بازدید 4077
اسداللهی عنوان کرد:

دلیل ممنوعیت ورود تماشاگران خانم به استادیوم

کد خبر: ۲۷۱۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۸ 10 September 2012
عضو فراکسیون ورزش مجلس با انتقاد از اعمال سلیقه در برخورد با حضور تماشاگران خانم‌ برای تماشای مسابقات والیبال ایران تصریح کرد: باید یک بار برای همیشه مشخص شود خانمها می‌توانند در استادیوم‌ها حضور داشته باشند یا نه.

غلامرضا اسداللهی در گفت‌وگو با خانه ملت، درباره اجازه ندادن به خانم‌ها برای حضور در استادیوم در زمان مسابقه والیبال ایران و ژاپن گفت: مسئولان در این قضیه سلیقه‌ای رفتار کردند، در حالی‌که باید به صورت شفاف روشن شود که آیا خانمها می‌توانند تماشاگر مسابقات والیبال در ورزشگاه باشند یا اینکه مجوز حضور ندارند.

نماینده مردم تربت‌جام در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: ایران یک کشور اسلامی است و احکام قانونی آن از شرع گرفته شده؛ لذا در بحث حضور خانم‌ها برای تماشای مسابقات ورزشی نیز باید مسئولان ورزشی از مراجع و علما نظرخواهی کنند تا اگر منافاتی با مسائل شرعی ندارد، باب آن را باز کنند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با انتقاد از چنین رفتارهایی که یک بار خانم‌ها را به ورزشگاه راه می‌دهند و بار دیگر ممنوع می‌کنند، تصریح کرد: چنین رفتارهایی ذهنیت بدی نسبت به قوانین کشور و احکام شرعی در میان مردم به وجود می‌آورد و بنابراین، باید استراتژی مشخص وجود داشته باشد تا از بروز برخوردهای سلیقه‌ای و ایجاد مسائل حاشیه‌ای پرهیز شود.

عضو فراکسیون ورزش مجلس همچنین اضافه کرد: باید یک بار برای همیشه مشخص شود، خانمها می‌توانند در ورزشگاه حضور داشته باشند یا نه و مجلس نیز این بحث را در فراکسیون ورزش پیگیری می‌کند.

اسداللهی ادامه داد: اگر با رعایت جمیع جهات، حضور خانم‌ها در ورزشگاه بلامانع تشخیص داده شود، مسئولان ورزشی باید موانع را مرتفع کنند تا خانمها نیز در برنامه‌ریزی‌های خود دچار مشکل نشوند و اینگونه نباشد که پس از طی مسافت و تحمل زحمت برای رسیدن به ورزشگاه، از ورود آنها جلوگیری شود.

روز یکشنبه، در حالی حضور بانوان در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی در دیدار تیم‌های والیبال ایران و ژاپن ممنوع اعلام شد که بانوان تا پیش از این می‌توانستند از بازی‌های والیبال دیدن کنند و در مسابقه قبلی ایران و ژاپن نیز به رغم جمعیت زیاد بانوان حضور داشتند و هیچ اتفاقی نیفتاد
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر