بازدید 25094

انشعابات گاز و مبالغ دریافتی از مشترکین

کد خبر: ۲۶۷۹۰۷
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۰ 27 August 2012
سرویس با بینندگان «تابناک» ـ مطلب زیر از کاربران از طریق ایمیل اختصاصی karbar@tabnak.ir  به دست ما رسید که تا حد امکان پیگیری لازم برای پاسخ گرفتن از دستگاه مربوطه انجام شد.

به گزارش «تابناک»، متن این درخواست به همراه پاسخ مربوطه به شرح زیر می آید:

طرح مشکل:

وقتي كه شركت گاز سر ما و امثال ما را كلاه گذاشت ما 6 واحد از 8 واحد ساختمان در سال گذشته اقدام به تفكيك گاز خود كرديم و 2 واحد ماندند. در آن زمان مي بايست از ما كمي بيش از چهارصد هزار ريال پول مي گرفتند كه به علت اشتباه كارمند يا هر مشكل ديگري از ما نفري 768000ريال گرفتند.

يعني پول كنتور را با ما حساب نكردند. از طرف ديگر بلافاصله آمدند و كنتور را بردند در حالي كه با توجه به اين كه ما پول كنتور آزاد داده بوديم بايستي كنتور باقي مي ماند اما اين ها آمدند و كنتور را بردند. نتيجه اين شد كه حدود يك ماه ما گاز نداشتيم.

بگذريم، بعد از آن هم كه آن 2 نفر مراجعه كردند هر كدام شان همين مبلغ 768000را دادند! يعني باز هم قيمت آزاد. يعني گفتند كه برگه جمع آوري انشعاب را بياوريد تا ما هزينه كنتور را كم كنيم، اين مبلغ 1536000ريال كجا و آن مبلغ اصلي كنتور كجا! نتيجه اين شد كه الان همه ما كنتور آزاد گرفته ايم. يك كنتور هم از شركت گاز طلب داريم و همه اين ها به علت اشتباه كارمند بوده كه گفته بايد كنتور جمع بشود. حالا هم كه مي گويند اصلا تقصير ما نيست تقصير خودتونه كه نيومديد تصفيه كنيد در صورتي كه همون موقع هم سر ما داشت كلاه مي رفت!

اسناد هم موجود است! يك بار هم رئيس ناحيه گفت كه بياييد پرونده ها رو دربياريم ببينيم كه كارمند اشتباه كرده يا نه؟ از اونجا هم نتيجه اي نگرفتيم! در صورتي كه بالاخره اين پول كنتور ما رو يكي بايد بده!
نه كنتور مي دهند و نه پولش رو اصلا خودش رو بدن مي خوايم بزنيم بشكونيمش!!!!

جوابیه:

مدیر مسئول محترم سایت خبری تابناک
سلام علیکم،
احتراماً، عطف به نامه شماره 472/ت مورخ 26/5/91 و در خصوص شکواییه مرتبط با دریافتی مبلغ ما به التفاوت جهت تفکیک کنتورهای گاز در ناحیه مقداد تهران مطالب ذیل جهت استحضار و استفاده مقتضی ارسال می گردد.

طبق بررسی های به عمل آمده اشتراک به شماره 030301079499000 مشتمل بر 8 واحد مسکونی در مورخ 29/4/90 با ارائه مدارک لازم و تأییدیه سازمان نظام مهندسی و پرداخت هزینه کنتور G4 نسبت به تفکیک کنتور 6 واحد از مجموع 8 واحد اقدام نموده است.

 مجدداً در تاریخ های 15/6/90 و 10/12/90 نیز نسبت به تفکیک دو واحد باقیمانده اقدام کرده و از آنجایی که برگشت هزینه اولیه اشتراک کلی مستلزم وجود تمامی شماره اشتراک های صورت گرفته این امر با تأخیر انجام شد. علی ایحال اقدامات لازم جهت برگشت قدرالسهم هر یک از واحدهای مذکور انجام پذیرفته که در صورتحساب های آتی مشترکین لحاظ می گردد که توضیحات لازم به مشترک نیز داده شده است.
                  
و من ا...للتوفیق       
                          
مجید بوجارزاده رییس روابط عمومی



تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل