بازدید 8601
طی دو سال آینده؛

تقاطع پرديس غيرهمسطح می‌شود

حداقل زمان پيش بيني شده براي اتمام تقاطع غير همسطح پرديس 24 ماه در نظر گرفته شده است/فرخوان احداث تقاطع غير همسطح پرديس انجام شده است و در هفته جاري پيمانكار آن مشخص مي شود.
کد خبر: ۲۵۶۹۸۲
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۲ 10 July 2012
مدير كل راه و ترابري استان تهران با بيان اين كه عمليات ساخت تقاطع غير همسطح پرديس در هفته جاري آغاز مي شود، گفت: زمان پيش بيني شده براي اتمام اين تقاطع حداقل 2 سال است.

به گزارش ایلنا، فريبرز واحدي افزود: فرخوان احداث تقاطع غير همسطح پرديس انجام شده است و در هفته جاري پيمانكار آن مشخص مي‌شود.

وي با اشار به هزينه برآورد شده براي ساخت اين تقاطع گفت: براي اين پروژه حداقل 50 ميليارد تومان برآورد شده است كه براي تقاطع حدود 15 ميليارد تومان در نظر گرفته شده است و با احداث رمپ و لوپ و راه‌هاي دسترسي براي فازهاي 8 و 9 شهر جديد پرديس حدود 50 ميليارد تومان اعتبار نياز است.

مدير كل راه و ترابري استان تهران ادامه داد: با توجه به اينكه بر اساس سياست وزارت راه و شهرسازي در آينده شاهد افزايش تراكم جمعيت در مناطق دره بهشت و شهر جديد پرديس خواهيم بود و اين مناطق استقرار جمعيتي دارد شهر پرديس بايد به آزادراه تهران متصل شود.

وي درباره زمان بهره‌برداري از اين پروژه گفت: حداقل زمان پيش‌بيني شده براي اتمام تقاطع غير همسطح پرديس 24 ماه در نظر گرفته شده است.

واحدي افزود: همچنين با اتصال راههاي دسترسي فازهاي 8 و 9 شهر جديد پرديس به جاده قديم تهران – پرديس تاثير بسياري در كاهش زمان مسير، كاهش ميزان مصرف سوخت و كاهش تصادفات دارد
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار