.اگر اعتراضی هست کاملآ مسالمت آمیز باشد که با یک تیر دو نشان زده شود : هم چهره آرام مسلمانان هم اعتراض به این فیلم کاملا بی ارزش.
برای اطلاع بیشتر می توانید به نظرات مردم امریکا در سایت یاهو مربوط به اخبار منتشره از این فیلم سری بزنید و مستقیمآ نظرات مردم ایالات متحده را جویا شوید.(برای دوستانی که به فکر اسلام گرایی و گسترش اسلام هستند نه فراری دادن دیگران از آن خوب است با گرایشات مردم دیگر نقاط جهان آشنا شده تا اگر عملی خواست انجام بگیرد بر اساس اصول باشد نه احساسات)
با سلام
غربي ها كاري مي كنن كه هر كاري كنيم يه جوري شمشير دو لبه است: هيچي نگيم كم كم اونا هم كار رو به جاهاي باريكتر مي كشونن و اگه چيزي بگيم در رسانه هاي غربي ما رو مخالف آزادي بيان و ... نشون مي دند و اينجوري راحتتر به كشورهاي مسلمان حمله مي كنن.
اما به اعتقاد من از 11 سپتامبر تا حالا غربي ها كلا فكر هر چي باشن يا نباشن، يه چيز رو شك ندارم: با بر هم زدن زمينه هاي رفتار مسالمت آميز ميان مسلمانان و بقيه مردم دنيا، زمينه سرازير شدن نيروهاي بيكارشون به كشورهاي اسلامي نظير آنچه در مكزيك و بريزيل رخ داده رو بگيرن تا اقتصاد و صنعت ما از اونا جلوتر نيفته و متاسفانه الان شاهدش هستيم كه بيكارهاي اسپانيا و ايتاليا اون كشورها كه مسيحي اند ميرن ولي حاضر نيستن بيان خاورميانه و ايران و ... .
به نظر من جهان اسلام باید راهی متمدنانه برای مواجهه با این مسائل پیدا کند، چرا که ساختن این فیلم اولین اولین نیست آخرین هم نخواهد بود. حمله به سفارتخانه ها وجهه مناسبی از مسلمانان فرهیخته به جهانیان نشان نمی دهد. بنظر می رسد ساختن فیلمهای فاخر با مشارکت چندین کشور در مورد اسلام و بزرگان آن راهی بهتر است.
بی احترامی یک ناهنجار است
و جواب به بی احترامی حماقت است

سفارت انگلیس بدون هیچ و پوچ با بی احترامی مواجه شد عملی که در شان مردم ایران آریائی نبود جز عده ای خاص

در صورتی که دولت عربستان با کشتن 400نفر از حجاج ایرانی در سالهای گذشته سفارتش هیچگاه بسته نشد

ما هنوز یک مستعمره ایم اینرا باور کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
درود بر شما
به والله اینها پیامبر عظیم اسلام را که جانم فدایشان باشد را نمشناسند ولی هیچ آدمی اگر انسان باشد به یک انسان با عظمتی مانند پیامبر اکرم که دیگر خداوند مهربان مانند آن را خلق نخواهد کرد میتواند توهین کرد. خداوند خودش عذابشان دهد و خدا توفیقی دهد که من حقیر آماده ام جان بی مقدارم را در راه پیامبر عزیزم قطعه قطعه گردد. مرگ بر مسببین این ماجرا با هر نیتی که دارند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
تکبیر
یه لحظه فکر کردم پشت تریبون نماز جمعه داری خطبه میخونی
حرکات مسلمانان کشورهای عربی پس از انتشار این فیلم دقیقا مانند حرکات و کارهای مسلمانان سکانس های اولیه داخل فیلم بود!کامنت اول عالی بود.
پاسخ ها
رحیم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
یعنی مسلمانان باید دست رو دست بگذارندتا صهیونیستها هر غلطی که خواستند بکنند
متاسفانه برخي از هموطنان فكر ميكنند كه اونها با اينكار فقط ميخواستند كه از نتيجه اعتراضات مسلمانان، آنها را خشن نشان دهند.
پس با اين طرز تفكر، از اين به بعد هر كسي هر توهيني به مقدسات مسلمانان كرد، نه تنها نبايد عكس العمل تند نشان داد، بلكه آيا بايد لبخند بزنيم تا خوب جلوه كنيم؟؟؟
توهين به پيامبر در اسلام حكم اعدام را دارد برادر من، چون ايشان مقدس ترين هست نه سوژه مسخره كردن.
متاسفانه برخي از هموطنان فكر ميكنند كه اونها با اينكار فقط ميخواستند كه از نتيجه اعتراضات مسلمانان، آنها را خشن نشان دهند.
پس با اين طرز تفكر، از اين به بعد هر كسي هر توهيني به مقدسات مسلمانان كرد، نه تنها نبايد عكس العمل تند نشان داد، بلكه آيا بايد لبخند بزنيم تا خوب جلوه كنيم؟؟؟
توهين به پيامبر در اسلام حكم اعدام را دارد برادر من، چون ايشان مقدس ترين هست نه سوژه مسخره كردن.
پاسخ ها
ایمان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
شما از کجای اسلام اقتباس فرمودید که توهین به پیامبر حکم اعدام را دارد؟؟؟ اعذوبالله بعضی دوستان ده قدم جلوتر از خدا و پیغمبر اند!...خداوند در قرآن می فرماید از مقابل جاهل فقط عبور کنید و قالوا سلاما...!
ناشناس
| Norway |
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
در قوانین امریکا مسخره کردن دین جرمش اعدام نیست. شما می خواین احکام ایران را در امریکا اجرا کنید با اجازه کی؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
اگرپیامبر خودشان زنده بودند به نظر شما حکم اعدام صادر میکردند؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
اگر توهين به پييغمبر حكم اعدام دارد پس چرا آن زن يهودي كه آشغال بر سر ايشان مي ريخت اعدام نشد بلكه مورد لطف حضرت رسول قرار گرفت؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
اعدام
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
اعدام؟؟؟؟؟؟ای جانم
بنظرم اعتراضات به فيلم موهون كه در سراسر جهان كم و بيش انجام شد خوب است واي كافي نيست بايد نماينده مسلمانان جهان با هم جلسه ي اتحاد قويتر بگذارند و تصميماتي اتخاذ كنند كه هر جوجه كافري اجازه ي اين غلطا را بخود ندهد...................
واکنش هر چه باشد ، فکر کنم به نفع ایران و سوریه و اسراییل (تعجب نکنید لطفا) می تواند تمام شود.
حتما واکنشها رصد شده و احتمالا بهترین واکنش برای ایران و سوریه بوده.
اگر سیاستمدارهای سوریه زرنگ باشند تو کله آمریکا فرو می کنند که اگر ما بریم ، سلفی ها و وهابیون و اخوان المسلمین، همین آش رو اینجا براتون می پزن( به حرفهای فرمانده سپاه دقت کنید)

به این صورت می شه از یک جنگ گرم شدید بین ایران و اسراییل جلوگیری کرد و اسراییل هم به مرزهای امن سوریه، که در این چند سال داشته، میرسه.
بنام بی نام او
من فکر می کنم که هیچ وقت نمی توان با ساخت فیلمی که تا این حد کودکانه با موضوع ضعیف به اسلام و پیامبر عظیم الاشان اسلام ضربه ای وارد نمود .اسلام دین صلح و دوستی و سراسر رحمت می باشد و دشمنان دین نیز همیشه با ابزارهای رسانه ای سعی در تخریب اعتقادات و باورهای مردم داشته اند ولی با هیچ ابزاری نمی توان اصل رسالت ومعجزه آشکار نبی اکرم را انکار نمود.با آرزوی هدایت الهی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
اسلام دین صلح و دوستی و سراسر رحمت واقعا زیبا بود
من اصلا قبول ندارم که این فیلم توهین بوده و اصلا ارزش این کارارو نداشت. اینقدر این فیلم ضعیف که اگه کسی اون چیزا رو توهین بدونه سطح شعورش اونقدر پایین. شان پیامبر در این حدا نیست که اینا بتونن توهین کنن بهش! گاهی واکنش نشان دادن به یه چیز احمقانه می تونه به همون حد احمقانه باشه
ولا دريا و اقيانوس به دهان سگ نجس نمي شود.دوم اينكه نبايد افراط گري موجب قتل ديگري كه در جايي ديگر است شود.سوم همه بايد به اين مهم پي برده باشيم كه طالبان و القاعده را استكبار از اول براي اين بوجود آورده تا چهره اسلام عزيز را وارونه نشان دهد.و چه توهيني از اين بالاتر وبد تر
اين صهيونيستها جونوران عجيبي
خودواقعا هستندشان فيلم درست ميكنند
ببینید این فیلم محصول یک گروه فیلمساز مغرض و مبتدی نیست با توجه به شخص اول برنامه ریز که از زندان به قید وثیقه آزاد شده و حمایت مالی منابع نامعلوم از فیلمسازان مشخص است که در پشت صحنه این فیلم سازمانهای دولتی و اطلاعاتی قرار دارند که بدنبال اهداف سیاسی کوتاه مدت و بلند مدتی هستند که ما از آنها بیخبریم بنابراین باید موضع مسلمانان کاملا حساب شده و منطقی و بدور از احساس و تعصب باشد که بار دیگر پیامدهای یازده سپتامبر تکرار نشود باید دشمن را با سیاست به چاهی که خود کنده انداخت با حمله به سفارت و سوزاندن پرچم که یکی از اهداف برنامه ریزان است جدا بایذ مخالفت شود که این اعمال در شان یک مسلمان نیست.
چه خوشتنون بیاد چه نیاد، آمریکا در این مساله هیچ نقشی نداشته، مگه دولت آمریکا مریضه کاری کنه که سفیرش کشته بشه؟ حتی اگه در خاک آمریکا به مسیحیت و یهود هم توهین کنند دولت کاری نمی تونه بکنه مگه اینکه شاکی خصوصی باشه تا دادگاه رسیدگی کنه، الان هم بجای اینهمه شلوغ بازی یک گروه از مسلمانان ساکن آمریکا جمع بشن و علیه این فیلم شکایت کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Norway |
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
مشکل اینه که ما مردم خاورمیانه چون در کشورهامون هر چیزی برای انتشار باید مجوز از دولت بگیره و کلی سانسور بشه فکر می کنیم بقیه دنیا هم همینه و دولت امریکا و یا سفیر امریکا هم از این فیلم خبر داشتند!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
آقایون ناشناس خیال کردید که آمریکا قانون جنگله و هرکی هر کاری خواست میتونه بکنه بدون نیاز به مجوز؟ برای اطلاعتون این فیلم مجوز گرفته و اعتراض مسلمین هم بخاطر همین مجوز بوده.اینکه مسیحیان و یهودیها در مقابل توهینها کاری نمیکنن دلیل نمیشه مسلمین هم کاری نکنن.و اینکه آمریکا قانونی داره دلیلی نمیشه که دیگران هم اون قانون رو وحی منزل بدونن.تمام تمدن بین المللی بر پایه احترام به همدیگر بنا شده نه قانونهای داخلی و طرفین باید آزادی های خودشون رو محدود کنند تا بتونیم کنار هم زندگی کنیم وگرنه اگر همه آزادن دیگر چه نیازی به تمدن و شهر نشینی هست.هر قبیله ای بره تو جنگل خودش قوانین خودش رو اعمال کنه.
با سلام
به نظر من ریشه این بی احترامی ها به طرز رفتار برخی از مسلمانان (افراطی) در برخورد با مسائل اعتقادی و اجتماعی جامعه بین المللی میباشد و قصد فیلم ساز توهین به مسلمانان میباشد و سرنوشتی جز آزاد شدن از دست پلیس آمریکا ندارد.
واکش خیلی زشت بود.چیزی برای گفتن نداریم.به القاعده کمک شد.
هدف اصلى اين فيلم نشان دادن وحشيگرى و تروريست بودن مسلمانان بود كه به نظرم به اين هدف رسيدند..
مسلمانان کلا احساساتید.مخصوصا هر چقدر فقیرتر باشند بیشتر ابراز وجود میکنند.هر چقدر مسلمان بقیه کشورهایی مثل ایران اندونزی و ... پیشرفته تر هستند رفتار آنها نیز متعادل تر است.
من تمیدونم یکی دیگه فیلم ساخته اونم تو آمریکا چرا تو آفریقا آدم کشته میشه؟
کلا با این کارها مسلمانان را سر کار گذاشته اند.
به نظر من خشونت مسلمانان خوب بود اقدام قاطع مسلمونها می تونه از تکرار این حوادث جلوگیری کند.اگر در مورد اون دانمارکی قاطع بودند دیگر هر روز شاهد این حرکات از سوی تعدادی آدم تازه به دوران رسیده برای رسیدن به شهرت نبودیم
با گشتی کوتاه و کم دردسر تر در دنیای مجازی به مطالبی به مراتب توهین آمیز تر (تأکید دارم به شدت توهین ها) از عکس ومطلب و نوشته و ویدئو و غیره نسبت به پیامبر اسلام و سایر شخصیت های دینی مقدس همه ادیان و مذاهب برمیخوریم.
اکنون برای قضاوت اینکه چرا واکنش به این فیلم بسیار ضعیف و دم دستی به این شدت و سرعت و با این درجه از خشونت در حال انجام است کمی زود است.
باید دید استفاده نهایی از این دام کثیف توسط چه کسانی و به چه نحو برنامه ریزی شده است؟
پاسخ ها
زهرخند
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
احسنت! اگر تنها کسی که با همین یک نام یعنی"هموطن" کامنت میذاره شما باشی، باید بگم که معمولاً خوب تحلیل می کنی. البته با اعتقادات شمانیز همسویم
در این که جایگاه حضرت رسول بسیار بالاس هیچ شکی نیس اما یه سوال : اگه خدای نکرده من امروز تو خونمون یه فیلم علیه حضرت مسیح ( علی نبینا و علیه السلام ) بسازم . آیا این توهین سینما گران ایرانی به حضرت مسیحه؟ ! یا آیا این دیدگاه حکومت جمهوری اسلامی به حضرت مسیحه؟ ! نه این کار منه. اونجام چند تا احمق یه همچین کاری کردن ربطی به سینما گرای آمریکایی و دولتشون نداره. چرا از هر فرصتی میخوایم استفاده کنیم تا احساسات مردمو علیه آمریکاییا تحریک کنیم؟!
پاسخ ها
رحیم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
اگز امریکا بی طرف است سازندگان فیلم را تحویل دهد تا محاکمه شوند .ضمنا اگر یکی در باره هولوکاست مقاله ای بنویسد ایا امریکائیها که بازیجه دست صهیونیست ها هستند ساکت مینشینند
من با اين عمل مسلمانان موافقم ولي سوالاتي هم دارم چرا حكومتهاي آنان كه خود مسلمان هستند با ملتشان اينگونه برخورد مي كتند و نمي گذارندكمي اين آتش دل مسلمانان خاموش شود
بعد مگر ما مسلمانان هنر ونداريم بهتر نيست كه ما هم همين عمل را مقابله به مثل كنيم و با هنر به جنگشان برويم بعد ماهم مي گيم آزادي بيان بايد باشد و به ما هيچ ارتباطي نداره
مشكل اينه كه ما مسلمانان متحد نيستيم و هر كدام آب به آخور خودمان مي خواهيم بريزيم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
خیلی نمی خواد به خودت فشار بیاری وطرح بدی اونا خودشون قبلا فیلم ضد دینی ومسیحیت برای خودشون ساختن (راز داوینچی)
دست هاي پشت پرده حاميان اصلي سازنده اين فيلم با يك تير چند نشانه را هدف رفته اند لذا بايستي در واكنش به اين حركت ها دقت لازم را به كار برد.
1-اولين هدف تحت الشعاع قرار دادن حادثه 11 سپتامبر ودامن زدن به اهداف آن بوده است ، ديگركسي سوال نمي كند واقعا حادثه 11 سپتامبر كار چه كسي بوده است..آيا كار يك مشت پابرهنه افغاني تحت عنوان القاعده بودند يا سازمان درهم تنيده وپيچيده اطلاعاتي آمريكا(جالب است كه القاعده وآمريكادراكثرجبهه ها داراي هدف مشترك دارند نمونه اخير آن هدف مشترك القاعده و آمريكا در سرنگوني حكومت سوريه ) 2-در ادامه پروژه اسلام ستيزي با كشتن سفير وكاركنان سفارت آمريكا در ليبي مسلمانان را تروريست معرفي كنند..مثل روز روشن است كه كشتن سفير كار سازمان اطلاعاتي آمريكا براي تحريك مردم آمريكا به دخالت بيشتر در ليبي انجام شده است. همانطوركه كشتن سرهنگ قزافي كار نوكران آمريكا براي جلوگيري از افشاي نقش آمريكا صورت گرفته است .
3-بيداري اسلامي و توجه مردم پاك نهاد ولي گمراه غرب به اسلام به اين وسيله فروكش مي كند وحداقل وقفه ايجاد مي كند
4-واكسينه كردن مسلمانان به معني حساسيت زدايي در جامعه اسلامي و عادي كردن توهين به مقدسات اسلامي هدف ديگري است كه دنبال مي شود .
5-انحراف افكار مسلمانان از قضاياي بحرين ،يمن ، وغيره نيز از ديگر اهداف مي تواند باشد.
6- براي خنثي سازي بايستي گوش به فرمان ولايت فقيه بود ودر جهان اسلام نيز بايستي حركت منطقي و هماهنگ انجام داد.
به نظرم اين سوال بايستي مورد بحث قرار گيرد: اگر پيامبر اكرم (ص) زنده بود به نظر شما چه واكنشي به توهين به خودش نشان مي‌داد؟ البته پاسخ به اين سوال زياد سخت نيست زيرا در زمان صدر اسلام نيز اين گونه توهين ها وجود داشت.
واقعیت قرآن و ذات حضرت مصطفی بری از این اوهان بی اساس است. مگر از اول اسلام مسلمانان با شمشیر از حیثیت ختمی مرتبت حفاظت کردند که حالا نیاز به این کار آن هم با این شکل ناشکیل باشد. طریقی که گاه بر این اوهام صحه می‌گذارد. به قول شاعر : ماه نور فشاند و سگ عوعو کند. به جای این اعمال بهتر شاید این بود که به تبیین سیره‌ی نبوی می‌پرداختیم تا این کژاندیشی ها خود به محاق بروند.
مسلمانان کلا احساساتید.مخصوصا هر چقدر فقیرتر باشند بیشتر ابراز وجود میکنند.هر چقدر مسلمان بقیه کشورهایی مثل ایران اندونزی و ... پیشرفته تر هستند رفتار آنها نیز متعادل تر است.
من تمیدونم یکی دیگه فیلم ساخته اونم تو آمریکا چرا تو آفریقا آدم کشته میشه؟
کلا با این کارها مسلمانان را سر کار گذاشته اند.
ما که فیلم را ندیدیم و مطمئنم اکثر معترضین هم ندیدند ولی اعتراض کردند وچند نفرهم کشته شدند مگر ما در دینمان نداریم هنگام خشم نه تصمیم نه تنبیه ولی اکنون اینگونه عمل شد - البته اینکه باید محکوم شود ویا مسببین آن تنبیه شوند جای تردید ندارد- ولی یک سوال برایم پیش آمده اگر منه ایرانی مسلمان خطایی مرتکب شدم باید به پای نظام و اسلام و ایران نوشته شود ویا شخصا باید جوابگو باشم
هدف از فیلم موهن برانگیختن حس اسلام پرستی جهت تخریب اسلام بود که در بعضی از کشورهای مسلمان به هدفشان نیز رسیدند اگر دقت کرده باشیم فیلم‌هایی که در آن‌ها مسلمانان در اوج شقاوت و بی‌رحمی آدم می‌کشند. در بیش‌تر این فیلم‌ها جریانی یکسان حاکم است که کاملاً بیان‌گر نوعی سناریوی مشخص برای برانگیختن حس ضد اسلامی بینندگان در سراسر جهان است.امیدوارم در سایه بیداری اسلامی کشورهای مسلمان با صبر بیشتر فقط اعتراض خودرا طوری بیان کنند که دشمنان از آب گل آلود نتونن ماهی بگیرند .
به نظر من خشونت مسلمانان خوب بود اقدام قاطع مسلمونها می تونه از تکرار این حوادث جلوگیری کند.اگر در مورد اون دانمارکی قاطع بودند دیگر هر روز شاهد این حرکات از سوی تعدادی آدم تازه به دوران رسیده برای رسیدن به شهرت نبودیم
با سلام
بنظر من این کار در آستانه انتخابات امریکا توسط گروه رقیب اوباما ساخته شده است تا اوباما را در برابر یک هجمه قراردهد و بتواند بهره های انخاباتی خودشان را ببرند
بايدما مسلمانان خصوصا ايرانيان هوشيار باشيم
اعتراض بكنيم ولي از حمله به سفارتخانه ها خودداري كنيم و بدست دشمنان آتو ندهيم كه آنان از اين جريان سوء استفاده خواهند كرد .
نحوه بازتاب واکنش مسلمونا تو رسانه های همسو با غرب(که اعتراض کنندگان رو گروه های تندرو و خشونت طلب مسلمون معرفی میکنند) نشون میده که میخوان مشابه قضیه 11 سپتامبر افکار عمومی شون رو برای لشکرکشی های آتی آماده کنن...
اینجاس که مسلمونا باید از خشونت دوری کنن تا تو زمین اونا بازی نکرده باشن
فراموش نكنيم كه موضع گيري قاطع مسلمان در خصوص هتك حرمت به مقدسات ضروري و اجتناب ناپذير است ، اما در خصوص شيوه ابراز تنفر و اعلام موضع بايد هوشمندانه عمل نمود .
این برنامه که فیلمی در جهت اهانت به پیامبر اسلام (صل اله )در امریکا نشان داده شود وتهیه کننده وتامین کننده مالی ان هم معلوم نباشد کار اسراییل می باشد
چون در این اواخر دولت مردان امریکا نسبت به برنامه هسته ای و تحریمهای ایران کمی شل شده اند این برنامه برای بازداشتن دولت امریکا از کم کردن فشار به ایران می باشد چون وزیر امور خارجه امریکا ودر نهایت دولت امریکا هم فیلم فوق را مترود ومردود دانست اما این برنامه ای بود که اسراییل جهت بهم زدن وایجاد اشوب در کشورهای اسلامی بر علیه امریکا بجهت سیاستهای جدید امریکا هست که از دو طرف برای اختلاف افکنی والوده کردن اب برای ماهی گیری انجام شده که هردوطرف امریکا و ایران هزینه هایی بابتش پرداخت نمودند که سفیر امریکا در لیبی یک مورد ان می باشد
یه بخشی از توهین این فیلم این بوده که مسلمونارو خشونت طلب معرفی کرده، بعد مسلمونای لیبی ناراحت شدن و رفتن سفیر آمریکا رو کشتن که بگن ما خشونت طلب نیستیم!
هدف فیلم نشان دادن چهره خشن از اسلام و مسلمانان است که با این عکس العملهای وحشیانه در برخی از کشورها موفق هم شدند
جالبه که در عربستان معمولا خبری نمی شه!
باسلام
همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند اگر در دفعات گذشته برخورد قاطع و محکم مسلمانان را دیده بودند هرگز به خود اجازه چنین کاری را نمی دادند.
در جهانی که صحبت در مورد هولوکاست مطلقا ممنوع می باشد ، نمی دانم معنای آزادی بیانی که خانم کلینتون بیان داشته است چیست؟ آیا ازادی بیان فقط در مورد توهین به مقدسات مسلمانان معنی می شود.؟!!!!!!
با سلام
همه کشورها برای بحران ها به وجود آمده سعی می کنند ستاد بحران تشکیل بدهند و یک بحران که پیش آمد از آن تجربه کسب کنند و بار دوم با آن به صورت اصولی برخورد کنند این سناریو توهین به مقدسات چندین بار تکرار می شه ولی ما تحلیلی انجام ندادیم و نمی دانیم چه پاسخی باید داد فقط بسنده می کنیم به واکنش های احساسی و اغلب به ضرر مسلمانان تمام می شود. بهتر است مسلمانان به جایی فکر به تفاوت های فرق اسلامی به تشابهات فکر می کردند و برای این نوع سناریوها کثیف متحد یک سیاست حساب شده داشتند.
به نظر من سازندگان اين فيلم به يكي از اهدافشان رسيدند كه نشان دادن خشونت مسلمانان بود همانطور كه در فيلم نشان داده بودند. ما بايد هشيار باشيم و آب در آسياب دشمن نريزيم. مسلمان اهل منطق ،گفتگو و آرامش است. دولت امريكا هم اين فيلم را تقبيح كرده. ما مسلمانيم و بايد به دنيا ثابت كنيم كه اهل خشونت نيستيم و القاعده اسلام نيست. شايد اين فيلم كار القاعده باشد. دين ما دين عدالت است. رفتار از روي خشم از عدالت به دور است.بايد صبر كرد و مجرم را شناسايي كرد و به جزايش رساند.آخر سفير امريكا يا كارمند سفارتخانه چه گناهي داشتند كه بندگان خدا را با توحش و بي رحمي به قتل رساندند. گنه كرد در بلخ آهنگري به شوشترزدند گردن مسگري
همیشه بهمون گفتن مومن باید باهوش باشه
این فیلم از آشغال هم ضعیفتره ، تو یوتیوب سرچ زدم ، الان یکی از کلیپهای آپلودیش 7 میلیون بازدید داشته !!! آخه چرا ؟؟
اگه کسی نمیریخت دم سفارتها این کلا با فک و فامیل اونایی که فیلم رو میدیدن 100 هزار نمیشد ، حالا یارو 10 بار نگاه میکنه دقیقا ببینه جریان چیه ؟
بعدم که یارو سفیره رو کشتن ، شد دقیقا عین این فیلمه ، یارو میگه همه فیلم درسته دیگه ، مسلمونا همینن ، نگاه ، دستشون یا چماقه ، یا سنگه ، آرپیجی هم میزنن
ای روزگار ...
بت پرستی همه جا و تو همه دنیا هست
خدا پرستی کم شده
خیلی ها سعی دارن نشون بدن که فرقی بین بت پرستی و خدا پرستی وجود نداره
ولی داره ، به خدا داره
چه این فیلم با برنامه ساخته شده باشه چه بدون برنامه قبلی واقعیت اینه که نحوه‏ی عکس العمل بعضی از مسلمانان تایید کننده‏ی نظر فیلم شده.
کجای دین مانوشته که یکی رو که بی گناهه و هیچ دخالتی در توهین به دین مقدس اسلام نداشته باید کشت!!!واقعا واسه کسایی که از کشته شدن افرادی که هیچ دخالتی در این قضیه نداشتن لذت بردن متاسفم.ما مسلمانیم و اسلام دین عطوفت و مهربانی است.
این جوری نشان دادیم که ما هم عین انها بویی از دیانت نبردیم.ماهم عین انها وحشی هستیم واز ان گذشته تا فیلم را نبینیم نمی شه نظر داد.
بدانید ظلم پایدار نیست . راه در جهان یکی است وآن هم راه راستی است .... وهمه اینها بازی است برای گمراهی ما . هوشیار با شید ودقیق عمل کنید که خداوند بینا و حکیم است
باید آستانه تحمل مسلمانان خیلی بالاتر از اینها باشد که بخاطر توهین غیرمستقیم مرتکب قتل نشوند زیرا انعکاس این عمل شاید ارعاب عده اندکی باشد اما در کنار ان اکثریت عظیمی از غیر مسلمانها را به اسلام بدبین میکند
اين موضوع جريان جديدي مشابه شبيه 11 سپتامبر ديگري است كه در آينده نه چدان دوري خودش را نشان خواهد داد.
عده ی بیشماری هستند که میتونن با یک دوربین و یک مجموعه بازیگر هر فیلمی رو دلشون میخواد بسازن و هریک از شخصیت های مذهبی مارو هدف قرار بدن ولی به نظر من نحوه برخورد ما به این قضیه نباید به نحوی باشه که وجهه اسلام در دنیا بیشتر به خطر بیافته به نظر من باید منطقی برخورد کرد و از برخورد های افراطی دوری کرد. شخصیت هایی مثل حضرت محمد(ص) رو در دوران ابتدایی اسلام اعراب جاهلیت هم نتونستن با اعمال دور از انسانیتشون محو کنن و هر روز بر محبوبیتش اضافه شده. آمریکا و اسرائیل که جای خودشون رو دارند..... درود بر رسول خدا و پیروان او که در قرآن به اعتدال توصیه شده اند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
احسنت.
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
مطمئن باشید آمریکا هر اتفاقی چه با برنامه چه بدون برنامه و بر علیه اسلام و استقلال کشور ها باشد از استقبال و استفاده میکند
سلام
با احترام به تحليلهاي دوستان كه درست هم هست بايد بگم فيلم رفت روي پرده طبيعي كشورهاي اسلامي معترض مي‌شوند و اين اعتراضات جلو نمادهاي آمريكايي مانند رستورانهاي مكدونالد يا سفارتخانه‌ها خواهد بود. سپس آمريكاييها با خودزني (مرگ سفير يا آتش گرفتن ميني بوس حامل فرزندان كاركنان سفارت كه مي‌رفته مدرسه يا استخر) مانند 11 سپتامبر به جايي كه نشان كرده‌اند حمله مي‌كنند. سخنان زن كلينتون گوياي اهداف اين سناريو بود. او مي‌گويد: «آمريكا براي حفظ سفارتخانه‌ها تفنگدار دريايي مي‌فرستد.» خوب كجا جاييكه علي عبداله صالح نيست و ما آدم نداريم ديگه، جاييكه قذافي نيست خوب ديگه جاييكه بن علي نيست همون جاهاي راهبردي كه جا پاي ما سست شده است.
من حاضرم براي قتل سلمان رشدي عمليات انتحاري انجام دهم
جایزه سلمان رشدی رو با این تورم فقط ۵۰۰هزار دلار اضافه کردن. آخه فساد اقتصادی تا چه حد؟؟
فیلم کاملا سطحی بدون استفاده از تکنیک های سینمایی و در استودیو با چند بازیگر گمنام ساخته شده و هیچ گونه جذابیت بصری و سینمایی ندارد و قصد تحلیل یا روایت تاریخی ندارد و فقط در صدد عقده گشایی و توهین به اسلام و پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد (ص) است و در آن تاریخ اسلام با وقاحت و بیشرمی تمام به سخره گرفته شده و نسبت های زشتی را که شایسته خود صهیونیست های سازنده و دست اندرکاران تهیه آن است به پیامبر و صحابه و اسلام وارد کرده که قلم از بیان آن معذور است.


با این که ممکن است این کار توسط یک گروه کوچک افراطی و مغرض انجام شده باشد نباید از کنار آن به سادگی گذشت و باید با شدت تمام با آنها برخورد شود تا زمینه برای جسارت های سازمان دهی شده تر فراهم نشود.
از یهودیت بیشتر از این انتظار نیست.سکوت یهودیها نشانه رضایت است.
1- ازادی مسلما حق هر انسانی است ولی نه تا جایی کعه به حقوق دیگران تجاوز شود ویا به اعتقادات انان توهین شود. پس توهین به پیامبر اسلام که بیش از یک میلیارد پیرو دارد اصلا قابل قبول نیست و ربطی به ازادی بیان ندارد.

2- اگه ما توهینی که توسط یه عده در آمریکا صورت گرفته را به دولت امریکا نسبت می دیم پس باید حق بدیم که اونا هم به علت کشته شدن سفیرشون توسط چندتا مسلمون ، مسلمانان رو تروریست و وحشی بدونن

3-اگر ما از توهین به اعتقادات خود ناراحت می شویم خود نیز نباید به این کار دست بزنیم

4- مسلما هجوم به سفارت یک کشور که مصداق خاک ان کشور است سوزاندن پرچم که هویت یک ملیت است توهینی بزرگ به یک مردم یک کشور بحساب می اید. و باید حساب حاکمان با مردم جدا شود.

5- دین اسلام دین اخلاق صلح مدرا و دوستی است وکشتن انسانی به جرم انسانی دیگر به هیچ وجه جایز نیست. مگر در زمان جاهلیت عرب

6- این فیلم خیلی خیلی سطحی بوده ومسلما کار گروهی زیرزمینی است واگر هم این گروه توسط دولتمردان ساپرت شده باشند اصلن هیچ مدرکی وجود ندارد وتمام دولتمردان امریکا این فیلم را نادرستمی دانند.
7- هیچ گونه دلیل منطقی برای این که اوباما بخواهد چنین فیلمی در امریکا بسازد وجود ندارد.

8-اعتراضات باید در سطح کاری که انجام شده باشد وباید مردم معترض تقاضای خود رابیان کنند نه این که اشوب به پا کنند در ضمن اگر هم دولت امریکا مسبب امر بود باز باید مردم از دولتمردان خود می خواستند که روابط با امریکا را قطع کنند

9-در اعتراضات باید زندانی کردن عوامل فیلم و حضور انها در دادگاه به خار توهین مطرح شود
10- مسلما دل هر مسلمان واقعی با دیدن این به اصطلاح فیلم به درد می اید ولی من فک می کنم دل امام زمان بیشتر به خاطر این که یک عده که خود را مسلمانان می دانند وهیچ از مسلمانی نمی دانند و به اسم رسول دوستی اشوب و کشت وکشتار بهپا می کنند بیشتر بدرد می اید.
پاسخ ها
مضی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
شما تلویزیونتون رو روشن کنید تا متوجه بشید که آمریکا نصف دنیا رو منفجر کردن.اگر با کشتن 4 آمریکایی مسلمین وحشی خطاب بشن،آمریکاییها چی میشن؟ اینگه مرگ 4 نفر یک تراژدی غمناکه و مرگ چند میلیون نفری که آمرکاییها کشتن فقط یک آماره،نژادپرستی محضه!
اگر نگاهی به کامنت های افراد ذیل خبر قیلم و بازداشت کارگردان آن در سایت یاهو بیندازیم می بینیم که افراد باور نکرده اند که این اعتراضات صرفا به خاطر یک فیلم باشد.. برخی آن را به دشمنی با آمریکا نسبت می دهند برخی به سالگرد ۱۱ سپتامبر، برخی به اسلام حمله می کنند و مسلمان‌ها که این چه جور برخوردی است، این چه جور دین صلحی است...

با توجه به اینکه مدتی از تهیه فیلم می گذرد و تازه الان بخشی از آن وارد فضای وب شده... این گمان که برنامه ریزی پشت قضیه بوده است تقویت می‌شود. اما اینها هیچ کدام دلیل نمی شود که مسلمانان در اعتراض به پخش فیلم تظاهرات نکنند و بی تفاوت از کنار آن بگذرند. اما رفتاری که نتیجه آن تحقیر اسلام باشد چه فرقی با نیت سازندگان فیلم دارد؟

اگر مسلمانیمان تنها یک حرف است بهتر است اسلام را خرج رفتار خود نکنیم.
motasefane farhange ghalatist dar sinamaye USA ke tamame adyan che eslan(hazrate mohamad)che masihiyat(hatrate masih) va che yahodiat(hazrate mosa) be karrar morede ehanat gharar gereftan.pas nabayad serf in ke hazrate mohamad morede tohin gharar gerefte eteraz konim.chera ke hazrate masih va mosa niz baraye man hamanghadr arzeshmandand.
با توجه به تصاويرنشان داده شده ازتظاهرات بعدازاين رويداد كه از شبكه هاي مختلف بين اللملي درحال پخش مي باشد
مثل پرچم هاي سياه القاعده
وتصاويربن لادن
مي خواهند چنين القا نمايند كه مدافعان واقعي مقدسات اسلامي گروهاي سلفي والقاعده مي باشند
واين مقدمه اي است بر اي اماده سازي افكار عمومي دنياي اسلام جهت حمله گسترده اين گروه به نظام حاكم برسوريه وتوجيه رفتاراين گروه در حوادث اتي سوريه مبني براينكه اينها صرفا براي نيت اسلامي اين كارراانجام ميدهندبه نظر من اين يك سناريو موزيانه از طرف امريكا و صهيونيست هامي باشد براي تطهيرالقاعده وشاهد زنده براين مدعا
نطق اخير ايمن الظواهري درخصوص سوريه مي باشد
خشم مقدس مسلمانان امريكا را خواهد سوزاند.
در این شرایط سیاسی که آمریکا به کشورهای مسلمان برای یارگیری احتیاج دارد، تولید و یا پخش چنین فیلمی از طرف آن کشور کاملاً منتفی است. چرا که بهتر از ما مسلمانان از غیرت و بعضاً دیوانه بازی مسلمان نما ها خبر دارد و می داند عواقب آن چیست. و لذا از طرف دولت آمریکا اجازه چنین کاری داده نمی شود.

همچنین این قضیه خود می تواند موجب تقویت این دیدگاه شود که شاید بعضی از کشورهای مسلمان اقدام به ساخت چنین فیلمی کرده باشند. مطمعناً در حال حاظر که سفارت آمریکا در اکثر کشورهای مسلمان نا امن شده شرایط خوبی را برای کشورهای مخالف آمریکا به وجود آورده تا به خیال خود به بهترین نحو از این آب گل آلود ماهی بگیرند. ولی آیا نمیدانند که در صفحه شطرنج سیاست بعد از هر حرکتی باید منتظر حرکت حریف بود؟ حریفی که پیر سیاست است و حرکت او می تواند عواقب بسیار بدتری داشته باشد. در قضیه 11 سپتامبر جدای از این که خود زنی بوده یا نه، آمریکا دو برج از دست میدهد و بجای آن دو کشور عراق و افغانستان را بدست می آورد. چه بخواهیم و چه نخواهیم آمریکا در حال حاظر ابرقدرت است لذا هیچ کشور عاقلی اینقدر ریسک نمی کند که با دست خود خود را نابود کند.

به نظر می رسد نیروهایی غیر وابسته صرفا برای جلب توجه به چنین کاری دست زده باشند بدون این که فکری به عواقب آن کرده باشند. شاید تصوری از قران سوزی و یا کاریکاتور های موهن داشته اند و خواسته اند کاری متفاوت انجام دهند.

نکته قابل درنگ این است که چرا مسلمانان در اینگونه حرکات اینقدر افراطی عمل می کنند؟؟ پیامبر اسلام در زمان حیاتش بارها مورد اهانت قرار گرفتند ولی بخشیدند. از ابوسفیان که کمر به قتل پیامبر بسته بود و در کلام الله هم لعنت شده بود گذشتند. مسلمانان چه وقت از پیامبر و سیره او خواهند آموخت. اگر از آمریکا متنفرید چرا پیامبر را آلت دست قرار میدهید. در این بلبشو تنها چهره اسلام بود که کریه تر از گذشته به جهانیان معرفی شد نه آمریکای جنایتکار. دستاورد این حرکت افراطی مسلمانان زیانبارتر از عملکرد سازندگان فیلم بود. سیاست مسلمان نماها این است:
گنه کرد در بلخ آهنگری به ششتر زدند گردن مسگری
به نظر من مسلمانان نباید کاری بکنن. اگه کاره اون فیلم ساز زشت بوده خود خدا باید عذابش کنه و یه چیز دیگه نوه ی پیامبر یعنی حضرت مهدی که زنده هستن، ایشونم اگه صلاح بدونن یه کاری می کنن!
این مساله که هر انسانی وقتی به عزیزش توهین میشود، از خودش عکس العمل نشان می دهد، کاملا طبیعی است. اما، باید دید این توهین از طرف چه کسی شده، به چه قصدی شده و چه کسانی در حال اعتراض خشونت آمیز هستند. اینکه هر فرد مغرضی (مثلا کشیش جونز مجنون) بداند با پخش یک فیلم آماتور توهین آمیز میتواند دنیا را نسبت به مسلمانان بد بین کند، اصلا خوب نیست. اینکه تحریکات القاعده (دست نشانده آمریکا برای خراب کردن وجهه مسلمانان) مسلمانان احساساتی را به خشونت ترغیب کند، هوشیاری ما را در اعتراض می طلبد. اینکه خود را کنار سلفی ها و القاعده ببینیم که با اعتراض خشونت بار، صدمه ای بسیار عظیم تر از یک فیلم بی محتوای بی ارزش به اسلام می زنند، از هوشمندی بدور است. دوستان، نگذاریم از احساسات ما آبی به آسیاب دشمن ریخته شود.
من شخصا فیلم را ندیده ام، قصد دیدنش را هم ندارم. بنظرم بی اعتنایی به کودک نابالغی که فحاشی می کند، بهترین راه ادب اوست. یادمان باشد: سنگ اگر کاسه زرین شکند، ارزش سنگ نیفزاید و زر کم نشود.
اعتراض به این نیست که انسانی را بکشیم چنانچه روایت شده که مولا امیرالمومنین هنگامی که در مسجد بودند شخصی به ایشان توهین کرد اما هنگامی که یاران حضرت خواستند شمشیر بکشند ایشان فرمودند این فرد توهین کرده یا جواب دهید یا ببخشید به هرحال نباید انسانی را کشت مخصوصا اینکه شخصی کشته شده که هیچ ربطی به کارگردان قضیه ندارد بلکه از هزاران راه دیگر می توان این کار را کرد مثل قطع ارتباط در بعضی موارد
کی شود دریا ز پوز سگ نجس/ کی شود خورشید از پف منطمس
شمع حق را پف کنی تو ای عجوز / هم تو سوزی هم سرت ای گنده‌پوز
حکم بر ظاهر اگر هم می‌کنی /چیست ظاهرتر بگو زین روشنی
ای بریده آن لب و حلق و دهان /که کند تف سوی مه یا آسمان
تف برویش باز گردد بی شکی /تف سوی گردون نیابد مسلکی
هر که بر شمع خدا آرد پف او /شمع کی میرد بسوزد پوز او
چون تو خفاشان بسی بینند خواب /کین جهان ماند یتیم از آفتاب
((مولوی))
بزرگترين ضربه به اسلام را مسلمانهائي ميزنند كه منطق ندارند و بديهي ترين اصول انساني و اسلامي را نميفهمند و چند نفر از همه جا بي خبر را با نام دفاع از پيامبر اسلام به جاي مجرم اصلي محكوم به مرگ كرده و حكم را اجرا ميكنند . خدايا به متعصبين ما فهم عطا فر ما و خدايا به متعصبين همه اديان و ايدئولوژيها فهم عطا فر ما
از کجا اینقدر مطمئن هستید که کار کار صهیونیستها و آمریکایی ها باشه مگه از بین خودمون (مسلمانان) نیستند کسانی که برا رسیدن به هدفشون دست به هر کاری میزنن!!!!!!!!1
‫مسلمونها منتظرند تقی به توقی بخورد و عقده گشائی کنند.اون هم بشکل غیر متمدانه.
بابا اينا همش فيلمه.
بنظرشماآیادینوعقل نگفته تاچیزی روندیدی باورنکن؟ماکه نه فیلمودیدم ونه حتی تیکه یاکلیپ سانسورشدشو!ازکجابفهمیم توهین آمیزبوده!یااینکه بایدمثل همون وهابیا(که اگریکشیعه مثل منوشماروبینشون ببینن بحکم مفتیان وهابی سرمونومیبرنوخونمونوحلالمیدونن)که چون مفتیاشون گفتن اون فیلم توهین آمیزه!اونهام بایدبشدت وبدون چونوچراباورکنن ورابیوفتن توخیابون پرچم اتیش بزننوسفیروبکشن!
بهترین راه مقابله با ابزارهای اقتصادی است نه با رفتار خشونت آمیز به اینصورت که کلیه کالاهای آمریکائی و اسرائیلی در کل جهان اسلام تحریم شود.به خدا چنان زمین خوردنی بکنند که هیچوقت دیگه به فکر توهین به مقدسات دیگران نمیفتند
می آیند ضد اسلام فیلم می سازند ولی هدف چیست؟
مطمان باشید هدف تضعیف نیست به نظر من هدف چند چیز است:
1- در کشورهای مسلمین جنگ عقیدتی با ادیان دیگر راه بیندازند
2- گروه های تند رو و انحرافی را تحریک کنند خشونت راه بیندازند و بر مبنای آن تبلیغات کنند.
3 - در پی این تحریکات دنیا را برای خود نا امن جلوه دهند و یک سری اقدامات را برای خود مجاز نشان بدهند
4- گروه هایی مثل القاعده تحریک شوند و اعمالی انجام دهند و در پی آن تنها ناجی بشریت از تروریسم یعنی آمریکا! بیاید و هر کاری خواست بکند.

من به همه عزیزان و برادرانم می گویم مواظب باشیم بر اثر احساسات و تحریکاتی که دشمن ایجاد می کند دچار فتنه ترور نشویم که اسلام از هر گونه شکل تروریسم مبراست و از هر گونه خشونت دور است .
آمریکا و صهیونیست ها از ساختن این فیلم اهدافی داشته و دارند که در مرحله مقدماتی به اهدافشون رسیدند. اونها در سالگرد 11 سپتامبر این فیلم رو پخش کردند و متأسفانه مسلمانان هم در لیبی و ... احساساتی و نسنجیده اقدام کرده و به نوعی در دام آمریکا افتادند. حالا آمریکا ثابت کرده که مسلمانها واقعا یک تهدید برای جهان هستند و جنگ با اونا باید ادامه داشته باشه. ما مسلمانان جهان باید بسیار هشیار باشیم.
و مکروا و مکر الله و الله خیر الماکرین
به نظر من اعتراضات باید در فضایی به دور از خشونت انجام بشه، اینطوری تصویر بهتری از اسلام ارایه میشه، با خشونت بیش از حد سازندگان فیلم رو به هدفشون که خراب کردن وجهه مسلمین در جهان و جلب توجه است میرسند. در ضمن فیلم اونقدر آماتور و بدساخت هست که سطح فهم و درک سازندگان رو نشون میده. عموما چنین آدمهای دیوانه هم از به پا کردن جنجال خوششون میاد. به نظرم بهترین برخورد با رفتارهای افراطی بی توجهی و جدی نگرفتن و تمسخرشون هست.
به نظر می رسد اعتراضات در سایر کشور ها بهتر از ایران بوده است و ما فقط در حد محکوم کردن بوده و کار خاصی انجام نداده ایم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
می خواستی مثلا چکارکنیم -مثل برره ایها در اعتراض بریم شیشه ها خونه خودمون رو بشکنیم خوبه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
برادر عزیز اونا هم در ساختن فیلم ما را تحقیر کردند و هم درنشان دادن واکنشهای آدمکشانه مسلمانان درشبکه هایشان. خیلی زبل اند!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
می خواستی ما هم می رفتیم یه چند تا سفیر می کشتیم اونوقت دلت خنک می شد؟
سلام
این فیلم هیچی که نداشت حداقلش این بود که تمام جهان اسلام متحد شدند ویک حرف زدند ،البته این خیلی بد است که حتما باید توهین بشنوی تا غیرت دینی ات به جوش آید ،اتحاد ما که نشان از آتشی زیر خاکستر بودکه مدتها منظر یک جرقه بود واین فیلم روشنش کرداما حال که 1.5میلیارد مسلمان به خود آمدند ویک حرف را می زنند باید اتحاد خودشان را حفظ کنند ودر زمان حلش نکنند!ودوباره فرصت اهانت را به دیگران ندهند.
مسلمان که این جوری غیرتی می شود ،غیرتی دیگر باید نشان دهد وتمام مشکلات دنیای اسلام را حل کندتا فرصت حکومت دیگران فراهم نیاید...
درضمن از رییس جنبش عدم تعهد اقدامانی درخورتر انتظار هست.
عده ای در لیبی و بقیه جاها دقیقا همون کاری رو کردن که این فیلم قصد داشت مسلمانان رو اونطوری نشون بده.ایکاش به جای کشتن افراد بیگناه یک روش دیگه برای اعتراض پیدا میکردن.مثلا میتونستن توی یک تاریخ همه تو میادین اصلی شهرها با پلاکارد و بدون کوچکترین خشونتی هم اعتراض خودشونو نشون بدن و هم به دنیا بفهمونن که این فیلم واقعیت نداره ولی متاسفانه همون کاری رو کردن که اونا میخواستن.
اولین بی احترامی را ماخودمان با نشان دادن فیلم محمدرسول الله انجام دادیم جایی که یک مشروب خوار وبازیگرنقشهای آنچنانی هرچند بازیگربزرگی باشد درنقش حضرت حمزه که پیامبردرمورد ایشان سخنان وسفارشات فراوان دارد وقبل ازامام حسین ، سیدالشهدا نامیده میشد رادرتمامی کانالهای تلوزیونی پخش کردیم وتازه درهمین ایام هم پخش کردیم حال سوال اینجاست که ماوقتی برای بزرگترین شهدایمان احترام قایل نیستیم ونقش آن را به هرکس وناکس می دهیم معلوم است که آنها به پیامبرمااهانت می کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
استدالاتان آبکی است با پوزش.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
افرین به این تحلیل بی نظیر!! محض اطلاع شما بچه های من تحت تاثیر بازی همین اقای مشروب خور و... عاشق حضرت حمزه و شخصیت ایشان شدند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
برادرم حسن اقا ان بازیگر نقش حمزه اگر مشروبخوار بوده در دین حودش که گناهی مرتکب نشده کما اینکه در مراسم مذهبیشون نیز میخورنند مثل این میمونه که یک مسلمان در نقش یک هندو بازی کند و هندوها اعتراض کنندکه چرا یک گوشتخوار این نقش را بازی کرده!!!!ضمنا از کجا میدانی که در ان دنیا جای ان بازیگر کجاست که او راناکس خطاب میکنی؟ من را به یاد این حکایت میاندازی که روزی شیخی از کنار یک مرد مشروبخوار میگذشت عبای خود را کنار کشید که با ان مرد برخورد نکند دل ان مرد از این حرکت به درد امدو به شیخ گفت ای شیخ تو چه میدانی که وضع هر یک از ما در ان دنیا چیست؟
با این فیلم میخواستن چهره واقعی مسلمونا رو رو کنن که به هدفشون رسیدن. اگه بعدا خدایی نکرده جنگ جهانی بشه و کلی مسلمون کشته بشن کسی صداش در نمیاد چون میگن اینا آدمای وحشی بودن البته اگه آدمشو بگن!
چندین سال پیش وسوسه های عیسی مسیح را نمایش گذاشتند که بنظرم خیلی بیشتر اهانت آمیز بود ...ولی آیا کسی را کشتند ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
خب این نشون می ده که مسلمون ها واقعا عمون چیزی هستند که در فیلم گفته یه عده وحشی
هر دو طرف شان رسول خدا رو زیر سئوال بردند. واقعاً جای تاسف دارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
واقعا
با این کار تنها خودشون رو وحشی نشون دادن.کشتن سفیر امریکا تایید موضوع فیلم بود.رفتن چند نفر رو کشتن که بگن اقا ما وحشی نیستیمو از کشتار بدمون میاد.خنده داره.تعصب زیاد خیلی به اسلام ضربه زده تا الان.با کشتن و اتیش زدن خیالشون راحت شد حالا؟
این فیلم به حدی سطحی و بی‌ محتوا هست که حتی ارزش این همه عکس‌العمل رو هم نداشت، اما یه نکتهٔ جالب این وسط هست: دولت آمریکا به هیچ وجه از این فیلم حمایتی نکرده، چرا باید به خاطر اشتباه یک فرد، سفیر یک کشور کشته بشه؟ سفیری که حتی شاید فیلم رو ندیده باشه و روحش هم خبر نداره. این کار باعث شده که مسلمون‌ها به عنوان یک سری وحشی معرفی بشن و فیلم با استقبال بیشتری روبرو شده.

در ایران فیلم‌هایی‌ ساخته شده و می‌شه که به نوعی توهین به جمعیت عظیمی‌ از مردم هست، از جمله فیلم‌هایی‌ که بعد از انتخابات ساخته شده و می‌شه، و به راحتی‌ حقایق رو تحریف می‌کنن، و نکتهٔ جالب اینه که حکومت هم از این فیلم‌ها حمایت می‌کنه، کاری که دولت آمریکا در مورد فیلم اخیر انجام نداده. پس این توجیه می‌کنه که سفیران جمهوری اسلامی در بقیه نقاط دنیا کشته بشن؟

من که چندین بار نظر دادم و گذاشته نشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
تو با این تفکرت نه مسلمون هستی و نه ایرانی!
من نتونستم بيش از يكي دو دقيقه از اين فيلم رو تحمل كنم . چندان فرد مذهبي نيستم اما ديدن تصاويري كه از حضرت نمايش داده شده بود به شدت آزارم داد اونقدر كه اگر مي تونستم خودم عوامل سازنده اش رو مي كشتم .اين رو جدي مي گم به خصوص اون احمق بيشعوري كه در نقش حضرت بازي كرده ..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
حالا چرا به صورت غير قانوني وارد فضاي وب شدي ؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
تعداد منفیها نشون میده ایرانیای بی دین و منافق هنوز وجود دارند
نظرخودم را از این جا شروع میکنم که ازآب گل آلودماهی گرفتن حالا چطور؟ عرض میکنم : دنیا بظاهربا دموکراسی اداره میشود اما درواقع با مدیریت گروهی سرمایه دار اداره میشوداین گروه درغرب و امریکا همان یک درصدهستند و درشرق و خاورمیانه بیشتردست نشاندگان همان بک درصدیا دست نشاندگان هستند که مدیریت و حکومت میکنندبرخی کشورها ظاهرااستقلال دارندو برای خودشان قدرتی هستندمانند چین و روسیه و هنداما بدلیل افتادن در دام نظام سرمایه داری عرب و امریکا ناخواسته دنباله رو انان هستند در این بین مسلمانان فکر و ایده خودشان را بطوراعمم و مسلمانان شیعه بطور اخص دارندشیعیان یطور قاطع در بخشی از خاورمیانه تشکیل حگومت داده و بلحاظ فکری و عقیدتی درمقابل نظام سر مایه داری خاکم برجهان قد علم کردندکه این قد علم کردن الگو شد برای سایربخشهای خاورمیانه و حتی تمام کشورهای اسلامی اعم از شیعه و سنی نتیجه ظهور جبشهایی به تعبیر همون حاکمان بهار عربی و به تعبیرما بیداری اسلامی این بخش برای مدیران جهانی اهمیت داشت که بدانند اساسا بهارعربی یا بیداری اسلامی ؟ این سوال خواب آنان را آشفته کرده و درپی پاسخ ان بودندو پاسخ هرچه باشد برای آنها مهم بودوپاسخ خودرا گرفته بودند نه الان که از سی سال پیش وقتی انقلاب ایران به ثمر نشت وقتی هسته حزب الله لبنان تشکیل شد وقتی حزب بعث که یک شاخه آن درعراق و شاخه دیگران در شام حاکم بودند ازهم فاصله گرفتند و وقتی بطوریکه حزب بعث حاکم در عراق به نیابت از همان نظام سرمایه داری به ایران حمله کردو حزب بعث حاکم در سوریه به پشتیبانی از ایران برخااست نظام سرمایه داری پاسخ خودرا گرفته بود که اسلام و مسلمانان درجهت اشتراک گام برمیدارند باید جلوی این اشتراک و اتفاق نظر گرفته میشد چگونه ؟خیلی ساده همون گونه که ابوسفیان پس از فتح مکه مسلمان شد در کاخهای سفید امریکا باکینگهام انگلیس الیزه فرانسه و حتی کرملین روسیه ضیافت افطار برای بظاهرمسلملنان ترتیب دادند تا اگر خومسلمان نمیشوند باری مسلمانانی بظاهر خداپرست وباطنا پیرو شیطان دربین مبارزان مسلمان داشته باشند که گروههایی مانند طالبان و القاعده شکل گرفتتنداینها که خیلی نمیتوانستند خواست نظام سرمایه داری را برآورده کنند پس باید بهانه مداخله مستقیم پیدا میشد که 11سپتامبر ایجاد و شد و امدند چندین کشور همسایه ایران را اشغال کردند عراق وافغانستان را باجنگ جمهوری آذربایجان و ترکیه بدون جنگ و فقط با تحمیق پاکستان را با عواملی چون سپاههای کذا و کذا و نیز طالبان پاکستان نتیجه چه شد عراق شد متحد ایران اسلامی افغانستان شد نیازمند ایران و ترکیه فعلا جولانگاه سزمایه داری که بزودی شاهد برباد رفتن همه دست اوردهای گذشته اش خواهد شد ناگفته نماند ضرب شصت حزب الله لبنان به ایبنه تمام نمای نظام سزمایه داری یکی از پاسخ های عبرت انگیز نظام سرمایه داری بود ... حالا دراین برهه از اتفاقات لازم بود جهان اسلام باز محک بخورند چگونه ؟ همان گونه که شاهد بودیم با سوزاندن قران و یاخت فیلم اهانت آمیز به ساحت مقدس حصرت محمد(ص) دیدیم و دیدمند که چگونه جهان اسلام بپا خواست آنها از واکنش مسامانان آگاه بودند میدانستند که واکنش چه خواهد بود اما چرا انجام دادند این سوال چرا انجام دادند و ان فیلم توهین آمیز را ساخته و پخش کردند به نظر من سه دلیل داشته : 1- ایجاد اتحاد در جبهه نظام سرمایه داری که بدلیل بحران های اجتماعی و اقتصادی در استانه فروپاشی است 2- انحراف افکار عمومی جهان از وضعیت و موقعیت رژیم صهیونیستی که تهدید تو خالی ان برعلیه ایران و به فراموشی سپردن آن نزد افکار عمومی 3-نهادینه ساختن فرضیه اسلام هراسی از
طریق کشتن سفیر آمریکا در لیبی که بدست عوامل خودشان یعنی القاعده صورت گرفت ..................................... ناگفته پیداست که این هم بدلیل آن است که امریکا و غرب به بهانه حقاظت از سفارت و دیپلمات هایش قصد اعزام نیرو به کشورهای مختلف اسلامی را دارد که این یعنی جنگ با همه کشورهای اسلامی والسلام
بیایید من رو بکشید ولی به پیامبرم توهین نکنید پ
در زمان حضرت محمد ، وقتی روی حضرت آشغال خالی می کنند خود حضرت به آنها می خندد و شمشیر نمی کشد، حتی بد و بیراه هم نمی گوید،حالا چرا امت محمد اینقدر کم تحمل شده اند؟
خوشحال می شم اگر جواب این سوال رو بدهید.
پاسخ ها
حسن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
عزیزم !! ایشون رحمه للعالمین بودند....حساب ما جداست.. ما طبق شرع مقدس وظیفه داریم توهین کننده یا دشنام دهنده به 14 معصوم را به درک بفرستیم....حکم امام درباره سلمان رشدی رو یادته؟؟؟؟ یعنی ایشون اندازه شما پیامبر رو نمیشناخت؟؟؟؟... یه حکم صد در صد فقهی... نه احساسی و سیاسی...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
حسن آقا، کجای شرع مقدس همچین حکمی صادر کرده!؟ لطفا بگید ما رو هم از جهالت در بیارین! این حکم ساخته و پرداخته حاکمان دینی است مثل حکم اعدام برای ارتداد که در تضاد کامل با آیه قرآن "لا اکراه فی الدین" است. اینجور احکام خود ساخته فقط باعث وهن اسلام و مسلمین است و بس!
بهروز
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
حسن آقا پس اگر حرف شما درست باشه نتیجه میگیریم هر کاری حضرت کرد الزاما بهترین کاری نیست که پیروان آن حضرت باید انجام بدن، شاید مثلا ایشان خواستن برای جذب بقیه سیاسی کاری کنن، که لزومی نداره ما اینکارو بکنیم.
هر چیزی که از حدش گذشت ضد ارزش میشود حتی آزادی. اصلا تفاوت بین انسان و حیوان محدودیت است.که انسان متمدن خود را محدود به اخلاقیاتی میکند و نمیگوید که آزادم هر چه میخواهم بگویم و هرچه میخواهم بکنم.اگر هر کس خود را آزاد بداند دیگر چه نیازی به تمدن و فرهنگ است.و دیگر چه کسی خود را ملزم به رعایت حدود میکند؟به همین ترتیب همه بر هم تجاوز میکنند و خود را آزاد میدانند.
اسامه بن لادن:"اگر آزادی بیان شما حد و مرزی ندارد،آزادی عمل ما هم حد و مرزی ندارد!"
سي سال مسلمان بودم و در شهر قم زندگي مي‌كردم و تمام شعائر اسلامي را رعايت مي‌كردم.اما با مشاهده رياكاري و دروغگويي و فساد آموزگاران و مبلغين اسلام از دين اسلام خارج شدم و هيچ ديني ندارم و در حال حاضر احساس آزادي و رهايي مطلق مي‌كنم.اكثر كشورهاي مسلمان فقيرترين و عقب افتاده‌ترين كشورهاي جهانند.علم و توسعه يافتگي درآنها وجود ندارد و تنها با سكولاريسم برخي مثل تركيه توانستند خود را از منجلاب بيرون بكشند.اگر مسلمانان دفاعي داشتند با رشد و پيشرفت و تهيه فيلم و محصولات فرهنگي جذاب مي‌توانستند با اين قبيل توهين‌ها مقابله كنند.به هر حال تحقير و توهين كار آدمهاي ضعيف و بي‌ريشه است و واكنش منفي و آشوبگرانه به آن عذر بدتر از گناه است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
کاشکی میشد به این نظر هزاران مثبت داد!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
اگر دين نداريد لا اقل آزاده باشيد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
تو تنها نيستي
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
شما که دیگه دینی نداری .ولی برای بقیه که دارن مثل شما فکر میکنن بگم که اعمال افراد بر عهده و منتجه ایدئولوژی اونها نیست.یهود و مسیح و ... و هیچ دین آسمانی غیر از اخلاق نیست.شما نیمه پر هم ببین چقدر افراد در جوامع غرب با قرار گرفتن در معرض ایدئولوژی اسلام آزادانه (تاکید میکنم آزادانه) اسلام رو انتخاب کردند و رفتار هیچ فردی بخاط اینکه اسلامشون شناسنامه ای نبوده تاثیری در انتخابش نداره. مشکل ما اینه که قدر نمیدونیم
حسن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
به خدا که دروغ میگی... تو اگه سی سال تمام شعائر اسلامی رو رعایت میکردی امکان نداشت لذت ایمان رو با مشاهده چند نفر ریا کار رها کنی....دلت میخواد بری آنتالیا مگه نه ؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
حسن آقا، همون شما لذت ایمانتو بچش بذار بقیه در آنتالیا لذت ببرن! معلومه زیاد دروغ میگی که مثل کافرا همه را به کیش خود می پنداری (البته دروغگویی و ریاکاری در بین مسلمونا و مخصوصا مسلمونای ایرانی نهادینه شده دیگه)
زهره
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
اقا حسن دمت گرم!جوابت خیلی منطقی بود
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
منم باهات کاملا موافقم
ببخشید از سیل فومن چه خبر
آمریکا شیطان بزرگ است (امام خمینی ره) مطمئن باشید آمریکا سناریو نویس، مجری و سوارکار ماهری است نه بعنوان تمجید بلکه بعنوان یک استعمارگر آنرا معرفی میکنم مطمئناً آمریکا در پشت نقاب دلقکی خود که این روزها به چهره اش زده برنامه های محکم و مفصلی چیده است مردم منطقه بالاخص لیبی و مصر باید هوشیار باشند تا اتفاق افغانستان تکرار نشود ماجرای طبس همه اش کار خدا بود اما این قضیه بسیار فرق دارد. باید مردم منطقه و مسلمانان سراسر کشور ها اسلامی به نوعی مطلع شوند.
این فیلم به هدفش رسید ، هدفش برانکیختن احساسات عوام بود که صد در صد موفق بود البته آنچه مسلم است دولت آمریکا هیچ نقشی در تهیه و تبلیغ این فیلم نداشته است مگر اوباما دیوانه است در آستانه انتخابات ریاست جمهوری چنین گندی بزند. از همه بدتر و ظلم دو چندان با ساحت مقدس دامن زدن به آن در هر سطحی است. این نظر شخصیه.
1-اعتراض مسالمت آمیز حق قانونی و حتی واجب میباشد.
2-اعتراض نباید به گونه ای باشد که دستاویز قرار گیرد مثلا کشتن سفیر آمریکا و یا حمله به سفارت آلمان درست نیست.
3-باید از این فرصت استفاده کرد و در مجامع بین المللی قانونی تصویب نمود که هیچ سایتی حق درج مطالبی که به هر نحو توهین به ادیان محسوب میشود را ندارد.
4- شاید هدف سازندگان فیلم همین باشد که جنگ ادیان به راه بیندازن .
5- یک لحظه فکر کنید اگر خود پیامبر اسلام زنده بودند آیا مجوز حمله به سفارت و کشتن سفیر را میدادند؟
جنگ زرگری بود که مسلمان ها راحت به دامش افتادند. حداقلش این بود که در سالگرد 11 سپتامبر توانستند بگویند" "دیدید مسلمانان چقدر کم تحمل و متعصب هستند؟ به خاطر جرم یک زرگر در شوشتر، گردن یک مسگر را در شوش زدند." حالا داوطلب های دفاع از آزادی و ... در آمریکا و اروپا بالا می ره تا بیایند با القاعده و امثال القاعده در خاورمیانه و جاهای دیگر بجنگند و بودجه جنگ با تروریسم رو هم بالا ببرند.
کسی هم نیست بگه که بابا اگه مسلمونها 5/1 میلیارد هستند، مسیحی ها که 5/2 میلیارد اند. تازه وقتی هم که مثلا به مسیح توهین می کنه نهایتا یه راهپیمایی بدون در چند جا برگزار میشه و از اون مهمتر اینکه شاید خیلی ها ندونند یا نخواهند که بدونند و اهمیت بدهند که چنین فیلمی ساخته شده. مگه نمی گویید جواب ابلهان خاموشی است؟ پس چرا بهش عمل نمی کنید.
به نظر من ما هرچی می کشیم از دشمن دانا نیست، بلکه از دوست نادان است.
به نظر من اين كارها حربه هايي است كه امپرياليسم جهاني هرازچند گاهي بكار ميگيرد كه افكار ملتهاي جهان را از مسائل مربوط به ساير كشورها منحرف و خود را محور قرار دهد وسپس در پشت اين مسائل اقدام به پياده نمودن برنامه هاي خود ميكند مثلا با همين كار افكار جهانيان را از اجلاس موفق غير متعهدها منحرف كرد ويا در ليبي كمكم دخالت نظامي ميكند ويا در سوريه برنامه هاي خود را پياده ميكند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
اميدوارم كه اينارو به طنز نوشته باشي
سوای تمام مسائل مرموز و سیاسی و اینکه چه و چه اهدافی از این داستان بوده ولی یک واقعیت را نمیتوان انکار کرد و درست جلوی چشم جهانیان گذارده شد و آنهم وحشیگری و هوچیگری و تمایل به غارت و قتل توسط همین مثلا مسلمانان میباشد ! حال گیرم یکنفر حرفی یا فیلمی هم برای تمسخر ساخت خوب که چی ؟! واقعیت این است که پیغمبر را بهانه میکنند و در تحت لوای دفاع از محمد ماهیت جنایتکارانه و فاشیستی خود را به زیبائی در معرض دید جهان قرار میدهند . اگر این وحشیها مسلمانند من یکی هرگز نمیخواهم مسلمان باشم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
موافقم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
شما نباش
مسلمون بودی از توهین به پیامبرت خونت به جوش میومد نه از اعتراضات
زهره
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
اولا تو مسلمون نیستی!دوما کی گفته طالبان و القاعده مسلمونند!امریکا القاعده رو خودش ساخته برای اینکه ادمای کوته فکری مثل تو این وحشیگریهارو پای مسلمونا بنویسند
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
حرفت کاملا درسته باعث شرمساری همه
ظاهراً این فیلم با کمک مالی تعدادی صهیونیست ساجته شده و تعدادی آدم احمق مجری آن شده اند. فیلم را ندیده ام ولی از توضیحاتی که خواندم معلوم می شود که سال گذشته بصورت محدود نمایش داده شده و حالا با اعمال زیر نویس عربی و پخش در یوتیوب باعث تحریک مسلمانان سراسر جهان شده است و اتفاقات نا گواری که شنیدیم رخ داده است در خوشبینانه ترین حالت می توان آن را حماقت یا شیطنت شخص یا اشخاصی دانست که آن را در اینترنت با زیر نویس منتشر کرده اند دانست ولی شاید واقعیت این باشد که با توجه به پیش بینی از عکس العمل مسلمانان به منظور رسیدن به اهدافی این کار صورت گرفته است. خوشبختانه در ایران با درایتی که وجود دارد نحوه اعتراض منطقی و درست انجام شد و می تواند به همین شکل و با اعمال فشار به دولت آمریکا مبنی بر مجازات عاملان ادامه یابد. به هر حال حتی اگر آزادی بیان در آمریکا اجازه تولید چنین اثاری را بدهد ولی نتیجه ای که از آن حاصل شد و خون هایی که ریخته شد باید مجازات را برای تولید کنندگان آن را در پی داشته باشد زیرا تهیه آن با علم به اثار و نتایج آن صورت گرفته است و بایستی جرم تلقی شود. آزادی بیان بی حد و اندازه نیست و ساده لوحانه است که فکر کنیم شخص مغرضی با علم به عکس العمل دیگران اقدام به توهین کند و آتشی به پا کند و پشت حق آزادی بیان مخفی و حفاظت شود.
عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد.مطمین باشید که این عمل باعث گسترش روز افزون اسلام و محبوبیت روزافزون تر پیامبر ما خواهد شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
تو اون نظرت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
شماهایی که منفی میدین وقت ظهور تو کدوم سوراخ قایم میشین!
بازی زشتی خوردیم . فیلم ندیده را محکوم می کنیم . من از همه می خواهم روزهای اول پس از حوادث 11 سپتامبر را به خاطر بیاورند . جمهوری خواهان برای رسیدن به اهداف خود در خاور میانه چه آتشی را در خانه خود بر پا نمودند . تاریخ تکرار حادثه هاست .آیا عبرت می گیریم ؟
پاسخ ها
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
شما فیلم رو ندیدی ای ولی دشمنی با اسلام رو که دیده اید!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
دقیقا
جمهوری خواه ها برای رسیدن به اهدافشون معمولا خودزنی میکنند
ماجرای ترور کندی
11 سپتامبر
کشته شدن این سفیر
و شاید ده ها مورد که من بیخبر باشد
و چه خوب ما و بقیه مردم طعمه رو گاز میزنیم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
شما برو ببین محکوم نکن.
ما که ندیدیم
ببخشید اصلا ربطی به آمریکا نداره یه مسیحی قبطی مصری با پول 100اسرائیلی و همکاری مثلا کشیش جونز امریکائی یک فیلم آماتور ساخته و هرچی لایق خودشون وخونوادشون بوده به عزیز ترین پیامبر خدا نسبت داده من موندم چرا هیچ کس جلوی سفارت اسرائیل تظاهرات نمی کنه ؟نه اینکه امریکا هیچ گناهی نداره ها ولی هر چی آتیشه از گور این صهیونیستها بلند میشه
فعلا که قیمت ارز کمرمونو شکونده!
من نمی دونم چه قضیه پشت پیرده هست وفقط خدا میدونه ولی میدونم تو قران زمان هایی که به پیامبر توهین شده باعث خشم خدا شده پس الان میدونم که وظیفه ی ما به عنوان مسلمان اعتراضه حالا این فیلم هرجا هم ساخته میشد این بود نتیجه اش ولی حالا چون تو امریکا ساخته یک عده اینو با سیاست قاطی کردن وبی خیال اعتراض شدن
رهبران جهان اسلام بايستي اين اتفاق را مديريت ميكردند كه متاسفانه بطور شايسته اين هدايت انجام نشد.
فرمول ساده اي در اين جريان نهفته است: نا امني سفارتخانه هاي آمريكا و چند كشور غربي در كشورهاي مسلمان=حضور نظاميان غربي جهت تامين امنيت سفارتخانه هايشان در كشورهاي هدف=ناامني در كشورهاي هدف=فرار سرمايه هاي مسلمين به كشورهاي امن(آمريكا-آلمان-كانادا-فرانسه-انگليس و...) .آنچه در ليبي به دست ستون پنجم غرب ( القائده )اتفاق افتاد خواسته غرب و در راستاي هدف آنها بود .اعتراض حق مسلمين است اما نه به شيوه القائده.بلكه اخراج سفرا و تعطيلي سفارتخانه نه كشتن آنها.تحريم كالاها و از اين دست برخوردها...
الآن وقتش كه ياد آور اين جمله باشم :دشمنان اسلان از احمقان هستند
معتقدم سناریو بوده و اهدافی پشت ماجرا دارد پروژه مشترک سعودی و اسرائیل است

1- شبکه النصر فیلم را پخش کرد که مورد حمایت سعودی است و کسی به این شبکه حمله نکرد
2- احتمال می دهم این کار بر انتخابات آمریکا تاثیر گذار است و هدف سناریو ایران است کشته شدن سفیر آمریکا طراحی دقیق داشته و اتفاقی نیست
3- دولت آمریکا ضربه خورد و این ضربه را اسرائیل به او زد جهت تهدید درباره کوتاهی نسبت به ایران
البته من این فیلم را ندیدم ولی گویا 6 ماه بوده که روی اینترنت قرار گرفته . فکر کنم بازی زشتی بوده بعدا معلوم می شود که موضوع چی بوده
اكثر دوستان ميگن فيلم رو نديده محكوم ميكنيم

من بعنوان كسي كه فكر ميكنم حضرت محمد رو دوست دارم
وقتي داشتم 14 دقيقه تبليغ فيلم رو ميديدم
چند موضوع رو فهميدم

1_ كسانيكه روي اين موضوع سرمايه گذاري كردن به هيچ وجه پول زيادي خرج نكردن
2_ 100% كاري عمدي همراه با عقده هاي عميق
3_ نا آشنايي كامل به دين اسلام و حضرت محمد
4_ سازندگان فيلم اصلا و به هيچ عنوان فكر نميكردن فيلمشون اينطور مشهور و جنجالي بشه

حالا
1_ عده اي اين فيلم رو بزرگ كردن تا استفاده هاي فراواني بكنن

نظر شخصي من : هر كدوم از بازيگرا سرمايه گذار ها كارگردان ها رو ببينم حتما رحمم اندازه رحمي ميشه كه تو فيلم به حضرت محمد كردن

حالا نحوه برخوزد سياسي و مذهبي كار سياستمدارها و اعلما هست
اين فيلم آنقدر مزخرف است كه حيف از اينكه بخواهيم برايش اين همه وقت بگذاريم و سازنده آن را مطرح كنيم اين فيلم نه ارزش هنري دارد نه ارزش تجزيه و تحليل دارد ما خودمان الكي اين فيلم يا رقاصي چند ابله را بزرگ جلوه داده ايم بهتر است عاقلان و انديشمندان بيان كنند كه كرامت پيامبران بسيار بسيار بزرگتر از آن است كه يك فيلم چنين مصخره اي بتوان از شكوه آنها بكاهدو..
تا كنون بيش از 15 مسلمان در درگيري بابت اين فيلم كشته شده اند آيا ارزش دارد براي هيج خودمان را به آب و آتش بزنيم ؟؟؟
بیداری اسلامی درمنطقه،آمدن اسلام خواهان برسرکار،برگزاری اجلاس سران بدون هیچ مشکلی،ازدست رفتن اعتبارمنطقه ای آمریکا ورژیم صهوینیستی و...باعث شده که اونهادست به همچین کاری بزنندتااولأبانشون دادن خشم مسلمانان که البته حق مسلم آن هاست اماباید کنترل شده باشد تااون هااستفاده نکنندنشان بدهند که مسلمانان افرادی افراطی وخشونت طلب هستندوقتی طالبان سفارت آمریکاراتسخیر وافرادداخل آن راازبین می برندآمریکایی هامی گویندببینیداین همه می گفتیددست آمریکاوطالبان تویه کاسست پس چراسفارت خودمون به دست اونانابودشد/ببینیدیه فیلم ساختیم دنیاروبه آشوب کشیدندفردابگی بالاچشتون ابروهه همه مردم غرب روباخاک یکسان می کنند/پس این مسلمان هایی که درخاورمیانه حکومت می کنند(ایران ومصروعراق وعرباهووترکاهو...جنگ طلب وخشن و...که یعنی احساسات مسلمانان رابه این شکل نشان می دهندوقصدشون بدجلوه دادن مسلمانان درمیان جهانیان وتوجیه کردن اعمال خودشونند.
اكثر دوستان ميگن فيلم رو نديده محكوم ميكنيم

من بعنوان كسي كه فكر ميكنم حضرت محمد رو دوست دارم
وقتي داشتم 14 دقيقه تبليغ فيلم رو ميديدم
چند موضوع رو فهميدم

1_ كسانيكه روي اين موضوع سرمايه گذاري كردن به هيچ وجه پول زيادي خرج نكردن
2_ 100% كاري عمدي همراه با عقده هاي عميق
3_ نا آشنايي كامل به دين اسلام و حضرت محمد
4_ سازندگان فيلم اصلا و به هيچ عنوان فكر نميكردن فيلمشون اينطور مشهور و جنجالي بشه

حالا
1_ عده اي اين فيلم رو بزرگ كردن تا استفاده هاي فراواني بكنن

نظر شخصي من : هر كدوم از بازيگرا سرمايه گذار ها كارگردان ها رو ببينم حتما رحمم اندازه رحمي ميشه كه تو فيلم به حضرت محمد كردن

حالا نحوه برخوزد سياسي و مذهبي كار سياستمدارها و اعلما هست
ًاين طور ارزي ابي مي كنيم كه مشكلات ارز وسطه و گرانيها را تحت تأثير قرار داد تا شما همه اين فريادها را خفه كنيد نگاه كنيد انگار نه انگار دلار ٢٤٥٠ مونده لبنيات گرون شده و هزار ان مشكل ديگر
حمله به سفارتخانه خلاف تمام قوانین بین المللی و غیر انسانیه ... کشتن یه انسان از همه جا بی خبر ، فقط مهر تائیدیه به پیام این فیلم موهن که مسلمانان رو وحشی و بی منطق نشون داده .
جای تعجب دارد چرا در کشورهای غربی انکار هولوکاست عملی مجرمانه است ولی انکار و توهین به عقیده بیش از 1.5 میلیارد مسلمان اسمش آزادی بیان است .در ضمن در این بین یک نکته باعث افزایش ایمان به حقانیت اسلام است علی رغم این همه اعتراض و خشم مسلمانان در سراسر جهان و در برخی موارد غیر قابل کنترل بودن آن نکته جالب عدم حتی یک مورد توهین متقابل به حضرت مسیح ( استغفرا... از حتی بیانش ) در بین این همه انسان خشمگین است که از جهتی قابل تامل و بیان کننده حقانیت مسلمانان است
اشتباهات ما مسلمانا از زمانی شروع شدکه هالیوود در مورد پیامبران فیلمای ناجور ساختن و ما اعتراض نکردیم
وگرنه اگر همون موقع کر در مورد پیامبرای دیگه فیلم میساختن اعتراض میکردیم هیچوقت به خدشون جرات جسارت به هیچکدوم از پیغمبرارونداشتن چه برسه خاتم الانبیا! مسلمونا باید کل پیامبرارو فبول داشته باشن تا بتونن به خاتم الانبیا ایمان بیارن ولی در عمل میبینیم که پیغمبر من پیغمبر تو میکنیم و برای حضرت عیسی هر فیلمی ساختن هیچ اعتراضی نشد!!
ببینید اگه ما بیاییم قضیه رو عمیقتر بررسی کنیم می بینیم که دست خود دولت امریکا واسراییل در کاربوده به چندین دلیل :
1- هنوز معلوم نیست که ایا کارگردان اصلی فیلم کسیه که ازش نام بردن یا نه؟پس باید در این مورد شفافیت نشون بدن و قضیه رو برای مسلمانان ومردم جهان روشن کنن که سران سیاسی دولت نقشی در اون نداشتن .
2-تهیه کننده اصلی فیلم(تری جونز دیوانه) کسیه که ضد اسلام ومسلمین هستش وچندین حرکت ضداسلامی رو انجام داده واین شخص از طرف خود دولت اسراییل وامریکا تحت تدابیر شدید امنیتی که خودسران دولت برای اون تدارک دیدن مورد حمایت قرار میگیرد .پس همین حمایت ها دلیل بر دست داشتن خود اینها در این قضیه داره.
3-برای تدارک وساخت این فیلم صدها یهودی و امریکایی به تهیه کننده و کارگردان فیلم کمک مالی کردن ولی اسمی از کسانی که کمک مالی کردن برده نمیشه.
4-برنداشتن این فیلم از روی یوتیوب نشان از حمایت خود دولت امریکا از این فیلم داره که هیچ واکنشی برای حدف این فیلم از خودش نشون نداده که برخلاف قوانین خود سایت نیز هست.
نتیجه : حتم دارم که در پس پرده یک سیاست بسیار کثیفی نهفته شده که در اینده روشن خواهدشد و اونها از این قضیه بهره برداری سیاسی خودشون رو کردن و ما باید به دنبال اشکار کردن این اهداف پشت پرده باشیم
یکی از خوانندگان به نام ساغر گفته بودند وسعت تظاهرات خوب بود، اما باید مثل ایران بدون خشونت می بود... حالا من این سوال رو دارم که فکر کردید اگه تو ایران هم سفارت آمریکا وجود داشت باز هم اعتراض ایراینیان بدون خشونت بود؟
این داستان حمله به سفارت خانه ها رو ایران 30 سال پیش در پیش گرفت و سال گذشته مجددا تکرارش کرد...
به نظرم خیلی نباید به صلح آمیز بودن اعتراضات تو ایران دلخوش بود!

(تابناک جان شما که این نظر رو پخشش نمی کنید، حداقل واسه خودتون بخونیدش!)
بسمه تعالی
سلام و تشکر از طرح این موضوع

چند نکته رو خلاصه میکنم :
1- ما مسلمونا امروز نه قدرت نظامی درست و حسابی داریم ، نه قدرت اقتصادی ، نه قدرت رسانه ای ، نه قدرت علمی ، نه حتی کشورهامون سر و سامان قانونی و اجتماعی دارن ! همون یه ذره قدرت نظامی یا اقتصادی ای هم که داریم ، برای شاخ و شونه کشیدن واسه بقیه کشور های اسلامی استفاده میشن ! پس بیش و پیش از هر کسی ، ما مسلمونا باید توی این قضایا سرزنش بشیم !
2- ما مسلمونا عادت داریم فقط یه چیزی رو محکوم کنیم ! نشست هامون ، گفتگوهامون ، تفاهم نامه هامون ، توافق هامون ، همه و همه فقط روی کاغذه و از یک نتیجه عملی هیچ خبری نیست ! دو تا نمونه گنده ش سازمان کنفرانس اسلامی و جنبش عدم تعهده . این دو تا سازمان گنده ، از اول تاسیس تا حالا چه اقدام عملی ای در مورد یکی از مسائل جهانی داشتن ؟!! کافیه سازمان کنفرانس اسلامی تشکیل جلسه بده و وزای اقتصاد خودش رو جمع کنه و ورود کالا از کشورهایی مثل آمریکا ، اسرائیل ، انگلیس و دانمارک رو ممنوع کنه ! اونوقت ببینین که چجوری این کشورها به غلط کردم می افتن و خودشون آدم های هتاک رو آویزون میکنن !
ممکنه یکی بگه دولت های اسلامی هیچ غلطی نمیکنن ! خب ملت های اسلام چی ؟ این همه مسلمونی که دارن توی خیابونای کشورهای اسلامی هوار میزنن ، آیا خرید اجناس آمریکایی و اسرائیلی رو توی خونه خودشون تحریم کردن ؟!! به خدا اگه من و شما جنس اروپایی و آمریکایی نخریم ، به زانو درمیآن ! من فردا قراره برم نمایشگاه ساختمان تهران ، به مامانم گفتم که من از کاشی و سرامیک گرفته تا شیرآلات و همه چی رو فقط از نوع ایرانیش میخرم . این فریاد منه ، نه هوار زدن توی خیابونای تهران و حمله به سفارت سوئیس و انگلیس !
3- یه نفر به یه نفر گفت "وحشی !" ، اون هم برگشت و یه لقد بهش زد و با اون لقد ثابت کرد که چقدر وحشی نیست !!! وقتی غرب به ما مسلمونا میگن تروریست و بهمون توهین میکنن ، میریم سفیرشون رو میکشیم تا نشون بدیم که چقدر در اشتباهن !!! موضوع این نیست که یکی مثل من مخالف دفاع از حیثیت پیامبر اکرم باشه و بخواد از کنار این موضوع بگذره ولی سوال من اینه که در انتخاب بین حیثیت پیامبر و حیثیت اسلام ، کودوم در اولویته ؟!! آیا حسین بن علی علیه السلام برای "اسلام" کشته نشد ؟ پس خود اسلام از نبی مکرم اسلام بالاتره و نه عقل و نه شرع نمیپذیره که برای دفاع از آبروی پیامبر ، آبروی اسلام رو ببریم ! به خدا قسم ، خیلی از ما ها توی قیامت بخاطر این نوع نشون دادن اعتراض به توهین غربی ها ، مجازات خواهیم شد !

نتیجه :
بریم خودمون رو قدرتمند کنیم از قدرت نظامی گرفته تا اقتصادی و رسانه ای و علمی و ... همه چی !
از کاغذ بازی دست برداریم و اقدام عملی کنیم . از بازار شروع کنیم و مسلمان های دنیا بیان و اجناس آمریکایی و اسرائیلی و انگلیسی و دانمارکی نخرن ، همین !
حیثیت اسلام رو فدای حیثیت پیامبر اکرم نکنیم ! این رو خود رسول الله هم در روز قیامت از ما نخواهد پذیرفت چون خون همه خاندانش برای حفظ "اسلام" روی زمین ریخته شد !

والسلام
این توهین های در طی سالهای اخیر شدت گرفته است سئوال اینجاست که آیا این میزان واکنش و نوع برخوردهای اینچنینی در طی این سالها توانسته است از توهین به مقدسات مسمانان جلوگیری نماید؟ آیا نبایستی بدنبال راهکارهای دیگری بود؟ این حد اهمال در واکنشهای ما اثرات آینده اش چه خواهد بود؟
اين كار كاري نابخرىانه بوده ولي نبايد از آن سو استفاده شود كاركنان سفارت آمريكا در ليبي كاره اي نبودند كه كشته شدند. اين خشونت ها دقيقا آن هدفي است كه كساني كه خواهان معرفي اسلام و مسلمانان بعنوان وحشي غير متمدن و خشونت طلب هستند دنبال مي كنند و سبب مي شود نه تنها اين اهانت ها كم نشود بلكه تكرار هم شود.
من فیلم را دیدم. یه جاش نشون میده یک یهودی به حضرت محمد میگه ما به سرزمین موعود میریمو اینا (در جواب محمد به صورت حق به جانب و اشک تو جشاش جم شده). تابلوس که فیلم صهیونیستی هست. اما چیزی که نباید فراموش کرد اینه که اونا با این فیلم به هدفشون رسیدن، یعنی خشن نشون دادن مسلمونا چرا که تو لیبی القاعده دست به کارهای زشتی زد. عکس العملی که نشون داده شد در لیبی و قتل سفیر آمریکا بسیار زشت و مخالف اسلام است.
بسمه تعالی
سلام
من یه پیشنهاد ساده دارم .
ایران بیاد و به جای افزایش جایزه قتل سلمان رشدی به رقم 3.300.000 دلار ، یه مسابقه کتابخوانی بزرگ در سطح جهان با استفاده از یک کتاب در معرفی شخصیت پیامبر اسلام و خود اسلام به زبان انگلیسی ، آلمانی ، فرانسه ، روسی ، عربی و فارسی بذاره و جایزه بزرگی هم براش تعیین کنه .
میتونین با زبان انگلیسی شروع کنین و خود امتحان رو هم به روش های مختلفی برگزار کنین :
در محل سفارت خانه های ایران .
در محل رایزنی های فرهنگی ج.ا.ا
در یک سالن اجاره ای با نظارت سفارت یا رایزنی
از طریق اینترنت .
از طریق پیام کوتاه و موبایل .
از طریق پیامگیر تلفن ثابت .
یا هر روش دیگه .

جایزه رو هم بزرگ تعیین کنین تا شرکت کننده ها رغبت کنن .
جایزه نفر اول رو مثلا بذارین 1.000.000 دلار !
و تا ده هزار نفر بعدی رو هم هر کسی 1000 دلار جایزه بدین . چون اگه فقط یه جایزه بزرگ باشه ، چیزی شبیه به بخت آزمایی میشه و کسی حاضر نیست برای چیزی مثل بخت آزمایی که خودشون دارن ، بشینه و کتاب بخونه ولی اگه ببینن تا ده هزار نفر اول جایزه میگیرن ، رغبت به شرکت زیاد میشه .

تامین پول :
1. دولت ایران اعلام کنه که جایزه 3.300.000 دلاری برای قتل سلمان رشدی رو صرف این مسابقه کتابخوانی میکنه و از کشورهای جهان اسلام بخواد که به این کار کمک کنن که اونا هم حتما برای حفظ آبروشون کمک میکنن .
2. از ملت های اسلام خواسته بشه که به هزینه این مسابقه کمک کنن که مطمئن باشین بیشتر از هزینه مسابقه ، کمک جمع آوری میشه در دفاع از آبروی پیامبر اکرم .
3. کتاب ها رو بفروشین به شرکت کننده ها یا برای حضور در مسابقه ، ثبت نام اینترنتی و حضوری در سفارت خانه های ایران بذارین و برای شرکت در مسابقه کتابخوانی ، چند دلار پول بگیرین ، بازم بیشتر از هزینه مسابقه درمیآد یا برای اینکه فردا تبلیغات نشه که مسلمان ها دارن سر دنیا کلاه میذارن و تجارت راه انداختن ، اعلام بشه که طبق فلان فرمول ، تمام عواید مسابقه ، صرف جوایز میشه .

این طرح رو مطرح کنین ، مطمئنا راهکار های خیلی بهتری پیدا میکنین
من در بی مایگی و کم عقلی سازندگان فیلم شکی ندارم اما صحبتم با مسلمانان است. چرا ما همه چیزمان را رها کرده ایم و معطل مانده ایم تا کسی به عقایدمان توهینی کند تا ناگهان بیاد بیاوریم مسلمانیم؟ از مسلمانی فقط رگ گردن بیرون زده را داریم و بس؟ در رفتارمان با خودمان هیچ چیز را رعایت نمی کنیم، نه رانندگی درست و حسابی داریم، نه اعتقاد به کار و تعهد داریم اما به دیگران تاختن را خوب بلدیم. خوب همین میشود که آدمهای مریضی مثل تهیه کنندگان این فیلم بی ارزش ما را تحریک می کنند و بعد می ایستند و با نشان دادن رفتار عقب افتاده مان به ریش ما می خندند و درستی افکارشان را به خیال خودشان اثبات شده می بینند. من اگر جای کارگردان بودم الآن هدفم را تثبیت شده می یافتم. در زمان حضرت رسول، که تا ابد مثل اویی نخواهد آمد، و در زمان امامان (ع) هرگز با توهین کنندگان با آنها شاهد برخورد و گردن کلفتی نبوده ایم و همین آنها را عزیز دل مردمان کرد. در کشورهای غربی کتابها و سخنرانیهای زیادی له و علیه پیامبران و قدیسان و عقایدشان ارائه میشود. اما کسی گوش شنوایی برای اغلب آنها ندارد. من خودم سالیان قبل در اروپا شاهد بودم چقدر کتاب در کتابفروشیها له و علیه حضرت عیسی (ع) وجود دارد. و اتفاقاً چقدر باعث ایجاد حرکت در بیان استدلالات و انگیزه می گردید. آنچه من از اسلام شناخته ام و بدان اعتقاد دارم این است که در مقابل چنین فیلمهایی، فیلمهایی بسازیم که رحمت و خرد پیامبران و امامانمان را به دنیا نشان دهد. خودمان هم با عقلانیت حرکت کنیم تا دیگر کسی القاعده و طالبان را نماینده مسلمانان نپندارد.
انتقام اسراييل از امريكا بخاطر چراغ قرمز
مسلمانها را با ترفندي زيبا به جان امريكا انداخت
البته حكومت مجازي اسراييل
انصافا منتشر کنید:
من به غربی ها کاری ندارم اما ما مسلمون ها متاسقانه در دفاع از مواضعمون بد عمل می کنیم و این باعث میشه که آسیب ببینیم. ما باید بتونیم با عقلانیت و به صورت حقوقی حتی در مقابل کسانی که فحاشی و توهین می کنند از علایق و سلایق خودنمون با آرامش و متانت دفاع کنیم. کما اینکه کسانی که به پیامبر اسلام رو در رو توهین می کردند هیچ گاه مورد خشم ایشان یا صحابه شان قرار نگرفتند.
بيشترين سود را از اين وقايع رقيب انتخاباتي اوباما ميبرد و هيچ بعيد نيست كار حزب جمهوري خواه باشد
فقط نگرانی از اینه که پشت پرده این موضوع امریکا و اسراییل نسل کشی دیگی راه نندازن .
فیلمی توسط شخصی ساخته شده و رو سایت یوتیوب قرار گرفته ... ربطی به امریکا نداره
دلیل نمیشه انسانهای بیگناه کشته بشن ! حمله به سفارتخانه های امریکا و کشتن دیپلماتها حرکت خلاف شرع و اخلاق انسانی بود
سلام .اینگونه اعمال باعث انسجام بیشتر مسلمانان میشود انانی که با شبکه تلویزیونی سعی در تفرقه بین فرق مختلف مسلمانان مینمایند در اینجا با یکدیگر متهد میشوند و بیانیه مشابه صادر میکنند (عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد).اعتراضات هر نوعش بسیار بجا میباشد ولی این نوع اعتراضات کافی نمیباشد چون در گذشته چنین اعتراضاتی شد ولی مجددا غربیها به مسلمانان گستاخی کردند .بنظر من موثرترین راه تحریم خرید کالاهای غربی میباشد .بزرگترین عامل ادامه این هتک هرمت به اسلام حاکمان کشورهای عربی هستند که بشدت سر در اخور غرب دارند .
این وحشی بازی که مسلمانان سایر کشور ها در آوردند و یه فرد بی گناه و بی ربط به قضیه "سفیر امریکا در لیبی"را کشتن واقعا آبرو ریزی بزرگی بود.من به عنوان یک مسلمان به انها به عنوان یک غیر مسلمان حق میدهم که چنین برداشتی از مسلمانان داشته باشند!
این فیلم روز به روز بازدید کننده اش زیاد تر میشه و پخش میشه و مردم دنیا کارهایی که مسلمان ها در فیلم انجام میدن رو با کارهایی که در خارج از فیلم اتفاق می افته تطبیق میدن.
سلام
اهانت نه تنها به مقدسات اسلام بلکه همه آیینهای الهی سخت مذموم است.
آنطور که به نظر میرسد قشر بیننده این فیلم فقط عده ای محدود بوده.
اینکه برادران وخواهران مسلمان ما با حضور غیرتمندانه خود در اعتراض اطلاع در قشر محدود را به اطلاع در جمعیت میلیاردی جهان تبدیل کردند، واقعا جای تاسف است تا کی باید با برنامه استعمار در زمین استعمار بازی کنیم.
"منکر در ادیان الهی مطرود است اما رواج منکر را نمیدانم چه بگویم."
باید پذیرفت که حرکات، عقاید و عکس العمل های اکثریت مطلق مسلمون ها به دور از عقل و هوشمندی و سرشار از هیجان زدگیه. و در مورد تعداد کمتری از اون ها باید گفت که این حرکات غیر انسانی هم میشه. الان یه عده هستن که سینه اشون رو چاک می کنن و می گن اسلام واقعی، اسلام واقعی. باید یک مقدار هوشمندانه تر نگاه کرد و دید اسلام در دید غیر مسلمونها چیه. جواب این سوال همین صحنه هاییه که این روزها می بینیم. تعصب، خشونت، عدم مدنیت و عدم پای بندی به عقل جمعی.
جواب حرکت سازندگان فیلم شکایت به دادگاه های بین المللی و نمادین، فیلمهای فرهنگی و از این دست حرکاته نه حمله و سوزوندن و کشتن.
حرمت مسجد به متولیشه و متاسفانه امروز متولی اسلام همین مسلمونهای متعصب هستند.

انصاف داشته باشید حرف ما رو هم منتشر کنید.
ساختن چند فيلم درباره هولوكاست و زير سوال بردن دروغ صهيونيستها
مساجد مسلمانان خالیست! قران که معجزه همین پیامبر است سالها باز نمیشود ! اونوقت با وحشیگری میخواهیم ثابت کنیم دوستدار پیامبریم! مگه میشه! گنه کرد در منهتن بازیگری به بنغازی آتش زدن سافری
اول فيلم را نشان بدين بعد نظر بخواهيد . چرا مردم را بره مي خواهيد ؟ توهين اگر منطقي و از روي حقانيت نباشد ، ارزشي ندارد .
دو حرکت زشت و غیرمتمدنانه یکی از سوی تولید کنندگان فیلم و یک از سوی اعتراض کنندگان
فیلم سیار غیر حرفه ای وناشیانه ساخته شده، واگر به خاطر این جنجالها نبود ،هیچکس نگاهش نمیکرد. متاسفانه این هیهاهو کاملا به نفع سازندگان ای فیم بود واز این به بعد هر کس برای مشهور شدن از مسایل اعتقادی مردم استفاده میکنه!!!!
به نظر من ریشه ی این فیلم تعصبهای نا متعادل و نا بجای دینی یهود و مسیح میباشد به همه توصیه میکنم به فیلم ماهسون (newyorkda 5 minare) نگاه کنند تا هم این فیلم اسلامی جهانی بشه و هم جای خالی این گونه فیلمها که باید در ایران ساخته بشه نشده پر بشه.
تعجب من از این است که در کشورهای دیگر مردم اعتراض می کنند و توسط دولت هایشان کشته می شوند ولی در ایران ما مردم ساکت هستند ولی دولت و مقامات رسمی و عالیرتبه ایران آن را کار دولت آمریکا و صهیونیسم می دانند و اعتراض ها حال و هوای دولتی دارد و مردم نقشی مستقیم در آن ندارند.لطفن این مسئله را بررسی کنید؟!
اسلام دین عقل و انصاف و اعتدال و جهاد و اخلاق است. تندی و خشونت بیجا مورد قبول رسول خدا ص نیست اما اعتراض و خروش حق مسمانان است. اگه این حاشیه نابجا نبود بهتر این اعتراضات اثر می کرد الان همه در جهان 2 اقدام را محکوم می کنند اقدامی زشت هتاک کافر را و اقدام زشت مسلمانان را. اعتراضات در ایران عاقلانه بود
احترام حضرت محمد ( ص ) تو قلب مسلمانان است نه در احساسات زود گذر وبي حاصل انها . حساسيت به اينگونه اهانتها با عث تشويق دشمنان اسلام در ساخت اين برنامه هاي موهن خواهد شد . مطمين باشيد كه اگر توجه و عكس العملي به اين فيلمها و نوشته ها از طرف مسلمين انجام نگيرد خط اينگونه اهانتها جهت جريحه دار شدن احساسات مسلمانان كور ميشود . در ضمن نشان دادن اعتراض با تخريب و كشتن افراد بي گناه راه به جايي نخواهد برد و فقط جهره اي خشن از مسلمانان به جهانيان ارايه خواهد داد . اهانت را دور از احساس و با منطق به جهانيان ابراز نماييد .
هدف تحریک و جذب حداکثری مردم در انتخابات امریکا

مطرح شدن شدن طالبان در جبهه مخالفان آمریکا
مبارزه از طریق تحریم فروش نفت وعدم خریدکالا از آمریکاتوسط همه کشورهای اسلامی در واقع خشم مردم ابتداباید متوجه دولتهای وابسته ومال اندوز خود شود وسپس بیگانگان
پيامبر اكرم در زمان حيات خودشون بدترين توهين هارو با مهرباني پاسخ دادن دين اسلام دين عطوفت و گذشت هست اگه كسي فيلم توهين آميزي هم ساخته باشه راهش كشتن افراد بيگناه نيست به نظر شما خود پيامبر اگر الان حضورداشتن واكنش ايشون چطور بود ؟
قبل از اين هم به سأحت پيامبر توهين شده بود ولي اين بار اقايان اهل سنت خيلي شديدتر برخورد كردند كه ظاهرا توهين به خلفا براشون خيلي سنگينتر بوده
با سلام این هم توطئه ای از جانب امریکا و صهیونیستها ست وباید منتظر عواقب آن باشیم و ای بسا کشتن سفیر امریکا کار خودشان است اگر کشورهای اسلامی همزمان سفارتخانه آنها را در کشورشان تعطیل کنند و بدون اینکه به آن خسارت وارد کنند خواهیم دید چگونه عذر خواهی می کنند
به قول شاعر

همه مردم دنیا ما رو میخونن دیونه اره ما دیونت هستیم بی خیال این زمونه.

آقا هر کی هرچی میخواد بگه منم تو این موارد به شدت افراطی هستم و خواهم بود واگه دستم به سازندش برسه زنده نمیمونه.
شما فیلم را از کجا گیر آورده و دیدید؟
دیدم همه جو گیرند ولی راستش من چون فیلم را هنوز ندیدم نمی توانم قضاوت کنم
آمریکا از وضعیت پیش آمده میخواهد به نفع خود سواستفاده کند و بدش نمی اید هر از چند گاهی از این مسائل اتفاق بیافتد همانطور که از سلمان رشدی حمایت کردند از کارگردان این فیلم هم حمایت خواهد کرداما دریغ از اینکه دین اسلام و مسلمانان را به همه جهانیان معرفی میکنند در خاتمه شنوده باید عاقل باشد!!!
نمی گویم کشتن سفرای کشورها درست است ولی می گویم امریکا به خاطر اجازه دادن به این کارگردان برای وهن و توهین به شخصیت رسول اکرم مقصر است و مسلمانان باید به نحو مشروع اعتراض و خشم خود را نشان دهند.
من که فکر می کنم این قیلم ضعیف فقط جهت تحریک مسلمانان بوده،و چه بی درایتند بعضی مسلمانها که در این دام گرفتار شدند!
تعجب من از این است که در کشورهای دیگر مردم اعتراض می کنند و توسط دولت هایشان کشته می شوند ولی در ایران ما مردم ساکت هستند ولی دولت و مقامات رسمی و عالیرتبه ایران آن را کار دولت آمریکا و صهیونیسم می دانند و اعتراض ها حال و هوای دولتی دارد و مردم نقشی مستقیم در آن ندارند.لطفن این مسئله را بررسی کنید؟!
باسلام
تا کی پرچم آمریکا و اسرایل رو آتیش بزنیم
به نظرم ایران باید با آمریکا وارد جتگ نرم بشه
اونها فیلم میسازند ماهم باید فیلم بسازیم
فیلم موثر ترین ابزار فرهنگی در دنیاست
به نظرم ما باید فیلمها وسریالهایی درباره پیامبر بسازیم و اسوه پیامبر را همراه بانمایش چهره مبارک پیامبر نشان دهیم . دنیا وجود نازنین پیامبر را بدون نمایش چهره اش نخواهد شناخت اما اگر فیلم ویا سریالی که رأفت ها مهربانی ها ورنجهای پیامبر را البته با نمایش چهره مبارک به دنیا نشان دهد نه تنها تمام نیرنگهای صهیونیزم بی اثر میشود بلکه دنیا به اسلام رو خواهد آورد.به نظر شما روح طیب و نازنین پیامبر اگر بداند فیلم یاسریالی بانمایش چهره مبارکش ، چند صد نفر غیر مسلمان را مسلمان میکند و موجی از اسلام خواهی در کشورهای غیر مسلمان ایجاد میکند، با ساخت آن موافقت نمیکند؟؟؟
لطفا سانسور نکنید
اگر تمام رسانه های عالم را در اختیار داشته باشید، اگر همه ابزارهای ممکن را بکار گیرید، اگر تمام توان برنامه ریزی خود را استفاده کنید، بازهم نمی توانید اسلام حقیقی را بد جلوه دهید و مهمتر از آن مردم را از خدا رویگردان سازید.
آفتاب دلیل آفتاب است.
با سلام
این فیلم به هر نیتی ساخته شده باشد نفرت انگیز و توهینی به بزرگی حقارت دست اندکارانش است ،ولی باید توجه داشت افراد بی گناه صدمه نبینند وافراد افراطی که جائی بین مسلمانان ندارند از این حوادث سوء استفاده نکنند ، پرچم القاعده اگر بدست عوامل صهیونیست هم در بالای سفارت امریکا افراشته شده ، در راستای ضربه زدن به اسلامی که پیامبر رحمت برای آن از همه چیزش گذشت ومخدوش نمودن چهره مسلمانان ارزیابی می شود.
احتمالااین پروزه برای ایجاد شکاف عمیق بین مسیحیان ومسلمانان کلید خورده است وچنانچه مسلمانان تهدید فعلی را به فرصت تبدیل نموده تا انشاءالله به وحدت شیعه و سنی ختم شود ضمن اینکه احتمال حرکات جنون آمیز امریکا در حمله به ایران یا متحدان آنرا نباید نادیده گرفت و حفظ آمادگی پاسخ کوبنده نظامی ضروریست.
با بروز حادثه 11 سپتامبر بهانه غرب جهت هجوم به مناطق دارای ذخایر نفتی بدست آمد.( البته نظرات زیادی در ارتباط مستقیم آمریکا در این حادثه وجود دارد) ذخایر انرژی غری چند سالی بیش دوام نمی آورد و این در حالیست که کشورهای خاور میانه حداقل تا 40 سال نفت دارند.
و دیدم که حضور غربی ها به سرکردگی آمریکا که با شعار دموکراسی شروع شد پیامد های ناگواری را برای مردم آن کشورها و صدها هزار کشته در بر داشت.و به غیر از هرج ومرج عایدی برای مردمش نداشت.و این اغتشاش عملا هدف اصلی آنها و تجزیه کردن کشورهای منطقه بوده و برنامه ریزهای آنها برای کشورهای عربی آنطور که دلخواهشان بوده عملی نشده و نیاز به حضور مستقیم و اعمال مستقیم اهدافشان می باشد.شاید این فیلم موهن در همین راستا اجرا شده. آیبا آمریکایی ها نمی داند توهین به مقدسات اسلام با اعتراض شدید مواجه خواهد شد؟آنها با این ویژگی مسلمانان غریبه نیستند. شاید هم کشته شدن سفیر آمریکا نقشه خود آنها جهت حضور مستقیم واعمالد نظر در چیدمان کشورهای منطقه باشد.نباید بهانه ایی را که آنها منتظرشان هستند را به آنها داد.
من با همه ی اینها موافقم ولی کشتن رییس سفارت آمریکا کار اشتباهی بود و پیامبر هم اگر زنده بودند به این کار رضایت نمیدادند
این توهین بتمام بشریت است زیرا توهین به رحمت للعالمین توهین بتمام بشریت است کسانیکه ان حضرت را درطول 23سال رسالت ازیت کردند خداوند سفیر خودرا چگونه برانان پیروز نمود واکنون این نوع توهینها پیروزی پیروان ان حضرت را نشان میدهد
همه مسلمونها دست زدن به سفارت آتش زدن الی ایران. چرا؟ چون دید این کار نتیجه معکوس داره.
جان هر آدمی برای خودش مهم و با ارزش است این اتفاق مصداق این ضرب المثله که گنه کرد در بلخ آهنگری به شوشتر زدند گردن مسگری. واقعا اینکه یه آمریکایی مصری تبار یه چنین فیلمی رو بسازه مجوز اینو میده که 4 تا آدم بیگناه فقط به جرم اینکه دیپلمات کشور مربوطه هستند کشته شوند. خشونت همیشه نتیجه عکس داره
درد امت اسلام پیشی گرفتن از پیغمبر و امامشان است. مگر در صدر اسلام ماجرای آن زنی که کثافت بر سر رسول خدا می ریخت را فراموش کرده اید؟ یا ماجرای فحاشی های هر روزه مردی را به یکی از ائمه، که وقتی چند روزی سر و کله اش پیدا نشد حضرت به دنبالش رفت و چون دید مریض است و نتوانسته بیاید فحش دهد از او عیادت کرد. ما که در سیره نبی و ائمه ندیده ایم به خاطر توهین و فحش و ... به این بزرگواران کسی عقوبت شود.
سنگ بد گوهر اگر کاسه زرین بشکست/ قیمت سنگ نیفزاید و زر کم نشود
این مرده باد گفتن ها و زنده باد فرستادن ها نیز همه اش مصرف داخلی دارد.
به اعتقاد من واکنش ها از سوی مسلمین جهان به این حرمت شکنی بسیار ضعیف است و باید مسلمین چند تن از کفار آمریکائی ( سفراء ) را به قتل برسانند تا آنها حساب کار خود را بکنند زیرا این قبیل اقدامات از سوی آمریکائیها نوعی افکار سنجی توسط سرویس های اطلاعاتی آنها می باشد تا بر پایه آن اقدامات خود را در آینده در کشورهای اسلامی پایه ریزی نمایند
اول اينكه اين فيلم بدون شك كار يهوديان است، قبلا چند فيلم مشابه اين فيلم با همين سبك و سياق بر عليه ايران و برنامه هسته اى ايران ساخته بودند. دوم اينكه دموكراتها خبر مرگ ديپلماتها را يك روز ديرتر اعلام كردند. يعنى اول گفتند به كنسولگرى حمله شده و روز بعد اعلام كردند كه ٤ ديپلمات كشته شدند. به اين ترتيب جلوى سواستفاده جمهورى خواهان از اين اتفاق را گرفتند (اگر كسى cnn را ديده باشد ميفهمد چه ميگويم) سوم اينكه اين ماجراى بحران سازى هميشه به نفع طرف قويتر است. مثل حكايت فرستادگان چنگيزخان و قتلشان توسط خوارزمشاه كه صرفا بهانه اى براى حمله به ايران شد؛ اين ماجرا هم ميتواند به راحتى بهانه براى انواع و اقسام درگيرى ها به آمريكا بدهد چهارم اينكه اگر درگيرى در خاورميانه اتفاق بيفتد بايد لااقل اين مسلمين يك ترقه اى هم در اسرائيل در كنند وگرنه اين فيلمها و داستانها هروقت كه اسرائيل از آمريكا ناخشنود شود پخش ميشود و درگيرى ايجاد ميشود. به طور كلى يهوديها فقط و فقط از قديم به خاطر همين خيانت هايشان منفور بودند. اين كارشان هم با هدف به خطر انداختن منافع آمريكا است و شايد هم واقعا منافع آمريكا را از بين ببرند، ولى واقعا بايد تعجب كرد اگر آمريكا دست روى دست بگذارد و منافعش را از دست بدهد. آمريكاييها اگر بخواهند از منافعى صرفنظر كنند اول جزغاله اش ميكنند (قانونش هم همين است) مثل ويتنام كه بيست سال نيرو و پول خرج نابودى اين كشور كردند و اين كشور هنوز سرپا بلند نشده
rabti be doalate amrica nadareh va tazahorat be sharte khoshoonat nadashtan khoobeh
آمریکا میخواست مسلمین را محک بزنه که حساب کار دستش اومد تمام عوامل و اسپانسرهای فیلم باید مجازات بشوند.
نحوه اعتراض صحیح نیست
اولا که غربی ها به ظاهر در قالب دموکراسی به ادیان و پیروان مذاهب دیگر توهین می کنند که با ظاهر دموکراسی آنها به شدت در تضاد است ثانیا گاهی نیز افراطی گری هایی که بعضی از گروههای مسلمانان انجام می دهند باعث می شود که غربیان فضا را برای ساخت چنین فیلمهایی مساعد و مناسب بدانند و نتیجه همان می شود که امروز شاهد آن هستیم.
مفتخرم که دینم اسلام است مفتخرم که پیامبرم محمدرسول الله است که درود و سلام بر او و اهل بیت بزرگوارش باد . بدون هیچ گونه تعصب بیجا می گویم که اگر فتوای امام خمینی عزیز در از بین بردن سلمان رشدی مرتد و هتاک ذلیل به سرعت اجرا می شد و تمام کشورهای مسلمان حمایت و پیگیری جدی می کردند برنامه های بعد از آن تاکنون از طرف دشمنان خدا به این جا ختم نمی شد. متاسفانه عدم وحدت بین مسلمانان و گروههای تندرو خارج از دین باعث ضربه های سنگین بر پیکره دینمان زده است علی رغم اینکه بسیاری از این اقدام های موهن توسط اشخاص معلوم الحال صورت می پذیرد ولی شکی نیست که با حمایت جدی چه در پشت صحنه و چه به صورت علنی بعضی از دولتهای غربی مواجه است لذا بسیار متمایلم بدانم پیگیریهای که ما از طریق مبادی رسمی داخلی و سازمانها و نهادهای بین المللی انجام داده ایم چه بوده است.
یک فیلسوف یا نویسنده اروپایی می گوید: اگر در طول راهی که می رویم بخواهیم جواب پارس هر سگی را بدهیم وقت می گذرد و به مقصد نمی رسیم!
مسلمانان باید هشیار تر از اینها باشند، دسیسه های انگلیسی با ابزار مدرن دوباره از راه رسیده اند.
اعتقادات هر کس محترم است ولی جان انسان مقدس است. تظاهرات و آدمکشی بعنوان اعتراض به اهانت به مقدسات احمقانه است. اعتقادات جنبه شخصی دارد و نباید در جامعه نمود پیدا کند...
به نظر من این حرکت یک مسئله عقده گشایی با برنامه است.
شما یک شخص ضعیف را در نظر بگیرد که کاری نمیتواند انجام دهد و بهانه برای ایراد گرفتن و منطقی ندارد شروع به فحش دادن و سنگ پرانی میکند تا طرف مقابل را به خشم بیاورد. این فیل چنین هدفی را دنبال یکند. تا ضعف خود را از لحاظ منطق، جواب جبران و برای کارهای خود بهانه به دست آورد . بنابراین به نظر من چنین هدفی را دنبال میکنند. باید اعتراضات به صورت اسلامی و بر اساس خلق نبوی باشد. و نباید باعث خشم و انجام حرکت بر اساس خشم شود تا بهانه برای بیگانگان شود. و نباید ساکت نشست و از وضوع ضعف وارد شد و اجازه داد که هر کاری که یخواهند بکنند. بهتر ایشان را با تدبیر و فکر برنامه در موضوع ضعف از لحاظ منطق فکر قرار داد.
و دانستن موضوع فیلم را جایز نمیدانم با انکه کنجکاو هست بفهم. چون قطعا ایجاد مشکل میکنه.
اعتراضات باید به شکلی مدنی و منطقی باشد. چرا باید کسانی که هیچ گناهی مرتکب نشده اند جانشان گرفته شود؟ اسلام دین منطق است پس خرابش نکنیم.
زمینه سازی برای حمله به ایران
براساس گفته برخی مسئولین "در صورت حمله به ایران منافع آمریکا در سرار جهان به خطر می افتد" این نقشه را پیاده کردند تا بتوانند با اعزام نیروی نظامی از سفارت خانه های خود در سرار جهان حفاظت کنند
مه فشاند نور و سگ عو عو کند
هر کسی بر طینت خود می تند

پیامبر خوبی ها در تاریکی جهل قرون وسطی و رویه احمقانه شان و اعراب مشرک و کافر چون نوری درخشید و اسوه حسنه ی اخلاق و خوبی ها شد.اگر به رسول خوبی ها بی احترامی شده است امر جدیدی نیست.
لازم نبود اصلا به روی مبارک بیاوریم.
اجمالا معلوم است که با توطئه امریکا این داستان شروع شده است و به دنبال هدفی هستند.
آیا ما نادانسته اهداف ایشان را دنبال نمی کنیم.
نباید با تامل بیشتر عمل می کردیم.
در هر حال رسما اهداف امریکا پی گیری نشد.
آنچه که از سالیان قبل خصوصا بس از بیروزی انقلاب اسلامی در دستورکار غرب قرار گرفت مبارزه با اسلام سیاسی بود زیرا اسلام سیاسی را مهمترین مانع در بیشبرد اهداف استعماری خود می دیدند و بارها با فیلم ها و بخش برنامه های تلویزیونی به سرکوب اسلام سیاسی می برداختند و چون ایران برچمدار اسلام ناب بود از هیچ توطئه ای نسبت به این کشور دریغ نورزیدند با گرایش مسلمانان به سمت اهداف عالیه جمهوری اسلامی انها نیز متن اسلام ناب را بیشتر مورد هدف قرار می دادند که انتشار کتاب آیات شیطانی تا کاریکاتور دانمارکی و حادثه ی خود ساخته 11 سبتامبر و بخش این فیلم موهن همه در یک راستا بوده و همه ی بلوک غرب در این سناریو همدست و همصدا هستند و همان حرفی که در امریکا گفته می شه در انگلستان و اسرائیل و المان و دیگر وابستگانشان تکرار می شه یا موضع آنان در مقابل مسلمانان یکبارچه است ودر مقابل به دلیل وابستگی بیشتر سران حکومتهای اسلامی همچنین موضع یکبارچه ای وجود ندارد همین استیصال حکومتهای اسلامی در برابر غرب باعث شده که مسلمانان سرزمین های اسلامی احساس حقارت کنند و این تبدیل به آتشی در زیر خاکستر شده با بیداری مسلمانان به رهبری ایران زمان عقده گشایی توده های مردم مسلمان از سیاست های غرب و وابستگانشان شعله ور شده و این روزها در برابر توهین به مقدس ترین شخصیت عالم هستی مسلمانان ملاحظات را کنار گذاشته اند و بدون توجه به حکام وابسته نسبت به غرب ابراز خشم می کنند به نظر من این خشم مسلمانان خشم مقدسی است و در بس این خشم تحولات عمده ای در سطح بین الملل و سرزمین های اسلامی رخ خواهد داد لبیک یا رسول الله سرآغاز اتحاد و یکبارچگی امت اسلامی خواهد بود و ما این را بفال نیک می گیریم می گویند اگر خدا بخواهد عدو شود سبب خیر
لبیک یا رسول الله سرآغاز شعار حکومت جهانی است که به دست فرزند رسول خدا در آینده ای نه چندان دور استوار خواهد شد اگر به سیر تحولات و بحران های غرب نگاه کنیم آنان به سمت بن بست های اقتصادی معنوی اجتماعی و غیره نزدیک شده اند و ملتهایشان به ستوه آمده اند و این همان زمینه ساز حکومت جهانی حضرت بقیه الله اعظم خواهد بود
من مطمئن هستم 90 درصد افرادی که تظاهرات می کنن فیلم رو ندیدن .
حرف من اینه که چرا ما باید همیشه بازیچه دست سیاستمدارای آمریکا بشیم ؟
یک نفر احمق با ساخت یک فیلم مسخره میلیونها مسلمون رو به بازی میگیره و مسلمونها به جای اینکه دنبال مسائل واقعی دنیای اسلام باشند بدون اینکه بدونن به چی دارن اعتراض می کنن فقط اعتراض می کنن . یه عده هم سوء استفاده میکنن ... این معصومیت واقعی اسلام هست.
صهیونیسم فکر کرد که می تونه با ساخت اینگونه فیلم ها چهره ای خشن از اسلام ومسلمون نشون بده ولی نفهمیدن که با این کارشون حلقه متحد اسلام رو متحد تر میکنن وحتی مردم کشور های غیر مسلمون رو هم حتی در اروپا بیدار میکنن...و ندای اعتراض هر مسلمان یک بمب اتم خواهد بود بر پیکره نحیف انها
این فیلم رو زیادی بزرگ کردند؟؟؟؟؟ اما یادمون نره که توی تمام تصاویرتلوزیونی کشورهای اسلامی پرچم القاعده بود ؟؟؟؟؟ که این از خود فیلم خیلی خطرناک تره ؟؟؟؟؟ از مسولین میخوام که توی تصاویر اعتراضات دقت نمایند
بنظر من بهترین راه اینه که امثال شاهین نجفی و تری جونز و کاریکاتوریست دانمارکی و محسن نامجو رو در یک تور توریستی (با هزینه کشور های اسلامی) جهت مشاهده نزدیک مسلمانان واقعی ، دلایل علما(چه شیعه و چه سنی) با یک سری از واقعیات که مطمئم اونها باهاش آشنا نیستند روبرو کنیم در کل مسیر و زمان هم مستند تهیه بشه کافیه یکیشون فقط تو کاری که کرده شک کنه میلیاردها دلار هزینه صهیونیست با پخش این مستند از بین خواهد رفت
به نظز میرسه دنیا باید با بی نظمی باید اداره شود اگه توجه کنید این فیلم با زبان انکلیسی ومصری پخش شده است پس هدف مشغول کردن مسلمانان مخصوصا مصری ها ودرگیر کردن مسلمانان مصری با مسیحیان قرمطی است اما از بعد حادثه با شدت در لیبی شروع شد ولی قرار بود در مصر اوج منحنی باشد
بیاید از یه زاویه دیگه به قضیه نگاه کنیم (جدا از این که به عزیزترین و بزرگترین انسان طول تاریخ و 1.5میلیلرد مسلمان حال حاضر دنیا توهین شده ) به این قسمت از خبر توجه کنید :این فیلم چند ماه پیش در بی‌تفاوتی کامل در سینمایی در لس‌آنجلس اکران شد و تبلیغ آن در ماه جولای در یوتیوب قرار گرفت تا اینکه چند روز پیش کاربران، ترجمه عربی این فیلم تبلیغاتی را روی تویی‌تر قرار دادند. موریس صادق که یک مسیحی مصری است، مترجم این فیلم است و آن را در سایت خود و همچنین در وب‌سایت شبکه‌های تلویزیونی مختلف تبلیغ کرده است.
بعد از چند ماه گرفتیم چی شده چرا اینقدر از دنیا عقب هستیم
تف به ذاتشون
موضوع خاورمیانه جدید قبل از این متولد نشده سقط شدواکنون احتمال توطئه ای تازه که از حلقه های ضعیف در کشورهای شمال افریقا و بخصوص با توجه به اتفاقات سوریه در نظر ودر طمع برخی صحنه گردانان اصلی (پشت صحنه امریکا)منتفی نیست و هوشیاری مدام وتوجه و پیگیری و تحلیل مستمر اعمال و اقوال توطئه گران ضد بشری ضورت دارد.
توهم توطئه داریم کلا . اگر هم کسی واقعا میخواست مسلمانان را بد قلم بدهد با کارهایی که انجام شد دقیقا به هدفش رسید . عقل که نباشد جان در عذاب است . فیلم موهن ساخته اند ، شما هم فیلمی بسازید که نشان بدهد پیامبر واقعا چگونه بوده اند . نه اینکه بروید سفیر یک کشور را بکشید توی خیابانها گلوی خودتان را پاره کنید که مرگ بر امریکا ! امریکا وزارت ارشاد ندارد که سناریو را عوض کند یا فیلم را سانسور نماید . ما با مقیاسهای خودمان نتیجه گیری میکنیم.
توهین به هر نحوی خصوصا به مقدسات کاری ناپسند و غیر قابل قبول است و به نظر من بایستی با عوامل این فیلم برخورد بشه اما نکته ای که نباید فراموش بشه اینه که از آنجایی که اسلام خیلی دشمن داره از این جور توهین ها چه در حد یک کاریکاتور مثل کاریکاتور روزنامه دانمارکی باشه و چه فیلم مثل این فیلم روزانه دهها نمونه ساخته می شه اما باید دید که چرا فقط بعضی مواردشون و اونهم در بعضی زمانهای خاص که توجه همه چهان به یه سمت دیگه است رو میشه؟؟؟؟؟؟
امروز يكي از دوستان خانمم تماس گرفته بود هرچي دوست داشت بارمون كرد!!
جوابشو چي مي داديم؟؟
همانطور که اندیشمند غربی چندسال قبل صحبت از جنگ تمدنها می کرد و در پاسخ آقای خاتمی صحبت از گفتگوی تمدنها کرد و در سازمان ملل هم به ظاهر مورد قبول و بتصویب رسید الان دقیقا همان جنگ شروع شده و تبدیل به جنگ با اسلام شده است و با توجه به اینکه رسانه ها و شبکه های ماهوارای اکثرا دست غربی ها و صهیونیست هست بصورت گزینشی تصاویر و اخبار را پخش می کنند و حتی یکی نیست به اینها بگوید که در مورد مسئله هلوکاست اگر کسی مطلبی پخش کند زندانیش می کنند ولی مدعی آزادی بیان و غیره هستند بهترین راه مبارزه با اینگونه دشمنی ها اعتراضات مسالمت آمیز و یا اینکه تحریم اینگونه فیلمها باشد در این قضیه همانطور که مشاهده می کنید در مرکز جهان اسلام قبله گاه مسلمین یعنی عربستان می بینیم که هیچ خبری نیست و به قول شاعر (شیشه هر شکستی که خورد از خویش است ) و این مشکل ما مسلمانان هست که با هم وحدت نداریم و غربی ها علی الخصوص آمریکا با پول کشورهای حاشیه خلیج فارس علی الخصوص عربستان تغذیه می شوند و در کشورهای اسلامی ایجاد بحران و مشکل می کنند یعنی پول از مسلمانان مشکلات هم برای آنها . انشاءالله خداوند عاقبت مسلمین را ختم بخیر بگرداند و انشاءالله هرچه زودتر مقدمات فرج امام زمان(عج) را فراهم سازد
به نام خدا
سلام علیکم
حقیقت اینه که من فکر میکنم اصلا غربی ها یه جورایی براشون تفریح و سرگرمی شده که هر از گاهی کشورهای اسلامی رو مشغول یه همچین موضوعاتی کنن و درگیری و تظاهرات و مشکلات ایجاد بشه .
به نظر من راه مقابله ریشه ای با این قضایا اینه که کشورهای اسلامی ، یا لااقل خود ایران ، بعد از هر کودوم از این مسائل ، یه کار مثبتی انجام بده که اونها نمیخوان انجام بشه مثل خیلی از کارها که ازش غفلت شده یا در اولویت نیست .
مثلا به خاطر توهین به پیامبر ، ایران بیاد و استارت یه دانشگاه علوم فنی و مهندسی علی الخصوص در رشته های مهم مثل دانش اتمی رو راه اندازی کنه و اسمش رو هم بذاره دانشگاه نبی اکرم و البته در کنار این دانشگاه و در محیط همین دانشگاه ، یه پژوهشکده بین المللی جمع و جور به زبان های مهم و بزرگ دنیا مثل انگلیسی و آلمانی و فرانسه و عربی راه اندازی کنه که در مورد شخصیت نبی اکرم و معرفی اون به دنیا کار کنن و هر سال در سالگرد توهین به پیامبر اکرم ، همایشی بگیرن با حضور شخصیت های بزرگ از تمام دنیا .
با این کار اونها در مقابل هر کار بدی ، با سه تا کار مثبت مواجه میشن که نمیخوان انجام بشه :
1. تاسیس دانشگاه فنی و مهندسی
2. پژوهشکده بررسی شخصیت نبی اکرم
3. همایش های سالانه در سالگرد واقعه

مطمئن باشید اگه این کار در دستورکار ایران قرار بگیره ، دفعه های بعد حتی اگر کسی همچین کاری بکنه ، خود آمریکا و اسرائیل جلوی انتشارش رو میگیرن !

اصولا یکی از راه های مهم مقابله با شیطان و ایادی شیطان همینه !
اگه یک انسان هم کار بدی رو انجام میده و توان کنترلش رو نداره ، کافیه با خودش عهد کنه یا نذر کنه که هر دفعه اون کار رو انجام داد ، سه مرتبه یک کار خوب مهم رو انجام بده ! مطمئن باشید شیطان از وسوسه اون کار دست برمیداره چون در مجموع به نفع انسان میشه و شیطان دشمن انسانه و این رو نمیخواد !!!
عربستان که خودرامهد تمدن وکلید داره کعبه میداند چرا اعتراض نمیکند.یک سوال این چه سناریوی است که هرسال به ی نحوی به دین اسلام توهین میشه؟دوباره سال دیگه هم چنین اتفاقی میافتد.
به نظز من اعتراضات و حتی خشونتها کاملا به جا و لازم بود
بزار بدونن که ما سر مقدسات با هیچکس شوخی نداریم
نگران نباشیم که چهره ی ما پیششون خراب بشه
مگه اونا کین
اصلی از اصول اخلاقی و رفتاری اسلامی و انسانی که در اسلام و سایر ادیان الهی آمده اینست که: پرهیز از افترا و تهمت به عقاید و آیین افراد است و همچنین دعوت انسانها به صلح و دوستی و پرهیز از خشونت و اعمال جنایتکارانه است.پس در وهله اول حرکت کریه و زشت افراد سازنده فیلم را محکوم و سزاوار محکمه قانونی میدانم و در وهله دوم هر گونه حرکت خشونت آمیز و کشتار افراد بیگناه دیگر را، چرا در همه حال اسلام و شخص پیامبر بر رئوفت و گذشت انسانی تأکید داشته و عمل نموده اند.
توهین به مقدسات هر ملتی به هیچ عنوان قابل قبول نیست. به نظر من باید همه جانبه محکوم بشه اما مردم ما هم حق دارند فیلم رو ببینند.
متاسفانه هر چیزی که محکومش میکنیم مردم رو هم از دیدنش محروم میکنیم
مثلا همه ما با اینکه به حق فیلم 300 یا کتاب آیه های شیطانی رو محکوم میکنیم اما این فیلم با کتاب در ایران ترجمه نشده یا لا اقل به صورت قانونی این کار صورت نگرفته
بنظر من این اقا وامثالهم داخل ادمی نبودند بهتر بود اصلا بهش توجه نمیشد با این کارها اونو شناسوندیم اسلام دینی نیست که ازاین بادا بلرزد وحضرت محمد شخصیتی والاتر از ان دارد که با این حرفها تاثیر رویش بگذارد
تمام اجداد پدری من از ۳۰۰ سال تا کنون آخوند بوده اند، پدر بزرگم که خود آخوند بود میگفت، اگر کارد آشپزخانه دست مسلمان بدی قبل از آنکه ببیند این کارد برای پوست کندن میوه و سیب زمینی خوب است یا نه، اول با خودش میگوید که این کارد جون میدهد برای شکم حسن آقا. میپرسیدم حسن آقا کی هست، میگفت نمیدونم، یکی از افراد پولدار محل.
انشأ الله غرب با دست خود

خودشان را به هلا كت ميرسانند
اونا دقیقا همین رو میخواستن.تاثیر سو این اعتراضات خشونت امیز از اون فیلم مسخره بیشتره.اصلا این فیلم در حدی نبود که بشه بهش اعتراض کرد.این رفتار مسلمانان شد بهترین تبلیغ برای این فیلم و با کشتن اون دیپلمات ها فیلمی که حتی در حد تمشک دادن هم نبود الان در بین مردم دنیا به یه فیلم مستند تبدیل شده و در روز هزاران بار داره دانلود میشه! مسلمانان با اعتراض به این فیلم شخصیت خودشون و پیامبرشون رو تا حد این فیلم پایین بردن.اگه خشونت به خرج نمیدادن و اعتراضی نمیکردن این فیلم اصلا دیده نمیشد و در همون نطفه خفه میشد.به جای این کاراها باید فیلم هایی در مدح اسلام و پیامبرش و در سطح بهترین فیلم های هالیوودی ساخت تا جوابی بشه برای تبلیغات اونها.فیلمی مثل محمد رسول الله.این راه درست اعتراض و تبلیغات هست نه کشتن چند دیپلمات و به اتش کشیدن شهر ها.کی مسلمانان میخواهند اول فکر کردن و بعد عمل کردن رو یاد بگیرن؟! کی میخواهند کمی سیاست مدارانه عمل کنن؟
کشتن چند امریکایی که هیچ دخالتی در این کار نداشتن بیشتر به اسلام ضربه میزنه اینا فکر میکنن با این کشتار ها به اسلام کمک میکنن ولی کاملا برعکس تیشه به ریشه اسلام میزنن
هر کس باد بکارد طوفان درو میکند.
بابا مسلمان ۱ سوال:

اگر امروز پیامبر عظیم‌شان زنده بودن و حکم قضاوت بین آن کشیش احمق و آن مسلمانان نادان داشتند آیا جز این است سعی‌ میکردند آن کشیش را با گفتگو به راه راست هدایت کنند و آن معترضان را نکوهش و قاتلان سفیر را قصاص نفس نمایند

آیا جز این است‌ای مسلمان یاا طی‌ سالها اسلام هم جور دیگری شده و ما نمی‌دانیم؟
به نظر من این احمق ها ( سازندگان فیلم ) دنبال اسم در کردن بودن که به لطف جوامع اسلامی به هدفشون رسیدن!برادران من توهین به هیچ وجه قابل توجیه نیست. اما آیا راهی که ما در برخورد با توهین ها داشتیم درست بوده ؟ ما دانسته و ندانسته این احمق ها را بزرگ می کنیم ما با بد دفاع کردن بیش از دشمنانمان به اسلام لطمه می زنیم ما بازی رقابت انتخاباتی آمریکا هستیم کشوری که بدون دشمن و بحران سیاستش بی معنی است
*** نظر شما درباره ریشه‌های این بی‌احترامی‌ و رویدادهای پس از آن چیست؟

پاسخ : به نظر من نوعی تست کردن مسلمانان توسط صهیونیست بوده و نوعی شیطنت پلید. یه چیزی شبیه سنجش آستانه تحمل مسلمانان

*** قصد فیلم ساز از ساخت چنین فیلمی چه بوده؟ آیا از ساخت این فیلم به دنبال توهین به مسلمانان و عقده گشایی بوده اند یا اینکه فیلم ساز آلت دست سیاستمدارانی شده که منتظر گرفتن ماهی از آب گل آلود هستند؟

پاسخ : من چون این فیلم رو ندیدم نمی تونم درباره این مطالب نظر قطعی بدم ولی مشخصا با هدف قبلی تولید و پخش شده. و مشخصا حرکتی فردی نبوده و کاملا هدف داشته ولی سرانجام حرکتی احساسی و فردی معرفی میشه و یه جورایی سعی خواهد شد زود به فراموشی دچار بشه

*** آیا آگاهی از درون‌مایه فیلم را مناسب می‌دانید و یا جستجو برای دیدن آن را در راستای دامن زدن به اهداف سازندگان فیلم ارزیابی می کنید؟

پاسخ : خیر - دیدن هر مطلبی برای عموم توصیه نمیشه و میتونه مخرب باشه. مورد بعدی جلوگیری از توزیع و پخش فیلم توسط عده ای سودجوی بیخرد در آینده نزدیک در بازار داخلی خواهد بود.


***و در پایان این که به گمان شما، سرنوشت فیلم و فیلمساز آن چه خواهد شد؟
پاسخ - به سرنوشت دستمالهای کاغذی پیشین دچار خواهند شد. اربابانشان پس از مصرف اینگونه افراد اونها را مانند دستمال کاغذی مصرف شده دور خواهند انداخت
حتما فیلم باید دیده بشه (به صورت کامل و به زبان اصلی) تا معلوم بشه که اولا فیلم در حد یک کلیپ خیلی مسخره است و دوما روش صدا گذاری شده و بازیگران روحشون هم خبر نداشته که قراره چی بشه.

به نظر من همه این اتفاقا زیر سر شبکه ی الناسه که فقط یک تکه از فیلم را نشان داده تا باعث تحریک بشه. یک نفر باید سرنوشت این شبکه را مشخص کنه.
بنام خدای محمد:

منم با اکثریت کسایی که نظر دادن موافق هستم.آیا اعتراضی که همراه با خشونت باشه کاری رو درست میکنه یا خودش یه مشکل جدیده ؟
به نظر من باید از طریق قانونی و حقوق بشر کار رو دنبال کرد.یعنی از همون جایی که غربیها فکر میکنند نقطه قوتشون هست.
منم فیلم رو دیدم اصل ارزش نداره که به این بگیم فیلم!!1
به نظر من واکنش برخی مسلمانان همان بود که سازندگان فیلم آرزو می‌کردند! عملا ادعاهایشان اثبات شد.
واکنش بایستی به تناسب شرایط زمانی و مکانی باشد. آن‌ها می‌گویند مسلمانان وحشی هستند، ما هم از این گفته آن‌ها عصبی می‌شویم و وحشی‌گری می‌کنیم.
بابا حتی اگر الگو را خود رسول خدا بگیریم، به ایشان سنگ زدند، بر سر مبارکشان آشغال ریختند و بزرگترین توهین‌ها را به ایشان کردند، کجا به خاطر توهین زدند و کشتند و ....
بهتره اول فیلم را ببینید. در مورد همه افراد ابتدا با دید غیر مقدس و بر اساس شواهد و مستندات تحقیق کنید. به نظرات احترام بگذارید. از توهین و تعرض به نظرات افراد دست بردارید. در صورتیکه شواهد و مستندات درستی بر خلاف آموخته ها دریافتید نسبت به اصلاح تفکر و نظرات خود اقدام کنید. کورکورانه و از روی جهل بازیچه دست دیگران نشوید.
الان وقت ان رسیده تا فریاد مسلمانان جهان بگوش ظالمان برسد تا تنشان بلرزد اما باید:
1- اعتراضات مسلمین جهان را باید با مدیریتی صحیح و با منطق دین اسلام تشکل داد
2- کنفرانس سران کشورهای اسلامی باید با توجه با اصلیت ارزشهای اسلام تشکیل جلسه ای را بفوریت اعلام نمایند تا در ان جلسه تکلیف اینچنین اهانتها را برای همیشه روشن ساخته و با تحریم یکایک کشور های دست اندر کار این اهانتها از نفت و صادرات فراورده های نفتی و سایر تنبیهات سیاسی و اقتصادی اقدام نمایند.یادمان باشد که اسلام محور وثقل جهان ازادیخواه ومبارز امروزیست
آیا مشرکین و کفار باید به مقدسات مسلمانان احترام بگذارند؟!
آیا قوانین شرعی در بلاد شرک و کفر قابلیت اجرا دارد؟

آیا مسلمانان باید به اعتقادات مشرکان و کفار احترام بگذارند؟

آیا ما باید به مقدسات دیگر مذاهب اسلامی (مثلا خلفا) احترام بگذاریم در نظر داشته باشیم که مثل حکم ماده 513 قانون مجازات اسلامی در دیگر مذاهب اسلامی نیز هست ؟

ماده ۵۱۳
هر کس به مقدسات اسلام و يا هر يک از انبياي عظام يا ائمه‌ي طاهرين (ع‌) يا حضرت صديقه‌ي طاهره (س‌) اهانت نمايد اگر مشمول حکم ساب‌النبي باشد اعدام مي‌شود و در غير اين صورت‌ به حبس از يک تا پنج سال محکوم خواهد شد.
در تمامي پيامها تندروي مشاهده ميشود . تندروي افت جوامع اسلامي است و مسبب تمام عقب ماندگي هاي انان.
با سلام
اولا" در خصوص فيلمي كه نديده ام چگونه مي توانم ارزيابي نمايم . براي من عجيب و خنده دار است كه بعضي بدون اينكه اين فيلم را ديده باشند با حرارت در مورد آن اظهار نظر مي كنند !!!! ثانيا" نظر شخصي من اين است كه راه پيشرفت فكر و انديشه بشر از تقدس زدايي از دين و مذهب مي گذرد ؟؟!!!
اين سوال مطرح است كه چرا مسلمانها با همه ظرفيت علمي و قدرت اقتصادي چرا همواره در موضع انفعال هستند؟
چرا با وجود منابع عظيم تاريخي، تعداد فيلمهاي ساخته شده از پيامبر رحمت تاكنون انگشت شمار هم نيست؟
به نظر بنده علیرغم سیاستهای افراطی گری ایران در بسیاری از مسائل خارجی ، خوشبختانه در این زمینه ایران سنجیده و عاقلانه عمل کرد و بهترین شیوه برخورد را در بین کشورهای مسلمان داشت
مكر امريكا است كه مي خواد به بهانه اي وارد كشورهاي مسلمان بشه و حمله نظامي كنه اما مكر خدا بالاترين مكرهاست
بطور يقين با توجه به موج بيداري اسلامي و همچنين گرايش روز افزون به دين اسلام در كشورهاي اروپايي و غربي و خساراتي كه از اين موارد به صهيونست ها وارد مي شود ، آنها نيز دست به اقدامات همه جانبه اي مي زنند تا دين اسلام را بد و خطرناك جلوه دهند . ( دليل اين ادعا ايجاد و تقويت گروه طالبان است كه بسيار متحجرانه و خشن در خصوص مسايل مختلف برخورد مي كنند ) لذا ضمن هوشياري كامل بايد در عين حاليكه مسلمانان ( دولتمردان و مردم ) با رفتاري كه شايسته يك فرد مسلمان است رفتار نمايند ، شديدا" اين گونه هتاكي ها را نيز محكوم نمايند . شايد با توجه به تعصبي كه داريم از كشته شدن چند ديپلمات امريكايي خوشحال شويم ، اما اين موضوعي است كه صهيونيست ها نيز مي خواهند تا بگويند ديديد ما درست مي گوييم و با اين وسيله موج اسلام هراسي را تقويت كنند .
1- چرا جمهوری اسلامی این فیلم رو واسه مردم پخش نمی کنه که ببینیم آخه توش چیه . مثل احمق ها نیشه ریخت تو خیابون چیز ندیده رو محکوم کرد که .
2- در زمان خود پیامبر کفار نمی گذاشتند پیامبر واسه مردم صحبت کنه، ولی چون حرفش شیرین بود، بدل می شست و نتیجه داد . حالا سوال اینجاست شما چرا با تحریک مردم می خواهید از آب گلا لود ماهی بگیرید . محمد تو تاریخ زنده است . شما برید به فکر قیمت دلار و اقتصاد این مملکت باشید که با فقری که به مردم تحمیل کردید ، ایمتن مردم رو هم گرفتید .
3- سعی نکنید با شلوغ کردن الکی پشتش قایم شید ، محمد بیشتر از فساد و رشوه و اختلاس ناراحت میشه تا ساخت این فیلم مسخره
ما ملت مسلمان باید دست در دست هم دهیم تا هرگونه بی احترامی هایی که از طرف ... به دینمان به هویتمان به استقلالمان ... می شود را از ریشه بخشکانیم من مسلمانم و شما که این نظرو می خونید ... همه با هم در دست هم دههم و اسلام را زنده نگه داریم.
سلام
بنظر بنده تمام این بازیها برای اینه که مقدسات مارا برای ما عادی جلوه بدن و ابهت قرآن و پیامبر اسلام را بشکنند اما خدا بزرگ و قادر تمام این نقشها رو نقش به آب میکنه در ضمن نقش مراجع هم باید بارز باشد مثل امام امت فتوای قتل این آدمهای شیطان صفت را صادر کنند (سلمان رشدی)که کسی حق فکر توهین به مقدسات مسلمین را نداشته باشه چه برسد به این اعمال زشت
این مورد چندین بار تکرار شده چند روز اعتراض چند کشته وبعد به فراموشی سپرده میشه بهتر کاری کنیم اعمال که خود ما انجام میدیم بنام دین نباشه وما مسلمانان کاری نکنیم که دیگران بکن پیامبرشون هم اینجوری بوده
در مورد فيلم اخير بايد از چند جنبه به قضيه نگاه كرد:در يك طرف همزماني پخش فيلم با حادثه يازده سپتامبر،از طرف ديگر نشان دادن القاعده بعنوان نماينده مسلمانان و توهين به ساحت قدسي برترين بنده ي خدا از ابتداي تاريخ تا آخر،پيامبر مهر و مهرباني حضرت محمد(ص) نشانگر توطئه ي طراحي شده ي ايادي شيطان عليه دين آب و آينه،دين صفا و معرفت،اسلام عزيز است اما در نحوه ي برخورد با اين هتاكي ها بايد شوري توام با شعور را در نظر گرفت و با بصيرت به جريانات نگاه كرد و برخوردي را در نظر گرفت تا ضمن شكست تيم صهيونيسم مردم غرب را نيز با حقيقت دين انسان ساز اسلام ناب محمدي(ص) آشنا كرد.
سلام،
بعضی از دوستان کاملا درست گفتن نباید به این صورت کشت و کشتار می شد و اعتراضات می توانست کاملا سازمان یافته و مسالمت آمیز باشه ولی از اون طرف قضیه بد هم نشد چون اونا فهمیدن اهانت به مقدسات ما می تونه براشون گرون تموم بشه . یا علی مدد
به نظر من این یک سناریوی از پیش تعیین شده است اما دقیقا مثل سناریوی تغییر در خاورمیانه که آمریکا پس از شورشها در تونس برنامه ریزی کرد تا به اهدافش برسه این هم شکست خواهد خورد . توهین به مقدسات در خبرگزاریها مبانی برای منحرف کردن اهداف دیگه است شما ببینید . ملک عبدالله مریض شده بود و الانم مثلا در آمریکا تحت درمانه ذهنهای مردم عربستان دیگه درگیر پادشاهشون نیست و سوریه فوج وفج نیرو در حال گسیل به سوریه است از طریق ترکیه این هم از سرتیتر خبری حذف شد . فلسطین که بماند که چه خبره و اصلا به موضوع اون پرداخته نمیشه . من فکر می کنم برنامه خاصی در حال چیدمان است . برنامه ای که آمریکا می خواهد از آن برای بیرون رفتن از باتلاق خاورمیانه استفاده کند اونهم در آستانه انتخابات . هم دل اسرائیلی ها رو با سناریو سازی ترس از مسلمانان خوش کنه هم وضعیت هزینه هاشو بهیود بده .
توی این اعتراضات فقط بیگناهان کشته شدند چه از طرف کشور های غربی و چه مردم مسلمان در کشورهای معترض. در این میان نیز تندروهای اسلامی مثل سلفی ها و القاعده خود نمایی میکنند. این خود خطر بس بزرگتر از ساخت یک فیلمی است که هنوز هیچ کس ندیده آن را محکوم میکنیم.
به نظر من كار فيلمساز زشت واز ان زشت تر كار يك عده مسلمان نما بود كه با دشمنان هم سوئي كردند وبا حركات زشت ابروي اسلام ودين را بردند .اسلام دين صلح ودوستي است واگر قرار باشد يك فيلم نديده ابروي پيامبر عزيزمان راببرد كه نمي شود.هدف فيلمساز تحريك يك عده از افراد شرور وتندرو بود كه خواست ابروي اسلام را در دنيا ببرد وبه نظر من به خواسته اش هم رسيد .وايكاش كساني كه اعتراض دارند گوش به فرمان مراجع تقليد باشند واگر بزرگان صلاح دانستند به خيابان بروند نه اينكه سر خود هركاري خواستند انجام دهند وابروي اسلام را ببرند.
من این فیلم را دیده ام ، بسیار مبتذل و بی مایه می باشد ، از نظر من ساخت این فیلم با بر نامه ریزی قبلی صورت گرفته است .سازنده این فیلم یک کلاه بردار بازار بورس است که مدتی را در زندان سپری کرده است ، فردی از نزدیکان او چند روز پیش با سی ان ان مصاحبه کرد و گفت این فرد برای پول و مقام حاضر به انجام هر کاری می باشد ، بر طبق گزارشات منتشر شده مخارج این فیلم ۱۰ دقیقه ای ۱۰۰۰۰۰ دلار بوده است ولی این فرد از گروهی از یهودیان تند رو ۵ میلیون دلار در یافت کرده است .آنها که این ۵ میلیون دلار را پرداخت کرده اند پیش بینی می کردند که خاور میانه به آشوب کشیده می شود و بازنده این آشوب ها هم رییس جمهور آمریکا باراک اوباما خواهد بود .هدف ساقط کردن اوباما و پیروزی میت رامنی در انتخابات امریکا می باشد .افراطیون اسرائیل به رهبری نتان یاهو باراک اوباما را آدمی ضعیف در مقابل ایران ارزیابی می کنند و تصمیم به روی کار آوردن میت رامنی گرفته اند .
هرچی می کشیم از مسلمانی ماست
با سلام پشت پرده اين سناريو بدون شك سياستمداران امريكاي حضوري پر رنگ دارند به منظور انتخابات آتي امريكا و تحت تاثير گذاشتن آن و انحراف افكار عمومي مردم امريكا . بدون شك بدون قرباني اين امر امكان پذير نمي باشد و در كانون تصميم گيري هيچ ارزشي براي جان افراد خودي گرفته نخواهد شد و نيروهايي كه گاها در ماموريتها خوب ارزيابي نشده اند براي طرحهاي اينچنيني انتخاب و به موقع مورد استفاده قرار گرفته و موج تبليغاتي و رسانه اي اجازه بررسي و ايجاد شك در افكار عمومي را از جامعه سلب مي نمايد لذا بر مسلمانان واجب است در اين شرايط فقط با هدايت رهبران خود وارد ميدان شده و بدون نظر انها هرگز كاري را انجام ندهند و يقين داشته باشند اين نوع اقدامات در فرهنگ اسلامي جايي نداشته و آب به آسياب دشمن ميريزد . اسلام دارا منطق بسيار قوي بوده و قادر است دشمن را با آن به زانو در آورد
تا اونجا كه من ميدونم مسلمونا و منم كه شناسنامه ام نشون ميده مسلمانم ولي هنوز حتي ده صفحه از كتابمان قران هم نخوندم وقتي با چوب و چماق و سنگ ومتمدنامونم با ارپيچي سرو كار داريم بعيده وقت كرده باشيم اين فيلمو ببينيم حالا اينها اصلا اين فيلمو ديدن يا نه خودش جاي بحث داره واينكه چطور به اين نتيجه رسيدن كه سفير امريكا را بايد بكشن خودش جاي بحث داره حالا از همه مهمتر اينكه خوب دارن به دنيا نشون ميدن كه مسلمونا وحشي هستن و بيشتر از مغزشون بازوهاشون كار ميكنه
من اعتراض را حق طبیعی مسلمانان میدانم و با توجه به مشکوک بودن سیر تحولات و دست داشتن امریکا و اسراییل جهت براورد سطح همبستگی مسلمانان بهتر این است که این اعتراضها کنترل شده و بدون برخورد فیزیکی باشد تا چهره واقعی مسلمانان مخدوش نشود.
به نظر من بایستی از محکومیت این اقدام توسط نگرش های مختلف در جهان استقبال کرد تا این اقدام پلید تکرار نشود
به نظر بنده مسلمانان باید اعتراض بکنند ولی خشونت نداشته باشه
ولی خدا وکیلی چی ما مسلماها درسته همیشه می خواهیم حقانیتمون را اثبات کنیم ولی یا از این ور میفتیم یا از اون ور
مهد اسلام عربستانه که واقعا" اوج فرهنگه!
اگر کسي بخش‌هايي از اين فيلم را هم ديده باشد، قطعا به موهن بودن آن اذعان خواهي کرد. در ضمن اين سياست ها در نظر ملت ها کاملا شکست خورده است و امريکا و اسرائيل خودشان هم اين را خوب ميدانند. اين که اين گونه اعمال نتيجه عکس خواهد داد و محبوبيت نداشته آنها نزد ملت ها را کمتر و کمتر خواهد کرد را خودشان هم خوب ميدانند. اما وقتي قدرت و پول دست آنهاست، محبوبيت براي ايشان اهميت چنداني ندارد و اينگونه مستندسازي‌ها صرفا مجوزي است براي توجيه کارهاي خودشان. توجيه تجاوز و دستبرد زدن به کشورها. آن هم نه همه کشورها. آنها خوب ميدانند که کجا بايد سرمايه‌گذاري کنند. قطعا هزينه هاي ميليارد دلاري آنها براي جنگ و به هم ريختن کشورها براي دستيابي به منابع آنها از جمله نفت است. گرچه وحدت مسلمانان عامل مهمي در آينده خواهد بود و به ضرر آنها تمام خواهد شد اما تا همراهي و حمايت برخي دولت‌هاي مطيع آنها در منطقه هست آنها هم خيالشان راحت است و به تاختن خود ادامه مي‌دهند.
اما آنها يک نکته را در نظر نگرفته اند که:
و مکرو و مکر الله و الله خير الماکرين
به نظر مي رسد در عصر حاضر كه موج اسلام خواهي روز به روز بيشتر مي شود ترس از اين است مانند انقلابات كمونيستي كه در چند دهه قبل قارچ گونه در كشورها گسترش يافت در بين كشورهاي جهان گسترش يابد بنابراين دست زدن به يك سري عمليات بازدارنده توسط بعضي از كشورهاي غربي ومخالف اسلام حتي در شرق وحتي در حاميان جمهوري اسلامي اگر زماني احساس نمايند انقلاب اسلامي در آنها نيز تاثير مي گذارد از گونه فيلمهاو... بيشتر ديده خواهد شد . با اين بهانه سياسي توهين به مقدسات مخصوصاً به پيامبر عظيم الاشان به هيچ وجه پذيرفته نيست بايد با مخالفتهاي شديد مسمانان سركوب گردد.
خشم مسلمانها من یاد سریال شبهای برره میندازه که با وحشی گری و بدون فکر در پنچره خودشون می شکستند . واقعا" سطح عمومی فرهنگ در میان ما مسلمانها خیلی پایینه . برای خودم متاسفم که یه مسلمونم.
آقا امیر مومنان علی (ع) می فرماید: به برکت وجود نازنین پیامبر رحمت حضرت محمد (ص) اهل بینش وبصیرت به حقایق دست یابند وراه حق بر آنها که ره جویند روشن و آشکار گردد .
نشان داديم كه چقدر ظرفيتمون پايينه. در حالي كه خودمون در منبرها و مساجد علنا به اديان هرچي دلمون ميخواد ميگيم و گاها توهين هاي زشتي ميكنيم، در حالي كه شيعه و سني مقدسات همديگر را به سخره ميگيرند، اين رفتار اصلا قابل قبول نيست
آزادي بيان رو فقط از جانب خودمون قبول داريم. ما حق داريم فيلم بسازيم و بزرگترين شخصيت كاتوليك رو يك فراماسونر بدونيم. همه دنيا رو عوامل شيطاني معرفي كنيم. اما اگه اونا چنين كاري در مقابل ما بكنند بايد سريعا مجازاتشون كنيم
وقتش رسيده كه يه خورده نگاهمون رو به دنيا عوض كنيم. اين گونه تندي ها شايد بتونه براي مدتي جلوي توهين رو بگيره اما در دراز مدت قطعا به ضرر دين خواهد بود.
اين فيلم دقيقا در زمان حادثه 11 سپتامبر منتشر شده و هدفدار است . كساني هم كه در شورشها شركت كرده اند نادان و كودن هستند چون راهي را رفته اند كه منتشركنندگان فيلم مي خواهند . چيزي كه ما در تلوزيون هاي خارجي ديدديم جز توحش نبود و غربيها هم آن را با آب و تاب نشان مي دادند و بيننده نيز مي فهميد دين اسلام جز خشونت و وحشي گري نيست . اين وحشي گريها دستمايه اي است براي اشغال سرزمينهاي ديگر مانند عراق و افغانستان.
باسلام
با تحریم کامل خرید اجناس ساخت آمریکا وانگلیس واسرائیل وصدور فتوای این امر از سوی علمای اسلامی کمترین اقدام اساسی را عملی کنین
تظاهرات عليه سازندگان اين فيلم و حمايت كنندگان آنها خوب است ، ولي كافي نيست ، كشورهاي اسلامي بايستي به روش ديپلماتيك دولت آمريكا را تحت فشار قرار داده تا عاملان اين توهين بزرگ را محاكمه و مجازات كنند
فقط خداوند می تواند جواب این بی حرمتی به رسول خود را بدهد ومطمئن باشیدهمچون تاریخ که بلاهایی برسر کفار و یاوه گویان آمد برسر این نادانان ومشرکان نیز خواهدآمد. انشاءالله
بنظر من مسلمانان همانطور که دست در دست هم گذاشته و هم صدا فریاد میزنند مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل باید دست در دست هم دهند و خرید هر نوع کالائی را از آنها تحریم کنند و حتی مقدار فروش نفت را به این کشورها کاهش دهند تا آنها تحت فشار مردم خود قرار گیرند و دیگر هوس چنین کارهائی را حتی به ذهنشان خطور ندهند
بنظرمن این یک پروژه ازپیش طراحی شده اونهم ازسوی اسرائیلیها برای چند هدف: 1- درگیرکردن آمریکا با جوامع اسلامی و فشار برروی دولت اوباما برای همراهی با اسرائیل 2- نشان دادن اینکه آستانه تحمل مسلمانان پائین است و نباید امیدی به برپائی دموکراسی در این کشورها داشت.3- تقویت اردوگاه جمهوری خواهان درآمریکا
به نظر می رسد دست هایی پشت پرده وجود دارد که این ماجرا را مدیریت می کند. مصادف شدن پخش آن با 11 سپتامبر و بلافاصله اشغال کنسولگری آمریکا در لیبی و کشته شدن سفیر آن کشور نشان از برنامه ریزی دقیق دارد. چون افرادی که به آن جا حمله کردند می دانستند که سفیر در کنسولگری است. جالب این جاست اکثر کسانی که در این اعتراضات شرکت کرده بودند نه تنها فیلم را ندیده بودند بلکه حتی اسم فیلم را هم نمی دانستند بیشتر افرادی بودند که به دنبال ماجراجویی بودند که نشان از بی تدبیری آنان در واکنش به این مسئله بود. این وظیفه اتحادیه عرب و سازمان کنفرانس کشورهای اسلامی بود که جلسه اضطراری تشکیل می دادند و موضوع را به دقت بررسی سپس اعلام موضع می کردند. آن چه از شواهد بر می آید فیلم فاقد ارزش ها و معیار های هنری و سخیف است که ارزش دیدن ندارد. منظور از تهیه فیلم فقط به آشوب کشیدن خاورمیانه است. به نظر نمیرسد اتفاق خاصی برای سازندگان فیلم بیفتد. ممکن است به سرنوشت سلمان رشدی دچار شوند.
هر وقت این وقایع و ماجراهای توهین به پیامبر رو (که بار ها تکرار شده و خواهد شد) رو می شنوم یاد اون یهودی و ریختن زباله بر سر پیامبر می افتم و رفتار اون حضرت.
شاید اگر ما در پاسخ به اونها فیلمی در باره رتبه و منزلت حضرت عیسی و مریم نزد مسلمانها، می ساختیم بهتر بود.
بنظر میرسه تحویل خاورمیانه به القاعده است تا بگن قدر شاهان را بدانند
تمامی اتفاقاتی در این چند روزه از ساخت فیلم تا کشتن سفیر امریکا دقیقا ساخته دست صهیونیسم و القاعده بوده و هرکس نااگاهانه عملی انجام دهد این فرد و گروه هم در راستای دنیای استکباری قدم برداشته است . پس باید هوشیار باشیم و در دامی که انها پهن کرده اند نرویم .
من فيلم را نديده ام و مطمئن هستم اكثريت كساني كه دست به تظاهرات مسالمت آميز و يا خشونت بار عليه آن دست زده اند نيز مانند من نديده اند اما نديده مي پذيرم كه توهين به باورهاي ما مسلمانان شده و اما اينكه چه كساني پشت اين قضيه هستند من با خيلي ها هم عقيده نيستم اينكه ما سريع يك دولت را پشت سر اين قضيه ببينيم خطاست دولت آمريكا به اندازه كافي مشكلات دارد و از سويي در اين شرايط كه نزديك به انتخابات آنهاست هرگز چنين كار احمقانه اي نخواهد كرد اما اعتقاد دارم با استفاده از فضاي آزادي بياني كه در قوانين آمريكا ديده شده شخصي مانند اين كشيش هتاك كه باز بر من محرز شده خودش تنهاست و متاسفانه از اين لجاجتهاي زشت نمي خواهد دست بردارد و به هر ترفندي دست مي زند . و از فضاي آزادي بيان آنجا سوء استفاده مي كند .
و اما مطلب ديگر اين فيلمي كه مي گويند كاملا آماتوري ساخته شده و در يك فضاي مجازي به كار برده شده نيازمند اين همه خشم و جار و جنجال نبود كه بواسطه آن چندين نفر را به كشتن دهيم به قولي " گنه كرد در بلخ آهنگري / به شوشتر زدند گردن مسگري" و متاسفانه برخي مسلمانان متعصب و بي منطقهمانند سلفي ها در برخي نقاط مرتكب كارهايي شدند كه بمراتب بدتر از كار سازنده اين فيلم جنجالي است . امام صادق (ع) مي فرمايد كسي كه بر خشم خود تسلط ندارد بر عقل خود نيز تسلط ندارد ما بايد بدانيم خشم خود را در كجا مصرف كنيم باز روايتي تاريخي بياورم كه به عبدالمطلب جد پيامبر بزرگارمان گفتند سپاه ابرهه قصد حمله به كعبه را دارد و ايشان در جواب فرمودند خانه كعبه صاحب دارد و او خود نگهدارنده آن است حال ما هم دينمان صاحب دارد و خداوند حافظ آن بوده و هست و هيچ كسي ياراي مقابله با آن نيست و با يك فيلم آماتوري در يك سايت هرگز خللي به ما وارد نخواهد شد
عتراض به این نیست که انسانی را بکشیم چنانچه روایت شده که مولا امیرالمومنین هنگامی که در مسجد بودند شخصی به ایشان توهین کرد اما هنگامی که یاران حضرت خواستند شمشیر بکشند ایشان فرمودند این فرد توهین کرده یا جواب دهید یا ببخشید به هرحال نباید انسانی را کشت مخصوصا اینکه شخصی کشته شده که هیچ ربطی به کارگردان قضیه ندارد بلکه از هزاران راه دیگر می توان این کار را کرد مثل قطع ارتباط در بعضی موارد
احمقانه است كه ندانيم تحريك مسلمانان توسط فيلم برنامه نبوده شيطان هر زمان كه نياز بداند اينگونه موارد را در چنته دارد .او ميخواست 11سپتامبر را ياداوري كند كه كرد.
البته اين مسائل بين مسلمانان وحدت مي آورد درنتيجه بايد در بين فرقه هاي مسلمان تفرقه بيندازند.
بنظر بنده اعتراضهای مسلمانان درتمام دنیا به این فیلم لازم است بدون خشونت وبهترین راه برای مقابله بااین توهین ها فتوای علما است مثل فتوای امام درمورد سلمان رشدی واگر فتواآنزمان اجرا میشد دیگرکسی جرات جسارت بخودش نمی داد
فیلم موهن اولین مورد در مقوله اهانت به اسلام نیست.. شیطان از هر طریقی دست به انتقام می زند.. او سربازانش را برای اجرای پروژه کثیفش آموزش و تطمیع میکند. میداند که مسلمانان نهایتا چند روز سر و صدا میکنند و سپس خاموش میشوند.. تفکر شیطانی تمام جزئیات و اصول ما را می داند. دقیقا انگشت بر نقاط قوت ما میگذارد تا با اهانت ضربه کاری بزند. او میداند و بهتر از ما می داند که نتایج و پی آمد این اهانتها چه خواهد شد. مسلمانان در مقوله دین هر کدام ساز خودشان را می زنند. و در نهایت بصورت تظاهرت چند روزی درگیر میشوند و بس.. چرا که رهبر واحد ندارند که برای همگان حکم واحد دهد.. هر کدام خود را برای رهبری مقبول تر از همه میداند... این اختلاف هست و خواهد بود .. تا زمانی که آن اعتقاد واقعی ما شیعیان به وقوع بپیوندد. بله ظهور رهبری واحد و جهانی به نام حضرت مهدی برای عموم مسلمانان.. شیطان هم خوب حضرت را میشناسد.. با تمام جزئیات... ما معتقدیم که هنگامی که ظلم وجور در همه جا فراوان و زیاد گردد حضرت ظهور میکند.. و شیطان این را میداند.. شیطان قصد دارد با مهندسی معکوس و با توهین و فحاشی به قول خودش حضرت را مجبور به ظهور کند تا شهیدش کند شیطان قصد دارد به ظلم و جنایت بیفزاید تا زمینه ظهور فراهم شود... و آنگاه برای اهداف پلیدش انتقام بگیرد... در حالی که احمق است و خدای عز و جل را نمی بیند که پشتیبان حضرت مهدی است .. و با خدا نمی تواند در بیفتد. ..و نکته آخر اینکه تا زمانی که رهبری واحد بین تمامی مسلمانان وجود نداشته باشد این قضایا ادامه خواهد شد و کار ما تظاهرات و راهپیمایی...
بنظر من این فیلم به خواست کسانی ساخته شده که میخواهند جنگ در خاورمیانه شروع بشه.
من مذهبی نیستم ولی وقتی تکه هایی از این فیلم رو دیدم اعتقاداتم قوی تر از قبل شد. و حالا اگر راهپیمایی فقز برای اعتراض با سازنده فیلم و دست اندرکارانش باشه حتما میرم.

اگر از راهپیمایی ها استفاده سیاسی نیشد خیلی ها جمعه میرفتن برای اعتراض
این یک کار ضد فرهنگی بود و باید با کار فرهنگی پاسخ دهیم نه با خشونت .
اگر آنها آزادند به پیامبر آسمانی و کتاب الهی ما اهانت کنند ما هم آزادیم تا سفارت خانه های نجس آنها را به آتش بکشیم و هر عکس العملی را نشان دهیم ...آنها می دانند که پیامبر (ص) در قلب های ما جا دارد و توهین می کنند پس منتظر هر واکنشی باشند....پدر و مادرم فدایت محمد صلی الله علیه و آله وسلم...^^
بیایید کلاهتان را قاضی کنید آیا دروغگویی توهین به اسلام نیست آیا مال مردم را خوردن توهین به اسلام نیست آیا ظلم توهین به اسلام نیست آیا رشوه خواری توهین به اسلام نیست آیا دزدیهای 3 هزار میلیاردی توهین به اسلام نیست آیا وعده های دروغین توهین به اسلام نیست و................. ما و مسئولین که اینها را انجام میدهیم تازه ادعای مسلمانی هم داریم از دیگران چه انتظاری دارید
بزرگان و علما به ما میگویند که این فیلم توهین به مقام پیامبر عظیم الشان ما است و ما قبول میکنیم, ولی ما خودمان اجازه دیدن این فیلم موهن را نداریم تا نسبت به آن اعلام نظر کنیم و به اینترنت هم که مراجعه میکنیم, دسترسی به آن را از ما گرفته اند. چرا چرا چرا؟
با احترام به روح پاک رسول خدا، خواستم بگم اسلام دین رافت و مهربانی است و پیامبر عظیم اشان اسلام با تسخیر قلوب مردم دین اسلام را گسترش داد نه با خشونت ، جنگهای پیامبر همه تدافعی بودند نه تهاجمی، ضمن اینکه پیامبر با آن مقام والایشان با شخصی که شکمبه گوسفند بر ایشان خالی می کرد به مهربانی رفتار کردند حقیقت اسلام اینست وقتی همه انسانها را با عشق و محبت دوست بداریم حقیقت دین ما بر همه آشکار خواهد شد
با سلام

1)من فیلم را ندیدم بنابراین نمی توانم درمورد ان نظری بدهم.
2)چنانچه در فیلم آنجه نقل خبری است درست باشد شیوه وروش مقابله با به دور از عقلانیت است .اگر هدف فیلم برانگیختن احساسات مردم مسلمان باشد فیلم به اهداف خود دست یافته است. اگر زندگی پیامبر اسلام خالی از اشکال وخطاست چرا مسلمان به جای مقابله عقلانی فقط با احساسات خود پاسخ می دهند.آیا راه بهتری نیست البته که است.

3)رفتار مسلمانان ودولت مردان وحاکمان آنان در مورد خودشان ودیگران پر از تناقض وتفاوت است.خودمسلمانان چگونه همدیگر راحذف میکنند برای خودشان احترامقایل نیستند وبدترین توهین وتهمت را به همدیگر نسبت می دهند آنگه انتظار اینست که دیگران برای مسلمان احترام قائل شود.

4)این هیاهو بیشتر دولتی است تا مردمی . حکوت برای سرگرم کردن مردم وغافل کردن مردم از موضوعات ومشکلات داخلی وخارجی بیش از حد شلوغ مکند . وبا این کا رها نا کارآمدی خود را برای مدتی از اذهان دور نمائید. وگر نه این توهین ها همیشه بوده است ودر آینده اگر جیزی از اسلام باقی باشد نیز ادامه خواهد داشت.
با این حمله ها و کشتارها ,اسلام واقعی را بد و خشن جلوه می دهیم . اسلام واقعی , گذشت و صبوری را بما گوشزد می کند . همانطوریکه خود پیامبر در مقابل توهین زن یهودی با متانت برخورد کرد. مطمئنا بیشتر حمله کنندگان فیلم را ندیدند و بیشتر تحت تاثیر هم این حرکات وقیح را انجام دادند.واقعا اسلام رفتارهای وحشگیری دارد.
خشن مي شويم در اعتراض به اينكه چرا گفتي ما خشن هستيم
چيزي رو نديده ميريزيم به خيابانها اعتراض مي كنيم
اون يه فيلم ساخته اگه فكر ميكني مي توني تو هم يه دونه بساز
تا گوسفند وار برخورد مي كنيم همينه وضعمون
گر گناه بنده از بد بندگی است
چون تو با بد بد کنی پس فرق چیست ؟
من اين فيلم را نديدم . اما طنز ، انتقاد ، توهين چيزي از ارزشها و شكوه عيسي ع كم نكرده است . گمان نمي كنم هيچ چيز مقدس تر از آزادي بيان باشد چون از آلوده شدن و تحريف مقدسات جلوگيري مي كند.
اینو بدونید دشمنای ما هیچگاه بیکار نمیشینن شک نکنید که این بازی برای ضربه زدن به ما و بهره برداری خودشونه بنظر من سیاسیون و مسئولین خیلی هوشمندانه این مسئله رو موشکافی و مردمو آگاه کنن بهترین راه حله. شاید خواست اونا سفیر کشتن و تو خیابون ریختن و سفارت تعطیل کردن و ... باید مولظب باشیم که طبق برنامه اونا پیش نریم
ما مسلمانان ندانسته با اعتراضمان به اهداف شیطانیشان دامن زدیم. اگر به این فیلم اینقدر توجه نمیشد هیچکس در هیچ جای دنیا متوجه ساخت این فیلم بی ارزش نمیشد،
به نظر من اعتراض ها کاملا بیجا بوده و فقط باعث شد آنها را به اهدافشان برساندیم.
همانطور در قران آمده باید در این مواقع در سکوت کرد. مانند پیامبر که می شنیدند و چیزی نمیگفتند.
این کار واعتراضات باید بین المللی باشد همه کشورهای اسلامی باید اجازه ورود و حمله به سفارت خانه ها را در یک روز با هم می دادند.
خشونت در همه ادیان است حضرت موسی حضرت داوودو.....
و دین اسلام از این لحاظ کامل ترین دین ها است .جدااز دین ، فردی که دشمنی کردن بلد نباشد ناقص العقل است حالا باید بدانیم دین اسلام می گوید دشمنی کردن با عدهای شما را از عدالت منحرف نکند

آنها تمام کشور های مسلمان را به اشان توهین میکنند کشتار می کنند
بعدبخاطر اهداف فیلم ما خشم خود را نشان ندهیم .
به نظر من تظاهرات بی نتیجه است آنها ممکن است مسئولین اشان را آگاه کند ولی این تظاهرات را مخاطبانی که فیلم ها را دیدند هرگز تحت تاثیر نمی گذارد به نظر من ایمیل اعتراضی سراسری هم باید انجام شود
با سلام و احترام
فی نفسه اعتراض به عمل ناپسند صورت گرفته خوب است . اما باید دقت شود که در دام جدید آنها گرفتار نشویم
دام جدید انها می توان انعکاس چهره ای خشن از اسلام باشد .
میتواند در ایجاد انحراف فکری مسلمانان بوده و اقدامات پس پرده دیگری را به نمایش بگذارد
در نهایت هر لحظه از این ماجرا می تواند حیله جدیدتری را به نفع استکبار ایجاد کند
اعتراض مدني مثل راهپيمايي بسيار خوب و لازم بود ولي خشونت و كشتن سفير امريكا مثل انچه كه در ليبي رخ داد كار غلط و اصل اعتراض را زير سووال ميبرد
قطعا این عمل باعث محبوبیت پیامبر ص واسلام ناب محمدی در بین جوامع خواهد شد.اللّهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم واهلک عدوّهم
بزرگترین اشتباه مسلمانان، نشان دادن خون، خشونت و عصیان در مفابل یک کار فرهنگی و یا غیر فرهنگی و یا ضد فرهنگی !

من ، هیچ وقت ، خشونت و این طرز اعتراض را در مقابل فیلم مورد نظر خوب نمی دانم. چرا که اولا به قول یکی از دوستان، فیلم در حد سطحی و غیرقابل تاثیر گذاری بوده است. برخورد عاقلانه، سیاستمدارانه و البته کوبنده، نه با قمه ، بلکه با منطق ، حرف و سند و برهان، که به حمداله به حد کافی در روایت هایمان داریم، به مقابله با این کوردلان بشتابیم.

اگر خشونت، واقعا کارساز بود، خداوند بهتر می تواند این قوم را اسیر بلایی خانمان سوز کند و میدانیم که چنان در باتلاقی فرو می برد که تمام جهانیان هاج و واج خواهند ماند. اما همین که خداوند متعال در مقابل توهین به دو آفریده ی عزیزش، چنین مدارا می کند، باید استدلالی کنیم و بهترین برخورد ممکن، را با این افراد داشته باشیم. توهین به مقدسات را چنانچه با حمله ی فیزیکی جواب دهیم، نه تنها بر باور طرف اثری نخواهد گذاشتريال بلکه بازمانده ی آن، بیشتر گستاخی خواهد کرد.
هر چند توهین به مقدسات شدیداً ناپسند و مکروهه ولی اولاً نباید به شیوه ای برای بسیج کردن و مدیریت کردن احساسات ملتها بدل شه و از اونها به این روش آلت دست بسازن،ثانیاً واکنشهای اخیر بیش از هر فیلم هالیوودی ضد اسلامی تونست وجهۀ مسلمانان رو تخریب کنه
این یک سناریو در حال ارزیابی که بتدریج این گونه فیلم ها برای مسلمانان عادی شود وابهت حضرت محمد (ص) بتدریج پایین بیاد و تیلیغ دین مسیحی ویهودی جا بیفتد
به نظر من این فیلم تنبانی است که صهیونیستها برای اوباما دوخته اند.چون در یکسال گذشته علی رغم معرکه گیری اسراییل برای حمله به ایران حاضر به همکاری با این رژیم نشده است.ولذا برنامه سرنگونی اوباما رادارند.وبه نظر من باید بااین مسئله با هوشیاری برخوردکنیم
مسلمانان در سأله اي أخير به اسم القاعده طالبان. و ساير گروه هاي تند رو ضربه هاي بزركي به اسلام زد هاند شعبان بي منها را با تعصب أجير مي كنند براي انجام هر كاري معلوم است كه از ما مي ترسند ما گفتگو را از بين بديم به جهان با جنگ دامن مي زنيم صلح ارز وي ما نيست و توده مردم قرباني اين نگاه هستند أب رفته به جو باز نمي گردد و ما مسلمانان اين رود عظيم إنسانية و دولتي و عشق را كه نياز جهان حاضر است به بي راهه مي بريم و همه فقط و فقط به خاطر قدرت و پول است و جز اين نيست
توهین به مقدسات ما اصلا به هیچ بهانه ای پذیرفتنی نیست و غرب هم این رو در مورد مسلمنان و فرهنگ دینی آنها بعد از چندین بار توهین خوب میداند پس به نظر میرسد اینکار عمدی بوده تا بدین طریق سو استفاده کنند و مردم مسلمان را خشن و وحشی نشان دهند و از طرفی دنبال بهانه جهت حضور بیشتر نظامیان در خاورمیانه هستند اما نمیشه به این دلیل عکس العملی نشان نداد به هر حال مردم دنیا باید بفهمند که توهین به مقدسات مسلمانان چقدر آنها را ناراحت و عصبانی میکند علت خشونت هم مشخص است چون غرب به خاطر این توهین ها به بهانه قوانین خود و یا آزادی بیان هیچ عکس العملی جهت آرام کردن مسلمانان مثل عذرخواهی یا محکوم کردن نمیکند و این خشم مسلمانان را بیشتر میکند به نظر من بعد از اینکه چندمین بار است که این توهین ها انجام شده و هر دفعه عاملان مجازات نشدند باید در دراز مدت با همکاری کشورهای اسلامی و سایر ادیان قوانینی بین المللی جهت حفظ حرمت ادیان و مذاهب در جهان در همه شرایط حتی جنگ وضع شود با مجازات های سنگین برای عاملان آن .و همچنین باید کشورهای اسلامی با همکاری هم فیلم های اثر گذار در معرفی پیامبر ما و مذهب ما در سطح بالا که مورد قبول همه مسلمانها باشه بسازند مثل محمد رسول الله تا اسلام ناب محمدی به دنیا بیشتر معرفی بشود. اما درکوتاه مدت باید اعتراضات و تحصنات ادامه داشته باشد اما بدون خونریزی و کشتار و درگیری و برای گرفتن نتیجه کشورهای اسلامی باید روابط خود را با کشورهایی که اینگونه فیلمها درآنجا تولید میشود به حالت تعلیق درآورند تا بالاخره دولت های آنان فکری برای برخورد با عاملان آن بکنند و یا عذرخواهی و محکوم کنند دیگه عذزخواهی کردن و محکوم کردن حداقل کار هست تا منفور بودن اینگومه اعمال برای جهان مشخص شود نه اینکه به بهانه های مختلف مثل آزادی بیان از زیر بار مسولیت شانه خالی کنند و بی اعتنا باشنداگه هر جیزی پشت این مسئله بوده چه انتخابات امریکا چه بهانه ای برای حضور نظامی در خاورمیانه چه جلوه بد نشان دادن مسلمانان در هر صورت نمیتوان اعتراض نکرد و ساکت ماند چون قبح کار از بین میرود و کم کم بدعت میشود ولی گفتم تظاهرات بدون خشونت و درگیری و همکاری کشورهای اسلامی برای محکوم کردن و جواب خواستن از دولت مربوط با تحت فشارقرار دادن ان کشور از طریق محدود کردن روابط دیپلماتیک خود.
از کوزه همان برون تراود که در اوست
مایک فیلم ندیده را محکوم می کنیم، ما یک احمق را بیخودی گنده میکنیم و
و اینگونه آبروی دینمان را می بریم ! دین ما دیندار های عاقل ومدبر میخواهد. آتش سوزی و آدم کشتن و شورش و . . مسلمان ها را بی فکر و بی تدبیر نشان می دهد. پیامبر در زمان حیاتشان با کسی که بر او خاک می پاشید چه کرد؟ نکند اصحاب ایشان این درایت را نداشتند که کارهایی را بکنند که الان دارد انجام میشود؟
پاسخ ها
سپیده
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
خاطره گرامی وقتی در یوتیوپ این فیلم را می گذارند در آنجا راحت با اسم nnocenceofMuslims(برائت از مسلمانان)
قابل دیدن هست پس چیز مخفی نیست که نتونید ببینید وقتی روی سایتی به این گستردگی گذاشتند و ازش به اسم آزادی بیان دفاع می کنند یعنی گندش کردند. پیامبر با کسانی که به خودش اهانت می کردند ملایمت به خرج می داد نه با آنان که به دینش و اعتقاداتش اهانت می کنند این دو تا رو اشتباه نگیرید اینکه رفتار بعضی ها اشتباه هست حرفی نیست اما اصل موضوع را از بین نمی برد
برای اولین بار است که طبقنظر رسمی جمهوری اسلامی که القاعده ساخته دست امریکاست با جمهوری اسلامی در این مسله به یک نقطه مشترک رسیدند وایا این مشکوک نیست/؟
پاسخ ها
سارا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
به یک نقطه نرسیدند چون اگر مطالعه کرده باشید در کشورهایی که درگیری و حمله داشته اند رهبران اعتراض القاعده هست اومدن تا اعتراض را منحرف و مسلمانان را بد نام کنند والا چرا عربستان که مرکزشون هست کلا فیلم را منکر شده
باید تمام آمریکایی ها و غربی را بکشند
به عقیده من این موضوع استارت یک پروژه جدیده اونطرف آبی هاست، که تا 21 دسامبر 2012 کامل میشود... بقیه اش را خدا داند...!!!
پاسخ ها
میر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
استارت نیست خیلی وقته از زمان سلمان رشدی شروع شده
بنظر من يهودياان افراطي با اين روش ها و استفاده از شور ديني مسلمان استفاده مي كنند و با اين عمل و سوئ استفاده از قوانين كشور هاي مسيحي، بين كشورهاي مسيحي و مسلمانن درگيري ايجاد مي كنند و خود به تماشا مي ااستند تا اين دو با يگديگر بجنگند از هر طرف كشته شود به نفع آنها است و تشنج بين اين دو هرچه داغتر بهتر. حتي اگر لازم باشد گاهي مسيحي افراطي را تحريك كنند يا از جانب مسلمانان كاري خشونت آميز كنند و انسانهاي بي ارتباط مستقيم به اين قضيه را بكشند.
بابا آمریکا رو ول کنین! الان بهترین فرصت برای اتحاد مسلموناس. من نمی دونم واقعا الان کشورای اسلامی نمیتونن متحد بشن از این تفرقه در بیایم؟
اول اينکه توهين و هتاکي به اديان و پيامبران قطعاً محکوم است و بايد برخورد قاطعانه با اينگونه حرکت ها صورت پذيرد.
دوم اينکه بنظر اين حقير داستان،توليد و زمان پخش اين فيلم موهن کاملاً برنامه ريزي شده بوده مهمترين بهره برداری از آن را بايد از جريان حامي آقای رامني پي جويي نمود.به هر حال جريحه دارکردن مسلمانان جهان و عبور از خط قرمز به اين مهمي ناشي از ناداني و يا زوال عقل دست اندر کاران توليد فيلم نبوده است.سياست مداران آمريکايي نشان داده اند که برای منافع و مصالح خود به هيچکس حتي شهروندان خود رحم نمي کنند چه رسد به ساحت مقدس پيامبر عظيم الشان اسلام (ص).
به عقیده من این موضوع استارت یک پروژه جدیده اونطرف آبی هاست، که تا 21 دسامبر 2012 کامل میشود... بقیه اش را خدا داند...!!!
ما که فیلم را ندیدیم و مطمئنم اکثر معترضین هم ندیدند ولی اعتراض کردند وچند نفرهم کشته شدند مگر ما در دینمان نداریم هنگام خشم نه تصمیم نه تنبیه ولی اکنون اینگونه عمل شد - البته اینکه باید محکوم شود - ولی یک سوال برایم پیش آمده اگر منه ایرانی مسلمان خطایی مرتکب شدم باید به پای نظام و اسلام و ایران نوشته شود ویا شخصا باید جوابگو باشم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
از کجا مطمئن هستید؟ تو یوتیوپ با اسمش
کاملا در دسترسه اگر ندیدید جمع نبندید . بعدش پیامبر با کسانی که به خودش اهانت می کردند ملایمت به خرج می داد نه با آنان که به دینش و اعتقاداتش اهانت می کنند این دو تا رو اشتباه نگیرید اینکه رفتار بعضی ها اشتباه هست حرفی نیست اما اصل موضوع را از بین نمی برد
در زمینی که تندروهای جهان برای ما آماده کرده بودند به خوبی بازی کردیم و آنها به به اهدافشان رساندیم.فیلمی که در خوشبینانه ترین حالت شاید هزار نفر هم نمی دید به خبر اول جهان تبدیل کردیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
یه نگاهی به آمار همان اوایل یوتیوپ بندازید بعد ادعای عدم گسترگی کنید بعدش مثال خوبی نیست اما مثل اینکه بگید در بحث اگر بهت دشنام دادند اول ببین چند نفر شنیدند بعد اعتراض کن اگر کم بودند.....
http://www.tabnak.ir/fa/news/272722/%D8%AE%D8%B4%D9%85-%D9%85%D8%B3%D9%84%D9%85%D8%A7%D9%86%D8%A7%D9%86-%D9%85%D8%AC%D9%88%D8%B2%D9%8A-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D9%8A-%D9%83%D8%B4%D8%AA%D9%86-%D8%B3%D9%81%D9%8A%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D9%83%D8%B4%D9%88%D8%B1%D9%87%D8%A7-%D9%86%D9%8A%D8%B3%D8%AA
پخش این فیلم در شرایط بعد از ایجاد اختلاف نظر اوباما با نتانیاهو و عدم پذیرش ملاقات از سوی اوباما زهر شصت نتانیاهو به حزب حاکم در آمریکاست. تحریک خشم مسلمانان بر علیه آمریکا نشان دادن قدرت به خطر انداختن منافع آمریکا توسط صهیونیستهاست.
سلام
کمی تامل کنیم و ببینیم پیامبر در برابر توهین کنندگان چگونه رفتار می کرد. مگر نه این بود که رمز پیروزی ایشان حسن خلق و اتمام مکارم اخلاقی بود. کشتن سفیر آمریکا و حمله به سفارت آلمان که هیج نقشی در تولید این فیلم نداشتند واقعا تا چه حد بر آمده از مسلمانی ماست. تازه این اتفاقات تاییدی بود بر آنچه این فیلم مدعی آن بود.
نظر من هم این است که بله القاعده شاید این سفارش را داده باشد ولی در کل القاعده نوکر و ساخته پرداخته خود آمریکاست و کلا نه برای ضربه زدن به آمریکا و منافعش . نه عزیز من می بینیم که الان بعد از گذشت سالها کم کم دروغهایشان در مورد یازده سپتامبر رو شد. اصلا شما می تونید قبول کنید که چهار تا افغانی و عرب که فقط از اسلام ریش بلند کردن را و قتل و کشتن مسلمان را به بهانه تکفیر ، یاد گرفته اند ، بتوانند یک برنامه ای همچون یازده سپتامبر تولید و اجرا کنند. و یا اصلا عقلشان به این قد میده که فیلمی چنین موهن ساخته و با آن مسلمانان جهان را به هر دلیل و انگیزه ای بشورانند و به صحنه بیاورند. من که باور نمی کنم. در هر صورت نظر من این است که این کار ، کار همان صهیونیستهاست. و حتی القاعده و آمریکا و شاید غلو نباشد بگوییم کل دنیا رو اونا می چرخونند و در حقیقت برای خود بازیچه کرده اند. حتی مسلمانان را . ولی شاید ما الان نمی فهمیم که قصد اونا از این بازی چیه. ولی آینده همه چیز را روشن خواهد ساخت. جهود کسی هست که الان تخم نفاق دویست سال دیگر را در بین مسلمانان می کارد. بعد دویست سال همپالگی هایشان می آیند و ثمره و میوه این تخم نفاق را برداشت می کنند. اینها همان پیروان و فرزندان سامری گوساله پرست هستند که تخم نفاق را در بین پیروان دین موسی کلیم الله انداختند تا خود به حکومت برسند. ولی فراموش نکنید که این قوم نفرین شده اند و هر چقدر که تلاش کنند تلاششان مذبوحانه و محکوم به شکست در مقابل اسلام سربلند و پیروز می باشد.به امید ظهور امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف . و با آرزوی سلامتی و طول عمر نایب برحق ایشان امام خامنه ای دامت برکاته للمسلمین.
بهایی سنگین برای آزادی بیان
در روز های اخیر حادثه ای تلخ اما آشنا بار دیگر جمعی از مسلمانان خشمگین را در بسیاری از کشور های دنیا بالاخص در کشورهای انقلابی مصر و لیبی به خیابانها کشانده.تلخ از آن جهت که مقدس ترین انسان در تمام دنیای اسلام و شاید تمام جهان بار دیگر هدف نقدی غیر منطقی و آزاردهنده قرار گرفته است.

این بار فیلمی با هزینه ای اندک و ساختاری طنز آمیز جلو آمده اما واکنش ها بسیار کوبنده و غیرقابل پیشبینیست ...

حمله مسلحانه به سفارت و کشته شدن جناب سفیر˛خطر حمله و تعطیلی سفارت خانه ها در کشور های مختلف دنیا هزینه ای سنگین برای یک کشور در ازای حمایت از چیزیست که به آن نام آزادی بیان نهاده اند.

از شواهد پیداست که دنیای غرب بر سر مفهومی به نام آزادی بیان توافق کامل دارد...گرچه تخلف میکند و یا توجیه...اما کوتاه نمی آید.

اما پرسش اصلی اینست که آیا دلایل کافی برای اقداماتی که از جانب مسلمانان بروز کرد وجود داشت؟

براستی آیا فیلم سَم باسیل ارزش چنین حماسه سازی هایی داشت؟

در این میان چه کسی باید سرزنش بشود؟



در ابتدا باید گفت این کمدی فیلم قابل بحثی نبود و جایی هم برای تفکر نداشت به هیچ وجه منطق خاصی از آن پشیبانی نمیکند و اصولا توان به چالش کشیدن ندارد...اما صد افسوس که به عنوان جهان سوم از فضای منطق به شدت دور هستیم چالش های عظیمی که هر روز در دنیا علیه دین و مذهب مطرح میشود را نادیده گرفته ایم و به امید روزی که اسلام جهان را فرابگیرد نشسته ایم اما فیلم اخیر ما را به خشم می آورد چرا که زبانش زبان ماست زبان بی منطقی و ما آن را خوب میفهمیم ولی یک جو تفکر نمیکنیم و وقاحت به حدی میرسد که در مصر پرچم القاعده پیشاپیش مسلمانان از اعتراضات پشتیبانی میکند...براستی تا کی میخواهیم چوب احساسات بی منطق خود را بخوریم...خودمانیم آیا تا بحال شده کسی بی دلیل بد شما را بگوید و حرفش در کسی اثر کند...به هیچ وجه...ولی ما امروز دلایل محکمی به دنیا ارائه کردیم که منطق نداریم...طنز ماجرا اینکه متهم ردیف اول دولت آمریکاست و سفیرش کشته میشود...و این اتفاقات هم در جایی میافتد که اخیرا التهبات انقلابی که اوج احساسات ملیست نظامها را دگرگون کرده است.



از زمانی که مفهوم آزادی در سوی دیگر دنیا متولد شد و مردمانی در غرب حامی آن شدند; سیستم سیاسی چیدند و آن را برپا کردند هیچ مذهبی به اندازه مسیحیت برای آن قربانی نداده...خرافاتش زدوده شده و کاتولیک ها اکنون طور دیگری هستند...مسیحیان این وسط چیزهای زیادی را دادند ... بهایی برای آزادی بیان...چراکه به فوایدش ایمان داشتند.

سالهاست که اسلام نیز در غرب باز و تحلیل میشود گاه منطقی و عالمانه و گاه همانند امروز سخیف و جاهلانه...ولی در این میان چه کسی محکوم است؟غرب ... آرادی بیان ... سم باسیل ... آمریکا...

براستی چه کسانی را باید سرزنش کرد؟

آزادی بیان فواید خود رو به اثبات رسانده...من سر آن بحث نمیکنم...

در این میان بیشترین انتقادات از جانب معترضین متوجه آمریکا و سیاسیون آن است...اگر کسی ساختار و قوانین این کشور را بشناسد میتواند همانند مسلمان دو آتیشه ای مثل مرسی نهایتا اذعان کند که اباما بی تقصیر است و اعتراضات را از جلوی سفارت آمریکا به درون مساجد بکشاند... بیست دقیقه با اباما که او را دیگر دوست خود نمیداند تلفنی صحبت کند و از دعوت اعتراض خیابانی علیه آمریکا کوتاه بیاید...واقعیت این است که اگر به سراغ توهم توطئه نرویم دولت آمریکا نمیتواند جلوی تری جونز را بگیرد همانطور که جلوی ساخت فیلم هایی مثل کد داوینچی گرفته نمیشود...بیان صهیونیستی آفتیست که دامنگیر آزادی بیان شده ولی به هر حال این بهاییست که برای فواید آزادی بیان میدهیم...

همانطور که پیشترگفتم دنیای غرب بر سر مفهومی به نام آزادی بیان توافق کامل دارد...گرچه تخلف میکند و یا توجیه...اما کوتاه نمی آید.



نتیجه اینکه بجای جستجوی راه حل هایی که به ضرر اسلام و مسلمانان تمام میشود و کاری جز مخدوش کردن هر چه بیشتر چهره ما در دنیا انجام نمیدهد باید به جهانیان ثابت کنیم که منطق اسلام القاعده نیست;تحدید سفارت نیست بلکه اسلام پاسخ میدهد به هر کس که زبان منطق بداند...ما اساسا نیازی به ارائه پاسخ به امثال سم باسیل نداریم چرا که او در این حد نیست و فیلمی که او ساخته در فضای آزادی بیان حتی یک خط سیاه هم بر چهره نورانیه پیامبر (ص) نزد عقلای دنیا محسوب نمیشود...اما صد افسوس...کسانی که از دیوار سفارتخانه ها بالا میروند...و یا به دریافتی عقب مانده از اسلام تعصب میورزند این را نمیفهمند...

کسانی که دنیایشان ساده و افسانه ای...بهتر بگویم سیاه و سفید است... این ها را نمیفهمند.
ميليونها و شايد ميليارد مطلب و كاريكاتور و فيلم و ... در اينترنت منتشر مي شود.آيا همه ي اينها توسط اوباما يا سران ساير كشورهاي غربي مميزي مي شود كه اگر به مذاق مسلمانان خوش نيامد به سفارت آمريكا حمله مي كنند؟متاسفانه ما مسلمانان به هيج وجه مفهوم آزادي بيان را درك نمي كنيم .توقع داريم كه همه انچه براي ما مقدس است براي ديگران هم بايد مقدس شمرده شود.مسلما تاثير منفي اين اعتراضات خشونت آميز براي حيثيت مسلمانان به مراتب بيشتر از ديدن يك فيلم بي پايه و اساس و توهين آميز است كه در صورت عدم جنجال ممكن است عده ي معدودي آن را تماشا كنند.
آیا این یک دسیسه مشترک صهیونیستی وحزب جمهوری خواهان امریکا برای پیروزی در انتخابات اخیر امریکا نیست وآیا لازرم نیست ما این جو را به نفع خودمان مدیریت بکنیم امید است که انشالله مکرشان به خودشان برگردد
حق با ما بود باید اعتراض می شد اما با کارایی که تند رو ها کردن کشتن سفیر و این حرفا معلوم شد دردشون درد دین احترام مذاهب نبوده مارو تو موضع ضعف قرار دادن نا سلامتی دین ما جهانیه واسه یه قوم نیست هممون رسالت داریم مواظب اعمالمون باشیم کافیه یه نفر با رفتار ما به دین اسلام بدبین بشه جواب حضرت حقو چی بدیم کاشکی 100 میلیون یا بیشتر تظاهرات سوت می کردیم یه کاری می کردیم در کمال ادب قدرت خودمونو نشون می دادیم با این رفتار حالا میگن اینا یه عده تندرو متهجر نمی دونم چی بودن ولی واقعا کسی بیاد نمی گم مذهب به یه نماد ملی یه کشور توهین کنه اونا ساکت می شن؟ هیچی نمی گن من مدافع آزادیم اما چهار چوب اخلاق باید رعایت بشه حتی گاو پرستم باید احترامشو نگه داشت اکگه نقدیم هست تو محافل خودش با متخصصین که کسی خواست بره استفاده کنه من ندیدم اما قطعا بغض کینهای بوده این همه پول بی حساب کتاب نیست باید مواظب باشیم تو دام نیفتیم اونا از این می ترسن که دین ما داره رشد میکنه همه تلاششو اینه مارو وحشی بدبخت فقیر زد آزادی عقب مونده معرفی کنن چون ما نماد دینون هستیم چه بخوایم چه نخوایم باید نمی خوان کسی ترغیب شه اصل دینمونو بفهمه مواظب بود
کاش به جای این همه داد و فریاد و در نتیجه تخلیه روانی و احساس انجام وظیفه و تکرار این گونه توهین ها به مقدسات مسلمانان، تصمیم می گرفتند اجناس آمریکایی استفاده نکنند. غرب باید هزینه توهین را بفهمد. آنان به شنیدن چند شعار و آتش پرچمشان عبرت نمی گیرند
مگه این فیلم در دسترس ما ایرانی های فلک زده قرار داره؟، ما که ندیدیم نمی تونیم نظر بدیم
مرتب تکرار میکنند که آزادی بیان است و در مورد حضرت مسیح هم مشابه آنرا میگویند . اما در حقیقت خود ایشان هم خط قرمز دارند ، اما خط قرمز ایشان دینی نیست . مثلا اگر سربریدن یک گربه را روی مجله بیاندازند ، برای مسئول آن مجازات در نظر گرفته اند ، مانند همین است کوچکترین شک آوردن در هولوکاست و یا نوشتن بر علیه گروههای قومی ( مثل سیاه پوستان ) . فلذا ایشان هم خط قرمز دارند که آن خط را افکار عمومی تعیین میکند . اینکه ما مسلمانان برای ایشان هیچ احترامی ( خط قرمزی ) نداریم برای این است که جزو جامعه ایشان حتی به حساب هم نمی آییم ! مثل هند که طبقه برهمن و ... دارد تا برسد به کشاورز و نجسها که اصلا کاست ندارند : ما هم نجسهای فرهنگ غرب هستیم !! باشد بگذار باشیم . طرفدار اجرای حکم خدا در مورد توهین کننده هستم . به سفیر نباید فیزیکی کاری داشت ، اما توهین کننده جاهل را باید کشت ، چونکه منطق سرش نمیشود . مسلمانها هم باید کالای آمریکایی را تحریم کنند که ایشان حساب دستشان باشد : خادم حرمین شریفینی که پس از این وقایع کاسه آمریکا را لیس بزند ، فحش است به اسلام و مسلمانی .
محتواش چی بوده یکی توضیح بده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
اینایی که دارن نظر میدن یا سفیر کشون را انداختن یا بعد از نماز جمعه با نای مجروح شعار میدن و همه رو محکوم میکنن و .... هنوز ندیدن فیلمو. شمام زیاد پی ش رو نگیر. با این فیلتراسیون و سانسوراسیون نمیشه دانلودش کرد. هنوز هیچکس فیلمو ندیده. خود کارگردانشم آخراشو ندیده.
باید عرض کنم که بعد از بررسی فیلم، اعتقادم به مظلومیّت اسلام و پیغمبر گرامی(ص) چندین برابر شده. و باور بفرمائید این رفتار شنیع سازندگان آن به مثابه ضربه تبریست به ساقه پوسیده اسلام ستیزان و یا بهتر بگویم دین ستیزان.
نحوه اعتراض مسلمانان بسیار اشتباه زشت و وحشیانه بود به طوری که القاعده را به خواسته خود نزدیکتر کرد.
من فکر میکنم این سناریو از قبل طراحی شده بود
و برای توجیه اعزام نیرو به کشورهایی مثل لیبی و یمن برای حفظ منافع آمریکا
چون بعد از انقلاب های مبهم عربی منافع اونها به درستی تامین نشد
كار زشتيست كه انجام شده است و بايد مسبب آن جوابگو باشد اما حركتهاي خشم آلود و تحريك كننده عليه دولت خاصي توسط عده اي با اهداف سياسي و عقده هاي دروني انجام ميشود.
در زمان حضرت محمد وقتی روی حضرت زباله خالی می کردند، حضرت می خندید ،شمشیر نمی کشید، بد و بیراه هم نمی گفت ، حالا چرا پیروان آن حضرت این حرکات رو میکنند؟آدم می کشند!!
عزيز دلم آمريكائيها خوب ميفهمند كه دارند چكار ميكنند اونها به دنبال چنين رفتارهايي توسط مسلمانان هستند تازه نياز به كشته شدن ديپلماتهايي بيشتر از خود ميباشد تا بهره برداري كاملي در آينده بكند آمريكا براي خاورميانه خوابها ديده چندين سال ديگه نتيجه آن را خواهيد ديد مسلمانان هم كمك شاياني براي نقشه هاي آنان با اين رفتارهاشون ميكنند حركت توهين كننده ها محكوم است اما نوع برخورد مسلمانان هم محكوم است خشونت محكوم است
بدون شک خشونت پاسخ مناسبی به این اقدام شنیع صهیونیست ها و امریکا نیست زیرا که عاملان اصلی این کار همیشون مصون می مانند بنظر من باید همان حکمی را امام راحل برای سلمان رشدی مرتدی دادند در باره کارگردان و کشیش دیوانه صادر کرد تا جنگ از حالت صلیبی و مذهبی خارج شده و به حالت محاکمه چند بیمار روانی ختم شود و از سوی دیگر مسلمانان جهان از این فرصت برای اتحاد بیشتر استفاده کرده و از خرید کالاهای کشورهای حامی این فبلم خودداری کنند تا در بحران اقتصادی فشاری مضاعف به آنها وارد شود و بدانند مسلمانان چقدر قدرتمند هستند و در ضمن به دشمن فرصتی برای سوء استفاده از این موقعیت را نخواهیم داد .
اگرچه به عقیده من ، انتشار این فیلم در نظر انسانهایی که به دنبال حقیقت زندگی هستند بابی برای تحقیق و جستجو در مورد پیامبر اکرم ( ص ) و مسلمانان خواهد شد که بدون شک این امر زمینه افزایش تعداد مسلمان را بدنبال خواهد داشت و بقول معروف عدو سبب خیر شود اگر خدا خواهد.
البته انجام راهپیمایی و محکوم کردن این اقدام زشت از سوی کشورهای مسلمان و مسوولان آنها امر ضروری و واجب است تا نسل اینده جهان اسلام فریب دشمنان را نخورند و بدانند که به عنوان یک مسلمان و مومن باید همیشه بیدار و هوشیار باشند زیرا که اسلام دین روشنگری و هدایت بشریت در همه عصرها است .
اعتراض خوب است ولی کشتن آدم هایی که در این امر دخالت نداشتند کار درستی نیست
زمانی که زن ابولهب . هنگام عبور پیامبر آشغال و کثافتها رو سر پیامبر می ریخت پیامبر سرش را برمی گرداند و با لبخندی از آنجا دور می شد تا در مسجد برای هدایت آن زن دعا کند آیه می آمد وامراته حماله الحطب فی جیدها حبل من مسد و خداوند آن زن را از عذاب الهی می ترساند. هیچ وقت آیه نیامد که ای محمد او را بکش. ولی وحشیانی مسلمان نما هستند که گویی سالها در تاریکی غار خوابیده اند و منتظر چنین اتفاقاتی هستند تا با کشتن و آتش زدن بار دیگر پیروان اسلام را جمعی عقب مانده و وحشی نشان دهند . این آقایانی که معتقدند که فیلم با میلیاردها دلار ساخته شده یا فیلم را ندیده اند یا خودشان را به نادانی زده اند فیلم در یک اتاق آبی ضبط شده و بیشتر از 6 نفر بازیگر ندارند تمامی تصاویر به صورت کروماکی و بسیار مبتدیانه است طوریکه یه بچه راهنمایی هم می تواند آن را درست کند متاسفانه دامنه اعتراضات با فقر فرهنگی ارتباط مستقیم دارد طوریکه کشورهای عربستان و عرب که متمولند هیچ واکنشی نشان نداده اند در حالیکه کشور جعلی پاکستان که نه تاریخی دارد و نه زبانی کهن! آشوب به پا کرده اند.
من براي اينكه حقيقت امر رو بفهمم قسمتي از فيلم رو ديدم اولا اين فليم بسيار سطحي و غير حرفه اي بود معلوم ميشه اين بي دينهاي ميخواستند با حداقل هزينه جهان اسلام رو جريحه دار كنن كه كاملا موفق هم شدن آمريكايي كه براي فيلمهاش اينقدر هزينه مي كنه چطور شده كه اين فيلم رو اينقدر سطحي ساخته كه خود اين قضيه هم نوعي بي اهانتي حساب مي شه چه برسه به اون صحنه هاي كذايي كه توي فيلم وجود داره اونها با اين فيلم نه تنها چهره اسلام خدشه دار نكردن بلكه چهره كثيف واقعي خودشون رو نشون دادن كه چقدر اسلام ستيز هستند با اين كه اينقدر دم از آ‍زادي دين مي زنن . اما با همه اين پليديها نبايد اينگونه به دستشون بهانه مي داديم اونها مي خواستن كه مسلمانان رو به توحش متهم كنن. سزوار تر اين بود كه به افراد بيگناه كاري نداشته باشن سفير يك كشور كه كاره اي نيست بايد مسببين اصلي رو متهم كرد و اين كار يك كار جهاني رو مي طلبه .
اینکه آدمهایی با هر هدف و قصد و برنامه ریزی که داشته اند اقدام به ساخت فیلمی با این وقاحت کردهاند نشان از نفهم بودن آنها دارد و طبیعی است که هر انسانی توهین به پیامبر الهی را بر نمی تابد چه برسد به امت اسلام. اما اینکه نحوه اعتراض ما چگونه باشد اینکه در این مقطع زمانه چقدر باید برای معرفی اسلام و پیامبر اسلام تلاش کنیم نیز نکته قابل توجهی است. آیا از دید اسلام به قتل رساندن فردی که هیچ دخالتی در این موضوع نداشته (سفیر امریکا رد لیبی) حرکت قابل توجیهی است. آیا به آتش کشیدن پرچم یک کشور یا رستورانهای KFC می تواند صحیح و اثر گذار باشد. مگر در اینکه در قرآن از توهین به بت کافران منع شدیم چراکه در این صورت اینان به خدای ما توهین می کنند. آیا می توانیم بپذیریم که پرچم ایران را که روی آن و در حاشی آن الله و الله اکبر نوشته شده لگد مال شده و به آتش کشیده شود. و اصلا نوع اعتراض ما با تعالیم دینی ما هم خوانی دارد؟
فيلمي با اين ضعف هاي هنري ميتواند با دو دليل ساخته شده باشد 1-از سر جهالت ناداني وكينه ورزي به مسلمانها كه جلو اين جهالتها را مطمئن باشيد با اين نحوه اعتراض وبعضا خونريزيهاي ناحق نميشود گرفت .كينه ورزي را زيادتر هم ميكند .دل سازنده فيلم هم خنك ميشود .ربطي هم به دولتهاي غربي ندارد 2-فيلم از سر تدبير و سياست گذاري وبا پشتيباني دولتهاي مخالف مسلمانها ساخته شده باشد كه بي شك از نحوه پخش اينترنتي وزمان پخش ان نشان ميدهد كه براي به هيجان دراوردن مسلمين است و اين اعتراض كردنها هدف فيلمساز وپشتيبانان او را محقق كرده است .به نظر من بهتر است براساس منابع محكم تاريخي كه مورد اتقاق نظر مسلمين است اشكالات فيلم را به مردم اطلاع دهيم.كه اين كار حوزه هاست . فكر ميكنيد كشتن چند نفر انسان بي گناه از اشتباهي كه فيلمساز مرتكب شده كمتر گناه دارد؟ البته بهره برداري و"برده داري " سياسيون هم سر جاي خود.
من فقط يك مثال مي خواهم بزنم آن هم اين هست كه اگر يك ديوانه يا بچه و يا حتي فرد بالغ به آدم فحش دهد بايد مرتب داد و بي داد كنيم و بگوييم كه به من اين فحش را داد يا با بي اعتنايي و ناديده گرفتن اون اين فحش را از بين ببريم اگر ديوانه اي فحش داد و شما برادر او را كتك زدي چه چيزي را ثابت مي كنيم. نظر من اين بود كه به جاي اينكه مسلمان و غير مسلمان را با اين حركتها كنجكاو به ديدن اين فيلم مي كرديم خيلي راحت بيانات پيامبر را در مقابل كساني كه ناسزا مي گفتند به آنها مي گفتيم و براي اينكار از همان شيوه پيامبر كه خواندن آيات قرآن است استفاده مي شد
اين شكل رفتار با احساسات و خارج از كنترل نشاندهنده عدم عمق معلومات ديني و ايمان مي باشد چرا كه كسي كه به چيزي ايمان دارد مطمئن است كه اينها بي پاسخ نخواهد ماند همانطور كه خداوند زماني كعبه را از تخريب اصحاب فيل حفظ نمود
اگر ما میخواهیم از حضرت ختمی مرتبت دفاع کنیم باید به شیوه همان حضرت باشد. مگر اینکه اینکه اعتقاد داشته باشیم حضرت رسول هم مثل ما در همه موارد سیاسی کاری میکرده است. ایشان با اهانت کننده ای که خاکروبه بر سر حضرت می ریخت چه کرد؟ اثرش چه بود؟...
در مورد فیلم که نمیشه نظر داد ...

اصلا فیلم درست و حسابی هم نبود ...فکر کنم با دوربین خانگی فیلمبرداری شده

اما کار مسلمونا تو چن تا کشور ....واقعا هزار برابر بدتر از کار اون فیلمساز بود

این چه کاریه؟..واقعا؟..به اون سفیر بدبخت چه ربطی داشت آخه؟

اعتراض داری ...بیا اعتراض کن دیگه..

درگیری چه معنی میده برادر من ؟

با این کارا در واقع دارین به اون فیلم مشروعیت میدین...

چون بقیه کشور ها میگن..ببینین...پس فیلم درست بوده

درمورد آزادی بیان هم ...من از حقوق اون فیلمساز دفاع میکنم..

همچنان که از ناراحتی واعرتاض مسلمونا دفاع میکنم ...البته معترضین منطقی ... نه اون آدمکشای افرطی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
نه سیخ بسوزه نه کباب؟
معنی آزادی بیان یعنی توهین؟
افسو سسسس
اوباما و هيلاري
اعدام بايد گردند
مرگ بر نتانيوهو
مرگ بر همه مردم دنيا به جز مسلمانا
پاسخ ها
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
مطمئنی که از لحاظ روانی سالمی؟به نظر من یه ویزیت واست لازمه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
عزيزم.خداي محمد شفات بده و بغض و كينه و سياهي قلبت را با نور آگاهي و حقيقت تطهير كنه!انشا‌ئالله.
البته با يك روانشناس هم مشورت كني خوبه .به نفع خودت و اسلام و مسلمينه.
فیلم را ندیده ایم وهیچکدام از معترضین کشورهای دیگر به غیر از آمریکا ندیده است شاید هم شایعه باشد ولی در صورت صحت ما آن را محکوم میکنیم ودین اسلام و عظمت پیامبر اکرم (ص) با این کار ها خدشه دار نمی شود یعنی عظمت الهی همیشه بوده و هست.
ادعا داریم که مسلمانی با منطق با فهم وشعور و با فر هنگ هستیم / با حمله به سفارت اینگلیس که با تحریک پشت پرده ها صورت گرفت چه نتیجه ایی جز به دادن میلیون ها دلار خسارت گرفتید / چرا به جای خشونت فیلمی را نمی سازید گه در ان ثابت کنید اینها غلط هست / آیا با خشونت بهانه حمله بیگانگان را مهیا نمی شود ایا ثابت نمی کنین که فیلم هایی که در مورد وحشی گری های ما میسازنند حفیفت دارد . کمی فکر کنید
پیامبر عظیم ما آنقدر ریشه داره تا با این فیلم ها و کاریکاتورها و ..... تخریب یا توهین شود . این کار صهیونیست ها برای پیروزی رامنی کاندیدای مورد دلخواه شون در انتخابات آتی امریکا و تحت فشار گذاشتن اوباما ست و متاسفانه ما ناچارا در راهی که صهیونیست تدارک دیده همراهی می کنیم
بنده آگاهانه صبر نمودم تا اکثر نظرات هم وطنان عزیز منعکس گردد و سپس بنده هم بعد از مطالعه نظرم را بنویسم .
اول اینکه : ما هم بطور جدی این اقدام ( ساخت فیلم موهون ) را محکوم می کنیم .
دوم : اعتراض حق مسلم همه انسانهای روی زمین هست ؛ با هر دین و مذهب و نگرش سیاسی . ولیکن تظاهرات مسالمت آمیز و نه خشونتهائی که در چند روز گذشته دیدیم .
سوم : تمام این خشونتها بدون مطالعه و از روی خشم بوده و نه تنها فایده و ثمری نداشت ؛ بلکه سازندگان فیلم را به مقصود و به توطئه ائی که مهیا کرده بودند ؛ نزدیکتر نمود .
چهارم : هر روز که بیشتر میگذرد و ماهیت سازندگان فیلم افشاء میشود ؛ به این نتیجه میرسیم که یک دیوانه خلافکار سنگی را در چاهی انداخته و تظاهر کنندگان با خشونتهای بیجا ؛ بجای در آوردن سنگ ؛ آنرا بدتر تثبیت می کنند .
پنجم : اتحاد و همبستگی مسلمانان امری عادی هست ؛ چه بسا که سایر ادیان هم بدین صورت هستند ولی باز اشاره میکنم ؛ اگر میلیونها مسلمان بطور همزمان و بدون کوچکترین خشونتی و بدون خونریزی و کشتار انسانهای بیگناه ؛ تظاهرات برپا میکردند ؛ آثار آن ماندگار و کوبنده بود یا که نه همانگونه که اتفاق افتاد و همه را جا را به آتش کشیدند ؟
مگر با تخریب سفارتخانه ها و با کشتن انسانهای بیگناه که هیچ دخالتی در این امر نداشتند ( سفیر و کارکنان آمریکا در بنغازی ) آب به آسیاب سازندگان فیلم ریخته نشد ؟
مگر از مسلمانان چهره خشنی مجددا به دنیا رارائه داده نشد ؟
ششم : این حرکات ناسنجیده ؛ زندگی میلیونها مسلمان ساکن در غرب را هم به خطر انداخته است . اکنون دهها نفر از دوستانم بمن اطلاع میدهند که همسایگان آنها ؛ حتی از سلام و تعارف با آنها هم خوداری می کنند .
هفتم : این مسائل باعث شد تا گروههای راست گرا که مخالف مهاجرت مسلمانان به غرب بودند ؛ به خواسته های خود برسند و حتی شنیدم که زمزمه اخراج پناه جویان مسلمان که جواب پناهندگی نگرفتند ؛ از کشورهای اروپائی به گوش میرسد .
هشتم : آخر اینکه یک دیوانه آگاهانه سنگی به چاه انداخت و آینده و زندگی هزاران هزار انسان بیگناه و بی پناه را به مخاطره انداخت . چرا که دوستان یک جانبه به قضیه نگاه نکنند ؛ همانگونه که اشاره کردم الان هزارن پناهجوی مسلمان در انتظار دریافت پناهندگی هستند ؛ لطفا ابعاد تخریبات را هم در نظر بگیرید ؛ که علاوه بر گرفتن جان انسانها ؛ آینده انسانهای دیگری هم به خطر افتاده است .
دوستان مطالب خوبی هم نوشته اندکه میبایست قابل احترام باشندولی دردبنده ازعدم اتحادواقعی بین کشورهای اسلامی است اگراندکی به سخنان شهیدمقدس آیت اله مطهری گریزی بزنیم خواهیم دیدکه این دانشمندبزرگ چه تشخیصی ازاین جورثومه فسادداشتندکه من به یکی ازآن اشاره میکنم آن بزرگوارفرمودنداگرهریک ازمسلمانان یک سطل آب برسراین رژیم جعلی بریزنداسرائیل راسیل خواهدبرد.این همان دردی است که بنده بعنوان یک مسلمان دارم, حالافهمیدیدکه برخی ازاین ممالک اسلامی درخواب غفلت و...هستندکه فردی یهودی به خودجرأت میدهدوبه مقدس ترین مقدسات چنین اهانتی بکند. البته این نواهانتهاشناخت مارابه ژرفای دین مقدس اسلام ورسول گرامی بیشترمیکندولی نبایدازاین مهم غافل بودکه درست است این اعتراضات بی اثرنیستندولی مهمتراتحادبین مسلمین است که میتواندهرنقشه شیطانی آنهارانقش برآب کند.بامیدچنین روزی.
دیونه ها و کودکان حقیقتگو هستند این بنای شیشه ای توخالی است که با پرتاب یک سنگ آدم روانی فرو می ریزد. ای متعصبین کمی عفل را یار خود کنید زندگی را زیبا خواهید دید
sazandegane film be hadafeshun residand:
eraeh chereei vahshi az eslam,jamiat e khashmgin dar hame ja be sefaratkhaneha va digar marakez hamle kardan,sadha paiame tahdid,ghatle kharejiha....
tamame inkarha be afkar umumie jahan sabet mikonad ke aksariate mosalmanan vahshi bude va koshtan baraeshan amrist addist.leza keshvarhaei gharbi hagh daran ke ghanine nejadparastane dar ghebal mosalmanan dashte bashan va hatta be bahane azadi va mobareze ba radikalizm tahajome nezami konan.amri ke ba piruzi ramni dar entexabate amrika masirash hamvar mishavad.
tamame badbaxtie mosalmanha az jahleshan ast.
متاسفانه در این زمان که دولت های مثل آمریکا بدلیل ابر قدرت بودن و عدم ترس از عواقب اعمالشان به کارهایی دور از شان انسانی دست میزنند
توهین به پیامبری که حتی پیامبر خودشان نیز از وجود او در آینده خبر داده بود نشانگر انحراف از دین خودشون داره لابی های قدرتمند صهیونیستی چشم دولتمردان آمریکا رو کور کرده و کارشون رو بجایی رسونده که به مقدسترین فرد دینی یک سوم جهان توهین میکنند چیزی که روشنه اینه که این اتفاق یه جور تست از مسلمان ها بوده آیا با وجود این هجمه رسانه ایی که بر سر این مردم وجود و افکارشان رو تحت تاثیر قرار میده هنوز هم به دین خودشون پایبند هستن یانه.
سلام خدمت همه ی اونایی که دارن میخونن، راستش فیلمی تولید شد از بعضی سگ های صهیونیست ها که کار همیشگیشون اینه که یک پارسی بکنند و گوشتی بگیرند اینکه عادیه، این نفهم ها با این کارها حقانیت دین ما رو اثبات میکنند البته اینا خودشون نمیفهمندا ما میفهمیم و واقعا هم دستشون درد نکنه، اما من برای اون دسته از افرادی متاسفم که خودشون از اون جایی که حرامند چیزهای حرام را دوست دارن، ان شاالله که خدا به راه راست هدایتشون کنه، الهی آمین، در پایان هم حرفی ندارم جز آرزوی قلبی همه ی مسلمانان یعنی: اللهم عجل لولیک الفرج. یا علی.
پاسخ ها
هموطن
| Denmark |
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
دوست محترم دانشجو :
با این خشم و نفرت چه هدفی را دنبال میفرمائید ؟ همه را که سگ و حرام زاده پنداشتی ؛ یک مسلمان باید با اخلاق حسنه و ادب و متانت خود را به نمایش بگذارد نه که پیروان سایر ادیان الهی را سگ و حرام زاده بنامد . آیا جنابعالی که از سازندگان آینده سرزمینمان هستید ؛ با این کین و نفرت به دیگران ؛ به اسلام خدمت می کنید و یا خیانت ؟ به نظر بنده تندروانی مثل جنابعالی اگر روزی به مسندی هم برسند ؛ بجای خدمت به تمامی آحاد جامعه ؛ همراهان خود را خودی دیده و مابقی را غیر خودی خواهند انگاشت . چون با نام دانشجو نوشتید ؛ بنده هم بعنوان یک استاد ؛ خواستم این تذکر را به جنابعالی بدهم شاید که به خواست خداوند ؛ در دیدگاهتان تجدید نظری بفرمائید و راه اعتدال و منطق و خدمت به همنوع را پیشه بفرمائید .
فرجام کار یک چند نفر منحرف و دیوانه را به تمام جوامع و انسانها ربط دادن ؛ خارج از منطق هست دوست عزیز دانشجو .
حفظ مقدسات يه چيزه ، نياز به آشوب و شلوغ كاري و استفاده و بهره برداري از آن براي رسيدن به اهداف خاص يه چيزه ديگه
شبيه کاري که شمر ملعون قبل به درک واصل شدنش انجام داد
اينجاست که ميگن آمريکا مثل سوسک لهيده ميشه
محمد تا ابد جاوید خواهد ماند
محمد تا ابد پاینده چون خورشید خواهد ماند
سیمای نورانی محمد با رفتار و گفتار اذناب النالس مخدوش نمی شود .
عظمت و وجاهت محمد را خداوند در طول تاریخ حفظ کرده و خواهد کرد.
نکند با بد دفاع کردن به او ستم کنیم.
پس به جای منتظر ماندن و بعد از توهین نامردان جار و جنجال کردن از همین امروز همه ی متفکران و دست اندر کاران فرهنگی و هنری همت کنند و رحمت للعالمین را به جهانیان معرفی کنند .
مگر می شود کسی محمد را بشناسد و از او بد بگوید ؛ مگر می توان نور خورشید را انکار کرد ؟
سلام .
ما با برگردیم به سخن امام اینکه " اگر غرب بخواهد در برابر دین ما بایستد ما در برابر تمام دنیای آنها خواهیم ایستاد "
دوستان متاسسفانه ما به معنای واقعی در برابر همه دنیای آنها نمی ایستیم
ما باید در برابر آنها مسأله هولوکاست رو بحث کنیم
ما باید از بپرسیم ...................
what is the Holocast ?
سعي كردم اكثر نظرات دوستان را بخوانم. فكر ميكنم كه تقريبا با هم همسو هستيم و انجام چنين كاري را بشدت تقبيح مي كنيم. خوب بالطبع هر كسي به سبك و نوع تفكر خودش ، اما گستره تفكرات انسان را به تفكر بيشتر وا مي دارد.
نظر شخصي بنده بسيار گسترده است و زماني بيشتر لازم دارد ولي به هر حال تا جايي كه امكان داشته باشد.سعي ميكنم نظرم را به اطلاع دوستان برسانم. اميد است كه مورد قبول واقع شود.
به نظر بنده اين فيلم زائيده فكر يه اسلام ستيز است كه توسط هاميان سياستمدار با برنامه ريزي و تفكر بسيار اجرا شده است. با توجه كردن به سير اكران فيلم و عوامل ساخت و نوع درك مسلمانان از اين فيلم به اين امر ميتوان رسيد كه با اهدافي خاص و برنامه ريزي شده ، به بيان ديدگاهي مضحك درباره رسول خدا و اسلام پرداخت اند.
دقت كنيد خواهيد ديد كه اين فيلم در سال 2011 براي اولين بار اكران شده است ، پس چرا در سال 2011 سر و صدايي بلند نشد؟
چرا در اوايل نيمه دوم سال 2012 قسمتي اندك از اين فيلم 120 دقيقه اي بر روي سايت يوتيوب قرار گرفته است؟
مترجمي مصري كه شخصي مسيحي هست ، اين فيلم را ترجمه و بعد از ترجمه فيلم با زير نويس عربي مجددا در يوتيوب قرار ميدهد، ابتدا خشم مسلمين عرب زيان بر انگيخته ميشود. نكته جالب اينجا ست كه چرا اولين اتش هاي خشم مسلمانان از "ليبي" شعله ور مي شود و به كشته شدن سفير امريكا ختم مي شود؟
امريكا براي حفاظت از سفارتخانه هاي خود ، اقدام به اعزام نير به كشورهاي مسلمان ميكند و خواستار محاكمه عوامل كشته شدن سفير خود در ليبي است.
جالبتر اينكه كه اين ترجمه چرا بايد با سالگرد يازدهم سپتامبر هماهنگ شود؟
چرا هربار فردي كه وجه قابل قبولي ندارد ، به مقدسات مسلمين حمله ور ميشود؟ افرادي كه هركدام درصورتي كه بيوگرافي واضحي از آنها بخوانيد خواهيد ديد كه چندان قابل تعمق نيست. چنانچه در مستندي كه اقاي لاجوردي ساختند ، خواهيد ديد كه كاريكاتوريست دانماركي و كشيش امريكايي هردو اعتراف كرده اند ، كه تاكنون يكبار هم قران را نخوانده اند. هردو به افكار خام و بدون تفكر خود اعتراف كرده اند
به هر حال ميتوان سوالات گوناگوني درباره اين عمل اسلام ستيزانه پرسيد ؟

در چند سال گذشته اگر پيگير روند اسلام ستيزي در مناطق مختلف جهان بوده باشيد ، خواهيد ديد كه در هر مرحله عملي خاص و زيركانه انجام ميشود تا به ارامي برداشت هاي سياسي خاصي در افكار جهاني شكل بگير ، كه تقريبا همه به معرفي كردن مسلمانان بعنوان تروريست ختم ميشود.
در مثالي ساده ، حمله اي كه بسيار ساده به دكتر علي شريعتي بعنوان يك تئوريسين صورت گرفته است و خيلي ساده ، جملات اگاهانه ايشان را در اندوهي جملات خام و مضحك گم ميكنند. تا به راحتي بتوان ايشان را از افكار عمومي به عنوان يه فرد فرهيخته پاك كرد.
در مورد اسلام هم همين حركات صورت ميگيرد. بارها خبرهايي از بيانات مفتي هاي وهابي در نقاط گوناگون شنيده مي شود كه هركدام ، حاوي مطالب خاص و متزلزل كننده پايه هاي اعتقادي مسلمين است.

شخصاً به دوستان پيشنهاد ميكنم ، كه مطالعه بسيار زياد را سرلوحه كار خودشان قرار دهند كه با شناخت بيشتر نسبت به گذشته و احكام و قوانين گوناگون بتوانند راحتتر اينده اي روشن براي كشور ، مسلمين و جهانيان ترسيم كرد.

در مورد حمله به سفارتخانه ها ، اين عمل بسيار اشتباه بود ، هرچند اگر سفير امريكا در ليبي كشته نمي شد ، شايد اوج خشم مسلمين به گوش جهانيان نمي رسيد. اما بجاي مردم بايستي دولتها سريعا اقدام به احضار سفير امريكا ميكردند و شكايت و ناراحتي امت اسلام از اين امر را به گوش سران امريكا و جهان ميرسانند. نه اينكه مردم خودشان دست به كار شوند. و اين كار بهانه اي ديگر براي غرب شود و مسلمين را جنايتكار خطاب كند.
شرط می بندم عموم کسانی که در تظاهرات شرکت می کنند، فیلم را ندیده اند. اصولا تفکر و تصمیم گیری مستقل و فردی در جوامع عقب مانده جایی ندارد. مردم جوگیر می شوند و دنبال هم راه می افتند. وانگهی این گونه اهانت ها هیچ خدشه ای به اصل دین وارد نمی کند. دین به عنوان یک نیاز بشری همیشه بوده است و خواهد بود. بهتر است برای فقر تفکر خود چاره ای بیندیشیم.
لعنت خدا بر توهین کنندگان ...
اسلام دین سارش با کل ادیان است ... ولی اینها شعور ندارند و درک نمی کنند ...

اللّهمّ صلّ علی محمّد و آل محمّد و عجّل فرجهم
سلام علیرغم اینکه دین اسلام تنها دین پذیرفته شده توسط خداوند متعال است اما بازهم دین مبین اسلام حمله و اهانت به دینهای منسوخ را قبول ندارد اما این دین ستیزان قطعا هیچ دینی ندارند و گرنه از ترس اینکه دینشان مورد اهانت قرار گیرد جرات نمی کردند دین اسلام و اعتقادات طیف وسیعی از انسانها را مورد اهانت قرار دهند پس از این بابت خیالمان راحت باشد و اجازه ندهیم سایر ادیان مورد شماتت قرار گیرند بلکه این دین ستیزان قدرت طلب یا اینکار قطعا نظر داشته اند تا مسلمانان را با سایر پیروان ادیان درگیر نمایند و لذا بنده ضمن محکومیت شدید این اقدام موهن و غیر انسانی برای بانیان آن اشد مجازات را خواستارم و جا داشت دولتهای اسلامی با اقدامات قاطع از جمله قطع ارتباطات تجاریٰ بستن شیر نفتها حتی بمدت چند ثانیه برای ابراز انزجار ؛ اقدام مینمودند اما متاسفانه ازدول به ظاهر اسلامی اما وابسته به استکبار و صهیونیزم که ادامه صدارت خود را در جانبداری از صاحبان زور و سرمایه می بینند نمیتوان انتظاری داشت و اقدام ملل مسلمان و دولت جمهوری اسلامی ایران و ملت مسلمان ایران میتواند جامعه جهانی را به مخالفت همه جانبه با این اقدامات فرا بخواندلذا اجتناب از اقدامات تلافی جویانه علیه سایر ملل غیر مسلمان همان اهداف شوم صهیونیستهاست و باید با برنامه با آن برخورد کرد تا دیگر مسائل مشابه چون قران تری جونز بی خدا تکرار نشودو هکذا.
به نظرم مجازات سازنده فیلم و سایر اقدامات بازدارنده را در درجه دوم باید قرار داد .باید به دقت این موضوع را مورد توجه قرار داد که چرا تاکنون کشوری که مهد اسلام است و حرمین شریف در ان هستند کوچکترین واکنشی در هیچ زمان از خود نشان نداده ؟ بله منظورم سعودی است. یقینا یک روزی متوجه میشویم که وهابیت همان صهیونیسم است فقط با پوست اسلام چراکه در جنگ 33روزه مفتی های انها گفتند کشتن شیعه حلال و یهودی حرام است . پس شک به صهیونیسم سعودی نکنید اینها ماهیتشان واضع است . جای تاسف است که دو قبله مسلمانان در دست صهیونیسم ها است.
بنظر من مجموعه سيستم تبليغاتي غرب همواره طي فيلمهايي نظير اين فيلم، خواهان تعيين درصد موفقيت خود در برنامه هاي تبليغات ضد اسلامي خود ميباشند و با اين وسايل همواره ميزان دوري مردم مسلمان از اصول و بزرگان ديني خود را مي سنجند 0از طرفي واكنش مسلمانان در عين اعتراض ميبايست بسياري انساني و مسلمانانه باشد0
بگزاريد امريكا وديگركفار هرچه ميكند اونا ميخواهند به هرشكل كه باشد مسلمانان را برآشفتن ونارام سازند هيچ عملي انجام ندهيد .ما مسلمان هستيم خدا(ج) يكي است محمد(ص) رسول(ص) وفرستاده الله(ج) است هيچ نگوييد بانكه دل اونا بكفد هيچ كسي دين واعمال اسلامي مارا از دل وقلب ما گرفته نميتواند امريكا اگر ملت ما را تصرف كرد قلب ما را خو تصرف كرده نمي تواند . مگر ما بايد شهامت غيرت وغرور خودرا فراموش نكنيم
در این شرایط آشفته جهانی آیا صحیح است تیم دولتی پرسپولیس نام مقدس محمد رسول الله را روی پیراهن و لااله الاالله را روی آستین خود حک کند ؟ آیا این اهانت کمتر از آن فیلم موهن نیست ؟
بگذارید تاریخ قضاوت کند
توهین به هر کدام از پیامبران توهین به خداست . خدا لعنتشون کنه اینا اصلا درک دینی ندارند.
به نظر من بليد عزاي عمومي اعلام ميشد ودر مقابل دفتر سازمان ملل در تهران همه مردم سياهپوش به عزا داري ميپرداختند و هرچه زودتر اهانت كنندگان به مقدسات كشته شوند وبه مقدسات بيشتر بها دهيم تا سياستبازي
اعتراض حق همه مسلمان ها است اما خشونت تنها سازنده گان این فیلم را به اهداف خود نزدیک تر خواهد کرد پس بهتر است منطقی باشیم ما میلیاردها مسلمان اتحاد داشته باشیم چهره واقعی اسلام را در جهان نمایان کنیم مطمئن باشیم که خدا با ماست ای کاش سران کشورهای عرب منطقه هم مثل مردمشان فکر می کردند فقط چند ماه صدور نفت به این کشورهای غرب را به نشانه اعتراض تعلیق می کردند آنوقت جی میشد
تومملکتی که هیچ چیزی سرجایش نیست ومردم ازگرانی موندن چکارکنند نمیدونم درمورد دیگر موضوع های فرعی صحبت کردن واجب هست یا نه ازقدیم هم گفتن آدم گشنه دین و ایمان یادش میره
بعد از این همه اعتراض نتیجه ای که گرفتیم چه بود ؟
1-چهره ای خشن از اسلام
2- حتی سایت یوتوب اعلام کرد که فیلم را به پاس احترام به آزادی بیان حذف نخواهد کرد
3-فشار به مسلمانانی که در خارج از کشورشان زندگی میکنند
4-سو استفاده طالبان تا جای که خود را پرچمدار اسلام نشان داد و افسوس که بدترین گروه این پرچم را بدست گرفت
5- کوتاهی مسئولین با منطق جلو نرفتیم هنوز مردم ایران فرق سایت و نظر دولت رو متوجه نمیشوند
ای کاش این توهین را با منطق و فیلم کوبنده تری جواب می دادیم
بنظرم کار حامیان برخورد تمدنهاست و متاسفانه با نحوه برخوردی که با این مسئله در بعضی کشورها شد از جمله کشتن سفیر آمریکا در لیبی سازندگان فیلم به هدفشان رسیدند که همانا وحشی نشان دادن مسلمانان بود.
چراغی را که ایزد برفروزد
هرآنکس پف کن ریشه اش بسوزد
باید آنچه از فریاد در سینه داریم بروز دهیم و با ادا و اصول مدرنیته از اینکه به ما بگویند وحشی نهراسیم . اگر به پدر ما هم توهین کنند و ناسزا بگویند باز هم با آرامی و گفتگو قضیه را حل میکنیم .
روي سخنم با كسائيه كه اينقدر تعصب نشون ميدن:خدائيش و بالا غيرتا خودتون چقدر به قوانين اسلام و سنت هاي حسنه پيامبر عمل ميكنيد كه اينقدر از توهين بهش ناراحت ميشين؟دروغ نميگين ؟كلاهبرداري نميكنين؟دزدي نميكنين؟(البته دزدي فقط از ديوار مردم بالا رفتن و جيب بري نيست)به هم تهمت و افترا نميزنين؟غيبت نميكنين؟زير آب همديگه رو نميزنين؟
حضرت مسيح وقتي خواستند زن فاحشه اي رو سنگسار كنن فرمود كسي كه تا به حال گناه نكرده اولين سنگ را بزند.كه همه مردم پراكنده شدند.
لطفا اينجا هم فقط كسائي تعصب نشون بدن كه پيرو واقعي و عمل كننده واقعي باشن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
دهنت گلاب و طلا .خيلي باحال گفتي...
س
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
همه آدما معصوم نیستن دوست عزیز
نه اینکه همون آمریکا به حقوق بشرش خیلی عمل میکنه ؟
پس فقط افراد خیلی کار درست و بی گناه باید اینجا نظر بذارن
تعداد آدمای خیلی کار درست و معصوم تو دنیا کمه پس فقط اولیای خدا و امامان معصوم باید اینجا نظر بذارن
برخوردی که دولت ها و ملت ها داشتند در بسیاری از کشور های دیکتاتور کاملا ضد هم بود ، با اطلاع رسانی درست میتوان ماهیت اصلی دولت ها را به ملت ها برملا کرد
نقاب از چهره ها کنار رفته
سلام
به نظر مناعتراضات بین المللی حق کشورهای مسلمان است همینطور رنگ آن در صحنه بین المللی. ولی مثل منطقی است که بخواهی به بچه های عقب مانده ذهنی یاد بدهی و او نمیفهمد. مامسلمانیم و تمام پیامبران بجز 3 خلیفه را قبول داریم. حتی با دروغ گفتنها و ..... استغفار میکنیم. کشورهای سودجو به دلیل عدم موفقیت در صحنه بین المللی دست به بازیهای بچه گانه می زنند
با سلام به دست اندرکاران محترم سایت وزین تابناک ؛
شعله خشم مقدس مسلمانان جهان ، عاقبت بنیاد ستم و ستمگران را خواهد سوزاند.
ترجمه سخنان « برناردشو »را می آورم تا پاسخی مناسب به فیلم ضد اسلامی و توهین آمیز که در آن به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام(ص) جسارت شده است باشد:
من همیشه نسیت به دین محمد، بواسطه خاصیت زنده بودن عجیبش، نهایت احترام را داشته ام.
بنظر من اسلام تنها مذهبی است که استعداد توافق و تسلط بر حالات گوناگون و صورتهای متغیر زندگی و روبرو شدن با قرنهای مختلف را دارد.
( درود خدا بر پیامبر مهربانی ها باد )
ربنا وجعلنا مسلمین لک ومن ذریتنا امة مسلمه و ارنا مناسکنا وتب علینا انک انت التواب الرحیم.
قضاوت با آموزه های اسلام نه کم ونه بیش.
لبیک یا رسول الله
انتشار خبر تاسف بار توهین به رسول گرامی اسلام حضرت ختمی مرتبت، بار دیگر موجی از نفرت و انزجار نسبت به دستگاه رسانه ای غرب را بر انگیخت و می رود تا مایه ی عبرت دیگری شود برای همه کسانی که فکر می کنند می توانند هر از گاهی یک آزمون بی خطری رابرای سنجش میزان غیرت و همیت دینی مسلمانان برگزار کنند. در این بین نکاتی در خصوص وظیفه ی رسانه های جهان اسلام وجود دارد که اشاره به آن در حد مقدور هدف این وجیزه ی کوتاه می باشد.


نخست آنکه استکبار جهانی و به طبع آن رسانه های متعلق به این طیف لازم است به این نکته پی ببرند که با وجود اختلافات ریز و درشت میان گروهها و فرق مختلف اسلامی در کشورهای مختلف یک نوع و حدت و پیوند فولادینی در مسلمات و اصول اسلامی و از جمله شخصیت بی مثال رسول گرامی اسلام در بین تمامی مسلمانان جهان وجود دارد که در واقع دستمایه ی وحدت امت واحده ی مسلمانان می باشد و در صورت لزوم این امت واحد، آنچنان طوفان سهمگینی خواهد شد که ریشه و بنیان همه نابخردان و کافران در هرکجای عالم را به طرفه العینی به باد فنا خواهد داد و کشتن سفیر آمریکا در لیبی و به آتش کشیدن سفارت خانه ی آمریکا در چند کشور اسلامی تنها نسیمی از ان طوفان است که کسی را یارای مقابله با آن نیست.


ناگفته پیداست که عناصر این خشم عظیم محدود به یک منطقه ی جغرافیایی نمی باشد وهمان طور که در گزارشهای خبری مشاهده می کنید ازکوچه و خیابان نیویورک و واشنگتن نیز هستند کسانی که تاب و تحمل این جسارت عظیم را نداشته و حاضرند خون خود را برای مقابله با این قبیل تحرکات جاهلانه و عامدانه نثار کنند و این از وظایف رسانه های جهان اسلام است تا بتوانند در قالبهای گوناگون عمق این حادثه را به تصویر بکشند.بدیهی است این امر مهم فراتر از پخش چند ثانیه خبر و گزارش خبری است و لازم است ظرفیت های گوناگون علمی،هنری و تبلیغی در کلیه ی کشورهای اسلامی و رسانه های متعلق به جهان اسلام به این امر مهم توجه نمایند.


متاسفانه در موارد مشابهی که در سالهای گذشته اتفاق افتاده است ظرفیت های رسانه ای در کشورهای اسلامی آن طور که باید و شاید مورد استفاده مفید و موثر قرار نگرفته است و این در حالی است که پاسخگویی به این توهین از وظایف و تکالیف مهم همه عالمان دینی ، اساتید ، اندیشمندان و متفکرین در کشورهای اسلامی است تا با استفاده از رسانه های متعلق به کشورهای اسلامی نسبت به دلایل ، زمینه ها، اهداف و از همه مهم تر عواقب این گونه توهین ها اطلاع رسانی و برنامه سازی نمایند .


یکی از مهم ترین و موثر ترین عرصه ها در فضای رسانه ای حضور مقتدرانه در فضای مجازی است که لازم است در چنین شرایطی به خوبی مورد توجه همه وبلاگ نویسان، مدیران سایتها و اعضای شبکه های اجتماعی قرار گیرد . به عبارت دیگر در شرایطی به سر می بریم که باراصلی ترافیک رسانه ای در فضای سایبر در جریان است و مردم دنیا به آسانی می توانند در فضای مجازی عمق احساساسات , نگرانی ها و خشم خود را نسبت به تحولات جاری منتقل نمایند بنابراین لازم است تا میلیون ها جوان مسلمانی که در کشورهای اسلامی و حتی غیر اسلامی دسترسی نسبتاً مناسب به فضای سایبر دارد از ظرفیت های موجود در این فضا استفاده کرده و نسبت به این توهین مسبوق به سابقه واکنش مناسب داشته باشند.


تبدیل تهدید به فرصت یکی دیگر از نکاتی است که لازم است رسانه های جهان اسلام به آن اهتمام کافی داشته باشند .به عبارت دیگر هم اینک که این خبر و حواشی مربوط به آن در سراسر جهان منتشرشده است و اذهان ملل و فرق مختلف به این موضوع توجه نموده است .فرصت مناسبی است تا گوشه هایی از معارف اسلامی و اصول اسلامی اخلاقیات رسول گرامی اسلام در قالبهای گوناگون مصاحبه ، گزارش های خبری و مقاله و ده ها شکل گوناگون به سمع و نظر جهانیان رسانده شود و این درشرایطی است که دستگاه رسانه ای غرب با تمامی توان می کوشد تا با تحریف اصول مبانی اسلام همواره چهره ای دور از واقع از اسلام برای جهانیان ایجاد نماید.
اعام موضوع سران کشورهای اسلامی : از دیگرنکات مهم در خصوص توهین به مهم ترین رکن مقدمات اسلامی مسلمانان موضع گیری صریح و شفاف رهبران کشورهای اسلامی است


به عبارت دیگر رهبران کشورهای اسلامی که در واقع نمایندگان ملتهای مسلمان و سخنگویان ملتها به شمار می روند لازم است تا در کوتاه ترین زمان ممکن تکلیف خود را با وضعیت پیش آمده روشن نمایندو هریک به صراحت بیان کنند که چه اقدام عملیاتی و اجرایی را برای مقابله با توهین کنندگان به مقدسات مسلمانان به عهده می گیرند.


روی سخن درد این بخش با آن دسته از رهبرانی است که به گونه ای رفیق دزد و شریک قافله اند یعنی هم داعیه دار خدمت گذاری به مسلمانان و هم حامیان بلامنازع اردوگاه غرب به شمار می روند و تا کنون نیز حرکت قابل توجهی مبنی بر مسلمانی خود نشان نداده اند.
در پایان بار دیگر تاکید می شود که رسانه های جهان اسلام در مقابل امتحان دیگری قرار دارند و لازم است از تمامی ظرفیت وتوان خود در بهترین شکل ممکن درپاسخگویی به این هجمه استفاده نمایند .
یکی از بزرگترین کلیساهای عراق منفجر شد قابل توجه معترضین به فیلم
چرا ما خودمان را کنار مي کشيم مگر کشور ايران فيلم شکارچي شنبه را نساخته است آيا اين خود يک توهين به مسيح و يهود نيست ؟؟؟؟
پس چرا انتظار داريم در حاليکه خود به عقايد ديران احترمام نمي گذاريم آنها به عقايد ما پايبند باشند؟؟؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی