بازدید 85029

پشت پرده دستگیری دیپلمات ایرانی در آلمان

هنگامی که این دیپلمات ایرانی در یکی از خیابان‌های فرانکفورت در حال گذر بوده، بناگاه زنی سیاهپوست به او نزدیک شده و شروع به داد و فریاد می‌کند و پلیس مخفی آلمان، بلافاصله وارد ماجرا شده و دیپلمات ایرانی را روی زمین خوابانده، سر وی را روی زانو گذاشته و با مشت به سر و صورت او می‌کوبد.
کد خبر: ۲۵۶۰۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۱ - ۰۱:۱۰ 07 July 2012
در روزهای اخیر که ایرانیان در تعطیلات آخر هفته بودند، رسانه‌های غربی از دستگیری یکی از دیپلمات‌های ایرانی در آلمان به جرم تلاش برای تجاوز (!) خبر دادند و جنجال رسانه‌ای بی‌‌اندازه‌ای را در این رابطه به راه انداختند.

به گزارش «تابناک»، رسانه‌های آلمانی، از تلاش این دیپلمات ایرانی برای تجاوز به یک دختر بچه خبر دادند، بدون اینکه از جزییات این اتهام و مدارک و مستندات خود سخن بگویند.

اما یک منبع آگاه به خبرنگار ما گفت: هنگامی که این دیپلمات ایرانی در یکی از خیابان‌های فرانکفورت در حال گذر بوده است، بناگاه زنی سیاهپوست به او نزدیک شده و شروع به داد و فریاد می‌کند و پلیس مخفی آلمان ـ که با لباس شخصی، گویا از قبل و با هماهنگی در آنجا بوده است ـ بلافاصله وارد ماجرا شده و دیپلمات ایرانی را روی زمین خوابانده، سر وی را روی زانو گذاشته و با مشت به سر و صورت او می‌کوبد.

بنا بر این گزارش، فریاد‌های دیپلمات ایرانی هم به جایی نمی‌رسد و به رغم آگاهی پلیس مخفی آلمان از مصونیت دیپلماتیک نامبرده، وی را دستبند زده و بدون هیچ دلیلی و به صرف گفتن این جمله زن سیاهپوست که یکی مثل این دیپلمات زمانی قصد تجاوز به دختر وی را داشته است، وی را بازداشت می‌کند.

اما پشت پرده این ماجرا چیست؟

اینکه در زمان تردد یک دیپلمات خارجی، زنی سیاهپوست به وی نزدیک شده و با داد و فریاد، پلیس مخفی و البته مطلع آلمان را به جان دیپلمات ایرانی بیندازد، خود حکایت از سناریویی ماهرانه دارد.




حضور ساهپوستان در اجلاس گروهک منافقین خلق

در ماه‌های اخیر که فشار‌ها بر ایران افزایش یافته است، سازمان منافقین خلق که از عراق هم بیرون رانده شده‌اند، با استخدام سیاهپوستانی که عموما وضعیت مالی مناسبی ندارند، در قبال پرداخت‌هایی، آنان را به اجلاس خود دعوت کرده و از آنان استفاده سوء می‌کنند. حضور گسترده سیاهپوستان در نشست سران منافقین خلق، خود گویای این واقعیت است.

از سوی دیگر، منافقین با بهره از این سیاهپوستان و البته افرادی با ملیت‌های گوناگون، قصد بدنام کردن دیپلمات‌های کشور را بر عهده گرفته‌اند. این سناریو به صورت خارق‌العاده حیرت‌آوری با پوشش رسانه‌ای از سوی رسانه‌های غربی و در این مورد خاص با پوشش گسترده از سوی رسانه‌های آلمانی روبه‌رو بوده است.





به گونه‌ای که این ماجرا پیش از آنکه از لحاظ حقوقی و سیاسی مورد بررسی قرار گیرد، سر تیتر رسانه‌های آلمانی قرار گرفته است. در همین زمینه، خبرگزاری دویچه وله، این خبر را با آب و تاب بیان کرده و تصاویر آرشیوی تجمع مردم آلمان در مقابل کنسولگری ایران در فرانکفورت را برای جنجالی کردن خبر به آن افزوده است.

در این رابطه وزارت خارجه ایران، به دلیل توهین به دیپلمات ایرانی و قرار گرفتن آلمان در مسیری ضد ایرانی، سفیر این کشور در ایران را فراخوانده است، ولی گویا این کار هر چند ضروری و لازم بوده، اما کافی نیست و افکار عمومی و جامعه رسانه‌ای ایران، خواهان معذرت خواهی رسمی دولت آلمان هستند.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۷۱۱
انتشار یافته: ۳۰
ایران هم باید در اینگونه مواقع مقابله به مثل کند قطعا بار اخرشان خواهد بود
سلام
به نظر من تابناک باید با یک کار رسانه ای خوب کشور المان رو تحت فشار بگذاره چون المان همیشه خواسنگاه فعالیت های ضد ایرانی بوده و هست.کنفرانس برلین رو یادتون بیاد.
بیچاره هیتلر تو خواب هم نمیدید که یک روز آلمان بشه بازیچه دست یک مشت منافق در به در شده مفلوک .
تا وقتی که وزارت خارجه منفعلانه با مسائل برخورد کند نتیجه ای جز تحقیر بیشتر اتباع کشور در پی نخواهد داشت...
هر چه که عربستان سعودی از بریدن سر ۱۸ نفر ایرانی معذرت خواهی کرد، آلمان هم از دست بند زدن به دیپلمات ایرانی عذرخواهی خواهد کرد !!! ر
این سیاهپوست ها برای پول هر کاری می کنند. هیچ بعید نیست که کار منافقین بوده باشد برای اینکه بهره برداری تبلیغاتی علیه ایران بکنند. ماموران سیاسی ایران نباید تنها در خیابان های اروپا بچرخند چون طعمه های خوبی برای منافقین و این جور حقه های آنها می شوند اما اگر مثلا 3 نفری با هم باشند کسی نمی تواند الکی به آنها تهمت بزند چون همیشه دو شاهد با خود همراه دارند. این فرد هم حتما تنها بوده و کسی همراهش نبوده برای همین دستش در مقابل پلیس خالی بوده است.
جان پدرتان جدی بگیرید. المان باید و باید عذرخواهی کند و جبران کند وگرنه کارکنان سفارتش پایشان را بیرون نگذارند... ما مردمان معمولی غیرت داریم. یا دولت احاده حیثیت کند یا خودمان عمل می کنیم تا در مقابل ایندگان سر افکنده نباشیم.
بهد از ماجرای دیپلمات ایران تو برزیل علم کردن این ماجرا کاملا بو داره
من تمام اخبار روز را دنبال میکنم+اینکه کارها و پژوهش های زیادی در مسائل ماسونی ، آخرالزمانی،مهدویت و سیاسی روز انجام میدم.لذا تمام این رفتارها را در جهت اهداف صهیونیستی میدانم. چه باور میکنید یا نمیکنید ،خودتان را آماده ی بد تر از این وضع موجود بکنید که ظهور بسیار نزدیک است.
تابناک جان یه جورایی صریح صحبت کردم اگر مایل بودی چاپ کن.
تو ماجرای برزیل که مشکل از ما بود!
حالا باید صبر کرد و دید
خوب ديگه دارن كم كم تشنج بوجود مي آرند تا به ايران ضربه بزنن ...
برخوردقانونی وقضایی لازم است
کاری که از ما مردم عادی برمیاد فقط اینه که دعا کنیم خدا اون دیپلمات رو نجات بده، خوبه که این حداقلی که ازمون برمیاد رو دریغ نکنیم!
براي هموطنان عزيزي كه بدون اطلاع و فقط بعنوان روشنفكر و منتقد دولت با اين تبليغات و ابروريزي همراهي مي كنند متاسفم . دود اين اتش و بدنامي بي اساس سرانجام به جشم خودشان هم خواهد رفت . لطفا أنصاف غيرت را از دست ندهيد و وجدان خود را براي خبرهاي دروغ مجاهدين خاىن و جاسوس صدام الوده نسازيد.
من این سناریو رو براتون ترجمه می کنم

خاک بر سر شدیم
وقتی دیپلمات ما نمی تونه از خودش دفاع کنه
وای به حال شهروندان ایرانی که اونجا هستند
اين غربي ها ديدگه شورش رو درآوردند. گفت و گو و مصالحه با اين جماعت حيله گر برتري طلب توهين به ملت ايرانه
والا من این خبر را یه طور دیگه خوانده بودم . حالا صرفنظر از جزئیات چیزی که مشخصه اینه که کلا اعتبار جهانی و عزت ما داره دنیا رو میترکونه . نه ؟؟
عجب سياست پدر ومادر نمي شناسد ان شالله به خوبي مسئله حل شود
باید مقابل مثل کرد .جواب قلدری باید با منطق خودشان جواب داد.
ما که هر چی گشتیم همچین خبری پیدا نکردیم. لااقل مرجع خبر هم بزارید.
خاک تو سر دول غربی و اروپایی که برای خورد کردن مردم ایران چه ضایع بازی ها و احمق بازی ها که راه نمی اندازند . المان هم یک نوکر امریکا
دولت های آلمان از اولین روز پیروزی انقلاب اسلامی و طرد اسرائیل از ایران بنای مخالفت را گذاشتند و در جنگ با دادن سلاح شیمیایی به صدام کارشان به مخاصمه و جنایت برعلیه ایرانیان ختم شد این ها مدافع و نماینده صهیونیسم صنعتی اقتصادی اند که سال گذشته هم با دادن برنامه plc های زیمنس به cia در ایجاد بدافزار مخرب با جنایتکاران آمریکایی شریک شدند شرمنده جنایات پدرانشان در حق یهودیان اند و با مزدوری و کمک به صهیونیست ها بنای جبران دارند اما باز هم دستشان به جنایت آلوده شده است
اینا کمه .نباید کوتاه اومد باید جواب این افکار را داد به سختی و نباید ول کن بود باید با جریمه های سنگین جوابگوی این افکار بود وگر نه هر روز از یکجا ادامه خواهد داشت
به نظرم این برداشت از ماجرا و سناریو بودن کاملا صحیح است ، البته اینکه همه ی رسانه های آلمان با این سناریو که طراحی منافقین بوده همکاری داشته اند منطقی نیست آنها صرفا خبر را منتشر کرده اند . اینکه پلیس هم آن رفتار را کرده باز نشان از همکاری پلیس با منافقین نیست خب این طبیعی است کسی فریاد بزند و پلیس وارد عمل شود .
سران حکومت المان هم گول صهیونبستها و منافقین را خورده اند
با تمام این وجود دیپلماتهای کشور ما باید خیلی مواظب باشند
به امید خدا ماه پشت ابر نمی ماند و واقعیت روشن می شود
هر آدم ساده ای می تواند بفهمد که این ماجرا ساختگی است
قصد تجاوز به یک بچه ی ده ساله توسط یک دیپلمات قابل قبول نیست اگر این مرد خدایی نخواسته قصد این اعمال را داشت خیلی راحت می توانست بدون دردسر اینکار را در جاهای دیگر غرب آزاد انجام دهد چرا باید با اینقدر ناپختگی کند و با آبروی خود و سرزمینش بازی کند
ایران باید دست اونها را رو کند تا بار دیگر این اعمال را انجام ندهد
در صورت تبرئه شدن این شخص ایران باید تا پایان ماجرا را ادامه دهد و دست از شکایت این شخص بر ندارد تا واقعیت را به جهانیان معلوم کند
ما به این آدم(دیپلمات ایران در فرانکفورت) از چشم مون بیشتر اطمینان داریم واقعا آقاست.
اگه تا قبل این فکر می کردیم رسانه های خارجی مثل بی بی سی راست می گن، حالا فهمیدیم همش دروغ و سرکاری بوده.
اصلا خودتان را ناراحت نکنید آنها با زبان خودشان می گویند ما گدا پروری و تروریسم هستیم مگه گروهک منافقین تروریسم شناخته نشده خود آلمان خودش حامی تروریسم است اتفاقا این بهترین بهانه برای زدن پوز غربی هاست که اگه مسئولین وزارت خارجه خوب بدانند که چه حرکتی اونها رو کیش مات میکنه.
دوستان جدا از اينكه ما منتقد دولت و دستگاه ديپلماسي هستيم ، واقعا از لحاظ عقلي امكانش مردود هست كه يك ديپلمات بخواهد به اين صورت اقدام كنه . در برزيل كاملا مشخص بود كه ضعف فردي ديپلمات ما بوده . ولي در اينجا مطمئن باشيد يك سناريوي از قبل تعيين شده است . بعضي از دوستان متاسفانه هيچ گونه تعصب به كشورمون ندراند. دوست دارم يكبار هم كه شد بريد اونجا ببينيد باهاتون چطور برخورد ميكنند . بعد خيلي دوست دارم ببينيد همينطور راي منفي ميديد به كساني كه وطن دوست هستند! از ورود گيت فرودگاه شما را به خروجي ديگري هدايت ميكنند (جدا از كليه مسافرين فرودگاه ) و .....
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی