بازدید 20098

هاشمی هیچوقت از کوره در نمی‌رود؟

کد خبر: ۲۶۳۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۴ 06 August 2012
عفت مرعشی همسر آیت الله هاشمی رفسنجانی در مورد رفت‌وآمدهای خانوادگی رؤسای جمهور و همسران آن‌ها با هم می گوید با خانواده آقای خاتمی و همسر ایشان رفت‌وآمد داریم ولی با آقای احمدی‌نژاد رفت‌وآمد خانوادگی نداشتیم، اما همسر او را دیده و می شناسم.

به گزارش خبرآنلاین امیرعباس تقی پور در مطلبی که در وبلاگ خود در خبرآنلاین نوشته است به گفتگو و دیدار خود با عفت مرعشی همسر آیت الله هاشمی رفسنجانی پرداخته است.

تقی پور در این نوشته به نقل از مرعشی به بیان خصوصیات هاشمی رفسنجانی پرداخته و آورده است: حاج‌آقا- آیت‌الله هاشمی رفسنجانی- بسیار خونسرد هستند و هیچوقت از کوره در نمی‌روند و حتی در مورد شکنجه‌هایی که قبل از انقلاب شده بودند هیچوقت صحبت نکرده‌اند.

مرعشی هاشمی رفسنجانی را مدافع حقوق زنان دانسته و عنوان کرده است ایشان به اعضای خانواده استقلال واقعی داده‌اند و همیشه مدافع حقوق زنان بوده‌اند.

همسر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با اشاره به اینکه حاج‌آقا هیچ فشاری بر روی خود احساس نمی‌کند، می گوید: ایشان قبل و بعد از انقلاب، کارش را دوست دارد و هیچوقت خسته نشده است. او بر همراهی خود با ایشان نیز تأکید کرد.

وی درخصوص ارتباطات این خانواده با مردم نیز گفته است: آقای هاشمی و خانواده وی از مردم و با مردم هستند هنوز هم نامه های مردم و درخواست های آنها را برای رسیدگی به حاج آقا تحویل می دهد و تا جایی که برایشان مقدور باشد به مسائل مردم رسیدگی می کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس