بازدید 10885
۳
شوخي علي كريمي با بازيكنان نيمكت نشين پرسپوليس

خدا كند ژوزه مرا بازي ندهد!

کد خبر: ۲۵۹۳۱۲
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۸ 20 July 2012
علي كريمي به شوخي خطاب به ساير بازيكنان نيمكت نشين پرسپوليس مي گفت:« اين ديگر چه هوايي است. در اين گرما نمي شود راه رفت چه برسد به بازي و دويدن. خدا كند ژوزه در اين گرما مرا بازي ندهد.»

 به گزارش زندگي - مانوئل ژوزه، سرمربي پرتغالي پرسپوليس در بازي حساس اين تيم مقابل نفت آبادان ترجيح داد به برخي بازيكنان اصلي خود نظير علي كريمي و محمد نوري از ابتدا بازي ندهد. همين نكته و البته گرماي وحشتناك آبادان بساط شوخي را روي نيمكت پرسپوليس به راه كرده بود. علي كريمي به شوخي خطاب به ساير بازيكنان نيمكت نشين پرسپوليس مي گفت:« اين ديگر چه هوايي است. در اين گرما نمي شود راه رفت چه برسد به بازي و دويدن. خدا كند ژوزه در اين گرما مرا بازي ندهد و داخل زمين نبرد. »

وقتي ژوزه،  كريمي را از روي نيمكت بلند كرد تا خود را آماده حضور در زمين كند جادوگر رو به بازيكنان نيمكت نشين پرسپوليس كرد و با خنده گفت:« شما دعا كرديد بروم داخل و در اين گرما بازي كنم. به موقع جوابتان را مي دهم!»
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۳
بااینهمه پولی که میگیرید !!! خوب یه قدری هم یخ آب بخورید !!!! تا جون داشته باشید !!! چه میکشند این مردم تشنه آبادان و خرمشهر !!!! اسپیلیت هم جوابشان را نمیدهد !!!
وااااااااااااااااااااااااا
تازه هنوز هوا خوبه هوای مرداد و شهریورمون رو ندیدین! البته با مزه تر اینه که ما توی هوای از این بدتر هم داریم زندگی میکنیم و تازه خاک همسایه ها رو هم پذیرایی میکنیم!
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی