بازدید 25147

روایت فیروز آبادی از التماس آمریکا به ایران

فیروز آبادی افزود: آمریکایی‌ها مدت‌ها التماس می‌کنند و می‌گویند که شما به ما بگویید علائم‌تان برای عملیات نظامی چیست و یک سال است که از طریق دولت این را می‌خواهند و ما هم می‌گوییم برنامه حمله نداریم و بنابر قوانین بین‌المللی عمل می‌کنیم و هر دفعه برایشان کتاب قوانین بین‌المللی می‌فرستیم.
کد خبر: ۲۵۸۰۹۳
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۷ 15 July 2012
رئیس کل ستاد نیروهای مسلح گفت: مدت‌هاست آمریکایی‌ها التماس می‌کنند که شما بگویید علائم‌تان برای عملیات نظامی چیست و یک سال است که از طریق دولت این را می‌خواهند.

به گزارش فارس، سردار سرلشکر سید حسن فیروز آبادی رییس ستاد کل نیروهای مسلح در هجدهمین همایش مسئولین و فرماندهان نیروی دریایی سپاه که در مشهد مقدس برگزار می‌شود، گفت: نیروی دریایی سپاه امروز خط مقدم دفاع از جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود:‌ امروز همه نیروهای آمریکایی در کویت،‌ بحرین و امارات جمع شده‌اند البته نه به قصد حمله به جمهوری اسلامی ایران که چنین چیزی هرگز نه در ذهن رهبران و نه نظامیان آمریکا می‌آید.

وی با اشاره به ورود ناو هواپیمابر جرج واشنگتن به خلیج فارس گفت: همیشه وقتی این ناو از تنگه جبل الطارق و کانال سوئز می‌گذشت خبرگزاری‌ها می‌گفتند می‌خواهد به ایران حمله کند اما حالا این ناو از تنگه هرمز رد شده و به خلیج فارس رفته و فرمانده ناوگان دریایی آمریکا در منطقه دو روز پیش از زمان ورود این ناو به خلیج فارس گفته "این ناو برای پشتیبانی از جنگ افغانستان و مقابله با دزدان دریایی به ناوگان دریایی آمریکا ملحق شده است". از این واضح‌تر نمی شد گفت که "ما کار نداشته باشید."

رئیس کل ستاد نیروهای مسلح در ادامه در خصوص دلایل حضور ناوگان دریایی ارتش آمریکا در منطقه گفت: شاید یکی از دلیل‌هایش این باشد که آمریکا قول داده بود نیروهایش را از عراق ببرد و بردن آنها به پایگاه‌های دور برایش هزینه داشت و به همین جهت آنها را از این طریق به کویت برد. اینکه آمریکا،‌ کویت، بحرین و قطر و امارات را اشغال نظامی کرده به همین دلیل است. این 4 کشور ذلیلانه انباردار نظامی آمریکا شده‌اند.

وی ادامه داد: دلیل دیگر این است که با اوضاع بحرانی و حرکت‌های مردمی در آمریکا و آسیب‌هایی که آمریکا با به کار بردن سلاح‌های تشعشع‌دار در سربازانش ایجاد شده، تصمیم گرفته آنها را در این منطقه نگه دارد تا به جنبش وال استریت نپیوندند تا این جنبش را تبدیل به نهضتی پیروز نکنند.

فیروز آبادی تصریح کرد: من وقتی به عراق برای زیارت رفتم در بغداد در مکانی مستقر بودیم که هواپیماهای آمریکایی از نزدیکی آن پرواز می‌کردند و من شاهد بودم که پروازهای آمریکایی در شب بسیار زیاد است و متوجه شدم که این یک تله کور و ماموریت‌ها و عملیات‌های نمایشی است.

رئیس کل ستاد نیروهای مسلح همچنین تاکید کرد: توجیه دیگر این است چون محور اصلی راهبرد جنگ طلبانه آمریکا، چین شده است، این منطقه و افغانستان نزدیک‌ ترین مکان به چین است.

فیروز آبادی در ادامه خاطرنشان کرد: برخی در داخل مرتبا مطرح می‌کنند که حضور نیروهای آمریکایی برای مقابله با ایران است تا اهداف سیاسی خودشان را دنبال کنند و می‌گویند باید مراقب باشیم و کوتاه بیاییم در حالی که این طور نیست.

وی ادامه داد: رزمندگان دریایی ما با اقتدار، ایمان و با بصیرت در خلیج فارس و دریای عمان مستقر هستند.

فیروز آبادی افزود: آمریکایی‌ها مدت‌ها التماس می‌کنند و می‌گویند که شما به ما بگویید علائم‌تان برای عملیات نظامی چیست و یک سال است که از طریق دولت این را می‌خواهند و ما هم می‌گوییم برنامه حمله نداریم و بنابر قوانین بین‌المللی عمل می‌کنیم و هر دفعه برایشان کتاب قوانین بین‌المللی می‌فرستیم.

وی در پایان تاکید کرد: آنها نگران هستند که نکند ما به آنها حمله کنیم و این مربوط به عزت الهی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی