بازدید 99107
گزارشی مصور از اندوه یک خانواده؛

رنج‌های هفت ساله دختر رامهرمزی + تکمیلی

اشک‌های مهسا نشان از دردی بزرگ داشت؛ دردی لاعلاج که علاجش تنها پول است؛ دردی که کلید درمانش در دست مسئولین است و... تا این لحظه درخواست‌های بسیاری برای دریافت اطلاعات تکمیلی و نهایتا کمک به درمان این بیمار خردسال داشته‌ایم که نوید روزهای خوشی برای مهسا و خانواده‌اش می‌دهد.
کد خبر: ۲۵۲۹۱۵
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۱ - ۲۰:۵۰ 22 June 2012
روزگار غریبی است... روزگاری که بر مدار پول می‌گردد، برای عده‌ای سرشار از عیش و خوشی است و برای شمار بسیاری هم جز رنج، ارمغانی به بار نمی‌آورد. سخت‌ترین بیماری هم که داشته باشی، اگر پول باشد سه سوته درمانت می‌کنند و اگر هم دستت تهی باشد و تهی دست باشی، سرما خوردگی ناچیز هم از پای درت می‌آورت و زمینگیرت می‌کند.

به گزارش «تابناک» به نقل از شوشان، خانواده دختر بچه رامهرمزی هم در زمره  افرادی هستند که توان تأمین هزینه درمان فرزند خود را ندارند.  پدر و مادرش به هر دری زده‌اند که بیماری دخترشان را علاج کنند، در به رویشان گشوده نشده و این دختر هفت در این سال‌ها، رنجی می‌برد که ممکن است من و شما توان یک روز تحمل آن را نداشته باشیم.

تصورش را بکنید که موقع غذا خوردن، غذا به جای رفتن در معده از بینی شما خارج می‌شود! چه حس و حالی به شما دست می‌دهد؟! حتی تصورش هم برایمان سخت است؛ چه رسد به تجربه چنین چیزی.

مادرش می‌گوید فقط من متوجه می‌شوم که مهسا چه می‌گوید. از هر ده جمله، هفت بار می‌گوید دهانم درد می‌‌کند، دندان هایم درد می‌کند.

وارد خانه شان می‌شویم. مادرش به استقبالمان می‌آید و پس از نشستن با حالتی اندوهگین می‌‌گوید: ببخشید که چیزی برای پذیرایی نداریم. فقط آب در خانه داریم.



پسر بچه‌ای که بعدا می فهمم کر و لال است، در گوشه‌ای از اتاق برای خودش بازی می‌کند.  مهسا هم در گوشه‌ای دیگر کز کرده و فقط با چشمانی به اشک نشسته، به ما زل می‌زند. نوزادی نیز قنداق شده چشم‌هایش را بر هم گذاشته و فارغ از رنج‌هایی که پدر و مادر می کشند، معصومانه به خواب رفته است.

اشک‌های  مهسا، نشان از دردی بزرگ داشت؛ دردی لاعلاج که علاجش تنها پول است؛ دردی که کلید درمانش در دست مسئولین است و متأسفانه تاکنون دریغ شده است.

پدرش قربانعلی سه سالی می‌شود بیکار است. چند سال پیش در ترمینال کار می‌کرده و به دلیل ادغام چند شرکت نیروهای مازاد اخراج می‌شوند و از قضا وی نیز جزو اخراجی‌ها بوده است؛ از قدیم گفته اند هر چه سنگ است پیش پای لنگ است!

قربانعلی می‌گوید: مادرم با پدر خانمم عموزاده‌اند و به اصطلاح پزشکی ما نوع چهار ازدواج های فامیلی محسوب می‌شویم. با توجه به اینکه علیرضا فرزند اولم ناشنوا بود، تشخیص‌های پزشکی هیچ مشکلی را برای مهسا  نشان ندادند.



قربانعلی و کبری سه فرزند دارند؛ علیرضا فرزند اول که کر و لال است.  مهسا  فرزند دوم که سقف دهانش سوراخ است و مشکل کام دارد و آیدا فرزند چهل روزه خانواده که سر سالم به در برده و تاکنون هیچ مشکلی ندارد.

علیرضا هفت ماهه بود که پدر و مادرش می فهمند ناشنواست. برای درمانش راهی تهران هم می‌شوند، ولی سنگ بزرگ «نداری» پیش پایشان قرار می‌گیرد و توان پرداخت 25 میلیون برای کاشت حلزونی و آموزش‌های بعد ندارند.

برای درمان  مهسا نیز همین مسیر را پشت سر می‌گذارند. مادرش می‌گوید: تأمین بیست میلیون برای درمان علیرضا و دوازده میلیون برای جراحی سقف دهان مهسا برای ما که تاکنون با قرض زندگی مان را گذرانده ایم خیلی سخت است.

بار سنگین این نداری به قول قربانعلی بر دوش مادر خانواده است. قربانعلی می‌گوید : بیشتر درد را همسرم تحمل می‌کند چرا که من دست‌کم روزی دو سه ساعت بیرون هستم، ولی همسرم... پولی ندارم که بچه‌ها را کلاس بگذارم. حوصله شان در خانه سر می‌رود.

بیماری علیرضا و  مهسا  به گونه‌ای ست که حتی مدرسه نیز از پذیرش آنان سر باز می‌زند. پدرش می‌گوید: مدرسه علیرضا را دو هفته بیشتر نپذیرفت. مهسا هم که نمی‌رود. نمی‌تواند صحبت کند. کسی صدایش را نمی شنود. همین که صحبت می کند، دندان هایش درد می‌گیرد و ... .

بیکاری پدر ، رنج های آنان را دوچندان کرده است. آن طور که خودش می‌گوید، از عهده اجاره خانه هم برنمی‌آیند. حتی هزینه پوشاک نوزاد چهل روزه را هم ندارند.

قربانعلی می‌گوید: خیلی وقت است برای بچه‌ها چیزی نخریدم. دست‌کم اگر کاری داشتم، می توانستم لباسی برایشان بخرم ولی می‌بینید که ... عید هم خبری از هیچ چیز نبود. فقط خواهر خانمم که از مشهد آمد، دو بلوز برای بچه‌ها آورد.



دست نیاز قربانعلی به سوی همه کس دراز شده؛ از نماینده گرفته تا رییس یک اداره اما پاسخی جز اینها نشنیده است: می‌خواستی بچه دار نشوی!

پرداخت به این موضوعات که چرا خانواده و خانواده‌هایی با این بضاعت مالی، صاحب چندین بچه می‌شوند و چرا آموزش‌ها و مشاوره‌های لازم پیش از ازدواج داده نمی‌شود و هزار چرای دیگر، در این مجمل نمی‌گنجد اما آنچه آشکار است و قابل بیان، اینکه خانواده‌ای با دو فرزند بیمار در شرایط ویژه‌ای هستند که با هر روز بی‌تفاوتی مسئولین مشکلشان حاد‌تر می‌شود.

دلم از این همه بی‌تفاوتی می‌گیرد.. از پنجره اتاق، بیرون را نگاه می‌کنم. حیات خانه بلوک بندی است. آفتاب داغی می‌تابد. در و پیکر خانه از گرما خیس شده. پنکه سقفی اتاق هم توان چرخیدن ندارد. ساعت حول و حوش ۲ بعد از ظهر است و روی اجاق خانه چیزی نیست. بوی هیچ چیزی به غیر از شرجی به مشام نمی‌رسد. نگاهم را به طرف جمع برمی‌گردانم. قربانعلی و کبری هر دو سکوت کرده‌اند... .

مهسا در آغوش مادرش نشسته و لحظه‌ای او را‌‌ رها نمی‌کند. قربانعلی در سوی دیگر، سرش را به زیر انداخته و من را نگاه می‌کند و تنها جمله‌ای که می‌گوید این است: به نظر شما این مصاحبه فایده دارد؟ تا حالا مورد این طوری داشته‌اید؟ کسی هم کمک می‌کند؟



تکمیلی:

انتشار این خبر هم مشابه بارهای پیش، موجی از نوع دوستی مثال‌زدنی هم‌وطنانمان را در پی داشت تا جایی که بسیاری از مقامات و اقشار گوناگون تا این لحظه برای درمان کامل بیماری نادر مهسا اعلام آمادگی کرده‌اند که البته اخبار خوش درمان این بیمار خردسال را در اختیارتان خواهیم نهاد.

اینجاست که جا دارد بیشترین مراتب قدردانی و تشکرمان را از بابت محبت بی‌دریغ خوانندگان «تابناک» اعلام داشته و از اینکه مخاطبانی چون شما و البته مردمی تا این اندازه مهربان داریم، بر خود ببالیم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۸۳۷
انتشار یافته: ۲۴۱
راه کمک چیست؟
مدیر پایگاه با تشکر از تمامی کسانی که نظرات خودشان را از ما دریغ نداشتند و با پوزش خواستن از بابت منتشر نشدن سایر نظرات، ذکر دو نکته ضروری به نظر می‌رسد:
نخست اینکه برخی از نظرات به دلیل در برگرفتن نام کامل افراد و اطلاعات تماس قابل انتشار نبود و علاوه بر آن، انبوه نظرات رسیده و منتشر نشده‌ هم غالبا محتوایی مشابه با نظرات منتشر شده داشته‌اند.
دوم اینکه محدودیت‌های در راه اعلام شماره حساب وجود دارد که انشاالله در یک فرصت مقتضی نسبت به طرح آن‌ها و چاره جویی با کمک شما اقدام خواهیم نمود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۲
راه کمک پول است.راستی تابی جون تو که سایت پر بازدیدی هستی اگه امکانش باشه یه بخش کمک به این مدل افرادی که مشکل دارن رو بعد از خبری که در موردشون میگی بذار هر کس تو وسعش بود و دلش خواست کمک کنه منظورم یه شماره حسابی یه چیزی .قطره قطره جمع میشه مشکلات این عزیزان هم حل میشه تابی جون
لطفا به اين ادرس ايميل بهمراه مشخصات پدر ايشان و شماره حساب بفرستيد تا بتوان در محل اداره نسبت به جمع اوري كمك اقدام كنم


باميد كسب رضاي درگاه احديت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۳
درود خداوند بر ذات پاک شما
یه شماره حساب بدید که بشه کمک کرد
الهی بمیرم
قابل توجه اونایی که 3000 میلیارد بالا میکشند و رشوه 100 میلیونی میگیرند میگن ما پول زیادی نگرفتیم
حد اقل این پدر یه کار نگهبانی میدادن یه نونی ببره سر سفره
ولی خدا توی چه دنیایی زندگی میکنیم

اگر ممکن است راهای کمک به این خانواده رو هم ذکر کنید
متشکر میشم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۲
اونی که منفی میده وجدان هم داره ؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۳
مگه یارانه نمیگیرن مگه نگفتن با گرفتن یارانه ها
سطح زندگی مردم بالا رفته وهفدهمین اقتصاد دنیا هستیم
مردم ایران همیشه برای هم وطناشون کم نمیگذارند. مثل اون دختر که مشکل جراحی صورت داشت. درسته که گرونی کمر مردم را خم کرده ولی بازهم ایرانی غیرت دارد
ای تسکین دهنده الام کمکشان کن
خدایا تمام بیماران را شفا بده. الهی آمین
اللهم صلی علی محمد و آل محمد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۲
خسته نباشی
خیلی متاثرشدم لطفاتلاش کنیدخبرتوسط 20و30هم منتشربشه شایدیک انسان خیراندیش پیدابشه ومشکل این بدبخت راحل کند.کجاست تامین اجتماعی عمومی (بیمه ها بایدشرمنده شوند)شماره حساب پدرش رااعلام کنیدتاهرگس میتوندکمک کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۲
لطف کنید و در مورد دیگران درست صحبت کنید.
بکار بردن واژه بدبخت برای این کودک عزیز به هیچ عنوان درست و مودبانه نیست.
چند وقت پیش روزنامه ای در مورد مادربزرگی نوشت که با دو نوه اش در پشت غسالخانه ای به مدت چند روز شب و روز را گذران کرده بودند. بعد حس انسان دوستانه کارمندان اداره ای رو تلوزیونشان داد
تابناک عزیز خواهشاً شماره حساب بگیرید که بتوان هر کس به نوبه خودش به این خانواده کمک کنه.خواهشاً شماره حساب را در یک تیتر خبری جدا به صورت تکمیلی بیان کنید. با تشکر
با سلام
اگر امکان آمدن به تهران را فراهم کنید بنده کار درمان مهسا را پیگیری می کنم. لطفا با ایمیل تماس بگیرید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۲
ایول خیلی حال کردم خوشحالم افراد باحالی مثل شما هستن علی اصغر جون ایشاا...به حق علی اصغر امام حسین خدا اجرت بده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۳
ایول داری با مرام.دمت گرم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۳
دم شما گرم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۳
خدا خیرت دهد. اگه کسی هم درمان پسرک معصوم رو هم تقبل بکنه خیلی خوب می شه. من شخصا تخصص و پول ندارم ولی مطمئن از پزشکان متعهد و متخصص کم نداریم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۳
دورود به غیرتت
با سلام آیا شماره حساب برای کمک هست
روزگار غریبی ست... روزگاری که بر مدار پول می گردد )) چشم خیلی ها روشن ))
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۳
روزگار عجيبيست برادر
به بخش فک وصورت بیمارستان امام خمینی اهواز جهت درمان مراجعه کنند
پاسخ ها
شهریار
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۲
سلام. متوجه نشدیم. برای کمک باید به آنجا مراجعه کرد یا خانواده این دختر به آنجا مراجعه کنند ؟
در جکومت اسلامی و در کشوری که پیروان اهل بیت علیهم السلام در اکثریت قاطع هستند نباید شاهد زانوی غم به بغل گرفتن این دختر خردسال باشیم !! کجایند سازمانها و موسسه های خیریه و امدادی و ثروتمندان مسلمان و هموطن این کودک ؟؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۲
اقا سعید خودتون هم شامل این هموطنان مسلمان میشید البته دیگران و من و شما همواره باید در مشکلات به هم کمک کنیم تا همه شاد باشیم
اینجانب به مدت ۴ سال است که با سفر به رامهرمز و سرکشی به مناطق محروم شهر و شهر‌های اطراف رامهرمز به همراه ۱۰ فوق تخصص جراح پلاستیک سعی‌ در درمان بیماران نیازمند مبتلا به شکاف لب و کام نموده‌ام و هم اکنون بیمارستان فوق تخصصی جراحی پلاستیک ۱۵ خرداد واقع در تهران ،کریمخان ، آبان جنوبی آمادگیِ پذیرش روزانه این بیماران با تعرفه دولتی می‌باشد.

خواهشمند است بیمار مورد نظر را سریعاً جهت درمان معرفی‌ نمایید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۲
منظورتون از تعرفه ی دولتی چیه اون بابا میگه من میوه ندارم پذیرایی کنم شما میگی تعرفه ی دولتی رایگان کمکش کن والاه ثواب داره
reza
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۲
آقای دکتر خدا پدر و ماددرت رو بیامرزد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۲
خداوند خیرت بده دکتر. هر کاری می تونی انجام بده.
علیرضا توسلی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۲
احسنت آقای دکتر
اجرتون با امام حسین
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۳
آقاي دكتر عزيز اينا نون ندارن بخورن شما ميگي تعرفه دولتي بدن!!!!!!!!!!11111
هادی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۳
خدا عمرت بده آقای دکتر
از دست ما که کاری ساخته نیست اما هم وطنان نیکوکاری که توانی دارند مانند همیشه قدم خیر پیش بگذراند صواب دارد
لطفا شماره حساب هم بدهید تا اگرکمکی بود واریز شود
واقعاً برای اون مسئول متاسفم که میگه میخواستی بچه دار نشی
اگر بچه خودشان هم بود از این حرفا میزدند.
واقعا که
سلام بسیار درد ناک بود لطفا راهنمایی کنید چگونه می توان کمک کرد
خدايا خدايا خدايا به فريادشان برس
خدایا به شعبان المعظم ماه پیامبرت علیه واله الصلاه والسلام خودت از جایی که فکرش نمی کنند کمکشان کن یا ذالجلال و الاکرام...
سلام. در مورد مهسا فکر میکنم بیماری شکاف کام داره. دانشکده های دندانپزشکی معمولا این افراد را مجانی یا با هزینه خیلی کم درمان می کنند. اصلا فکر نمی کنم اینقدر هزینه داشته باشه. به هر حال اونطور که من می دونم فکر کنم دانشکده مشهد می تونه کمک کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۲
تو بیمارستانهای ما اگر 100 تک تومانی نه هزار تومانی ازپولت کم باشد پذیرش نمی کنند و خواهی مرد.بنده خدا کجای کاری؟ دلت خوشه.این ها همه هموطنانمان کامنت گذاشته اند و آماده کمک هستند کدام روابط عمومی بیمارستانها ی ولتی و یا خصوصی اعلام آمادگی کرده اند؟
لطفا شماره حساب برای تهیه خرج عمل اعلام کنید. جگرمان کباب شد از این همه بی توجهی به این خانواده رنجدیده. مسلمان نیستیم اگر دستی برای کمک بالا نبریم.
فقط خدا میتونه کمک کنه همه به فکر منافع خودشونن اگه این دختره تو خارج بود الان..............
شماره حساب ازشون بده من یکم پس انداز دارم.
خاک بر سر ما که اینقدر ناشکریم. آفرین به تامین اجتمایی دولت ما....................
بخداشرمنده این مردم شدم افسوس افسوس که .....فقط میتونم دعاکنم که هرچه زودترخوب شوند درست مثل خواهر برادرای خودمون بخداجای تاسف داره
جالب اینجاس که دو تا بچه این جوری داشتن، به قول خودشون سی میلیون نداشتن خرج عملشون کنن، مدرسه هم نمی ذاشتن اینارو، بعد تازه رفتن سه باره بچه دار شدن که لابد کانون خانواده گرم شه!
پاسخ ها
آبی دریا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۲
ناشناس محترم، به سخره گرفتن دیگران گناهی بس نابخشودنیست، اگر کمکی نمی تونی بکنی حداقل نمک به زخمشون نپاش .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۳
واقعا از حرفتان دلگیر شدم.
شرایط زندگی هر کس متفاوت هست.
الهه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۳
چقدر غیر مودبانه............
ایرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۳
لطفاً اگر نمی تونی کمک کنی ...
ee
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۳
منم بهت منفی دادم ولی به نظرم برای این که کانون گرمتر بشه بچه آوردن اشتباه هست ولی این خانواده رو بذار به دلیل فقر فرهنگی نداشتن اطلاعات کافی ....
خوب شما که زحمت کشیدین و این مطلب رو به اشتراک گذاشتید آخرش اجازه می دادین هر کاربر به هر اندازه که دلش می خواد به یک حساب پول واریز کنه شاید بخشی از مشکلات ایشون حل بشه.. لطفاً اگر مایل بودین اطلاع رسانی کنین و من مجدد سایت رو چک می کنم تا حصول نتیجه

متشکرم
به امام حسين قسم که دست و بالم خاليه و توان مالي ندارم والا تموم خرج درمان بچه ها رو ميدادم . خدا زودتر شفاشون بده .
هيچ دردي بدتر از سرافکندگي پدر پيش خانوادش نيس.
باسلام ، امکان کمک به این کودک از طریق معالجعه زیر نظر اطبا وجود دارد لطقا در صورت نیاز اغلام نمائید.
ضمنا خواهشمند است این پیام منتشر نگردد.
وای بر من نمی دانم جواب خدا را چه بدهم اگر از من پرسید تو که دیدی چه کردی؟
خواهشمند است در صورت امکان شماره حسابی برای کمک مالی, هر چند ناچیز در اختیار ما بگذارید
ای کاش یک شماره حساب اعلام کنید. من این نوشته را خواندم. البته خودم هم خیلی توانمند نیستم ولی دوست دارم هرچقدر در توانم هست به این کودک هم استانی ام کمک کنم. لطفاً‌ شماره حساب اعلام فرمایید.
خیلی متاثرشدم. ازخیرین عزیزمی خواهم که به تابناک اعلام آمادگی کنند جهت کمک به این دختر .وتلفنش رو هم تابناک برای خیرین وبنده حقیر ایمیل کنه.
درمان لب شکر ی خیلی آسان و راحت است در کشور هم به راحتی این عمل انجام می شود
شماره تلفنی شماره حسابی دفتری یا سازمانی که متولی جمع آوری کمک است اعلام کنید تا بتوانیم حداقل کمکی بکنیم . متشکرم . بنی آدم اعضای یکدیگرند .
پاسخ ها
Mj
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۲
به خدا "بنی آدم اعضای یک پیکرند"
تابناک چی بگم
خدا تو رو از ما نگیره که کاهی تلنگری به ما میزنی
مدیونی کمکی به این خانواده نکنی
مثل دفعه قبل امار نده که فلان نفر شماره حساب خواستن
یه شماره حساب درست و درمون بده کمک کنیم
خدای من . من مبلغی به عنوان کمک انشاالله پرداخت می کنم لطفا شماره حساب.
امیدوارم هر کس کمکی می تواند بکند
لفا سریع تر شماره حساب و راههای کمک را اعلان بفرمایید به دوستان و فامیل هم می گویم تا کمک کنند
از تابناک تقاضا دارم این قضیه را تا حل کامل مشکلات این خانواده ادامه دهد. حل مشکلات یکی از اینها برای دنیا و آخرت مسئولین تابناک کافی است.
اگر می توانید کمک بنمایید یا راهی برای کمک پیدا کنید ولی تو را بخدا آبروی مردم را نبرید
اگر شماره حساب مطمئنی دارید و می دانید که پولی اگر داده شود، جمع آوری می شود و واقعا صرف درمان این کودکان می شود برای من لطفا ارسال کنید تا در حد توان کمک کنم
با سلام

لطفا یک گلریزان بگذارید با شماره حساب رو همین سایت تابناک .

100% وجه عمل جراحی این دختر قشنگ تامین میشه .
خداییش دلم گرفت.
سلامتی و امنیت بزرگترین نعمتها هستند.
خداوند میفرماید: " و فی اموالهم حق للسائل و المحروم".
لطفا شماره حسابی بذارید تا در حد توانمان کمک کنیم.
آقا همه با هم یاری کنیم . یکی پدر رو بذاره سر یک کار تا درامد خانواده تامین بشه.
شماره حساب بدید پول بریزیم برای درمان بچه ها
همه با هم
پیشنهاد میکنم تابناک یه قسمتی را برای این جور کمک ها راه بندازه
دلمون ریش شد بخدا
خیلی ناراحت شدم اشک از چشام جاری شد خواهش می کنم شماره حساب بدین تا هر کسی به وسعش کمک کنه .
یک درد دیگر به تمام دردهای زندگیم که دیگر حسابشان از دستم رفته اضافه شد
خدایا ما با درد خودمان میگذرونیم
به داد این بچه بیچاره برس
هنوز هم بوی جوانمردی از کوچه پس کوچه های ایران عزیز به مشام میخورد.
امیدوارم که باز مثل همیشه برای کمک این عزیز بشتابیم.
تابناک ممنون از اطلاع رسانی
هر انسانی باید به فکر نیاز انسانهای دیگر باشد. خدایا ای کاش آنقدر توان مالی داشتم تا کمکی به این خانواده میکردم. خدایا ، عاجزانه، خالصانه، با دلی پر سوز از تو می خواهم به داد این خانواده برس. انشاالله
تابناک فقط دلت می خواد دل بسوزونی .خوب شماره حساب بده
سلام
من قبلا" هم در موارد مشابه سعی کردم تماس بگیرم و خواهش کنم یه شماره ای چیزی به من بدین که من بتونم کمک کنم. من حاضرم هزینه درمان دختر بچه رو بصورت کامل بدهم و در صورت نیاز ممکن است امکان فراهم کردن پول برای پسر بچه رو هم داشته باشم.
شما مي توانيد مهسا ي عزيز را به مطب دكتر كلانتر هرمزى فوق تخصص جراح پلاستيك معرفي نماييد ايشان سالهاست كه بدون دريافت هيچ گونه پولي اين افراد را معالجه ميكنند چون آقاي دكتر در سال چندين بار سفر به رامهرمز دارند و اين عزيزان را مجانأ عمل ميكنند شما متوانيد
چرا سعي ميكنيد مشكلات را هزار برابر نشان دهيد؟ بيكاري درد بزرگي است. كر و لال بودن فرزند هم بي اندازه سخت است ولي مهسا!
فرزند من با شكاف كامل دو طرف لب و تقريبا بدون هيچ بافتي در سقف دهان به دنيا امد يعني مشكلي چند برابر مشكل مهسا. بيمارستان حضرت فاطمه در تهران با دهها متخصص جراح فك و صورت هم دولتي است و هم خودم شاهد بودم هر روز دهها مورد از اين مشكلات را درمان ميكنند
لااقل با يك متخصص صحبت كنيد بهد دردنامه اي به اين طول و عرض را به مردم تحويل دهيد درمان سقف باز دهان حتي قبل از جراحي يك پروتز ساده است
در اين روزگار سخت با گذاشتن اين خبرها بيشتر مردم را ازار ندهيد
پاسخ ها
علیرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۲
این بنده خدا میگه نره شما میگی بدوش. داره میگه پول ندارم لباس بخرم سرکار علیه میفرمایی اول برو دکتر.واقعا که!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۲
وقتی کسی نداره چه هزار تومان چه ده میلیون
خیلی ناراحت کننده است

راستی یه بچه ی دیگر الان در انتظار کمک هست
تابناک دریغ نکن و برای اون بچه هم یه خبر چاپ کن

روژان کوچولو که باطری قورت داده و الان محتاجه به کمک مردم
بعضی از سایتها شروع کردن به جمع کردن کمک مالی و ریختن به حساب مادرش...
سلام

لطفا راهی مشخص کنید تا بتوان به این خانواده عزیر کمک کرد
دوستان من چیزی ندارم ولی لز همه کسانی که توانایی دارند جواهش میکنم کمک کنید
12 میلیون رو میشه براحتی از خواننده های همین خبر کمک گرفت. لطفا یک شماره حساب مطمئن ، اعلام کنید
لطفا بفرماییید چگونه می شود کمک کرد. آیا حساب بانکی برای ایشان افتتاح شده یا نه؟ آیا تابناک می تواند منشا خیری برای این موضوع باشد؟
لطفا اطلاع رسانی کنید
جیگرم خون شد! کاش میتوانستم خرج درمان هر دو کودک مظلوم این خانواده رو بدم، اما چه فایده که دوره زمونه ایست که همه ما وضعیت اقتصادی مزخرفی داریم! ای کسانی که دارید و دستتون به دهنتون می رسه دریغ نکنین!
یکم از پول بیت المال که به این فوتبالیستها می دین یا صرف همایشهای بی خودی میکنین به این بنده خدا بدین تا مشکلش حل بشه
ملت فداكار و نوع دوست يا علي. چطوري مي تونيم كمكشون كنيم؟
لعنت به من.
دلم ريش شد به خدا.تابناك چظوري ميشه كمكشون كرد.؟شماره حساب بديد خواهشا
لطفا در مورد راه کمک اطلاع رسانی نمایید. بهترین راه اعلام شماره کارت پدر دختر کوچولو است.
با سلام شاید شما دوستان تابناک بتوانید مثلا با ایجاد و عنوان یک شماره حساب بانکی، سازو کاری برای کمک رسانی از طریق داوطلبان کمک به این هموطن عزیز، ایجاد نمائید. منتظر پاسخ شما خواهد بود. خدا قوت
شماره حساب ؟ راه کمک کردن ؟
دلم ريش شد به خدا.تابناك چظوري ميشه كمكشون كرد.؟شماره حساب بديد خواهشا
شما كه زحمت تهيه گزارش رو كشيديد لطفا شماره حساب هم مي ذاشتيد
واقعا بايد تاسف خورد در كشوري كه خيلي از اين اقراد وجود دارند پرداختهاي ميلياردي به فوتباليستها مي شود بخدا اين پولها بيت الماله و ماله اين افراده
در اینکه باید کمک بشه شکی نیست. اما لطفا دولت و تامین اجتماعی بگن وظیفه اوان چیه؟ مجلس چی؟
هر چند میدونم فایده نداره مثل دفعه قبل که برای اون خانم ام اسی اهوازی ازتون شماره حساب خواستم ولی خبری نشد که نشد.اگه ممکنه شماره حساب بدید.
آماده کمک به این خانواده هستم.
2 تا از پزشکای جوونمرد این مملکت که تعدادشون کم هم نیست انشاءالله بدون دریافت هزینه این دوتا طفل معصومو درمان میکنن
سلام
اگر شماره حساب یا شماره کارت این آقا را دارید بدهید تا در توان کمکی کنیم.(دختر رامهرمزی)
برادران عزیز در تابناک، اگه میشه یه شماره حساب اعلام کنید برای کمک به این خانواده محترم. از مراکز دولتی با بروکراسی پر پیچ و خمشان آبی گرم نمی شود .
تابناک این چه طرزه خبر گذاشتنه :|

بابا شماره حساب بده دیگه ، اینهمه بازدید کننده هر کی 10 تومن میریزه یا هر چقدر داره کارت به کارت میکنه و خیالش هم از نظر دنیایی راحته هم اخرتش رو میسازه هم دختر کوچولوی ما مشکل هزینه عملش حل میشه

شماره کارت پدر خانواده رو بده

سریعتر ، فردا دیره برای کار خیر
خدا به ما رحم کند! لطفا شماره حسابی اعلام کنید.از بزرگواری شما ممنونم که انعکاس دادید من هم دختر دارم خیلی گریه کردم.
تابی جون درسته پول زیادی ندارم اما یه پول تو جیبی 4 یا 5هزار تومنی که دارم آقا جون هر روز میای یه داستان غم انگیز میزاری یه شماره حسابم تنگ دلش بذار کمک کنیم یکی داره 1میلیون میده یکی نداره 1هزار تومن میده لطفا از این به بعد یا این مسایلو مطرح نکن یا یه شماره حسابی یه آدرسی یه شماره تلفنی بده اوکی؟
من از شهروندان این خانم هستم امیدوارم مسئولین کمک کنند که نمیکنند
ای خدا...
در مورد شکاف کام که فکر می کنم کاملا عملی باشد ولی به هر حال بحث اقتصادی ان مطرح است. لطفا نشانی، شماره حساب اعلام کنید تا در دانشکده و بین همکاران اطلاع رسانی کنیم.
من رامهرمزی هستم. یه شماره حساب اعلام کنید خوانندگان عزیز به همشهری من کمک کنین .همه با هم باشیم
با سلام وضمن ارزوی شفای مریضا
اقای دکتر کلانتر که از اساتید مومن واز سرمایه های ایران هستند و اعلام امادگی کردن لذا تابناک عزیز شما هم هاهنگی لازم مبذول فرمایید.در ضمن شماره حساب هم جهت خیرین فراموش نشود.
الهم اشف کل مریض امین
من معلم مدارس استثنایی هستم مدارس استثنایی به راحتی علیرضا رو ثبت نام می کنند.امکان نداره اونو قبول نکنند. حتماً خانواده اش اطلاع ندارند
انشاالله درشب میلاد امام حسین مشکل این خونواده هم حل بشه
خواهشمند است در صورت امکان شماره حسابی برای کمک مالی, هر چند ناچیز در اختیار ما بگذارید
12 میلیون رو میشه براحتی از خواننده های همین خبر کمک گرفت. لطفا یک شماره حساب مطمئن ، اعلام کنید
لطف کنید یه شماره حساب بدید تا در حد توان بتوانیم دردی از این بنده خدا درمان کنیم باشد که خدا هم دردهای ما را درمان کند.انشاالله
با سلام و اظهار تاسف از مشکل پیش آمده! در صورت امکان شماره حساب مطمئن که برای تامین هزینه های درمان بچه ها باشد معرفی نمایید. بنده هم حاضرم بخش کوچکی از هزینه های آن را بپردازم. با ایمیل بنده تماس بگیرید!
شماره حساب بدهید کمک کنیم
لطفا بفرمایید پس نقش کمیته امداد و بهزیستی و بنیاد مستضعفان و وزارت رفاه و تامین اجتماعی و ... چیست ؟ باید تابناک یکی یکی گزارش کند تا مردم از ته جیبشان کمک کنند . پول صدقات و خمس و زکات ایا نباید به داد اینها برسد ؟
آقايان سردار رويانيان و فتح الله زاده شما بيشتر توجه كنيد به جاي حيف و ميل كردن ميلياردها تومان پول بيت المال و به جاي آوردن اينهمه ستاره در تيمهايتان يه شغل نگهباني براي پدر اين دو بچه معصوم جور كنيد...يا حداقل اونو به شغل قبليش برگردونيد...
بازيكناي ميلياردي جام جهاني پيش كشتون يه كمكي به اين دو بچه فقير بكنيد كه خدا خوشش بياد...
لطفا در خبر بعدی راجع به این موضوع راهی رو برای کمک معرفی کنید. خدا کمکشون میکنه ایشالا.
ممنون
لطف کنید شماره حساب بدید.
لطفا يك شماره حساب مطمئن اعلام كنيد تا ما هم در حد بضاعتمون كمك كنيم.
من مبلغ 500 یورو پرداخت میکنم خواهشن بگویید به کجا و به چه کسی پرداخت نمایم
1000 تومان هم هزار تومانه یه حساب بدید هر کسی به اندازه وسعش کمک کن که مشکل این خانواده حل بشه.
سلام .در این ماه مبارک اقدام عاجل شما در جمع آوری و حهت دادن به کمکها اعیاد شعبانیه را به کام خیرین و به ویزه این خانواده شیرینتر خواهد کرد . لطفا روش کمک را اعلام فرمایید .
من آماده ى كمك هستم لطفا با ايميل من تماس بگيريد
لطفا جهت کمک رسانی به این خانواده شماره حساب این خانواده رو برام ایمیل کنید
سلام
لطفا شماره حساب بدید (با قابلیت واریز اینترنتی که باشه خیلی خوب میشه )
بنی آدم اعضای یکدیگرند که در آفرینش ز یک گوهرند
سلام
لطفا یه شماره حساب بدین تا ما هم توی این کارخیر شرکت کنیم
من آماده ى كمك هستم لطفا با ايميل من تماس بگيريد
شماره حساب بدین یه شماره حساب مطمئن.مسئولان چجوری میخوان جواب بدن
کاش قدره بزرگترین نعمتی که ذاریم را بدانیم.
سلامتی بزرگترین نعمت است
دعاگویشان هستیم
خدایا ما چقدر غافل از احوال خویشیم که نمیدونیم اطرافمون چه خبره؟
خدایا ما را بخاطر کوتاهیمان در حق اطرافیان ببخش....
آدم ناخودآگاه گریه اش میگیره...
تن سالم داریم ولی شکر گزار نیستیم...
خدایا شفایشان بده...
واقعا منظورتون از این خبر چی بوده ؟؟!!!!!!!! خوب اگه می خواهید کمک مردم رو جمع کنید لطفا شماره حساب بگذارید تا دوستان بتونند کمک کنند وگرنه اینجور خبری رو فقط واسه ریش شدن دل مردم نزارید لطفا. منتظر شماره حساب هستم.
تو رو به خدا بگيد چطور ميشه به اين خانواده كمك كرد
کاش همه ی دکترها مثل اقای دکتر کلانتر انسان دوست بودند خدا عمر با عزت به شما عطا فرماید افرین به چنین فرشته هایی
راستی از برادرای لبنانی چه خبر؟
الان که من این پیام می نویسم 7310 بار از این صفحه بازدید شده اگر هم فرض کنیم 7000 بازدید متمایز انجام شده باشد یعنی 7000 نفر این خبر خوندن حالا اگر این 7000 نفر هرکدام فقط 5000 تومن به این خانواده کمک کنن میشه 35میلیون تومن که هزینه درمان مهسا و علیرضا تامین میشه پس ای کاش تابناک عزیز یه شماره حساب داده بود میتونستیم کمک کنیم
برای انعکاس مشگل مهسا و خانواده اش ، چاپ یک عکس و شرح کوتاهی از وضعیت مهسا و نیاز به همیاری دیگران کافی است. ما مردمان انساندوستی هستیم و برای برانگیختن حس همیاری ما احتیاجی به این همه صغری و کبری گفتن و مرثیه خوانی نیست. ضمنا بهتر است با فراهم کردن اشتغال برای پدر خانواده مهسا و دیگر اعضای خانواده تحت پوشش بیمه قرار بگیرند. مشکلات این خانواده فقط وضعیت مهسا نیست. ضمنا با آموزش باید جلوی ازدواج های فامیلی گرفته شود. حالا ثابت شده که هیچ عقدی در آسمان بسته نشده و باید به علم ایمان داشت.
لطفا یک شماره حساب بدهید تا من هم در حد توان خودم سهیم باشم
از لباس عروس 150 میلیونی چه خبر؟
تابی جون مردانه یک شماره حساب بده و کاربران از جمله بنده حقیر کمک کنیم و خودمان دست به کار شویم .
درمان این بچه از ده سال روزه و حج و........صواب بیشتری دارد تابی جون یک شماره حساب بده تا همه کاربران با هم کمک کنیم و خودمان با کمک آقای دکترکلانتر به کمک شان بشتابیم.
متاسفم. درسته که مشکل این خانواده با پول حل میشود ولی با توجه به مشکلات دو فرزند اول واقعاً به دنیا آوردن یک فرزند دیگر چه توجیهی دارد؟ آنهم با وجود عدم تامین مالی
لطفا شماره حساب براي كمك بدهيد
واقعااشک درچشمانم حلقه زدلطفاشماره حساب بدین
برای فوتبالیست های همیشه طلبکار هزینه های میلیاردی کم است برای این انسانها ...
خدایا جز دعا کاری از دست ما برنمی اید
سلام چطور مي شود با خانواده محترم ارتباط برقرار گرفت جهت تامين مخارج درمان فرزندان ايران عزيز ،.،ايراني باديدن وخواندن اين مطالب نمي تواند سر بربالين گذارد جانم فداي فرزندان ايران زمين
به نوبه خودم از خودم بیزارم چون کار خاصی از دستم بر نمیاد ولی شماره حساب اعلام کنید.
اون چیزی که از دستم بربیاد انجام میدم.
مهسا جان زود خوب میشی
ابتدا از خواندن این خبر بسیار متاثر شدم لطفا نحوه کمک رسانی به این دختر بچه ایران عزیزمون را اعلام بفرمائید تا انشاالله به زودی با همت مردم خوب و مسلمان کشورمون ، مشکل این بچه حل بشه اما آیا فقط همین یک دونه دختر تو کشور ما دچار مشکله؟ نه، آقایانی که اسمشون مسئولین مملکتی هست توجه داشته باشن که اتخاذ تصمیمهای نابخردانه ، چه تاثیری بر زندگی این مردم بدبخت داره ، این آقایان بترسن از آتش جهنمی که براشون روشن میشه خدای متعال شاهد بر اعمال این آقایان هست آرزو میکنم هرچه زودتر به خودشون بیان و ایران سرشار از نعمات الهی رو به یک کشور خوب و آباد با مردمانی دارای رفاه درخور شان آنها تبدیل کنند
خب همه داریم داد میزنیم که شماره حساب بدید. مگر متوجه نیستید که تاثیر این اخبار کوتاه مدت هست و در بلبشوی زندگی از یادمون میره. تابناک خوابی؟
این مطلب رو همینجوربی قرار میداد آدم حرصش در میاد...
خب یه شماره حساب هم میگذاشتید دیگه...
با سلام
اینجانب برای حل مقداری از این مسایل یه پیشنهاد دارم
تابناک لطفا از بین خواننده های شما و از درون خود تابناک چند نفر انتخاب شوند(البته اگر از چند گروه و شغل متفاوت باشند بهتر است)و این گروه یه صندوق خیریه تشکیل دهند و با جمع اوری نقدینگی به همچنین ادمهای بی بضاعت کمک کرد چون بنده چندمین موضوع مشابهی است که در همین سایت میخونم و خوانندگان با شعور و فهیم هم وطن حاضر به کمک هستند.اندک اندک جمع گردد وانگهی دریا شود
نميدونم چي بگم.توي نازو نعمتيم بازگله داريم.امااين بچه ها....خدايا خودت ببخش.شماره حساب بدين ايشالاه به حق اقام حسين جور ميشه
رامهرمز شهرستان کوچیکیه
همه همدیگرو می شناسن
اگه آشنا داشته باشیم اونجا پیدا کردنشون نباید کار سختی باشه
من شاید بتونم پیداشون کنم ...
کلا آدم سنگ دلی شدم چند سالیه اما الان بغض کردم یعنی من هنوز انسانم؟
خیلی نارحت شدم ومتاسف شدم
خدارو خوش نمياد تو اين شرايطي كه دوتا بچه بيگناه درگير مشكلات خاص خودشون هستند يك موجود بيگناه ديگه هم به جمعشون اضافه بشه و هزينه ها به اين شكل تعديل بشه ، توروخدا در مورد بچه دارشدن فرهنگ سازي كنيد
گرچه آلوده ی دنیای غریبیم اما...
سینه ای پاک به پهنای صداقت داریم،
دل ما عاطفه را می فهمد
اگه میشه یه شماره حساب بدید
این خبر ها خیلی خوب است برای اینکه حتی کمی هم که شده ما را تکان می دهد و قدر زندگیمان را بیشتر می دانیم و بیشتر تلاش و شکر می کنیم.
سلام. لطفا شماره حساب رو برام ایمیل کنید
زکات سلامتی بچه هامون و شکرانه ای
یک کلام :
یک شماره حساب برای درمان همه ی بیماران اینچنینی
سلاملطفا شماره حسابی اعلام کنید
زکات سلامتی بچه هامون و شکرانه ای ناچیز
خدا چرا این قدر صبر داری قربونت برم
لطفا شماره حساب مطمئن و آدرس منزلشان را جهت کمک به ایمیل داده شده ارسال نمایید . با تشکر.
من خارج از کشور زندگی میکنم. خواستم بدونم که چطور میتونم کمک کنم. اگر شماره حساب پدر مهسا را دارید لطفا به من ایمیل کنید و من از طریق خانواده در ایران به حساب ایشان پول واریز میکنم.

ممنون.
منم دعا ميكنم
شکاف کام مشکلیه که توی 9 ماهگی با یه عمل رفع میشه و هزینه ی عملش هم زیاد نیست، شاید به خاطر اینکه مهسا الان 7 سالشه عملش سخته و هزینه ی عملش بالاس، ، ،
به هر حال راهی برای کمک مالی معرفی کنید
وقتی این همه استقبال رومی بینم افتخار میکنم که هنوزم محبت ونوع دوستی دروجودماایرانیان هست.لطفا شماره حساب مطمئنی بدین تامن هم به سهم خودم شرکت کنم.ایکاش روزی برسه که همه مستمندان شناسایی بشن وروزی دیگه برسه که هیچ مستمندی نباشه.آمین
اگه میشه تلفن و شماره حساب رو به ایمیل من بزنید ممنون میشم
به خدا از خودم خجالت كشيدم وگريه كردم كه چه جور مسلماني هستيم لطفا شماره حساب بديدهرچند كم ولي كمك ميكنيم
لطفا یه شماره حساب بزارید
شماره خساب بگید کمک ناچیز کنیم
يعني چي مي‌خواستي بچه‌دار نشي؟! بي ادب بي‌فرهنگ.
از گزارشگر محترم كمال تشكر را داريم و همين طور از سايت تابناك كه خبر رساني كرده و ان شالله پيگيري هم خواهد كرد. مردم كه نميتونند دوره بيوفتند از اين چيزها خبردار شن ولي همونطور كه از كامنت‌ها پيداست كم نيست راههاي كمك به اين خانواده ي هم وطن. منتظر راهنمايي شما براي كمك رساني هستيم. ممنون
وای وای خدا تمام بدنم لرزید اخه اون چه دکتر خدانشناسی که میخواد ازاین خونواده بیچاره پول بگیره
یادم میاد یکی می گفت در کشور ما هیج کس سر گرسنه زمین نمی گذارد !
......
شماره حساب بذارید آقا که خبرش ر وبذاریم تو فیس و این ور اون ور
لطفا شماره حسابی اعلام کنید که سریعا پول جمع اوری شود تا مشکل این بندگان خدا حل شود
شماره حساب اعلام بفرماييد .
تابناك ادرس اين دختر رو برام ايميل كن من همشهريشم از طريق مسجد اطلاع رساني ميكنم تا ما رامهرمزي ها كمكش كنيم فقط سريع تر لطفا
مرحبا از این غیرت دینی و اخوت قرآنی
لطفا شماره حساب پدر خانواده را به ایمیل من ارسال کنید . متشکرم
لطفاً یک شماره حساب را اعلام کنید
نمی دانم عزیزان تابناک چرا شماره حساب پدر این خانواده را اعلام نمی کنند تا به آنها در حد توانمان کمک کنیم. به خدا در این کشئر هنوز اینقدر انسان هست که مشکل این طفل معصوم ها را حل کنند.
در صورت امکان آدرس و مشخصات این خانواده رو ارسال کنید تا ترتیب درمان و کلیه هزینه های پزشکی اون داده بشه
لطفا شماره حساب بدين
بغض گلوی آدمو میگیره حتما شماره حساب بدید واقعا مسولین ما باید اون دنیا جواب بدن
لطفا شماره حساب یا فرد مرتبط با این موضوع رو به ایمیل من ارسال کنید در حدبعاضت به این خانواده کمک کنم
سلام ، لطفا یک شماره حساب جهت کمک به این خانواده اعلام نمایید
ما روی نفت خوابدیم یک کنفرانس خواب کمتر بداد ملت برسید شمارحساب بفرستید
خیلی خوب اگر بازتاب این گونه مشکلات مردم رامطرح کند تابلکه غیرت ایرانی کمک کند بدرد همدیگر بخوریم لطفایک شماره حساب مطوئن اعلام کنید تاشاید بشود کمک هرجندناچیز جمع کرد.
لطفا هر چه سريعتر شماره حساب به نام پدر مهسا بدين مردم كمك مالي كنن. من تا حالا همچين بيماري نديدم كه سقف دهن سوراخ باشه. طفلك مهسا چي ميكشه.
سلام. از خوندن خبر واقعا متاثر شدم. من پول زیادی ندارم و خودم هم بزودی باید جراحی فک انجام بدم، اما شاید بتونم در حد کمی که درتوانمه کمک کنم. لطفا شماره حسابی اعلام کنید. برای این خانواده و به خصوص مهسا دعا میکنم. انشاء الله خدا به حق این ایام، راه نجاتی پیش روی این خانواده بذاره. آمین
12 میلیون رو میشه براحتی از خواننده های همین خبر کمک گرفت. لطفا یک شماره حساب مطمئن ، اعلام کنیيد.و روند درمان را در همين سايت اعلام كنيد
تابناک عزیز لطفا راهی جهت کمک به این خانواده محترم بیاندیشید تا همه عزیزان که تمایل دارند به این طفلان معصوم هرچه سریعتر مدد رسانی کنند بتوانند سریعتر این خانواده محترم را از این شرایط دشوار به اذن و اراده خداوند نجات دهند
لطفا متن كامل اين گزارش را براي مسئولين محترم وزارت بهداشت، و دفتر رئيس جمهور هم بفرستيد شايد بدانند در برخي شهرهاي اين كشور زرخيز چه ميگذرد و مسئولين با سياستهايشان چه رفاهي براي ملت فراهم كرده اند!!!
ملتي كه روزي قرار بود ولي نعمتان مسئولين باشند.
من یک کارمند مستاجرم که مشکل کرایه خونه دارم .اما وقتی این خبر راخوندم مشکل خودم یادم رفت و کلی به حال این دختر گریه کردم. خدا به داد همه نیازمندان برسه.
lotfan ye safhe to Facebook baz konid va ye namayandeye motman morefi konid ke betonim komak konim.
mamnon
قابل توجه ریس جمهوری که قرار بود ریشه فقر و بدبخی ایران را بخشکاند راستی از زیر میزی برخی پزشکان چه خبر ...
سلام

لطفا راهی مشخص کنید تا بتوان به این خانواده عزیر کمک کرد
خداشاهده میبینی وزارت ورزش داره 1.5 ملیارد بده انصاری فرد که واسه پیروزی بازی کنه ولی نداره چهل ملیون بده به این بدبختا
لطفا شماره حساب رو بفرستید
ترا خدا کمکش کنید ای کسانی که تمکن مالی دارید
خداشاهده اگه شماره حسابش و اعلام کنید درسته که نمیتونم خیلی کمک کنم ولی حداقل ده بیست هزار تومان دارم که کمک کنم اگه شماره حسابش و بدید سریع العان میریزم به حسابشونو اخه بدبخت خودم دانشجوام بالاخره قطره قطره جمع میشه واسشون جمع میشه دیگه
الهی قربونش برم شکل خواهرزاده کوچیکه خودمه واسه همین دارم کباب میشم
با سلام حساب برای کمک هست ؟
با سلام.
شماره حساب رو به ایمیلم بفرستید..
باز هم از این کارها بکن.
به امید شفای عاجل.خدایا به حق حسینت کمکش کن. یا مهدی موعود
لطف"شماره حساب بدهید.ولی من امیدوارم آه این بچه این مسئولان رابه خاک ذلت بنشاند
با سلام حساب برای کمک هست ؟
خدایا شکرت که این همه مردم حاضرند کمک کنند.
وای بر انهایی که ادعای عدالت طلبی و عدل علی میکنند . لطفا راهنمایی کنید مرا تا چگونه کمک مالیم را بدستشان برسانم .
اگر مسلمانی بر این درد بمیرد رواست.
لطفا راهی نشان دهید که به نوبه خود بتوانیم کمک کنیم
با سلام وخسته نباشيد از خودمم بدم اومد بكجا رسيديم انوقت توقع مرحمت از خداوند داريم اگر شماره حسابي هست لطفا بنويسيد متشكرم از اطلاع رساني شما
ببينيد چند روش ارائه شد براي كمك تابناك بهترين راه را نشان بده تا اندازه اي كه مقدور باشد كمك مي شود
ایرانی یعنی همه اون کسایی که پیامهای بالا رو نوشتند و گفتند که ایرانی غیرت داره حتی اگه بعضی جاها کمیتش لنگ بزنه
خواهش می کنم شماره حساب بدین تا هر کسی به وسعش کمک کنه .
خدایا فقط می تونم بگم سوختم. کمک در حد بضاعتم حتماً
سلام
2000.000 رو من كمك مي كنم
قابل توجه آقای معاون که میگه وضع اقتصادی مردم خوبه.
با سلام لطفاً آدرس یا شماره تلفنی از این شخص را سریعا جهت کمک اعلام نمایید.به عنوان یک رامهرمزی به ملت شریف ایران تضمین می دم رنجهای این دختر برای همشهریانش پوشیده مانده با تشکر از تابناک و کلیه عزیزانی که با ارسال نظرات کمکشون رو اعلام کردند.
پاسخ ها
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۳
همانطور که اصل خبر دل هرانسانی رابه درد میاورد لیک درادامه وخواندن نظرات مردمی واین صحبت اخر تلخیهارا به شیرین کامی تبدیل واشگ شوق را در هرانسانی جاری میسازد. افرین به غیرت اسلامی.ایرانی مردممان.کم کاری مسئولین برای این مردم که بخدا گناهی است نابخشودنی.
با سلام آدرس ایمیلم را در ارسال قبلی چنذد ثانیه پیش نگذاشتم برای تماس داشته باشید لطفا
سلام لطفا شماره حسابی را در نظر بگیرید تا مبالغ جمع آوری شود و برای همین منظور استفاده گردد
من یه جایی رو میشناسم که تقریبا خیریه عمل می کنن. و دقیقا همین مشکلات مانند این دختر کوچولو رو درمان می کنن. پارسال یکی از آشناهای ما هم پس از چندین سال اونجا عمل شد و خوب شد. چطوری می تونم به اینا کمک کنم؟؟؟؟ تابناک راهنمایی کن لطفا
به دورازهرگونه مسائل اجتماعی.فرهنگی و...بجای کلمه کمک بهترنیست بگوییم ایکاش شماره حسابی اعلام میشد تاانجام وظیفه مینمودیم.البته مردم احساسی ما به جرائد اطمینان دارند تاپس ازمطالعه این خبر واخبارمشابه برای رضای دلشان که همان رضای خدادران نهفته ازجان دل مایه میگذارند وبرخوردبا اخبارغیرواقعی را به اهل فن تفویض مینمایند.
شماره حساب در اختیار بگذارید تا حد توان کمک کنیم
سلام
فقط میتونم بگم الهی قربونتون برم که همتون نشون دادین ما ایرانیا چقده با بقیه مردم دنیا فرق داریم
کاش مسولین بفهمن
تورو به حضرت عباس یه تلفن از این پدر بدین یا شماره حساب به امام حسین هنوز غیرت تو رگامون هست کمک میکنیم .مردم جون مادراتون دریغ نکنید
لطفا آدرسشان را بدهید به کمیته امداد و بنیاد مصتضغفان تا مشکل را حل کنند
هر چند که گرونیه ولی هنوز غیرت داریم فقط راه کمک رو بگین مطمئنا همین کسانیکه مطلب رو خوندن هزینشو جور میکنن
این همه نوشتی حال همه رو گرفتی خب لا اقل یک شماره حساب هم میزاشتی بابا
اکثرا لطف کردند ابراز همدردی نمودند و تقاضای کمک مالی دارن..... اون آقای دکتر هم که گفته من معالجه اش میکنم الحمدلله مشکل حل شد و انشاله میشود ...ولی بقول اون خانم اینقدر دیگه بزرگنمایی نکنید.... همه این ملت بنحوی دوست دارن کمک کنن ولی چه فایده اکثر دستها خالیه و باید این اخبار دردناک هم بشنون و کاری از دستشون نیاد......... خداوند همه مریض ها رو شفا بده و آرزو میکنم تو این مملکت هیچوقت , هیچکس گذرش به بیمارستان و....نیفته.......انشاله
خدا بزرگه .....ایشالله درس میشه
لطفا شماره تماس و شماره حساب پدر بچه هارو لطف کنید برام ایمیل کنید .... ممنون
شماره حساب بدید.
من که متاسفانه ندارم ولی کسی رو میشناسم که میتونه کمک کنه.
از این قضیه واقعا متاسفم و امیدوارم هر چه زودتر به سلامتی کامل برسه.
سلام ازتون خوهس میکنم ما رو بی خبر نزارین چی شد بالاخره به خدا دارم گریه میکنم
سلام لطف کنید یه شماره حساب بفرستین
متاسفانه پدرشون "قربانعلی"چند وقت پیش فوت کردن!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر