بازدید 3612
کاناپلو اولین قربانی تعلیق،

قایقرانان از حضور در مسابقات جهانی محروم شدند!

کد خبر: ۲۶۶۷۵۰
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۶ 21 August 2012
قایقرانان کاناپلو رقابت های جهانی لهستان را از دست دادند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران با پایان رقابت های المپیک لندن بار دیگر حواشی پیرامون فدراسیون قایقرانی شدت گرفت به طوریکه با مطرح شدن بحث تعلیق قایقرانان کاناپلو رقابت های جهانی را از دست دادند، پس از برگزاری رقابت های آسیایی کاناپلو در تهران ملی پوشان کشورمان جواز حضور در رقابت های جهان لهستان را به دست آورند.
این رقابت ها اواسط شهریور سال جاری برگزار می شود و فدراسیونی ها اقدامات خود را برای فراهم کردن شرایط حضور قایقرانان در این رقابت ها را به کار گرفتند اما به دلیل بحث تعلیق فدراسیون قایقرانی لهستانی ها از صدور روادید خودداری کردند.

البته طبق گفته مسئولان فدراسیون آنها در این مدت اقدامات لازم را برای حضور ملی پوشان کشورمان در این مسابقات فراهم کند.
زمانیکه قایقرانان سهمیه حضور در رقابت های جهانی لهستان را به دست آوردند شاید هیچ وقت تصور نمی کردند به دلیل تعلیق حضور در این رقابت ها را از دست بدهند.
قایقرانان برای حضور در رقابت های جهانی در چندین مرحله اردوهای آماده سازی حضور پیدا کردند و حالا با لغو سفر تیم های ملی به این رقابت ها آنها باید منتظر بمانند در صورت مهيا شدن شرايط در دوره بعدي اين مسابقات حضور پيدا كنند.

با وجوديکه  پيش از اين مسئولان وزارت ورزش  بحث تعليق را چندان جدي نمي دانستند اما به نظر مي رسد مسئولان جهاني در اين خصوص  كاملا جدي هستند و متاسفانه كاناپلوئيست ها اولين قرباني تعليق شدند.
 با توجه به اينكه كاناپلو رشته اي  المپيكي نيست به همين دليل ورزشكاران اين رشته تمام تمركزشان را بر روي مسابقات آسيايي و جهاني  گذاشتند به همين دليل لغو سفر قايقرانان به اين مسابقات قطعا لطمه روحي زيادي به آنها وارد خواهد كرد.
 در اين خصوص خسرو ابراهيمي سرپرست نائب رئيس فدراسيون قايقراني نيز در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران پيرامون اين موضوع گفت:  قرار بود قايقرانان كشورمان به رقابت هاي جهاني لهستان  اعزام شوند كه در حال حاضر حضور آنها در اين رقابت ها منتفي است.
وي گفت: هدف از لغو سفر تيم ملي به اين رقابت ها جلوگيري از بروز حواشي بيشتر در فدراسيون است و با توجه به اينكه همچنان شانس حضور در اين رقابت ها وجود دارد  به همين دليل در صورتيكه اقدامات لازم را انجام دهيم مي توانيم ملي پوشان را به لهستان اعزام كنيم اما به دور ماندن از حواشي براي ما در اولويت است و به همين دليل ترجيح مي دهيم تا قايقرانان را به اين رقابت ها  اعزام نكنيم.
وي تصريح كرد:  در پي لغو سفر ملي پوشان به لهستان ما در نظر داريم حضور در تورنمنت هاي بين المللي را جايگزين رقابت هاي جهاني كنيم
ياد آور مي شود: پيش از اين نيز قرار بود ملي پوشان كشورمان با هدف آمادگي هر چه بيشتر براي حضور در مسابقات لهستان  راهي تورنمنت بين المللي و اردوي برون مرزي شوند كه متاسفانه لغو شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم