بازدید 30911
تهدیدی جدید، زیر گوش اسرائیل:

آقای نتانیاهو شب بخیر؛ تولدت مبارک!

معاهده صلح کمپ دیوید در حال فروپاشی است. به تدریج مقامات این رژیم باید ایران را فراموش کنند. امروز روز تولد جدیدی برای بنیامین نتانیاهوست؛ تولدی که چشمانش رو به صحرای سینا باز خواهد شد. امروز دیگر مقامات این رژیم از ایران نگفتند. امروز آنان خود را آماده نبردی در صحرای سینا می‌کنند.
کد خبر: ۲۶۶۷۷۹
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۲۰:۵۶ 21 August 2012
منابع امنیتی غربی از تصمیم ارتش مصر برای اعزام واحدهای هوایی و تانک‌های این کشور به شبه جزیره سینا خبر داده‌اند. این نخستین بار در چهل سال گذشته است که نیروهای مصری به این منطقه فرستاده می‌شوند. رژیم اسرائیل امروز نسبت به این تحولات واکنش جدی نشان داده است.

به گزارش «تابناک»، تصمیم اعزام واحدهای نیروی هوایی و تانک‌های مصری به منطقه سینا از سوی «عبدالفتاح السیسی»، وزیر دفاع تازه منصوب شده این کشور، در جریان دیدار روز دوشنبه وی از این منطقه گرفته شده است.

خبرگزاری فرانسه با انتشار این خبر اشاره کرد، به تازگی شانزده نفر از نیروهای مرزبانی مصر بر اثر حمله گروه‌های افراطی شبه جزیره سینا کشته شدند و هم اکنون محمد مرسی، رئیس جمهور مصر درصدد است تا با فرستادن این نیرو‌ها، نشان دهد که بر این منطقه کنترل کامل دارد.

یک منبع امنیتی مصری به خبرگزاری فرانسه گفته: «السیسی بر تکمیل آخرین مراحل برنامه‌ریزی برای حمله به عناصر تروریستی نظارت دارد که با استفاده از نیروی هوایی و پرتابگرهای راکت برای نخستین بار از زمان آغاز عملیات، انجام می‌شود».

یک منبع امنیتی دیگر نیز گفته است که ارتش در حال برنامه‌ریزی برای محاصره «کوه الهلال» در شبه جزیره سیناست که گمان می‌رود، به عنوان مرکز شبه نظامیان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.



این در حالی است که تحولات یاد شده و قصد مصر برای حضور نظامی جدی در این منطقه، اسباب نگرانی شدید رژیم صهیونیستی را فراهم کرده است، زیرا بنا بر معاهده صلح سال ۱۹۷۹ میان مصر و این رژیم، دو طرف متعهد شده بودند، به منظور خودداری از درگیری، حضور نظامی خود را در این منطقه محدود کنند.

حال رژیم صهیونیستی که از آغاز روی کار آمدن مرسی به عنوان کاندیدای اخوان المسلمین در مصر نگران از آینده تحولات منطقه بود، تحولات مربوط به صحرای سینا را با دقت نظر بیشتری دنبال می‌کند. حساسیت رژیم صهیونیستی نسبت به مصر تا اندازه‌ای است که منابع خبری این رژیم، از برکناری مقامات نظامی بازمانده از دولت مبارک توسط مرسی، با عنوان «کودتای اخوان المسلمین» یاد کردند.

امروز نیز سایت خبری «آروتز شوا» گزارش داده که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی نسبت به تصمیم جدید ارتش مصر برای حضور در منطقه سینا واکنش نشان داده و خواهان تجدیدنظر مصر در این تصمیم شده است.

به نوشته این سایت خبری، نتانیاهو اعزام واحدهای هوایی و زمینی مصر به منطقه سینا را «تخطی آشکار» از معاهده صلح ۱۹۷۹ دانسته و از مصر خواسته از وارد کردن نیرو‌هایش به این منطقه بپرهیزد.

با قرار دادن این موضوع در کنار دیگر رخدادهای جاری در منطقه، می‌توان چنین دریافت که تحولی در توازن قوا و آرایش نیرو‌ها در منطقه خاورمیانه در حال انجام است که می‌تواند آینده منطقه را دستخوش دگرگونی سازد؛ بنابراین، در صورتی که تغییر وضعیت مصر از دوست و شریک رژیم صهیونیستی به رقیب و دشمن این رژیم در آینده انجام پذیرد، باید انتظار رخدادهای جدی در خاورمیانه داشت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۷۵
انتشار یافته: ۳۵
این دیگه خیلی ساده انگارانه است که فکر کنیم مصرواسرائیل باهم جنگ می کنند مرسی جرات اینکارونداره ارتش مصرهم امادگیشو
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۱
کی گفته جنگ میشه؟ اماصحرای سینا جزیی از مصر است و مصر باید حق حاکمیت خود را در آنجا حفظ کند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۱
اصلا قرار نیست کسی به اسراییل حمله کنه اسراییل خودش از درون نابود میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۱
جنگ که نه ولی شاخ و شونه خواهد بود.
چون دولت جدید مصر غزت نفس داره و طبیعتا زیر بار حرف های مفت صهیونیست ها نمیره.
حسام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۱
موازنه قوا حتما به معنی جنگ دو طرف نیست. همین که دو تفکر متقابل با قدرت نزدیک به هم در یک منطقه و در مقابل هم باشن میگن توازن قوا در منطقه وجود داره
یه حدیثی داریم که مضمونش اینجوریه که هرکس در این دنیا به کسی ظلم کنه قطعا جوابشو تو همین دنیا میگیره. اسرائیل و روسیه و عربستان و ایران هم نداره.
نتانیاهو اون موقع که مردم بیدفاع غزه را محاصره کرد و خودش نشست و عیش و نوش کرد در حالیکه کودکان معصوم فلسطینی گرسنه بودند باید فکر اینجاهاشم میکرد.
تازه این اولشه خیلی بدتر از اینا به سرشون خواهد آمد و خدا ازشون انتقام خواهد گرفت.
از قرار معلوم و شواهد حاضر یک برنامه جامع از طرف آمریکا ، مصر ،عربستان برای خلاصی از دست صهیونیست ها در حال اجرا است و مصداق وَمَكَرُواْ وَمَكَرَ اللّهُ وَاللّهُ خَيْرُ الْمَاكِرِين شده است
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۱
آمريكا=اسرائيل
اينو همه ميدونن كسي كه خودشو نابود نميكنه!
ظهور خیلی نزدیک است...
پاسخ ها
حاج حبیب
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۱
چقدر غافل تو این سایت هست از تعداد منفی ها به این پیام میشه فهمید
به نظر یک جنگ روانی برای ناامن نشان دادن شبه جزیره سینا در این برهه از زمان واحتمالاً انصراف محمد مرسی از آمدن به ایران به علت شرایط به وجود آمده برای جلوگیری از نزدیکتر شدن مصر به ایران است که توسط صهیونیست های غاصب صورت می گیرد.
خاک توسرت نتانیاهو/اسرائیل باید ازصحنه روزگارمحوشود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۱
اسراییل محو می شود. چه منفی بدهیم و چه مثبت و چه ما راضی باشیم وچه ناراحت. این وعده خداوند است:وَلقَدْ كَتَبْنا فِي الزّبُورِ مِنْ بَعْدِ الذّكْرِ أنّ الارضَ يرِثُها عِبادِي‏َ الصّالِحُونَ(انبیا/105)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۱
رژیمی که به زور خودش رو می خواد نگهداره نمیتونه و آخرش از بین میره
تابناک جان شرمنده حالمون به هم خورد اینقدر در مورد این عوضیها نوشتی بزار اینها واق و...شونو بکنند
تیترتون خیلی خفن بود
عمر اسرائيل رو به پايان است اين يك واقعيت است.دولتمردان اين رژيم مي خواهند انكار كنند ولي نميتوان از واقعيت فرار كرد همه كساني كه كمتر از صد سال پيش به زور وارد سرزمين قدس شدند به زودي دو راه انتخاب خواهند داشت يا ماندن در فلسطين و هلاك شدن و يا فرار كردن و بازگشتن به همان اروپايي كه از ان آمده اند
تحقق وعده الهی حتمی است.
رژیم صهیونیستی روز به روز به نابودی نزدیکتر میشود .
شك ندارم اين مرسي داره همون نقشه اردوغان را بازي ميكنه....
رژیم سهیونیستی اگه نابود بشه اطرافیانش رو هم میبره زیر . آخرش با کش و قوص چندی این مسئله پایان می پذیره
واقعا متاسفم برای اینایی که منفی زدن چون خیلی وطن فروشند
به نظرم اين كار مرسي فقط ميخواد امنيت اون منطقه رو برگردونه و هيچ فكري در رابطه با جنگ با اسرائيل رو نداره .توي كشورهاي منطقه فقط ايرانه كه قدرت نظامي بالايي داره و ميتونه اين غده نكبتي رو برداره
دوستان سلام
بگذارید واقع بین باشیم
درسته که در مصر احزاب اسلامی قدرت را در دست گرفته اند ولی فراموش نکنید که ارتش مصر دارای نفوذ و قدرت بسیار بالایی است حتی چنانچه وزیری در کابینه مصر نداشته باشد.

ارتش مصر سالانه بودجه بسسار کلانی را از ایالات متحده آمریکا دریافت میکند
و سازمان اطلاعاتی مصر روابط تنگاتنگی با سرویس های خارجی به خصوص آمریکا و رژیم صهیونیستی داشته و کماکان آن را حفظ کرده اند

حال این گمان که دولت نوپای مرسی سعی به مقابله با همه این تشکیلات نامبرده است کمی غیر عقلانی به نظر میرسد چون مرسی در پی محکم کردن جای پای خود است
در عالم سياست هيچ كشوري دوست و هيچ كشور دشمن به طور مطلق نيست متاسفانه ما ايراني ها هنوز سياست ياد نگرفتيم
به تحولات خاورمیانه ساده اندیشانه نگرید ... بر خلاف بعضی کشورها بسیاری از کشورها سیاست خارجی شون رو بر منافع ملی تنظیم میکنن که میشه تا حدودی اون رو متوازن کرد . جنگ اسراییل و مصر مثل جوک میمونه . مصر دایه دار عرب بوده پس برای رسیدن به این جایگاه نا خواسته با دشمنانش تعامل خواهد کرد
احتمالا این یک برنامه ای از سوی امریکا برای جلوگیری از حمله اسرائیل به ایران است.اینجوری
سر اسرائیل را تا انتخابات ریاست جمهوری امریکا
گرم میکنند.
شما دین خدا را یاری کنید، خدا شما را یاری خواهد کرد
اگه بازي امريكانباشه نشانه محو اسرائيل است
اسراییل در جنگ33 روزه 90 درصد نیرو هاشو از دست داد
وای به حالش اگه با مصر در بیفته
با سلام
اسرائیل ننگت باد اسرائیل مرگت باد
ان شاالله جنایتکاران صبرا وشتیلا به سزای اعمال خود در این دنیا خواهند رسید و خون پاک هزاران انسان بی گنا سیلابی می شود و این شجره خبیثه را باخود خواهد برد.
خیلی زود نتیجه گرفتید. یک دکمه پیدا کرده‌اید و دارید یک کت براش می دوزید.
حالا این تروریستا تو صحرای سینا چه جور زندگی می کنن عجب آدمای جون سختین؟!
فشار از هر طرف باید به اسرائیل وارد شود تا خود به خود ازدرون به پوکد ونابود شود .وعده الهی در مورد ستمگران قطعی است
غصب کشور ها و کشتار مردم نفرت انگیز است
واقعا از این تحلیلهای سطحی متاسفم. واقعا از بازی سردمداران جهان با افکار عمومی بی خبرید؟ فکر میکنید مرسی که با تفاوت اندکی رای از عمر سلیمان جلو افتاد و به تفکرات وهابیان عربستان نزدیک است جایگاه خودش را با جنگ با اسرائیل مترلزل میکند؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی