بازدید 73965
توسط رهبر حزب کادیما صورت گرفت

افشای شگرد جدید نتانیاهو برای تدارک حمله به ایران

روز گذشته، «شائول موفاز»، وزیر دفاع سابق رژیم اسرائیل، افشاگری کرد و از شگرد تازه بنیامین نتانیاهو برای تدارک حمله به ایران خبر داد؛ شگردی که البته حزب کادیما هم قربانی آن شده است.
کد خبر: ۲۶۰۴۳۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۵ 25 July 2012
شائول موفاز، رهبر حزب کادیما در سرزمین‌های اشغالی، با متهم کردن بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر این کشور، در تلاش برای نابودی حزب کادیما گفت که هدف او یارکشی بیشتر از میان نمایندگان مجلس [رژیم] اسرائیل برای آماده‌سازی زمینه جهت حمله نظامی به ایران است.

به گزارش «تابناک»، موفاز در مصاحبه با رادیوی ارتش مدعی شد که آن شمار از اعضای حزب کادیما که خواهان انشعاب و پیوستن به دولت هستند، «برای حمایت از برنامه نظامی دولت علیه ایران» این کار را انجام داده‌اند.

وی ادامه داد: «در گذشته، سیاستمداران ما اولویت‌هایی داشتند، اما اکنون حاضرند با مقدس‌ترین موضوع مربوط به [رژیم] اسرائیل که امنیت کشور است، بازی کنند».

شائول موفاز روز دوشنبه نیز گفته بود که نمی‌تواند «بخشی از یک ماجراجویی عملیاتی باشد که آینده کشور و مردم آن را به خطر می‌اندازد».

موفاز که در دهه گذشته، رئیس ستاد کل ارتش و نیز یک دوره وزیر دفاع بوده است، سه ماه پیش به رهبری حزب کادیما رسید و یک ماه پس از آن، با این استدلال که پیوستن او به دولت، می‌تواند موجب تقویت امنیت کشور شود، به عضویت ائتلاف کابینه بنیامین نتانیاهو درآمد.

گفتنی است، مانورهای سیاسی پشت پرده موفاز و نتانیاهو که به پیوستن حزب کادیما به دولت منجر شد، موجی از انتقادهای تند را در میان اپوزیسیون این رژیم در پی داشت.

اما ائتلاف نتانیاهو و موفاز، تنها چند هفته پایدار بود و موفاز با این ادعا که نمی‌تواند در دولتی باشد که با عفو بخشی از جوانان اسرائیل در خدمت سربازی موافق است، از دولت بیرون آمد.

برخی از سیاستمداران حزب کادیما که از آغاز مخالف پیوستن موفاز به دولت نتانیاهو بودند، در روزهای اخیر، شدیداً در مقابل او موضع گرفته‌اند.

در این باره باید گفت، چهار نفر از سیاستمداران برجسته حزب کادیما که از «ویراژهای سیاسی» موفاز ناراضی بوده‌اند، در صدد انشعاب از کادیما هستند و مهمترین این شخصیت‌ها، «تساخی هانگبی»، رئیس پیشین کمیسیون امور دفاعی و سیاسی مجلس اسرائیل، روز دوشنبه با جدایی از کادیما به حزب قدیمی خود، لیکود، بازگشت.

به نوشته سایت خبری «تایمز اسرائیل»، هانگبی از حامیان حمله نظامی به ایران به شمار می‌رود، ولی با این حال، موفاز روز سه‌شنبه به رادیوی ارتش این رژیم گفت: «از انشعاب در کادیما باکی ندارم، زیرا هنوز هسته اصلی که گروهی از باتجربه‌ترین سیاستمداران کشور هستند، در حزب باقی مانده‌اند».

نتانیاهو در روزهای اخیر تکرار کرده که «تحریم‌ها علیه ایران کارساز نبوده است».

وی در همین حال، مذاکرات هسته‌ای میان ایران و شش قدرت جهانی را «دادن فرصت» به ایران دانسته است.

این در حالی است که جمهوری اسلامی ایران، همواره به صراحت و شفافیت بر صلح‌آمیز بودن برنامه هسته‌ای خود تأکید کرده، اما در عین حال، یادآور شده است که به حمله‌کنندگان به ایران، پاسخی ویرانگر خواهد داد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۹۹
انتشار یافته: ۲۲
بهترین واکنش ما سکوت سنگین است.هیچ حرفی وحشت آورتر از سکوت نیست.با سکوت دشمن دچار احساس دلهره و گیجی میشود.ما در برابر این تهدیدات 1000 تا واکنش داریم.ولی لطفا ایندفعه آنها را لو ندهید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
همه این حرفهای اسرائیلیها زر یامفته.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
اسرائیل رو ما گندش کردیم.خداییش اصلا ه در حدو اندازه ماست نه به کلاسمون میخوره که جوابشو بدیم.
بابا چند بار بگم اینا همش بلوفه
هر وقت اسرائیل گفت که ما قدرت حمله به ایران را نداریم اونوقت بدونید که حمله حتمی است همون بلایی که سر مصر آورد
آخ جون! بزار بیان لعنتی ها. یه درسی بهشون بدیم که بیا و ببین.
دم خروس بد جوری پیداس! این گزارش به وضوح نشون میده که سردمداران اسرائیل، بحث حمله به ایران رو به خاطر تاثیرش در یارکشی های سیاسی احزاب اسرائیل به موضوع روز تبدیل کردن.
*به صاحب عرش وفرش وکون ومکان در این ماه تزکیه نفس .ماه نزول قران قسم
یاد میکنم .که بنیاد ظلم و جور بر باد فنا
است .وچون رژیم اشغالگر صهیونیستی
مصداق بارز ظلم و جور وتروروجنایت و
اشغالگری است .در سراشیبی سقوط
قراردارد .این وعده ی الهی است .
*این رژیم ترسو تر از آن است که پنجه در
پنجه ی ایران بزرگ بیندازد. او میتواند حمله را آغاز کند و مامیتوانیم خاورمیانه
را از لوس وجود ناپاکش برای همیشه پاک کنیم.
*از سال استقلال تحمیلیش 1945-46به مردم منطقه اعراب قادر به مقابله و مهار این سگ زنجیری استعمار کهنه و نو نبودند .
* ولی در صورت حماقت آن رژیم برعلیه این مرز بوم اهورایی مطمئنن ما ایرانیان
قادریم طومار ننگین این رژیم ضد بشری
و نژاد پرست را در هم شکنیم.
انشاءا...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
نميدانم چه كرده دين و ايرانم كه اين ها هنوز كه هنوزه دنبال ضربه زدنن...ولي توي قران اين معجزه الهي وقتي خداوند رحمان ميفرمايد روزي فرا ميرسد كه اسلام تمام جهان را فرا خواهد گرفت ميفهميم هيچ غلطي نميتونن بكنن...
ای بابا چقدر حرف پس کو عمل حمله کنید تا قدرت واقعیونو نشونتون بدیم به خدا اکثر مردوم ایران منتظر این حمله هستن تا اولا این اسرائیل مایه فتنه در خاورمیانه رو از روی زمین محو کنن به خدا در کمتر از 2/3 روز حاشیه خلیج فارس از وجود کشورهای عربی خود فرخته به غرب پاک میشه که دیگه این قدر قد قد نکنن ایران بدونه کمک هیچ کشوری تمام پایگاهای نظامی امریکا رو هدف قرار میده ایران امروز قدرت این رو داره که در شرایط جنگ هم ودافع خوبی باشه و هم مهاجم خوبی ما امروز این قدرتو داریم که اگر بهمون حمله شد همزمان با دفع حملات مهاجمب قدرتمند باشیم گور بابای اسرائیل من دلم میخاد این کشورهای عربی خود فرخته زود تر از اسرائیل محو بشن که اگر ایناخیانت نمیکردن اسرائیلی وجود نداشت که الان واسه ما به قد قد بیفته مورچه چیه کله پاچش چی باشه قدقد نکن عمل کن چون طرف تو ایران و ایرانو ایرانی مرد عمله
بخدا اگر اسرائیل بخواهد دست از پا خطا کنه ازنقشه حذف میشه یا به عبارتی گور خودشو با دست خودش کنده .
حالا اسرائیل کوچک بنا رو براین گذاشتیم که حمله رو شروع کردید ولی دیگه تموم شدنش با تو نیست.
آي اگه حمله ميكرد ميزديم نابودش ميكرديم هم خودشون راحت ميشدن هم آمريكا هم اروپا هم ما
همه این حرفها و تهدیدها تو خالیه هر چقدر هم سیاستمداراشون بشینند نقشه بکشند باز هم در مقابل ملت ایران احساس ضعف و زبونی میکنند
اسرائیل سر پیاز است یا ته پیاز
یه جوری میگین نتانیاهو گفته انگار او رو جزو تعیین کنندگان تصمیمات بین المللی می دونین . فکر کنین یه آدم حرف مفت زده راحت از کنارش رد شین.
نبايد با خوشبيني وخود بزرگ بيني از نقشه وهدف دشمن غافل بود آنچنانكه ناصر در مصر گرفتار آن شد .بايد اماده بود وهرگونه احتمال را پيش بيني كرد.اگر اسرائيل غلطي بكنه قطعا تنها نخواهد بود
اگه اسرئیل به ایران حمله کنه تمام مشکلات ایران حل میشه؟
1- اسرائیل نابود میشه
2- فلسطینیها برمیگردن خونشون
3- آمریکا زیادی ازمون میترسه و سعی میکنه باهامون رفیق بشه
4- تحریم ها کلا برداشته میشه
5- گرانی ها به تاریخ می پیوندند
6- اروپا که دیگه باید به ایران باج بده
7 ایران میشه کویت
8- تازه غرور ملی هم افزایش پیدا میکنه
9- نکته آخر دیگه هیچ بهونه ای در مورد تحریم و حمله و تهدید وجود نداره
بذار بيان ما از قبل گورهاي دسته جمعي براشون اماده كرديم.
من برام سوال اینکه واقعا اسرائیل فکر میکنه در جنگ با ایران میتونه کاری بکنه؟جلوی حزب الله نتونست.حزب الله یک حزب بود اما در جنگ با ایران اسرائیل در مقابل تمام مردم ایران قرار خواهد گرفت.به مراتب جنگ با ایران بسیار دشوار تر از حزب الله است.
اسرائیل پهلوان پنبه است خودش خوب میدونه همه این حرفها هم برای اینکه فقط حرفی زده باشه و الا خودش هم میدونه چیزی توی چنده نداره
ادعای اسراییل در حمله به ایران مسخره ترین ادعایی است که این رژیم جنایتکار در طول عمر ش کرده ، اگه چنین اقدام احمقانه ای رو انجام بده تل آویو رو موشک باران میکنیم.
خداکند که اینقدراحمق نباشند چنانچه دست به چنین حماقتی بزنند انشاالله غزوه خیبر بعداز1400سال دوباره تکرار خواهدشد
فراموش نکنید دوستان این نامردها کلاهک هسته ای دارند وقتی قافیه را تنگ ببینند در استفاده از آن لحظه ای درنگ نمی کنند. ای کاش ما هم داشتیم آنوقت مثل موش میرفت تو سوراخ !
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار