بازدید 5002

خشکسالی در جنوب ایران مشکوک است

کد خبر: ۲۵۸۴۰۲
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۲ 16 July 2012
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی با بیان اینکه به خشکسالی جنوب کشور مشکوک هستم، گفت: احساس می کنم استعمار و استکبار جهانی با تکنولوژیهای خود در شرایط اقلیمی ایران تاثیر می گذارند. بنابراین سازمان هواشناسی با ظرفیت های علمی خود می تواند ریشه این موضوع را پیدا کند.
 
به گزارش مهر، سید حسن موسوی در نشست معاونین و اعضای ستاد مرکزی سفرهای کشور که روز دوشنبه در سازمان هواشناسی برگزار شد، گفت: در موضوع گرد و غبار در دنیا استعمارگران با برخورد ناجوانمردانه مانع از مهار آن در کشورهای مبدا می شود و جنگ نرم در این وادی بسیار مشهود است. استکبار جهانی برای کم بهره بردن از ظرفیتهای نیمه جنوبی کشور در موضوع بارش و عدم استفاده از موارد طبیعی دخالت می کند. برای صهیونیستها این موضوع قابل قبول نیست که ایران با اتکا به مبانی دینی خود این چنین سر بلند کند و بر عرصه و تولید علم پیشتاز باشد و عملیات شوم دشمن را خنثی کند. امیدواریم در این بخش شاهد اخبار خوبی باشیم.
 
وی افزود: پیش بینی می کنم در ماه مبارک رمضان با کاهش سفر مواجه نباشیم چون ایران در حساس ترین مقطع وجود دارد و سفرهای طولانی مدت تر امسال رشد خواهد کرد بنابراین فرصتی برای مراکز اقامتی خواهد بود.
 
موسوی درباره عضویت سازمان هواشناسی در ستاد تسهیلات سفرهای کشور گفت: خلاء حضور این سازمان در ستاد کاملا محسوس بوده است.
 
وی ادامه داد: سفر متصل به داده هایی است که سازمان هواشناسی اطلاعات اقلیمی اش را به مردم می دهد که آرامش در سفر و حوادث طی سفر ارتباط مستقیمی با اطلاعاتی که سازمان هواشناسی به مردم می دهد، دارد. چون زمانی که مقصد سفر را انتخاب می کنیم اولین موضوعی که به سراغش می رویم شرایط آب و هوایی آن است.
 
موسوی گفت: در نوروز 91 به دلیل تغییر شرایط آب و هوایی ناگهانی ایجاد شده بسیاری از معادلات سفر به هم ریخت.
 
وی درباره شبکه گردشگری نیز گفت: تلویزیون گردشگری در عید فطر افتتاح می شود و امیدواریم بخش مهمی از اطلاع رسانی آن در حوزه هواشناسی و وضعیت مقصد از تمام نقاط کشور باشد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان