بازدید 3244

آقا تهرانی: جبهه پايداري حزب نيست

کد خبر: ۲۵۷۲۰۷
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۲ 11 July 2012
دبير کل جبهه پايداري انقلاب اسلامي گفت: جبهه پايداري قصد تبديل شدن به حزب را ندارد چرا که حزب بر گرفته از کشورهاي غربي بوده و جبهه پايداري نيز تشکيل حزب به اين شکل را قبول ندارد.

حجت الاسلام مرتضي آقا تهراني دبير کل جبهه پايداري انقلاب اسلامي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، درباره تصميم گيري اين جبهه براي تبديل شدن به حزب گفت: جبهه پايداري انقلاب اسلامي حزب نبوده، نيست و نمي خواهد باشد.

وي با تاکيد بر تشکل بودن جبهه پايداري اظهار داشت: جبهه پايداري تشکلي فعال است که از تجميع افرادي در کنار يکديگر شکل گرفته و به صورت منظم هم به فعاليت خود ادامه خواهد داد.

*جبهه پايداري قصد تبديل شدن به حزب را ندارد

دبير کل جبهه پايداري انقلاب اسلامي تشکيل حزب را داراي اشکالاتي دانست و ادامه داد: جبهه پايداري قصد تبديل شدن به حزب را ندارد چرا که حزب بر گرفته از کشورهاي غربي بوده و جبهه پايداري نيز تشکيل حزب به اين شکل را قبول ندارد.

*برنامه هاي منسجم جبهه پايداري براي انتخابات رياست جمهوري

وي تصريح کرد: جبهه پايداري در انتخابات مجلس نهم با حضور منظم و برنامه ريزي شده به صورت موفق عمل کرد و در حال حاضر نيز برنامه هاي منسجمي براي انتخابات رياست جمهوري و شوراي شهر دارد.

حجت الاسلام آقا تهراني درباره پرسشي مبني بر برنامه هاي جبهه پايداري براي انتخابات آتي گفت: جبهه پايداري از همه جبهه ها برنامه دارتر است اما فعلا زمان مناسبي براي ارايه آن نيست.

دبير کل جبهه پايداري با تاکيد بر وجود بزرگاني همچون آيت الله يزدي و آيت الله خوشوقت در راس تشکيلات جبهه پايداري گفت: جبهه پايداري منويات مقام معظم رهبري را به عنوان اصل قرار داده و با استفاده از حضور بزرگان حرکت خود را بر روي خط مستقيم بنا کرده است تا از مسير ولايت منحرف نشود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل