بازدید 7863
۶

دلایل استیضاح وزیر صنعت چیست؟

از جمله دیگر دلایل استیضاح وزیر صنعت، انداختن بار گرانی و سوءمدیریت خویش بر گردن تحریم‌ها بوده است. من به دولت می‌گویم، علت گرانی‌ها تحریم نبوده، بلکه سوءتدبیر‌ها و نظارت ناکافی بر بازار بوده است.
کد خبر: ۲۶۰۱۹۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۷ 24 July 2012
استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیش از بیست امضا، آماده تحویل به هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی است.

به گزارش «تابناک»، سید فتح‌الله حسینی ضمن بیان این مطلب گفت: ناتوانی وزارت صنعت، معدن و تجارت در کنترل بازار و گرانی‌های روز به روز از جمله افزایش بهای مرغ، علت اصلی استیضاح وزیر است.

بنا بر این گزارش، نماینده قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی در ادامه خاطرنشان کرد: گویا این وزارتخانه با همه ابزاری که دارد، نمی‌تواند وظایف خود را به خوبی انجام دهد؛ بنابراین، با همراهی برخی دیگری از نمایندگان، می‌خواهیم از وزیر صنعت بپرسیم که علت تعلل در انجام وظایفش چیست؟

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در ادامه یادآور شد: از جمله دیگر دلایل استیضاح وزیر صنعت، انداختن بار گرانی و سوءمدیریت خویش بر گردن تحریم‌ها بوده است. من به دولت می‌گویم علت گرانی‌ها تحریم نبوده، بلکه سوءتدبیرها و نظارت ناکافی بر بازار بوده است.

فتح‌الله حسینی با بیان اینکه همه مجلس برای مهار گرانی‌ها بسیج شده‌اند، گفت: همان گونه که رئیس مجلس هم تأکید کردند، مجلس از هر اقدامی برای کنترل گرانی‌ها کوتاهی نخواهد کرد و از همین روی، نمایندگان بسیاری خواستار استیضاح وزاری ناتوان دولت هستند.

وی در پایان افزود: تا کنون بیست نفر استیضاح آقای غضنفری را امضا کرده‌اند، ولی به دلیل پیام‌هایی که از سوی دیگر نمایندگان، مبنی بر حمایت از طرح استیضاح وزیر به ما رسیده است، شمار امضاها تا روز چهارشنبه ـ که زمان تحویل استیضاح به وزیر است ـ افزایش خواهد یافت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۸
انتشار یافته: ۶
با سلام لطفا به این اقای حسینی که انگار از صنعت و بازرگانی چیزی کمی میدانند بگویید:
1- مادامیکه در کارخانجات مواد اولیه بدلیل تحریم بانکی وارد نمیشود و محصولی تولید نمیشود و بدلیل تقاضای بازار ان محصول گران میشود دلیل تحریم نیست؟
2- با ایشان بگویید وقتی خوراک دام دیر وارد کشور میشود بدلیل تحریم ها !
3- وقتی همه مدیران بازرگانی و صنعتی در گیر تحریم ها هستند و هیچ کاری نمیشود انجام داد ! ایا تحریم ها اثر نکرده؟
راستی , از استیضاح وزیر کار چه خبر ؟
دست بردارید از این شوخی های بیمزه. دیگه حالم از این استیضاح های الکی بهم میخوره. یک ساعت مانده به استیضاح همه آقایان امضا هایشان را پس می گیرند و غائله فیصله پیدا می کند.
مطوئن باشید که عملی نمی شود
باید به نقاط ضعف این وزیر انتصاب مدیران ضعیف وبعضا مسئله دار را هم اضافه کردمنجمله درشرکت دخانیات که مدیر عاملش با افزایش چشمگیر قاچاق وکاهش شدید تولید پایش را در یک کفش کرده که شرکت بایدخصوصی شود !!!!!!!!
با سلام اگر شما نمايندگان ملت هستيد ملت از همه شما مي خواهد آنرا امضا كنيد .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار