بازدید 18566

مسیحیان برای نجات از شورشیان سوری، دست به دامان اوباما شدند+نامه

مسیحیان سوریه با فرستادن نامه‌ای به باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا از وی خواسته‌اند از آنان در مقابل شورشیان سوریه دفاع کند. آنان در گزارشی آورده‌اند، افراط گرایان اسلامی مخالف اسد، ۹۰ درصد مسیحیان را فراری داده‌اند و از آنان به عنوان سپری انسانی بهره می‌گیرند!
کد خبر: ۲۶۲۴۳۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۱ - ۰۱:۲۶ 02 August 2012
سازمان بین‌المللی همبستگی مسیحیان  با فرستادن نامه‌ای به باراک اوباما، رئیس‌جمهور آمریکا از وی خواسته‌اند که از آنان در برابر مخالفان بشار اسد حمایت کند.

به گزارش «تابناک»، رئیس این سازمان مسیحی به باراک اوباما نوشته است که مسیحیان سوریه گزارش کرده‌اند، مخالفان مسلح بشار اسد، غیر نظامیان و به ویژه اقلیت‌های دینی را گروگان گرفته و آنان را شکنجه می‌کنند و حتی از آنان به عنوان سپر انسانی در برابر نیروهای نظامی سوریه بهره می‌گیرند.

وی همچنین نوشته است: تا کنون بیش از 90 درصد مسیحیان شهر حمص را اسلام‌گرایان افراطی مخالف بشار اسد، از آن شهر فراری داده‌اند و آنان را مجبور کرده اند که شهر را ترک کنند.

بنا بر این گزارش، سازمان بین‌‌المللی  همبستگی مسیحیان از باراک اوباما خواسته است که وی مخالفان بشار اسد و حامیان سنی آنان از جمله قطر، ترکیه و عربستان را مجبور کنند که دست از خشونت‌ها برداشته و حقوق اقلیت‌ها را رعایت کرده و به آن پایبند باشند.






در این نامه همچنین آمده است که نگرانی‌ها از اقدام خشونت‌‌آمیز اسلام‌گرایان افراطی علیه اقلیت 25 درصدی مسیحیان و علویان در سوریه، روز به روز بیشتر می‌شود.

متن نامه از این لینک هم قابل دسترسی است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸۴
انتشار یافته: ۲۴
امریکا یها مگر مسیحیند؟!!!!!!!!!!!!! وا عجبا ! که حتی ابروی حضرت مسیح (ع) بردند چطور میخواهند روز قیامت نزد حضرت مسیح (ع) سر بلند کنند امتی که هرگز کلام نبی خود را گوش نکرد البته این موضوع به ما مسلمانها هم بر میخورد که چطور روز قیامت نزد نبی اکرم (ص) سر بلند میکنیم در حالی همیشه با هم در اختلاف و جنگ بودیم
این سندی بسیار محکم بر عدم مشروعیت تروریست های سوری معروف به ارتش آزادی سوریه هست .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۴:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۲
فقط در عجبم از این اقلیت محترم که چرا از دشمن شماره 1 ملت و دولت سوریه تقاضای کمک کرده کیه که ندونه چنک و دندان نشان دادن های صهیونیست سعودی و عثمانی بر علیه سوریه و جنایت های پی در پی آنها به پشت گرمی همین آقای اوباماست .
چه جالب اونا هم حرکات خودجوش دارند؟!!!!
منتظر تحلیل کارشناسان خبره دربخش کامنت سایت تابناک میمانیم.ماشالله اینجامتخصصانی داریم که به لطف منابع موثق ماهواره ای کاملادر جریان جزئیات سوریه هستند!!!
احترام به تمام ادیان الهی اصلی ترین رکن آزادی و دمکراسی در هر کشوره
حالا اینا به اصطلاح سربازای دمکراسی دارن اصلی ترین نشانه آزادی رو نقض می کنن
خدا به حق همین ماه عزیز نظام سوریه رو دربرابر تمام دشمناش پیروز کنه
انشاءالله بعد از اتمام و پیروزی ارتش سوریه آقای بشار اسد تغییرات اساسی رو در سیستم حکومتیش اجرا کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۲
عزیز دل، همیشه با انشاا... . ماشاا... کار درست نمی شود با حرکت کرد.
اين اتفاق در مورد انقلاب مصر هم تا حدودي افتاد
این اولشه. در آینده چیزهای جدیدی رو خواهد شد که خیلی ها رو شرمزده میکنه که جهت گیری اشتباه کردند.
سازمان بین المللی همبستگی مسیحیان مگه شما نمیدانید که خود آمریکا جنایت تروریستها رو فرماندهی میکند و ترکیه و قطر و عربستان فقط کارمندان ساده آمریکا هستند
ایران مدتهاست میگه اینها تروریست هستند و موضع عقلانی و منطقی درباره سوریه گرفته است
عدم دخالت خارجی
حمایت از تغییرات به نفع مردم
میدونم خیلیا منفی میدین،ولی زنده باد ایران حزب الله،زنده باد سید حسن نصرالله و زنده باد بشار اسد که چوب حمایت از مقاومت رو میخوره،ظهور نزدیک است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۲
هیچ گربه ای بخاطر رضای خدا و برای احسان در راه پدرش موش نمی گیرد بلکه بخاطر سیر کردن شکمش این کار را می کند و اینهایی که شما ذکر کردید هم از این منوال خارج نیستند ماندن در قدرت
عجیب اینجاست که حالا هم که چهره واقعی این جانی ها مشخص شده بعضی ها هنوز ازشون حمایت میکنند
مرگ بر امریکا
عجیب اینجاست که حالا هم که چهره واقعی این جانی ها مشخص شده بعضی ها هنوز ازشون حمایت میکنند
مرگ بر امریکا
با توجه به منفی و مثبتهایی که کامنت اول (امیر) بدست آورده است تا دیروز برخی کاربران تابناک میگفتند اینها مردم هستند حالا چون مسیحیان هم به این وضع و کارهای تروریستها اعتراض کردند شدند مخالف ارتش به اصطلاح آزاد(مزدور آمریکا و رژیم صهیونیستی)
مگر اینکه صدای مسیحیان بیچاره در بیاد تا آمریکا و انگلیس و کشورهای غربی از این همه دروغ گویی و فریب کاری که تحت عنوان دوستان سوریه یدک می کشند، دست بردارند.
راجع به ایران چی نوشته؟
حالا اون هموطنایی که بشار اسد رو با قذافی و فرعون مصر مقایسه میکردن و از ایران انتقاد میکردن بیان تحویل بگیرن!
اون کسایی که فقط همیشه میخوان انتقاد کنن و دهن غرب و نگاه میکنن که چی میگه تا همونو تکرار کنن.
خوبه این بار دیدید همیشه غربیا درست نمیگن...و حق با ایران بود
خداوکیلی بیاییم اگرم میخواییم انتقاد کنیم درست انتقاد کنیم.
مرگ بر سلفی گری و وهابیت جنایت کار که داره آبروی اسلام رو می بره
اون اقایونی که داخل ایران شده بودن کاسه داغ تر از آش و میگفتن اینا مردم سوریه ان که دارن اعتراض میکنن و میخوان حقشونو بگیرن تحویل بگیرن...
اصلا تابلو نبود....
مرگ برهرچی افراطی و افراط گرائی. من تا حالا فکرمیکردم آمریکائی ها خیلی سیاست مدارند ولی فکرکردند که بعداز بشاراسد یک حکومت واپسگر همانند قطر و عربستان برسرکارخواهند آمدکه رحم به صغیرو کبیرنخواهند کرد
حزب بعث حزبی تمامیت خواه و خودکامه است در حالی که مخالفان مسلح حزب بعث مرتجعانی وحشی هستند که اگر روزی به قدرت برسند مسیحیان و علوی ها را سلاخی خواهند کرد.
اگر من باشم اولی را ترجیح میدهم.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار