بازدید 54965

یک آمار عجیب از مسافرتهای خارجی ایرانیان

سالانه ۵ میلیون نفر از کشور به کشورهایی سفر می‌کنند که مرکز فحشا است و عمده افرادی که می‌روند جز برای فحشا خارج نمی‌شوند و اگر حداقل هر مسافر هزار دلار هزینه کند سالیانه ۵ میلیارد دلار از کشور برای فحشا هزینه می‌شود.
کد خبر: ۲۵۹۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۱ - ۰۸:۵۰ 19 July 2012
حجت الاسلام رحیمیان نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید معتقد است که بخش عمده‌ای از سرمایه گذاری کشورهای غربی و آمریکایی در قسمت سفرهای مسافرتی هزینه می‌شود و سالیه ۵ میلیون نفر از ایران به کشورهایی سفر می‌کنند که مرکز فحشا است واگر هر مسافر فقط هزار دلار در راه فحشا هزینه کند سالیانه ۵ میلیارد دلار دراین راه هزینه می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا حجت الاسلام رحیمیان نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران که در مراسم رونمای از دانش نامه رضوی سخنرانی می‌کرد با اشاره به برکات وجود مبارک امام هشتم در کشور گفت: بزرگ‌ترین سرمایه ما در کشور وجود نورانی امام رضا ع است و عاشقان آن حضرت نه تنها در ایران بلکه در خارج از کشور به صورت میلیاردی وجود دارد و حتی اهل سنت نیز به ایشان علاقمندند البته منظور ما از اهل سنت وهابی‌هایی که اسمشان مسلمان است اما مسلمان نیستند نیست.

وی با اشاره به وضعیت نابسامان تورهای گردشگری گفت: امروز سالانه ۵ میلیون نفر از کشور به کشورهایی سفر می‌کنند که مرکز فحشا است و عمده افرادی که می‌روند جز برای فحشا خارج نمی‌شوند و اگر حداقل هر مسافر هزار دلار هزینه کند سالیانه ۵ میلیارد دلار از کشور برای فحشا هزینه می‌شود.

وی ادامه داد: عمده کار آژانس‌ها و تورهای مسافرتی نیز با همین هدف است و حتی روزنامه‌ها نیز برای آن‌ها تبلیغ می‌کنند و مخابرات نیز برای آن‌ها پیامک می‌فرستد و حتی این پیامک‌ها برای خود من نیز آمده است.

رحیمیان با مطرح کردن این پرسش که هزینه واقعی این تور‌ها بالا است ولی در کشور به صورت ارزان در اختیار قرار می‌گیرد گفت: به طور مثال برای من پیامکی آمده که اعلام کرده ۷ شب سفر در تایلند فقط ۴۹۷ هزار تومان حال باید پرسید در حالی که سفر به مشهد و یا به شهر دیگر هزینه‌ای به مراتب بیشتر از این مبلغ است باقی هزینه سفر به تایلند از کجا تامین می‌شوند من معتقدم باقی این مبلغ از‌‌ همان ۲۰ میلیارد دلاری که دولت آمریکا برای تهاجم فرهنگی ایران در نظر گرفته تامین می‌شود.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید با انتقاد از تبلیغات غیر واقعی درباره صنعت گردشگری کشور گفت: اینکه گفته می‌شود ما دهمین کشور بر‌تر دنیا در جذب توریست هستیم دروغ است و واقعیت ندارد از طرف دیگر ما در سیاست جذب توریست باید به جای توریست به سمت زائر حرکت کنیم زیرا در اسلام زائر داریم.

وی ادامه داد: در بخش جذب توریست نیز اگر سیاست ما این باشد که دستمان را تا ارنج عسل کنیم و در دهان غربی‌ها بگذاریم آن‌ها راضی نمی‌شوند و باز هم علیه ما مطلب می‌نویسند.

رحیمیان با تاکید بر لزوم توجه به زائران گفت: زائر در اسلام تعریف شده است و ما نیز بایددر گردشگری اول به ایرانیان توجه کنیم و به شیعیان جهان تموجه کنیم و در این راه باید به شهرهایی همچون مشهد مقدس توجه ویژه شود و باید بزرگ‌ترین فرودگاه کشور در مشهد باشد زیرا پول زائر مسلمانی که به ایران می‌آید ارزش دارد و برکت دارد و نه پول کشورهای غربی دیگر.

وی با اشاره به اینکه بنیاد شهید توجه ویژه‌ای به کارهای فرهنگی بخصوص در مشهد مقدس دارد گفت: ما معتقدیم وجود مبارک امام رضا ع بزرگ‌ترین جاذبه ایران است لذا بنیاد شهید برنامه‌های خود را در دو بخش مشهد الرضا در شرق کشور و مشهد شهدا در غرب کشور قرار دادهاست و طرح راهیان نور که امروز با استقبال مواجه شده برای اولین بار توسط بنیاد شهید سرمایه گذاری و راه اندازی شد.

رحیمیان افزود: محور اصلی کار فرهنگی در بنیاد شهید امام رضا ع است و همه کشور و همه دستگاه‌ها باید دست به دست هم بدهند تا در ارتقا این بخش کمک کنند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی