بازدید 6623

دايي؛ 2 خواهرزاده‌اش را كشت

کد خبر: ۲۷۱۰۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۸ 08 September 2012

مرد 56 ساله‌اي كه با سه خواهرزاده‌اش درگير شده و با چاقو دو نفر از آنها را كشته و ديگري را زخمي كرده بود، در ديزيچه شهرستان مباركه از سوي پليس دستگير شد و انگيزه خود از جنايت‌ها را آبياري زمين كشاورزي و عصبانيت اعلام كرد.

به گزارش جام‌جم، بعدازظهر هجدم مرداد امسال اهالي محله جبار آقا ديزيچه شهرستان مباركه در استان اصفهان با شنيدن صداي كمك‌خواهي چند مرد سراسيمه از خانه‌هايشان بيرون آمدند و متوجه سه برادر شدند كه با چاقو زخمي شده و به فاصله كمي از يكديگر در خيابان رها شده‌اند.

در پي اين حادثه سه مرد زخمي به بيمارستان منتقل شدند.يكي از همسايه‌ها نيز در تماس با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 موضوع را گزارش كرد.

ردپاي دايي در حادثه خونين

در پي اين اتفاق، كارآگاهان جنايي با حضور در محل حادثه به تحقيق از همسايه‌ها پرداختند كه معلوم شد آنها صداي مشاجره و درگيري را از خانه همسايه خود به نام عبدالخالق كه دايي افراد زخمي بوده است، شنيده‌اند سپس با آمدن به خيابان متوجه زخمي شدن سه برادر شده‌اند.

كارآگاهان جنايي در بررسي از محل حادثه با ديدن رد لكه‌هاي خون افراد زخمي مقابل خانه عبدالخالق اطمينان يافتند كه عامل درگيري خونين همين مرد ميانسال ـ عبدالخالق ـ است.

بنابراين با هماهنگي قضايي وارد خانه متهم شدند و او را دستگير كردند. در بررسي از خانه متهم يك قبضه چاقو كشف و ضبط شد.

مرگ دو برادر

در حالي كه تحقيق از اين مرد آغاز شده بود، مسوولان بيمارستان گزارش دادند كه دو نفر از برادران زخمي به نام‌هاي علي‌اصغر و صفرعلي به علت شدت خونريزي تسليم مرگ شدند.

كارآگاهان جنايي با اطلاع از موضوع با حضور در بيمارستان موضوع را به قاضي شرافت، كشيك ويژه قتل گزارش كردند و با دستور قضايي اجساد به پزشكي قانوني انتقال يافت.

در اين مرحله پليس به تحقيق از برادر مقتولان كه تنها شاهد حادثه بود، پرداخت كه او گفت دايي‌اش عامل اين درگيري مرگبار است.

مرد نجات يافته از مرگ برادرانش گفت

شاهد حادثه گفت: روز حادثه دايي‌ام با برادر كوچك‌ترمان بر سر آبياري زمين كشاورزي درگير شد و او را كتك زد.

با بالا گرفتن درگيري، همسايه‌ها برادرم را نجات داده و دقايقي بعد او به خانه مادرمان كه در همان خيابان بود، بازگشت.

وي اضافه كرد: روز حادثه نوه دايي‌ام به دنيا آمده بود. زنگ در خانه را كه به صدا درآوردم، دايي‌ام بيرون آمد. همان موقع علت مشاجره آنها را پرسيدم كه توجهي به حرف‌هايم نكرد و پس از ناسزاگويي با چاقو به من حمله كرد و پس از زخمي شدن بسختي خود را به خيابان رساندم و كمك خواستم.

شاهد حادثه با اشاره به كشته شدن دو برادرش گفت: يكي از برادرانم به كمكم شتافت كه دايي‌ام بار ديگر به هر دو نفر ما حمله‌ور شد.

در اين موقع برادر ديگرم كه به ما ملحق شده بود نيز از سوي دايي‌ام با چاقو زخمي شد. وقتي در بيمارستان به هوش آمدم، متوجه مرگ دو برادرم شدم.

اظهارات اوليه متهم

در پي اطلاعاتي كه مرد نجات يافته در اختيار پليس قرار داده بود، عبدالخالق ـ عامل جنايت ـ بازجويي شد و ادعا كرد خواهرزاده‌هايش به او ناسزا گفته و فحاشي كرده‌اند كه او عصباني شده و آنها را كشته است.

در پي اظهارات متناقض متهم، تحقيق از او ادامه پيدا كرد تا اين‌كه روز گذشته عامل جنايت در اعتراف جديد خود گفت كه انگيزه‌اش از جنايت انتقام بر سر آبياري زمين كشاورزي بوده است.

جنايت به دليل آبياري زمين كشاورزي

متهم به قتل گفت: به دليل مدت زمان آبياري زمين كشاورزي، با يكي از خواهرزاده‌هايم دعوا كرده و او را كتك زدم. برادر ديگرش روز حادثه به هواخواهي او به سراغم آمد. در حال گفت‌وگو با هم بوديم كه مشاجره‌مان بالا گرفت و عصباني شدم. همان موقع با چاقوي سلاخي كه گوسفند قرباني كرده بودم، به سوي خواهرزاده‌ام حمله كردم.

متهم اضافه كرد: ابتدا او را زخمي كردم. سپس دو برادرش كه قصد كمك به او و درگيري با من را داشتند نيز با چاقو زخمي كردم. سراسيمه وارد خانه شده و با پنهان كردن چاقوي خون‌آلود، لباس‌هايم را عوض كرده و ساعتي بعد از خانه بيرون آمدم و قصد فرار داشتم كه پليس مرا دستگير كرد.

سرهنگ حسين‌زاده، رييس پليس آگاهي اصفهان روز گذشته درباره اين پرونده به خبرنگار ما گفت: در پي اعتراف متهم 56 ساله به قتل دو خواهرزاده‌اش و زخمي كردن ديگر خواهرزاده‌اش، وي اكنون با قرار قانوني روانه زندان شده است.

وي افزود: در اين حادثه مرگبار شاهد بوديم كه عامل جنايت به جاي آن‌كه با گفت‌وگو مشكل خود را با خواهرزاده‌هايش حل و فصل كند، در اوج عصبانيت با آنها درگير شده و بي‌آن‌كه به عواقب جرم خود فكر كند، دو نفر از آنها را كشته و خود را نيز در آستانه مجازات مرگ قرار داده است.

حسين‌زاده با هشدار به شهروندان از آنها خواست اگر با افرادي بر سر مسائل مختلف دچار مشكلي شدند، حتما براي رفع مشكل خود از پليس يا مراجع قضايي كمك بخواهند و خودسرانه جان و مال مردم را به خطر نيندازند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی