بازدید 5537

اگر مربي ايراني بود محاکمه مي‌شد

کد خبر: ۲۷۱۹۶۵
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۱ - ۰۰:۱۱ 12 September 2012
سرمربي اسبق تيم ملي فوتبال ايران در خصوص شکست دور از انتظار تيم کشورمان برابر لبنان گفت: با استفاده از مربيان گرانقيمت خارجي فقط پول بيت المال را هدر مي دهيم و اگر مربي ايراني جاي کارلوس کي روش بود، فردا وي را محاکمه مي کردند.
به گزارش ایرنا، ناصر ابراهيمي خاطرنشان کرد: بارها اظهار نظرات خودم را به اطلاع مسوولان فدراسيون فوتبال رساندم اما آنان هيچ بهره اي از آن نبردند.

وي ادامه داد: در انتقادات خود به اطلاع مسوولان رساندم که فوتبال ايران از پايه ضعيف است و با اينگونه نمايش ها جايي در بين تيم هاي برتر آسيا نخواهيم داشت.

ابراهيمي اظهار داشت: به جاي اينکه دلارهاي مملکت را بيرون ريخته و آن را هزينه مربيان ناکارآمد خارجي کنيم بايد در فوتبال پايه آن را خرج کنيم.

اين مربي خاطرنشان کرد: زماني که تيم ملي فوتبال در اختيار علي دايي و امير قلعه نويي بود، با يک شکست آنها را اخرج کرده و حتي کارشان به مجلس هم مي کشيد اما فردي جرات نمي کند به کارلوس کي روش کوچکترين صحبتي بکند.

وي گفت: واقعا دلم براي اين فوتبال مي سوزد. ما زمان هشت سال دفاع مقدس که حتي نمي توانستيم از کشور خارج شويم تيم بسيار خوبي داشتيم و براي حريفان آسيايي مشکل سازي مي کرديم اما تيم فعلي با اردوهاي اروپايي پياپي هيچ حرفي براي گفتن ندارد.

سرمربي پيشين تيم ملي فوتبال ايران عنوان کرد: پس از اينکه با قطر مساوي کرده و مقابل اردن در زمين راه مي رفتيم اعلام کردم که اين تيم به لبنان مي بازد اما دوستان خواستند فقط حمايت کرده و انتقاد نکنيم. در حاليکه تيم فعلي، ارزش حمايت کردن را ندارد و با تعريف از آن، بيشتر خيانت مي کنيم.

ابراهيمي با اشاره به حضور بازيکنان پا به سن گذاشته در ترکيب تيم ملي ايران عنوان کرد: تا چه زماني بايد از بازيکنان ناکارآمدي چون جواد نکونام، هادي عقيلي و علي کريمي استفاده کنيم. فوتبال ايران جوانان خوبي دارد که بايد به پاي اين نفرات ناکارآمد بسوزند.

وي در پاسخ به اين سوال که تيم ايران با اين شکست شانسي براي صعود به جام جهاني خواهد داشت، عنوان کرد: کارمان بسيار سخت است و فقط مي توانم بگويم اميدوارم صعود کنيم.

تيم ملي فوتبال ايران در جريان مرحله مقدماتي جام جهاني ۲۰۱۴ سه شنبه شب با يک گل مغلوب لبنان شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
آخرین اخبار
وب گردی