بازدید 6839

جایگزینی «تنظیم خانواده» با «شکوه همسرداری»

کد خبر: ۲۶۱۳۸۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۳ 29 July 2012
مشاور رئیس جمهور در امور بانوان گفت: کتاب «شکوه همسرداری» به جای کتاب تنظیم خانواده از سال تحصیلی جدید در دانشگاه های سراسر کشور تدریس می‌شود.

به گزارش فارس، مریم مجتهد زاده اظهار داشت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تغییر سیاست‌های کاهش جمعیت مرکزامور زنان در ستاد ملی خانواده بررسی‌هایی را انجام داد که براساس آن به جای کتاب تنظیم خانواده در دانشگا‌ه‌ها کتاب شکوه همسرداری از سال تحصیلی جدید تدریس شود.

وی افزود: به جز این کتاب دو کتاب دیگر تهیه شده که با انجام اصلاحاتی در دستور کار دانشگاه ها برای تدریس قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اقدامات دولت در خصوص افزایش هزینه مهدکودک برای مادران شاغل و برداشتن سقف سه فرزند در این راستا خاطرنشان کرد: دولت برنامه های مختلفی را به منظور رسیدن به برنامه افزایش جمعیت در دستور کار خود قرار داده است که از جمله آن می‌توان به افزایش هزینه مهدکودک مادران شاغل 35 هزار تومان به 50 هزار تومان نام برد.

مجتهدزاده گفت: کاهش جمعیت در شرایط فعلی کشور فاجعه‌ای است که توسط استکبار مطرح شده و با هدف فروپاشی جمعیت مسلمانان در ایران طراحی شده است در حالی که همین کشورها خودشان به سمت افزایش جمعیت می‌روند از این رو ضروری است قوانین اصلاح شده و تدابیری در این مورد اندیشیده شود.


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار