بازدید 111797

چرا شایعه شهادت «حاج قاسم» منتشر شد؟

به دنبال انتشار خبری توسط العربیه و برخی رسانه‌های صهیوینیستی، مبنی بر شهادت سردار قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس در انفجار تروریستی روز چهارشنبه دفتر سازمان امنیت ملی سوریه، سردار رمضان شریف، مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران در گفت‌وگویی به این ادعای رسانه‌های صهیونیستی پاسخ داد
کد خبر: ۲۵۹۴۸۹
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۰ 21 July 2012
سردار رمضان شریف در پاسخ به ادعای رسانه‌های صهیونیستی درباره شهادت سردار سلیمانی در دمشق گفت: نقل این خبر، آمال و آرزوهای این رسانه‌های معاند است که در قالب اطلاع‌رسانی به افکار عمومی ارائه می‌شود.

به گزارش «تابناک»، به دنبال انتشار خبری در العربیه و برخی رسانه‌های صهیوینیستی از جمله سایت صهیونیستی «آروتز شوا»، مبنی بر شهادت سردار قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس در انفجار تروریستی روز چهارشنبه دفتر سازمان امنیت ملی سوریه، سردار رمضان شریف، مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران طی گفت‌وگویی اختصاصی با خبرگزاری آنا به این ادعای رسانه‌های صهیونیستی پاسخ داد.

سردار رمضان شریف درباره این خبر به آنا گفت: «این جمله، جمله مناسبی است برای پاسخ به این رسانه‌ها که به تازگی می‌بینیم، برخی از رسانه‌های معاند با نظام مقدس جمهوری اسلامی و صاحبان آنها، آمال و آرزوهای خود را در قالب خبر به نقل از منابع متفاوت نقل می‌کنند».

وی در ادامه تصریح کرد: نقل این خبر هم از جمله این آمال و آرزوهای این رسانه‌های معاند است که در قالب اطلاع‌رسانی به افکار عمومی ارائه می‌شود.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران تأکید کرد: برخی از رسانه‌های امروزی متأسفانه به جای انجام کار رسانه‌ای و حرفه‌ای، آمال و آرزوهای خود را در قالب اخبار تهیه و منتشر می‌کنند.

سردار سلیمانی در بهمن ماه سال 89 به عنوان چهاردهمین سرلشکر جمهوری اسلامی ایران، از سوی فرمانده معظم کل قوا به درجه سرلشکری رسید.

چهارشنبه هفته گذشته در پی وقوع یک انفجار تروریستی در مقر امنیت ملی سوریه، وزیر دفاع و برخی از مقامات امنیتی این کشور کشته شدند.

البته چندی پیش، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به تهدید ترور از سوی مقامات آمریکایی گفته بود: این تهدید نیست، کمک به شوقی است، برای فرزند دورافتاده از مادر، هزاران نفر در شوق شهادت اشک می‌ریزند. در پاسخ به افرادی که گمان می‌کنند با تهدیدها رعب بر ما حاکم می‌شود، می‌گویم خداوندا شهادت در راه خودت را به دست دشمنان دینت، نصیب من بگردان.

سرلشکر پاسدار قاسم سلیمانی در سال ۷۶ به عنوان فرمانده سپاه قدس منصوب شد. وی از فرماندهان ارشد سپاه در دوران جنگ تحمیلی به شمار می‌رود و در دوران دفاع مقدس فرماندهی لشکر ۴۱ ثار الله را بر عهده داشت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۷۰۰
انتشار یافته: ۱۰۰
واقعا" به این یار وفادار نظام و رهبری افتخار میکنم سردار عزیز ما آماده ایم تا در رکاب شما و سایر یادگاران دفاع مقدس در مواجهه با دشمن اصلی اسلام بجنگیم و اگر هم توفیق شهادت حاصل شد همانند شما میگوییم که " عاشق شهادت هستیم "
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
مردم نمی دونند این مرد واقعا کی هست. ورگرنه حتی یک مفی هم دیده نمیشد و رای مثبت سرازیر میشد به این نظر ها
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
پاینده باشی سردار
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
درسته که در داخل اختلاف هست اما در برابر هر خارجی ؛ همه متحدیم و برای سلامتی این مسلمان دعا می کنیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
سردار حداقل 56 درصد ما حاضریم در راهی که تو انتخاب کرده ای و می روی برویم و جان بدهیم...چه افتخاری از شهدات بالاتر که امام شهیدان فرمود: مرگ بر انسان تقدیری حتمی نوشته شده است و چه بهتر که انسان در راه خدا جان بدهد....سردار کاشکی این نوشته را میخواندی که جانم فدای خاک پایت...
هاشمی زاده
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
برادر حیدری ما هم با شما و دیگران یاران دفاع مقدس آماده ایم با دشمن صهیونیست بجنگیم تا شرمنده دوستان شهیدمان نباشیم
سارا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
از منفی ها ناراحت نشید چون عده ای پول میگیرند و بدون اینکه حتی بدونند خبر اصلی چیه فقط موظف هستند به نظراتی که بوی اسلام و عرق ملی میده رای منفی بدن و به نظرات دیگه مثبت! ما همگی فدای ایران اسلامی هستیم و شکی درش نیست. دیگران هم اگر کاری ازشون برمیومد بدون شک انجام میدادند. تنها کاری که میتونند انجام بدن جنگ از پشت کامپیوتر و چرت و پرت نویسی در اینترنته.
خداوند ناصر و یاور ایشان هست
خدایا از ته دل در این ماه مبارک سلامتی و تندرستی این سردار رشید و با نبوغ اسلام را جهت تداوم خدماتش به اسلام و ایران بارگاهت مسئلت دارم.
به کوری چشم دشمنان (سردار) زنده است این ارزو را به گور خواهید برد
درود بر همه ي فداييان اسلام
درود خدا بر حاج قاسم
حاج قاسم عزيز درست است كه شهادت آرزوي هر دلبسته حسين است اما سلامتي تووياران مثل شما آينيه دق اسرائيل آمريكا وسران كثيف عربي است
خدا ايشان را براي ما حفظ كند.
مرگ بر صهیونیست ها ارزوی همه ما شهادت در رکاب اقا امام زمان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
آخه چي بگم به اوني كه منفي ميده ....
مسلمان ایرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
اونی که منفی میده نه دلش با اسلامه نه با ایرانی
سین
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
به کوری چشم همه منفی زن های این کامنت، همه ما چشم به راه پسر فاطمه هستیم... همه ما شعار مرگ بر صهیونیست را شعاری جاودانه می دانیم.
خدايا فرج حجتت را برسان وبه ما توفيق شهادت در ركابش را عنايت بفرما
خدايا سرداران لشكر امام زمان ما را تا ظهورش حفظ بفرما
خدايا از عمر ما بكاه و به عمر ايشان بيفزا. آمين
1- حاج قاسم در دل همه ی ماست.

2- کشور ما قائم به فرد نیست که اگر بود، با رفتن امام خمینی باید صدپاره می شد. (بعلاوه بفرمایید ترور ها و شهادت های گوناگون مسئولین کلیدی نظام را)

3-شهادت برای ما افتخار بزرگی است، اما سوگند می خوریم که تا لحظه ی نابودی دشمن و پیروزی اسلام زنده باشیم و بجنگیم.

4- حاج قاسم نباشد، هزاران حاج قاسم ها سر از گمنامی بیرون خواهند آورد.

5- بکشید ما را، ملت بیدار تر می شود.(خدا امام را رحمت کند.)

6- نصر من الله، و فتح قریب است؛ چون به خدا تکیه داریم و جز او را نمی پرستیم.
سرت سلامت حاج قاسم/!!!
به کوری چشم دشمنان حاج قاسم تا ظهور آقا امام زمان (عج) زنده خواهد بود
مرگ بر آمریکا
مرگ بر اسراییل
مرگ بر انگلیس
درود بر رزمندگان اسلام
درود بر یاران امام خامنه ای در سپاه قدس
دشمن از شما هراس دارد
حاج قاسم فقط یک فرمانده نظامی نیست ، او براستی عاشق شهادت است ، او فرمانده دلهاست ، اوج سر سپردگی و عشق به شهادت او را بایستی در سخنرانی او پس از اولین مراحل عملیات کربلای 5 در مهدیه لشکر 41 ثارالله شاهد بود در آنجا که با شور و شوق وصف ناشدنی از یاران سفر کرده در عملیات سخن میگفت و براستی صحنه ای از کربلا را مجسم میکرد که باید بود و میدید . خوب است تابناک این فیلم را از مسئولین مربوطه در روابط عمومی سپاه قدس یا لشکر 41 ثارالله تهیه و جهت دانلود در اختیار کاربران قراردهد و یک نسخه از آن را نیز جهت آگاهی و فهم بیشتر فتنه گران و صهیونیست جهانی به کنگره آمریکا ارسال نماید تا دیگر از تهدیدی به نام مرگ "شهادت" برای ترساندن فرزندان ایران اسلامی استفاده ننمایند. حاج صادق آهنگران در زمان جنگ 8 ساله در یکی از مداحی های خود بر ای رزمندگان قطعه ای داشت که من همواره پیش خود آن را وصف حال حاج قاسم سلیمانی میدانستم به این مضمون: "قاسم رزمنده ام دل ز دنیا کنده ام"
بسمه تعالي
با صلوات بر محمدوآل محمد ودرودو سلام بر امام وشهداي اسلام بخصوص شهداي گمنام قدس برا شادي ارواح پاكشان ونابودي استكبار جهاني وسلامتي همه رزمندگان اسلام بخصوص سردار بسيجي واحياگر نهضت جهاني صلوات حاج قاسم سليماني 14 صلوات هديه مينمائيم
اللهم صل علي محمد وآل محمد وعجل فرجهم
نهضت جهاني صلوات
"پروردگارا مرا از انصار و یاران آن بزرگوار (حضرت صاحب الزمان)قرار ده و از آنان که از او دفاع مى‏کنند و از پى انجام مقاصدش مى‏شتابند
و اوامرش را امتثال و از وى حمایت کرده و بجانب اراده‏اش مشتاقانه سبقت میکنند و در حضور حضرتش بدرجه رفیع شهادت میرسند مرا از آنان مقرر فرما"
فرازی از دعای زیبای عهد
به یاری پروردگار ایشان روز به روز سر حال تر از دیروز اند وما هم ارزو مینماییم خداوند متعال هرچه سریعتر ال سعود را به جهنم و ال اسرائیل را به درک واصل کند تا از قعر دوزخ شاهد شادی و سربلندی ایران و سرداران ایران
باشند و حسرت بخورند که چرا چون مگسی به
جولانگاه عرصه سیمرغ رفتند.
درودبراین فرمانده عزیزومخلص
تاوقتی مثل حاج قاسم هایی دراین مملکت هستند آب خوش ازگلوی ناپاک آمریکاواسراییل پایین نمی رود.
دست خدابهمراهت ای سرداررشید اسلام.
حاجی عزیز از درد دل هزاران عاشق شهادت در رکاب دوست گفتی. ما همه منتظر آن یار عزیز هستیم تا در رکابش شربت شهادت را که گواراترین شربتها ست بنوشیم.
خدا یار و یاورت باد
درود بر سردار رشید ایران و اسلام
اي ول اي ول حاج قاسمو اي ول
مرگ بر صهیونیست ها مرگ بر سعودی ها واعراب ترسو حاشیه خلیج همیشه فارس درود بر حاج فاسم .حاجی جان ناقبل فدات تو افتخار ایرانی تو زاده ایرانی از نسل پهلوانان ایران زمین که اسمت لرزه بر اندام دشمنان ما می اندازه خدا نگه دارت باشه مرد.وقتی می بینم این دشمنان ایران وقتی اسم تو رو می شنون از ترس می لرزن افتخار می کنم ایرانیم.
به قدری این مرد بزرگ است که یا تهدید به ترور میشه و یا از خبر کشته شدنش استفاده تبلیغاتی میکنند.
خداوند او و سرداران بزرگ اسلام را که از جان خود در راه اعتلای انقلاب اسلامی گذشته اند، حفظ کند.
زنده باد اسلام
سلام
آنگونه که امام روحی فداه فرمودند که رهبر ما آن طفل سیزده ساله ای است که نارنجک بکمر میبندد.. ما در این کشور جدای از مناسب دیوانی 20 ملیون بهشتی،مطهری،حاج حسن مقدم وحاج قاسم داریم ونجوای جان همه ما را این دو بیتی توصیف میکند:
من از آن دم که وضو ساختم از عالم عشق، چار(چهار) تکبیر زدم یکسره بر هرچه که هست.
والسلام
امیدوارم خداوند حفظ و یاریش نماید.
درود بر این سردار رشید و تمامی شهیدان زنده که شهادت در راه حق و میهن چنین برایشان شیرین است .
درود و هزاران درود
حاج قاسم دوست داریم.همیشه از شنیدن اسم شما احساس غرور میکنم.
خدا ایشون را نگه دارد برای ابران.
افتخار ایران واسلام خار چشم ابلیس واسراییل
خداوند ایشان و تمامی پاسداران و حافطان نظام مقدس جمهوری اسلامی را حفظ کند
درود بر تو ای مرد بزرگ که اسراییل با شنیدن اسمت به لرزه میفته.
نوکرتم حاج قاسم
جهت اطلاع کسانی که منفی دادن.اگر موافق نبودید می تونستید رای ندید.ولی اینکه منفی دادید نشون می ده که در کدوم صف قرار دارید.من هم مثل شما معتقدم زمان برخورد نهایی نزدیکه.ولی شک ندارم شما حتی شهامت نگاه کردن توی چشمای آدمایی از جنس قاسمی رو ندارین.
انشااله حاج قاسم زنده باشی وخاری بزرگ درچشم دشمنانت باشی واین کوردلان احمق معنی شهادترا نمیدانندپس توقعی از انها نیست
حاج قاسم انسان پاک و مخلصی است
درود به شرفش
زنده وپاینده باد ایران وفرزندان برومندش
خدا قوت سردار...هیچ غلطی نمیتونن بکنن
ما را از شهادت از عشق می ترسانند...
تیری که به چشم دشمنان ایران اسلامی نشسته سر لشکر سلیمانی درود بهت مرد بزرگ .
درود خدا بر روح ایشان
جايگاه كساني كه منفي دادند قطعا با صهيونيستها يكي است.
حاج قاسم خودش در فراق بهترین دوست و یار شهیدش حاج احمد کاظمی چی می گه : یاران همه رفتند افسوس که جا مانده منم حسرتا این گل خارا همه جا رانده منم پیر ره آمد و طریق رفتن آموخت آنکه نا رفته و جا مانده منم
ای داد بیداد اینا چی می گن؟ حاج قاسم روز شماری می کنه برای شهادت...... خدا حفظش کنه.
جانم فدای حاج قاسم.....
به دوستانی که این قدر منفی دادن
یکم کمتر ماهواره نگاه کنین
استکبار جهانی هروقت به بن بست میرسد دست به اقدامات کور ترور و شایعه پراکنی و تخریب چهره های اثرگذار نظام میزنند. نمیدانند که افتخار ما شهید و شهادت است هرچند نصیب هرکس نمیشود.
از تمام وجود میگم دوستت دارم ای کسی که آرامش خود و خانواده خودش را به خاطر دین و ولایت به مخاطره انداخته است به تو افتخار میکنم ای سرباز ولایت جانم فدات
خسته نباشي بسيجي دلاور
ای عزیز از خودت مراقبت کن امانت خداوند هستی . اگر تو را می شناختیم دیگر داستان رستم و آرش را نمی شنیدیم. مادران باید نغمه رشادت و ایثارت را در گوش کودکان زمزمه کنند.چرا چرا اجازه نمی دهی نور رخ وجودت آشکار گردد قربان نفست که جان ایران است.
دشمن کور دل به چی دل خوش می کنی سردار قاسم زنده است وسردارهای مثل قاسم زیاد داریم مگر نشنیدهای هرپرچمی که از دست سرداری می افتد سردار دیگر انرا برداشته وبه میدان می اید.
حاج قاسم سلیمانی از سرداران با افتخار و بزرگ دوران دفاع مقدس و از فرماندهان با کفایت سپاه می باشد که با تدبیر و هوشیاری و زیرکی ماموریت های نیروی قدس سپاه را با اقتدار به انجام می رساند. انشاء اله در هرکجای کره خاکی که هست خداوند حافظ و نگهدارش باشد.
یا علی مدد
خدا شما رو حفظ كنه آقاى سليمانى,شما و همهء آنهايى كه دلشان براى وطن و دين مى تپد...خدا همه خائنان منفى ده را نيز از غفلت و جهل رها كند كه شايستهء ترحمند و آخر نادانى و بى غيرتى...
حاج قاسم، خدا قوت!!
خواهش ميكنم اجازه نديد كه اين سردار دلاور همچون ديگر همرزمان شهيد خود گمنام و بدون اينكه حماسه آفريني هاي او براي ما نسل سومي ها به تصوير كشيده شود به فيض عظمي شهادت نايل آيند
با وجودمان دررکاب مولاییم درودت باد
خداوند عمر این سردار پرافتخار را به بلندای آفتاب بگرداند . من نباشم که رفتن این عزیز را ببینم ولی واقعا چون هیچکس را از مرگ گریزی نیست چه بهتر که پایان زندگی بابرکتش که امیدوارم حالا حالاها نباشد با شهادت انجام شود. شهادت مزد او در این دنیاست . اللهم ارزقنا
زنده بودنت وحشت بر دل دشمنان اسلام انداخته بدان با شهادتت میلیونها حاج قاسم آماده دفاع از اسلام و از بین بردن امریکاواسرائیل خواهندبود
زنده باذ حاج قاسم
بقول عزيزى شيشه را بشكنيد تيز تر ميشود فكر ميكنم مثل ايشان خيلي كم مانده خداوند ايشان را براى ملت ما حفظ كند
حاجی خدا نگهدارت باشه . ازته دل دوستت دارم. میدونم انقدر بزرگوارهستی که برای هموطن های خودت هم که نا سپاسی میکنند ، دعای خیر میکنی و برای حفظ این آب و خاک و حفظ ناموس وطن ، حاضری شهید بشی . ایول دلاور. اجرت با مولا علی .
ترسو های تروریست بز دل می خواهند نور خدا را خاموش کنند ولی حودشان بهتر می دانند که این نور خاموش شدنی نیست ،حاج قاسم برای همه ما مثل جان عزیز است ، ایران همه اش حاج قاسم است ،پس این آرزو را بگور ببرید ،50 سال منطقه را ناامن کرده اید برای اینکه به آرزو های دست نیافتنی خود برسید ، نمی دانید که مثل مرده ها دستتان از دنیا کوتاه وبرای آخرت هم چیزی جز جنایت به همراه ندارید.
درود بر یادگاران کربلای عشق
ما هم در غم هجر کاروان شهدا همانند اسرای دشت خونین بلا میسوزیم وجزء انتظار شهادت مرهمی بر سوز سینه نداریم
زنده باشی حاج قاسم
خدانگهدار اين فرمانده اسلام باشه
سردار آجرک ا.. که آرزوی ترورت رو دارن ولی میدونن اگه بخان بجنگن الان دیگه هزاران فهمیده داریم به خاطره همین مثله خیال بافیاشون که تو فیلم هاشون هست و برای هر محققی قابل بررسیه اینجا دارن تو اخبار رویاپردازی می کنند.اجرت با صاحب الزمان
بخدا اگه بعضی از اونایی که رای منفی دادن یه ذره از حاج قاسم شناخت داشتن حاصربودن که حتی جونشون رو هم فدای این سردار رشید بکنن ایشان سمبل افتخار ایران عزیزو پرچمدار مبارزه با استکبار و صهیونیست میباشند من اصلا خود رای نیستم وجسارت اینکه بخوام نظرم رو به کسی دیکته کنم ندارم اما فقط میخوام بدونین که اگر ما اساطیری همچون رستم و آرش وسیاوش رو داریم اگر میراث داران کوروش وداریوش و نادرشاه هستیم اکنون باید به حاج قاسم ها افتخار کنیم جان ناقایلم فدایش
حاج قاسم زنده است و زنده خواهد بود ما حاج قاسم کم نداریم

دوست دارم حاجی در هر کجا که هستی.
مسلمان شدن آسان است وسلمان شدن مشگل !کیست که سلیمانی شود!؟اللهم انصر من نصرمولانا
شهادت هنر مردان خداست .
ارزوی مرگ حاجی را به گور میبرند
دقیقا همون روزهایی که ایشون تهدید به ترور شده بودن تو فرودگاه مهر آباد بدون حتی یک محافظ ایشون عازم سفر بودند.
با روحیه بسیار بالا و چهره ای خندان.
من واقعا غافلگیر شدم.
دراین شهرالله الا اعظم بیا یید هشیاری کنیم ورمزورازمان رابرای دنیا ی ناپاکان برملانکنیم اینعزیزان رمزورازانقلاب واسلامند یاران پارسای خمینی کبیر عظمتشان درگمنامی وبی نشانی است ازخداوند مسئلت نمائیم تامسلمانان ومستضعفان وپابرهنگان عالم ازخلوص وادب این پاسدارپارسای بامعرفت تاظهورحجتش مهدی فاطمه محروم نکند
رهسپاریم با ولایت تاشهادت
هر حا هستی دست خدا به همراهت
برای سردار سلیمانی و تمام سرداران متعهد به این آب و خاک و مکتب آرزوی توفیق دارم
درود به تو حاجی که چشم دیدنتو ندارن
تا زمان نابودي اسرائيل به اذن الهي حاج قاسم زنده است صهيونيست ها غصه نابودي خودشان در كوتاه ترين زمان را بخورند
ممکنه بعضی از نظام دل خوشی نداشته باشند ولی دوستانی که منفی میدید درباره آقای سلیمانی بیشتر تحقیق کنید.اون به معنای واقعی مرد هستش
درود بر همشهری عزیزم سردار مقتدر ،باهوش و مخلص ایران
باسمه تعالی- خداوند تمام رزمندگان اسلام بویژه سردار سلیمانی را در پناه خودش حفظ نماید. البته مائلم خاطره ای از ایشان در زمستان 62 دردشت عباس بگویم درمراسمی که یکی از سرداران سپاه( فکرکنم سردار افشار) هم در آن مراسم حضور داشتند چنین اتفاق افتاد:در این مراسم، مجری برنامه از ایشان به عنوان سرلشکر یاد کردند و ایشان در آن جلسه ناراحت شدند و از مجری خواستند که دیگر از این لفظ برای ایشان استفاده نکند. و این نشانگر کمال فروتنی ایشان را نشان می داد . ایشان الگوی تمام نمای یک انسان واقعی هستند. ازهمین جا به ایشان عرض ارادت نموده و خدا قوت عرض می کنم.
حاجی تو باقی مانده همه شهدا هستی وقتی لبانت باز میشود مرا با خود به دیار یاران میبری زنده باشی
دادن امتیاز منفی برای چنین مردانی جای تاسف وصف ناپذیر داره! همین منفی نگرها باعث چند دستگی و شکاف و بی اراده بودن در یک ملت بزرگ میشن!همین منفی نگری ها و عدم اتحاد مقابل دشمنان باعث از دست دادن سرزمینهای شمالی ایران عزیزمون شد!پاینده باد ایران پاینده باد حاج قاسم و حاج قاسم ها!
خدا عمر با سعادتش بدهد ، انشاءاله
انشالله خدا نگهدارت باشد فرزند خميني
حاج قاسم سلیمانی عزیز تو مالک اشتر زمان مایی خدا یارو نگهدارت باشد و مرگ ونفرین بر دشمنانت
درود بر ياران واقعي ولايت فقيه و جان بركفان ايران اسلامي
در پناه خداوند مصون و هميشه موفق باشيد تاكه چشم دشمنان از حلقه در آيد
به اسرائيل بگوئيد همه ما در برابر ظلم تا پاي جان ايستاده ايم
ببین چه کرده این سردار عزیز که خبر دروغ درموردش این همه براشون مهمه که این نشون از عظمت این مرد بزرگ ایران زمین است که مایه افتخار و مباهات است
خداوند در پناه خودش ، حفیظ ایشان باشد
به کوری چشم اسراییلیان حاج قاسم زنده است و ایرانیان سربلند وتو ای اسراییل از ناراحتی بمیر
بنام حق . امريكا اسرائيل كوچك انگليس و غرب و عربستان خوار بدانند هر ايراني يك بمب اتم است ما نيازي به ساخت بمب اتم نداريم حاج قاسم ها رادارهاي ما هستند هر زمان تهدي و فرمان جهاد دهند بمب هاي اتم كه 70 ميليون هستند بر سر دشمنان منفجر خواهد شد پس حاج قاسم ها را تهديد به شهادت نكنيد ما تشنه ي شهادتيم
درود خدا بر مردان پاك و شير دلي همچون حاج قاسم. انشاالله پاينده و سرافراز باشي تا هميشه آيينه دق دشمنان اين مرز و بوم باشي.
و اما شما اي دشمنان دين خدا بدانيد كه در ايران حاج قاسم مرداني چون خودش زياد تربيت كرده است. اگر روزي در اين فكر باشيد كه به ايران چپ نگاه كنيد ايران پر از حاج قاسم ها خواهد شد.
درود به ايران وايرانيان درود بر سرباز و سرلشكران
دوستت دارم سردار
سردار قاسم پاینده است چون مازنده ایم خدایا غم دشمنان او را با وجود عزت و سلامت ایشان بیشتر کن
درودبرسرداربزرگ خداوندمتعال این سرداررشیدوعزیزرادرپناه خویش محافظت نمایدوتمام نیروهای سپاه پاسداران شریف وتمام نیروهای مسلح کشورمان را
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار