بازدید 2966

نقدینگی مشکل اساسی کارخانجات صنعتی اراک

کد خبر: ۲۶۹۸۳۶
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۹:۰۶ 02 September 2012
نماینده مردم اراک در مجلس ،با اشاره به اینکه نقدینگی مشکل اساسی برخی از کارخانجات صنعتی اراک افزود :مشکل اساسی کارخانجات صنعتی‌اراک عدم گردش سرمایه است که امیدواریم دولت هرچه سریعتر راهکار های مناسبی برای رفع این معضل اتخاذ کند.

به گزارش خانه ملت، عباس رجایی افزود:مهاجرت یکی از مباحث جمعیت شناختی است که همانند عوامل طبیعی موجب تغییر جمعیت یک منطقه می‌شود وتنها راهکاری که هم اکنون می تواند این مشکل را رفع کند این است که بسترهای اشتغال کارآمد برای این افراد به نحو مطلوبی در جامعه مهیا شود.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی ، تصریح کرد :دولت باید بخش خصوصی را حمایت کند تا این بخش بدون هیچ محدودیتی در عرصه‌های تولید و سرمایه گذاری کند و این در حالی که شهر صنعتی اراک ظرفیت های بسیاری در عرصه های صنعتی و کشاورزی داردکه باید به نحو کار آمدی فعال شود  .

رجایی افزود: یکی از شاخص‌هایی که موجب موفقیت این بخش می‌شود این است که بخش خصوصی به عنوان یک عضو محرک و پیشرو در اقتصاد و صنعت کشور به شمار آید.

وی تصریح کرد: ایجاد اشتغال کارآمد از جمله اولویتهای اقتصادی کشور است که در این میان باید دقت شود که با توسعه بخش خصوصی می توانیم  مشکلات مربوط به اشتغال را نیز در استان از بین برد.

رئیس کمیسیون کشاورزی و آب و منابع طبیعی مجلس ، یاد آور شد :  توسعه کارخانجات‌صنعتی در این حوزه انتخابیه یک اولویت مهم اجتماعی و اقتصادی برای مردم به شمار می‌آید و در صورتی که دولت برنامه‌ریزی دقیقی در این راستا صورت دهد بسیاری از مشکلات بیکاری جوانان برطرف خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل