بازدید 6922
انصاری‌فر تمرین کرد، غلامرضا رضایی فیزیوتراپی

حضور عابدزاده در تمرین پرسپولیس

تمرین نوبت صبح امروز سرخپوشان از ساعت ۹:۳۰ با حضور ۲۴ بازیکن زیر نظر کادر فنی پرسپولیس در مجموعه ورزشی درفشی فر برگزار شد.
کد خبر: ۲۵۸۳۵۹
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۸ 16 July 2012
تمرین صبح دوشنبه سرخپوشان با حضور هواداران ساری که با لباس‌های متحدالشکل به درفشی فر آمده بودند، انجام شد.

به گزارش ایلنا، تمرین نوبت صبح امروز سرخپوشان از ساعت ۹:۳۰ با حضور ۲۴ بازیکن زیر نظر کادر فنی پرسپولیس در مجموعه ورزشی درفشی فر برگزار شد.

کریم انصاری‌فر که به دلیل مشکل گوارشی در تمرین روز گذشته غایب بود، در تمرین امروز شرکت کرد. غلامرضا رضایی با تشخیص کادر فنی برای فیزیوتراپی در کلینیک پرسپولیس حضور یافت.

تمرین امروز با گرم کردن و انجام حرکات کششی و نرمشی آغاز شد و در ادامه دروازه‌بانان از تیم جدا شده و با احمد ناجی تمرینات اختصاصی دروازه‌بانی انجام دادند.

دیگر بازیکنان تیم به دو گروه تقسیم شدند؛ یک گروه زیر نظر مانوئل ژوزه به فوتبال تحت فشار پرداخته و گروه دیگر با محسن عاشوری تمرینات تاکتیکی را مرور کردند.

امیر عابدزاده بازیکن جوان و با آتیه سرخپوشان با لباس شخصی در کنار زمین حضور یافت و پیش از آغاز تمرین با مربی دروازه‌بانان این تیم دیدار و گفتگو کرد.

تمرینات نوبت صبح سرخپوشان در هوایی بهاری و با شادابی و طراوت خاصی انجام شد و بازیکنان در پایان، بدن‌ها را سرد کرده و برای استراحت ورزشگاه را ترک کردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر
آخرین اخبار
وب گردی