بازدید 5818

قطع گاز بدهکاران بهاي گاز مصرفي از امروز

کد خبر: ۲۷۱۲۰۹
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۹ 08 September 2012
مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران گفت: جریان گاز مشترکان بدهکار از 18 شهریور با مجوز قانونی قطع و بدهی گاز بهای آنها نیز بدون یارانه محاسبه خواهد شد. 

به گزارش شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی، آقای اوجی امروز افزود : شرکت ملی گاز ایران در اردیبهشت ماه موضوع قطع جریان گاز برخی مشترکان بدهکار بخش های دولتی، صنعتی، کشاورزی و جایگاههای عرضه گازطبیعی فشرده شده (سی ان جی) را در صورت نپرداختن بدهی به آنان اعلام کرده بود اما برخی بدهکاران تا کنون توجهی به ان نکرده اند.

وی تصریح کرد: با آن که شرکت ملی گاز ایران شرایط و مهلت قابل توجهی برای تسویه مشترکان بدهکار در نظر گرفته است، اما بی توجهی برخی از آنها به هشدارهای یاد شده موجب شد تا تصمیم به قطع جریان گاز انان گرفته شود.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با بیان اینکه تامین بخشی از وجوه مربوط به هدفمندی یارانه ها، از محل گازبهای دریافتی از مشترکان تامین می شود  تاخیر در پرداخت آن را موجب اختلال در تامین این منابع دانست .

وی گفت: برخی جایگاههای عرضه سی ان جی در حالی از پرداخت بدهی خود سرباز می زنند که در ازای گاز تحویلی، پول نقد از مردم دریافت می کنند بنا براین استمرار بدهکاری آنها توجیهی ندارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی