بازدید 8287
ده نماینده مجلس ارائه کردند:

سه محور اصلی طرح تحقيق و تفحص از بانك مركزي

سرانجام طرح تحقیق و تفحص از بانک مرکزی در مجلس شورای اسلامی کلید خورد؛ تحقیق و تفحصی که به گفته یکی از نمایندگان دارای سه اصلی است که نمایندگان پس از استراحت تعطیلاتشان، آن را پیگیری می‌کنند.
کد خبر: ۲۶۷۲۶۳
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۲ 24 August 2012
عضو كميسيون اقتصادي مجلس از تدوين طرح تحقيق و تفحص در كميسيون متبوعش و ارائه آن به هيأت رئيسه مجلس بعد از تعطيلات مجلس خبر داد.

عبدالکریم رجبی درباره طرح تحقیق و تفحص از بانک مرکزی گفت: بنده امضا‌کننده طرح تحقیق و تفحص از بانک مرکزی نیستم، ولی این طرح در مجلس مطرح شده است.

وی افزود: در واقع نزدیک ده نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی گزارشی مبنی بر لزوم تحقیق و تفحص از بانک مرکزی را تهیه کرده‌اند که این درخواست پس از پایان تعطیلات مجلس، تقدیم هیأت رئیسه مجلس می‌شود.

نماینده مردم مینودشت در مجلس شورای اسلامی درباره محورهای این تحقیق و تفحص گفت: برداشت از حساب بانک‌ها، مسائل مربوط به تخصیص ارز و نابسامانی مدیریت ارز و شبهاتی درباره فعالیت مؤسسات مالی و اعتباری، سه محور اصلی تحقیق و تفحص از بانک مرکزی است.
 
وی ادامه داد: ارائه گزارش وضعیت و کارکرد و پاسخ به برخی پرسش‌ها پیرامون کارکرد مؤسسات مالی و اعتباری، از جمله محورهای اصلی تحقیق و تفحص است. در این تحقیق و تفحص به‌ دنبال پاسخ برای ابهاماتی که پیرامون فعالیت مؤسسات مالی و اعتباری است، هستیم.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: افزون بر این‌ها، بلوکه شدن منابع بانکی طرح مسکن مهر و ابهاماتی که در آمارهای بانک مرکزی هست، در طرح تحقیق و تفحص از بانک مرکزی مورد توجه قرار می‌گیرد. منتظریم این طرح در صحن علنی مجلس مطرح شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی