بازدید 3263
ارسلان فتحی پور:

ارز دولتی تنها برای مقطع دکتری وبالاتر

کد خبر: ۲۶۲۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۷ 03 August 2012
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: بااختصاص ارز دانشجویی مخالف نیستم اما معتقدم که دانشگاههای کشور درسطح کاردانی و کارشناسی نباید خالی از دانشجو شود.

به گزارش خانه ملت، ارسلان فتحی پور اظهار داشت: دانشگاههای داخل کشور در سطح عالی علمی قرار دارند و نیازی نیست که دانشجویان درسطح کاردانی و کارشناسی را برای تحصیل درخارج از کشور با اختصاص ارز ارزان تشویق کنیم.

نماینده مردم هوراند،کلیبر،آبش احمد و خدا آفرین در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر حفظ نخبگان درداخل و تقویت دانشگاههای کشور گفت: اختصاص ارز به دانشجویان سطح دکتری و بالاتر اشکال ندارد و باید آنها را حمایت کرد.

فتحی پور افزود: قطعا منابع ارزی را مدیریت و از تخصیص ارز به مواردغیر ضرور جلو گیری خواهیم کردو اجازه نمی دهیم ارز را به صورت خودسر درموارد غیر ضرور هزینه کنند.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس درادامه درباره شاخصه ها و پیش نیاز اقتصاد مقاومتی گفت: قطعا درمواجهه با تحریم ها تسلیم دشمن نخواهیم شد و ایستادگی خواهیم کرد.

نماینده مردم هوراند،کلیبر،آبش احمد و خدا آفرین در مجلس با تاکید بر این که درراستای تحقق اقتصاد مقاومتی باید تدبیر کرد تصریح کرد: ما از جنگهای اقتصادی و نظامی درگذشته عبور کردیم و تجربه اقتصاد مقاومتی را داریم و این بارهم  مانند گذشته باهمدلی قوا از آن عبور خواهیم کرد.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس  درادامه تاکید کرد: مقاومتی شدن اقتصاد خرد جمعی و همفکری قوا را می طلبدو با تصمیم یک فرد یا یک گروه نمی توان در این مسیر قرار گرفت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی