بازدید 6602

لايحه «افـزايـش جـمـعـيـت» به مجلس مي‌رود

کد خبر: ۲۷۱۰۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۸ 08 September 2012
معاون حقوقي معاونت توسعه مديريت و منابع انساني رييس جمهوري از ارائه لايحه جامعي در مورد افزايش جمعيت از سوي دولت به مجلس شوراي اسلامي خبر داد و گفت: بخشي از اين لايحه مربوط به تغيير ساعات كاري كاركنان دولت است.

عبدالعلي تاجي در گفت و گو با ايسنا درباره كاهش ساعات كاري و افزايش مرخصي زنان اظهار كرد: دولت لايحه‌اي را درباره كاهش ساعات كاري زنان كه موضوع آن افزايش جمعيت است به مجلس ارائه كرده است.

وي با اشاره به بررسي اين لايحه در روز دوشنبه هفته جاري در كميسيون بهداشت و درمان افزود: همچنين شوراي عالي انقلاب فرهنگي بسته مفصل‌تري را در اين حوزه تهيه كرده است.

معاون حقوقي معاونت توسعه مديريت و منابع انساني رييس جمهوري در ادامه با تاكيد بر اين‌كه ساعات كاري كاركنان دولت اعم از مرد و زن در قانون مديريت خدمات كشوري تعيين شده و تغيير آن نياز به تصويب قانون و تغيير مصوبه مجلس شوراي اسلامي دارد، تصريح‌كرد: در لايحه جامع افزايش جمعيت كشور كه از سوي دولت به مجلس ارائه مي‌شود،حتما بخشي مربوط به ساعات كار است كه در مجلس مورد بررسي قرار مي‌گيرد.

تاجي با اشاره به اين‌كه بخش‌هاي مختلف دولت در اين لايحه جامع نقش دارند،گفت:در مورد افزايش بهره‌وري كه از بندهاي مربوط به تحول در نظام اداري كشور است كارهاي مناسبي انجام شده است و فرآيندهاي انجام كار در كليه دستگاه‌ها بازنگري شده و فرآيندهاي زايد حذف شده است و روند انجام كار كوتاه شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار