بازدید 19832
نیویورک تایمز منتشر کرد

پیام اجلاس تهران دریافت شد!

تلاش‌ها برای منصرف کردن دبیر کل سازمان ملل به ایران با شکست روبه‌رو شد و به نوشته نیویورک تایمز، تهران آماده است تا با برگزاری این اجلاس، پیام مهمی را به دنیا مخابره کند.
کد خبر: ۲۶۷۲۰۱
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۳ 23 August 2012
وزارت خارجه رژیم اشغالگر صهیونیستی، دستور کار شانزدهمین اجلاش کشورهای غیر متعهد را برای مهمانان این نشست منتشر کرد.

به گزارش «تابناک»، این وزارتخانه از ‌بان کی مون و دیگر مهمانان درخواست کرده است که با توجه به برنامه ایران، در دام تبلیغاتی ایران گرفتار نشوند!

بر پایه این گزارش، «دیلی استار» لبنان هم در این باره نوشته است، «پالمور» سخنگوی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی اعلام کرده که بی‌گمان تهران درصدد است از این اجلاس بهره‌برداری تبلیغاتی کند و سیاست‌های خود را مشروع جلوه دهد.

وی ادامه داده است از همگان انتظار داریم که وقتی در این جلسه شرکت می‌کنند، بسیار مراقب باشند در دام ایران نیفتند!

امروز صبح هم روزنامه نیویورک تایمز سفر‌ بان کی مون را عقب‌گردی در تلاش غرب برای منزوی کردن ایران دانسته و نوشته است که دیگر نمی‌توان گفت که ایران را منزوی کرده‌ایم.

این روزنامه در این باره نوشته است حضور مهمانان عالیرتبه در این اجلاس در تهران این پیام را به همراه دارد که اینجامعه جهانی نیست که با ایران مشکل دارد، بلکه این آمریکا و هم پیمانان او هستند که با این کشور مشکل دارند و همواره مشکل خود را به کشورهای دیگر هم سرایت می‌دهند.

افزون بر این، نیویورک تایمز اشاره می‌کند کسی مانند‌ بان کی مون، چگونه می‌توانست در اجلاسی شرکت نکند که ۱۲۰ عضو از ۱۹۳ در آنجا حضور دارند و تصمیات مجمع عمومی سازمان ملل هم به آنان وابسته است؟

این روزنامه آمریکایی می‌گوید که احتمالا ‌بان کی مون در حاشیه این اجلاس با مقامات عالی‌رتبه ایران و از جمله رهبر انقلاب ایران صحبت کند و چه فرصتی بهتر از این؟ در حالی که اگر این فرصت از دست برود، دیگر جبران‌پذیر نیست.

نیویورک تایمز در پایان می‌نویسد که قطعا سفر فردی مانند ‌بان کی مون به ایران یک پیروزی برای ایران است، مگر آنکه وی در ایران سخنانی به سود اسرائیلی‌ها بگوید که آن زمان مسأله فرق می‌کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵۸
انتشار یافته: ۱۶
حالا وقت آن است که کشورهای غربی به خود بیایند و بدانند که درست است که صاحبان قدرت در جهان هستند اما اگر واقعا به دموکراسی پایبند هستند نظر سایر ملت ها که اتفاقا اکثریت جمعیتی را نیز دارند در حمایت از مواضع ایران بشنوند و به آن احترام بگذارند.
پاسخ ها
امیر
| United States |
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۲
من نمیفهمم چرا برخی از ما از کلمه دموکراسی مثل نقل و نبات در هر موقعیتی استفاده میکنیم؟! دموکراسی یک مدل حکومت کردن میباشد و مسئله ای کاملا داخلی هست. دموکراسی ربطی به روابط بین الملل و یا قیمت مرغ ندارد!
در واقع باید دانشت که این اجلاس همون بمب هسته ای هست که اسراییل ازش می ترسه
به لطف خدا ایران در همه عرصه ها پیروز هست و خواهد بود.و انشالله مکر و حیله دشمنان ما به خودشان بر میگردد.
قرار نیست که 120 کشور تا آخرالزمان مچل اسرائیل باشن.
با بهره برداری صحیح از ظرفیتهای اجلاس غیرمتعهد ها میتوان نواقص موجود در اساسنامه سازمان ملل متحد را ترمیم نمود و تک قطبی بودن نظام بین المللی را به چالش کشید.

همچنین امیدوارم دولتمردان با استفاده از فرصت ایجاد شده و پتانسیل های کشور های عضو همچون ذخایر انرژی، موفق به اخذ مصوبه پول واحد شوند و به سالهای حاکمیت دلار و یورو بر اقتصاد جهانی پایان دهند
همینه که هست :دی
من په پیشنهاد دارم
با توجه به اینکه این سازمان یعنی همون غیر متعهد ها مکان خاصی نداره ما ایرانیا بیایم و یک ساختمان خوب در ایران برای این سازمان در نظر بگیریم و در واقع مقر این سازمان رو در ایران قرار بدیم مثل سازمان ملل که در امریکاست
فکر کنم مزایای زیادی برای ما داشته باشه در بعد دیپلوماتیک
تابناک اگه درست میگم لطفا پیگیری کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۲
اون موقع حتما سیصد و شصت روز تو تهران تعطیلی داریم
محسن
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۲
خب، ساختمان ملل متحد به ظاهر برا همینه. البته به ظاهر.
اما به‌هر حال موازی کاری می‌شه:)
این پیشنهاد رو برای مسئولان مطرح کنید تا شاید گره ای از مساله هسته ای باز بشه .
پیشنهاد میکنم در یک تور یک یا دوروزه رهبران کشورها رو برای بازدید از تاسیسات هسته ای ایران ترغیب کنند وصلح امیز بودن فعالیت های هسته ای رو برای اونها شفاف کنند . از انجایی که انها سیاست مدارند و نه متخصص هسته ای پس علتی هم برای ترس از جاسوسی انها وجود نخواهد داشت . این گونه این سیاست مدارها دید شفاف تری به ایران پیدا کرده و سعی میکنند در حد امکان طرفدار حقیقت باشند .
از طرفی اعلام پذیرش شرکای خارجی از کشورهای عضو جنبش هم میتونه مورد توجه این کشور ها برای علم اموزی و نیز کاهش قدرت تبلیغاتی غرب علیه ایران بشه . این امر یک اعتماد سازی کامل برای ایران به دنبال خواهد داشت
در حد امکان اعلام تاسیس یک دانشکده هسته ای هم برای اموزش دانشجویان خارجی میتونه برای سران و اعضا مفید باشه
موفق باشید
مطمینن آمریکا و پیر سیاست دنیا بیکار نمیشینن که ما راحت به خاصته هامون برسیم. اومدن سران کشورها نباید تنها خواسته ما از این اجلاس باشه. باید با تدبر کامل از این موقعیت ویژه به بهترین شکل استفاده کنیم.
با توجه به نزدیک بودن انتخابات در امریکا بان کیمون احتمالا دارای پیامی از طرف اوباما میباشد
پاسخ ها
پویا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۲
دوست عزیز فقط بان کی مون نمیاد.خیلیهای دیگه میان لازم نیست حتما بان کی مون خبر رسان باشه.امریکا هر کاری از دستش برمیومد انجام داد تا بان کی مون نیاد ایران.اگه خبری هم در کار باشه اگه تا الان توسط کسی انتقال داده نشده باشه کسای دیگه ای به جز بان کی مون هم هستن که میان ایران و اونها هم میتونستن انتقال بدن.
پس الان هم که بان کی مون داره میاد ایران خود امریکا اینجوری خواسته؟؟عجب...
این اجلاس یک فرصت طلایی برای تبیین این موضوع است که شرایط امروز جهان با وضعیتی که صاجبان حق وتو و در راس همه آمریکا بوجود آورده اند بسیار ناعادلانه و تبعیض آمیز است.
شما ببینید آمریکا که خودهزاران بمب اتمی دارد و سابقه استفاده از آن هم در پرونده دارد و یا اسراییل که بدترین کارنامه حقوق بشر را داراست با گستاخی تمام علیه ایران حرف می زنند و با بی شرمی تمام نه تنها خود را نماینده جامعه جهانی می خوانند بلکه از کشورهای دیگر می خواهند با آنها علیه ایران متحد شوند
مقتضی است دولتمردان کشورمان با تشریح وضعیت سابق و موجود این دو کشور خبیث و ظالم چنان وضعیتی بوجود بیاورند که در جامعه جهانی هر گونه دفاع از عملکرد آمریکا و یا اسراییل مایه سرشکستگی و ننگ باشد یعنی همان چیزی که واقعا باید باشد. و این موضوع باید تداوم داشته باشد تا دیگر نتوانند علیه ایران و سایر مظلومان جهان قطعنامه صادر کنند و همچنین زمینه ای باشد برای انحلال حق وتو و شورای امنیت و کلیه قطعنامه ها درآینده باید مورد تصویب اکثریت جامعه جهانی قرار گیرد نه اینکه در جمع کوچک شورای امنیت تصویب شود و هر وقت هم خوششان نیامد آنرا وتو کنند. وضعیت موجود به تعبیر حضرت امام از قانون جنگل هم بدتر است و باید این روند خاتمه یابدو اجلاس تهران فرصت مناسبی است برای شروع تبر زدن به این شجره خبیثه.
حضور مهمانان عالیرتبه در این اجلاس در تهران این پیام را به همراه دارد که اینجامعه جهانی نیست که با ایران مشکل دارد، بلکه این آمریکا و هم پیمانان او هستند که با این کشور مشکل دارند و همواره مشکل خود را به کشورهای دیگر هم سرایت می‌دهند. این یک واقعیت انکار نشدنی است که فقط امریکا وهم پیمانانش با ایران مشکل دارند وبه حول وقوه ی الهی پوزه شان بر خاک مالیده می شود
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار