بازدید 51622
۳

سلفی‌ها غار کوه احد را بستند +عکس

کد خبر: ۲۵۳۶۴۴
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۰ 25 June 2012
به دنبال تخریب آثار و مشاهد اسلامی در عربستان سعودی، دهانه غاز ثنایا در شمال مدینه منوره، جایی که پیامبر(ص) پس از زخم برداشتن در جنگ احد به آن جا رفت، مسدود شد.

به گزارش فارس، انسداد دهانه غار ثنایا اقدام تازه ای است که سلفی‌ها به آن مبادرت ورزیده و مرحله دیگری از حمله به تاریخ اسلام را آغاز کرده‌اند.

این عده با ریختن سنگ های کوه همراه با سیمان برروی دهانه غار این اقدام را صورت دادند. آنها با این عمل و گماردن مامورین سلفی در پای کوه، صعود به غار را غیر ممکن کردند.

غار ثنایا بسیار کوچک و بیشتر شبیه به یک شکاف است و از زمین فاصله زیادی هم ندارد.

زائرانی که برای زیارت حضرت حمزه سید الشهدا (ع) به احد می روند، معمولا از این غار نیز دیدن می کردند که عطر وجود رسول الله الاعظم حضرت محمد مصطفی (ص) به شهادت همه زائران هنوز در آن استشمام می‌شود.

سلفی ها در طول سال های اخیر برای بازداشتن زائران از رفتن به غار و عدم استشمام عطر وجودی رسول الله الاعظم (ص)، به همه شیوه ها و از جمله ایجاد موانع فیزیکی و ریختن زباله تمسک ورزیدند (مانند همان کاری که جاهلان در صدر اسلام با پیامبر (ص) کردند ) اما زائران پیامبر گرامی اسلام به همه آنها بی اعتنایی کردند.

پیش از این آیات عظام مراجع تقلید درباره تخریب مشاهد اسلامی موضع گیری کرده و آن را عملی در راستای اهداف صهیونیست ها معرفی کرده بودند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۴۲
انتشار یافته: ۳
لعنت به این وهابی های کثیف که فقط آلت دست آمریکا و اسراییل اند
خدا لعنتشون کنه
خدا لعنت کند این سلفی ها را. خدا لعنت کند آل سعود را.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل