بازدید 6230

پخش پرس تی وی در انگلیس از سرگرفته شد

کد خبر: ۲۵۹۷۱۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۸ 22 July 2012
شبکه پرس تي وي، از اول ماه جولاي، پخش برنامه‌هاي اين شبکه را در انگلستان از طريق ماهواره اسکاي از سرگرفته است .

شبکه ايراني خبري پرس تي وي، بر روي کانال ۲۰۰ ماهواره‌ اسکاي، براي چهار ساعت در روز برنامه پخش مي‌کند. دو ساعت از اين برنامه‌ها اختصاص به برنامه‌هايي دارد که روز قبل ضبط شده‌اند.

سازمان نظارت بر رسانه‌هاي انگليس (آفکام)) ژانويه ۲۰۱۲ ميلادي و با بهانه اين‌ که پرس تي‌وي قوانين پخش اين سازمان را نقض کرده است، ضمن لغو مجوز پخش اين شبکه آن را از ماهواره اسکاي حذف کرد.

فشار آفکام به پرس تي‌وي پس از آن شدت گرفت که اين شبکه خبري اقدام پليس انگليس را در سرکوب معترضان به سياست‌هاي رياضتي در لندن و ساير شهرهاي انگليس پوشش داد.

اين درحالی است که در سال گذشته ميلادي، بارها روي امواج شبکه پرس تي وي در ماهواره ‌نايل ست، سس آسترا و هات برد پارازيت ارسال شده و پخش برنامه‌هاي اين شبکه با اختلال روبرو شده است.

گفته مي‌شود، آفکام با خاندان سلطنتي انگليس روابط نزديکي دارد. اسناد منتشر شده از سوي پايگاه خبري ويکي ليکس نشان مي‌دهد برنامه‌هاي پرس تي‌وي درخصوص ازدواج سلطنتي در انگليس، موجب خشم خاندان سلطنتي شده است. بسياري از انگليسي‌ها، هزينه‌هاي اين مراسم را غيرمعقول و گزاف دانسته اند.

بسياري از ناظران معتقدند مبارزه خصمانه دولت انگليس با پرس تي‌وي از اقدام اين شبکه خبري در پوشش گسترده و شفاف نقش لندن در کشتار ده‌ها هزار تن از مردم بي گناه در افغانستان و عراق نشات گرفته است.

پرس تي‌وي همچنين به صورت گسترده به حمايت انگليس از نظام‌هاي سلطنتي خودکامه در حاشيه خليج فارس و مشروعيت بخشي لندن به رژيم‌هاي ديکتاتوري در بحرين و عربستان سعودي پرداخته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی