بازدید 57407

انگشت دست انسان در مریخ! +عکس

یک کاربر یک سایت اشتراک گذاری ویدئو در روز 18 آگوست یک سری فیلتر وارد تصاویر کنجکاوی که از نزدیک دیواره های دهانه برخوردی گیل گرفته وارد کرده و تصاویری را به نمایش گذاشته که خود مدعی است چهار جسم پرنده در آسمان را نشان می دهد
کد خبر: ۲۶۸۱۶۵
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۵ 27 August 2012
براساس گمانه‌زنی‌ها یا حتی تصورات یک گروه اینترنتی که به وجود اجسام پرنده ناشناخته باور دارند، در مریخ موجودات بیگانه و حتی انگشت دست انسان مشاهده شده است.

به گزارش مهر، از دو هفته پیش که مریخ نورد کنجکاوی ناسا در سیاره سرخ مریخ فرود آمد با تجهیزات خود که دربرگیرنده 17 دوربین است تلاش کرده از به اصطلاح اجسام پرنده ناشناخته و سایر موارد نامتعارف در چشم اندازهای اطراف خود عکس بگیرد.

این درحالی است که یک گروه از افرادی که به وجود این اجسام ناشناخته باور دارند تصاویری در اینترنت منتشر کرده و ادعا کرده اند که این تصاویر در مجموعه تصاویر منتشر شده توسط کنجکاوی بوده است.

این گمانه زنی ها درباره مریخیها از زمانی آغاز شد که نخستین بخش از تصاویر مریخ نورد کنجکاوی ارسال و منتشر شد.

در این تصاویر یک جسم مبهم دور و اسرار آمیز دیده می شود که به طور اسرار آمیز پدید آمده و در تصاویر متوالی از افق مریخ ناپدید شده است و حتی در مرحله اول دانشمندان ناسا را نیز گیج کرده بود اما پس از بحث و بررسی‌های مختلف میان دانشمندان ناسا این جسم عجیب نه تنها نشانه ای از فعالیت‌های بیگانگان نبوده بلکه گردوغباری بوده که توسط جرثقیل هوایی که کنجکاوی را به سطح مریخ منتقل کرده است ایجاد شده است و پس از آن مسیر حرکت آن تا 600 متر تغییر کرده است.

استیون سل از مهندسان ناسا که کارشناس جرثقیل هوایی است که روی مأموریت کنجکاوی کار می کرده است، گفت: ما اعتقاد داریم که این جسم در نتیجه تأثیر فرود ایجاد شده است.

این درحالی است که یک کاربر یک سایت اشتراک گذاری ویدئو در روز 18 آگوست یک سری فیلتر وارد تصاویر کنجکاوی که از نزدیک دیواره های دهانه برخوردی گیل گرفته وارد کرده و تصاویری را به نمایش گذاشته که خود مدعی است چهار جسم پرنده در آسمان را نشان می دهد و این ویدئو تا کنون بیش از 700 هزار بازدید داشته است.

این کاربر در تفسیر خود برای این ویدئو اظهار داشت است که چهار جسم توسط مریخ نورد کنجکاوی کشف شده است، در تصویر اصلی تشخیص دادن آن مشکل بود از این رو از چند فیلتر برای پررنگ کردن آنها استفاده کردم. این چهار جسم چه چیزهایی هستند، آیا اینها اجسام پرنده ناشناخته یا تنها ذرات غبار هستند.

شناسایی اجسام ناشناخته پرنده در آسمان مریخ

کارشناسان اظهار داشتند که این چهار جسم در حقیقت پیکسهای مرده یا ناقض در دوربینهای مریخ نورد هستند، چرا که نقاطی در تصویر دوربین از نظر عملی از بین می روند و سفید می شوند.

همچنین در تصاویری که این کاربر منتشر کرده و تصویر را بیش از حد سنگها جلوبرده است اعتقاد دارد که این تصویر انگشت یک انسان را نشان می دهد و تصویر دیگر نمایی از یک سنگ را نشان می دهد که شبیه یک صندل و یا یک کفش است. همچنین یک سنگ نسبتا گرد و یک جسم گنبدی شکل و همچنین یک شکاف سنگ و یک تخته سنگ توسط این گروه از افراد به عنوان یک حیوان مریخی توصیف شده است.

شناسایی جسمی در لابه لای سنگ‌های مریخی که شبیه یک انگشت انسان است


سنگی که توسط گروه‌های معتقد به وجود اجسام ناشناخته یک حیوان مریخی توصیف شده است


سنگ مریخی که در نظر برخی شبیه یک کفش می‌رسد
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۲۶
انتشار یافته: ۲۹
Curiosity اسم اون دستگاه مریخ نورده و یک اسم خاصه و نباید ترجمه بشه. قرار هر چیزی رو توی متن رو صرف داشتن معنا ترجمه کرد. شما اسم میدون آزادی رو هم به انگلیسی بنویسین مینویسین Freedom sqaure؟
پاسخ ها
reza
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۶
حالا شما اصل موضوع را ول کردی چسبیدی به ترجمه لغوی. الان این عکسهاو خیلی از این عکسها که هنوز اجازه چاپ انها از طرف ناسا صادر نشده دنیا رو به هم ریخته.
در خصوص عکس اولی اگه پیکسل مرده است چرا پس این تکه سنگها سایه دارند؟؟؟؟
اينا هم حالا براي درآوردن هزينه و اعلام اينكه ما خيلي فلانيم سنگ و كفش ميبينن
چرت و پرت.................
اسمان مریخ کی تا حالا ابیه؟؟؟!!!
والا همچین اسمون ابی رو رمین شده ارزو...خوشبحال مریخیها D;
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۷
برای درک بهتر تصویر دریافتی به آن فیلتر رنگی اضافه میکنند. کسی مدعی نیست آسمان مریخ آبی است.
مگه آسمان مریخ آبیه
ادمهای خوش باور!
كلمه " كنجكاوي " ترجمه ي نابجا از نام سفينه فضايي " discovery " است .
این ها چه چرندیاتی که بعضی ها میگویند
این تصاویر که خیلی معمولیه!اینطوری باشه تو همین خیابون و بیابون های ایران میلیارد ها موجود ناشناخته وجود داره که منتظرن کشف بشن!!!
یعنی مریخی های آشغالاشونو مثل ما ایرانیا میریزن تو طبیعتشون؟
عجب ها...آخه اینقدر دیگه خوب نیست توهم بزنه آدم!!!
احتمالا مريخي ها ضرب المثل ما ندارند كه لنگه كفش تو بيابون نعمته!!
بابا اینا همه خیالاته. انگشت ... کفش... مخصوصن امریکایی ها دوس دارن همیشه یه داستان درست کنن.

درست مثل بچه ها که با ابر ها تو آسمون شکل های مختلف رو تصور می کنن.
شرمنده ولي حالشون اصلا خوب نيست چه قدرت تخيلي دارند اي ول
اصلا کی گفته که این عکس ها مال مریخ است؟ سندش کو؟
با اینکه از نظر علمی احتمال اینکه در جهان تنها در زمین موجود زنده وجود داشته باشه یک در 100 میلیونه و خودمم باورش دارم ولی این عکسا خیلی مسخرست
بسیار سطحی و بی ارزش بود!
با يه دوربين معمولي از يه زمين خاكي عكس بگیرید کلی توش از این اجسام ناشناخته می بینید.
تا خیال نکنی به واقعیت نمیرسی. ما هم بهتره خیال کنیم که یه مریخ پیما ساختیم و اونجا دنبال لنگه کفش میگردیم.
اون دايره هاي قرمز 100 درصد فوتوشاپن
عالم قابل احترامه حتی اگر دشمن باشه ما برای جوونای نخبه چکار کردیم که نرن فرار کنن
ما هم اگه میتونیم یکی ازهمین سفینه ها روبفرستیم فضا
جالب بود.با روحیه منکه خواند.زمین که آدم ندیدیم شاید اونوری ها خیلی با مرام باشند و هنوز چاپلوسی و حق خوری یاد نگرفته باشند.آقا واسه ما دعوت نامه نمیفرستند بریم مهمونشون بشیم؟
آسمان مریخ مگه قرمز نیست؟
اين مريخيها عجب موجودات نامردبي نظمي هستند ،انگشت يه انسان افتاده اون وسط دل نمي دن اونوچال كنن وآشغال هاشون روهم مي ريزندروزمين تابقيه ساكنان راه شيري بفهمن ونرن اونجا رو شلوغ كنند.
فتوشاپه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل