بازدید 43575
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی:

تنها «معجزه» می‌تواند مسأله ایران را حل کند!

با گذشت چند روز از مذاکرات مسکو و در پی اعلام نتیجه‌بخش نبودن این مذاکرات از سوی رسانه‌ها و سیاستمداران غربی، بار دیگر موج اظهارنظر‌ها و موضع‌گیری‌های جنگ‌طلبانه سران رژیم صهیونیستی آغاز شده است؛ جدید‌ترین نمونه از این دست، اظهاراتی است که به تازگی وزیر جنگ این رژیم بر زبان رانده است.
کد خبر: ۲۵۲۸۴۲
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۵ 22 June 2012
با گذشت چند روز از مذاکرات مسکو و در پی اعلام نتیجه‌بخش نبودن این مذاکرات از سوی رسانه‌ها و سیاستمداران غربی، بار دیگر موج اظهارنظر‌ها و موضع‌گیری‌های جنگ‌طلبانه سران رژیم صهیونیستی آغاز شده است؛ جدید‌ترین نمونه از این دست، اظهاراتی است که به تازگی وزیر جنگ این رژیم بر زبان رانده است.

به گزارش «تابناک»،‌‌ همان گونه که انتظار می‌رفت، به دست نیامدن نتایج مورد نظر غرب از مذاکرات مسکو، بار دیگر اظهارات، تحلیل‌ها و موضع‌گیری‌های جنگ‌طلبانه را قوت بخشیده است.

در همین راستا، ایهود باراک، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، حل مسأله هسته‌ای ایران از روش‌های دیپلماتیک را یک معجزه دانسته است.

روزنامه اسرائیلی «یدیعوت آحارانوت» با اشاره به سخنان باراک، به نقل از وی نوشته است: «از هر کسی که گمان می‌کند، تعامل با ایران در شرایط کنونی پیچیده است، از جمله برخی رهبران اندیشکده‌های آمریکایی، می‌خواهم چشمان خود را ببندند و تصور کنند هنگامی که ایران در نتیجه نبود اراده سیاسی [از جانب غرب] به سلاح هسته‌ای دست یابد، تعامل با همین موضوعات چه شکلی پیدا خواهد کرد».

وی ادامه داد: «این کار بسیار خطرناک‌تر و از جنبه زندگی افراد و منابع مالی، بسیار پرهزینه‌تر خواهد بود. اگر دنیا به اندازه کافی برای توقف ایران جدی نباشد، این کشور به سلاح هسته‌ای دست خواهد یافت».

باراک همچنین به تلاش‌های دیپلماتیک برای حل مسأله ایران اشاره کرده و گفته: «ما همیشه امیدواریم این مسأله با اراده آزاد مقامات ایران، از طریق کارساز بودن تحریم‌ها، از طریق خلاقیت دیپلماسی و یا هر معجزه دیگری حل و فصل شود».

اما جالب اینجاست که «یدیعوت آحارانوت» با اشاره به این بخش از سخنان بارک می‌نویسد، از آنجا که باراک سکولار، اعتقاد چندانی به معجزه ندارد، می‌توان نتیجه گرفت که او اعتقادی به حل مسأله از روش دیپلماتیک ندارد و انتظار دارد، کاری نظامی در این زمینه انجام بگیرد!

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی همچنین اظهار داشته است، هنگامی که درباره جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای سخن گفته می‌شود، همه باید در این راه مصمم باشند.

وی همچنین گفته که برای چنین امری، باید مقامات آمریکایی، اروپایی و همچنین روس‌ها و چینی‌ها دست به دست هم بدهند.

بنابراین، از اظهارات باراک و موضع‌گیری‌های اخیر مقامات غربی و صهیونیستی می‌توان چنین نتیجه گرفت که آنان بار دیگر در پی ایجاد زمینه لازم برای افزایش فشار‌ها بر ایران هستند. در حقیقت، این روز‌ها ادعاهای فراوانی از گوشه و کنار درباره ضرورت تشدید تحریم‌ها و دیگر اقدامات بازدارنده علیه ایران مطرح می‌شود.

به این ترتیب، می‌توان نتیجه گرفت، غرب و رژیم صهیونیستی از رویکرد «فشار و مذاکره» خود رویگردان نیست و همچنان می‌خواهد با انجام بیشترین کارهای ممکن، در مقابل برنامه هسته‌ای ایران مانع ایجاد کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۵۹
انتشار یافته: ۳۹
ما منتظریم تا با کوچکترین تجاوز شما جواب دندان شکنی بدهیم و اسرائیل را از صفحه روزگار حذف کنیم به امید ان روز
پاسخ ها
جاشوي بندري
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۲
خاينين منفي ميدن
ببین باراک جون!! گرونی مرغ و تخم مرغ و...اعصاب برامون نذاشته.تو دیگه این وسط چرت پرت نگو که میایم همه عصبانیت مون رو سر تو و رفیقات خالی می کنیم...
وقتي از اين بحران عبور كرديم بهشون معجزه را نشون ميديم كه چيه؟
تو هم چشمات رو ببند و به لحظه ای فکر کن که شهاب 4 وسط اتاق خوابت فرود آمد .
لعنت خدا بر شما صهیونیست ها و حاکمان عربستان
اتفاقا زمانی که ایران سلاح هسته ای داشته باشد تازه آن زمان غربی ها با ایران برخورد واقع بینانه خواهند داشت و دست از زورگویی های بی حد و اندازه خود بر خواهند داشت چون می دانند که معنی اش چه چیز می تواند باشد. ایران باید هر چه زودتر مسلح به سلاح هسته ای بشود تا این ها سر جای خود بنشینند و دست از سر ملت ایران بردارند.
یه كلام دیگه از مادر عروس
بشین بابا
رقاصی و دلربایی تروریستهای صهیونیستی وبرخی ازحکام سرسپرده ی عرب منطقه درراستای تامین منافع نامشروع سیاسی اقتصادی فرهنگی دست پروردگان غربی خوددردنیا "اراده ی هرگونه توافق باایران را ازغرب گرفته است
انشاالله اون معجزه اصلی به زودی مشکل فلسطین و اسراییل را حل خواهد کرد!
اینها واقعا یادشون رفته جنگ 22 و 33 روزه را ، که با چه فضاحتی روبرو شدند ؟ چقدر رو دارند.
این مسوولین پست جنایتکارصهیونیست چقدر رودارند!کشورشان زرادخانه سلاحهای هسته یی است آن وقت برای برنامه های صلح آمیزکشورهای دیگر تعیین تکلیف میکنندو وای برآن کشورهای منطقه که بجای موضع گیری دربرابراسراییل برای سوریه خط ونشان میکشند
بابا این هرچی بیشتر تهدید کند با نفع ماست. کسی دیگه به این بددات گوش نمیدهد و خودشو زایع میکند
برای نتیجه بخش بودن باید کل تحریم ها را بردارند و تبعیض رو بگذارند کنار.
اگه داشتن انرژی هسته ای برای غربی ها خوبه چرا برای ما نباشد؟
اسرائیل میترسه
میترسه یه روز ایران قدرت اصلی منطقه بشه. حالا با هسته ای یا بدون هسته ای
یک ضرب المثل هست که میگه سگ همیشه از ترسه که واق واق میکنه.
این موضوع همیشه برای رژیم صهیونیستی صادق بوده و هست. هر وقت جنگی رو شروع کردن مستقیما حمله کردن بدون هیچ تهدید قبلی مثل حمله به تاسیسات اتمی سوریه و عراق.
هر وقت بیشتر تهدید کنن یعنی بیشتر ترسیدن.
1- تابناک از خالی کردن دل مردم چه هدفی داری؟

2- بله مشکل رژیم جعلی اسرائیل را فقط یک معجزه می تواند حل کند. ولی از آنجائیکه برای دشمنان خدا معجزه معنا ندارد پس نتیجه می گیرم که مشکل رو به زوال بودن اسرئیل هرگز حل نخواهد شد بلکه با زوال این رژیم جعلی در اثر اراده مردم فلسطین و ناپایداری داخلی صهیونیستها اصل مشکل حل خواهد شذ!
ماایرانیان ضمن اعتقادبه رعایت حقوق ملل انتظار داشته و داریم که حقوق ایران نیزمحترم شمرده شودوعدالت درجهان حکفرماشودلذا اگراحدی بخواهدبه حقوق حقه ماایرانیان تجاوزنمایدانتظارمدارا راازما نداشته باشدومارادر مقابل خودخواهددید فلذااگردنیاطالب صلح وآرامش اقتصادی است بایدبه حقوق هم احترام گذاشته وازقلدری بپرهیزدکه جواب مشت رهاشده .ارسوی مامشت ولگد خواهدبودودراین تصمیم تعارفی باکسی نداشته ونخواهیم داشت
این فشار ها فقط به خودشان میاد
هیچ عاقلی کاری که شروع میکنه وسالها هزینه هاش و پرداخت کرده اونو با یک تغییر دشمن رها نمیکنه
سخت است اما اسانی وراحتی های فردایش به هزچه بگی میارزد
بی منطقی بر جهان حکم فرماشده است و دنیای غرب در دست اقیانوسی از احمقها قرار گرفته است چگونه است که مدت 10 سال است کشوری جعلی به خود اجازه می دهد هر روز کوس جنگ را بکوبد و نظام بین الملل که دهها میلیون صفحه حقوق بین الملل در چنته دارد دم بر نیاورده و حتی بر این جنگ افروزی صحه می گذارد و از جنگ طلبی مشتی رجاله تروریست صهیون حمایت مادی و معنوی می نماید جهان امروز را چه شده است آیا غیر از این است که جهان امروز مسخ صهیونیسم کابالیست شیطان صفت و شیطان پرست و ربا خوار مفسد شده است مگر بر همگان مبرهن و آشکار نیست که ایران نه تنها سلاح اتمی ندارد بلکه بزرگان قوم آن بارها وجود این سلاح را مخل نظام انسانی و مخل مبانی دینی خود دانسته آنرا و وجود آن را حرام دانسته اند آیا هر روز بر کوس جنگ کوفتن به جز این است که صهیونیسم تروریست کینه دیرینه دارد و این کینه از فتح خیبر آغازیده شده تاکنون وجود کثیف آنها را می سوزاند جهان و نظام مسخ شده بین الملل آیا اگر ایران اینهمه بر علیه کشوری سخن از جنگ می راند اینگونه که با این رجاله های فاسد صهیونیسم تا می کند برخورد می نمود حاشا اگر اینگونه بود لازم است بر همه مسئولین و مردم بدور از هرگونه متفرق شدن کمر همت عالیه ببندند و کشور را از هرگونه گزندی مصون دارند این امکانپذیر خواهد بود اگر به سوی وحدتی همه گیر پیش رویم که اگر چنین نکنیم به فوریت، مثال همان چوبهای تکی می شویم که به راحتی شیرازه شان با کمترین فشاری از هم خواهد گسلد
پاسخ ها
رامین
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۲
آفرین،این یعنی بینش،صلابت وغیرت ایرانی اسلامی،هموطن عزیزتا چنین شیرهای شجاعی در بیشه ایران غرش میکنند آمریکاو سگش اسراییل هیچ غلطی نمیتوانند بکنند.
مطمئن باشیدکه ابلیس کثیف امریکا وروباه مکارو
کفتارانگلیس وفرزندنامشروع آنهااسرائیل جنایتکار
هرگزبراراده ملت ایران نمی توانندچیره شوند
وصاعقه عذاب خداوندبرآنهاواردخواهدشداین سنت
الهی که خداوندکمرجباران خوردخواهدکرد/
نه فقط این بزار همشون پارس کنن !
تا وقتی خدا با ماست ما بردیم
سلاح هسته ای ما از تمام سلاح های دنیا قویتر و اون ذکر (الله اکبر) هست
تنها معجزه میتواند عقل شمارا سرجایش بیاورد!!
دیگه تو این دور زمونه از آدمهای فضایی هم بپرسی میگن اینا بمب نمیخوان یارو!!!!دیگه ما نمیدونیم چه طوری حالیت کنیم!!؟؟؟؟
شما مسئله ات چیز دیگه ای مارو نپیچون-میدونیم-ولی ما تورو جز کشورهای امروز حساب نمیکنیم
جزو گروهای تروریستی حساب میکنیم
گویا داستان اسرائیل مانند داستان مردی از هند بود که در خدمت حضرت سلیمان (ع) بود و حضرت عزرائیل را در خدمت حضرت سلیمان به صورت انسانی دید و وحشت کرد و از پیامبر خدا خواست که به باد دستور دهد او را به خانه اش برساند و حضرت سلیمان هم همین کار را کرد. وقتی آن مرد رفت حضرت سلیمان از حضرت عزرائیل پرسید چرا از دیدن این مرد نزد من تعجب کردی؟ عزرائیل گفت چون من می بایست الان در هند این مرد را قبض روح می کردم چون او را نزد شما در این سرزمین دیدم تعجب کردم. و بدین سان بود که حضرت عزرائیل آن مرد را در وقت مقرر در خانه اش قبض روح کرد. حال داستان اسرائیل است گویا قرار است به دست غیور مردان ایرانی قبض روح شود چون دائم بر طبل جنگ می کوبند.
اسراییل با فعال نشان دادن خودش در موضوع هسته ای ایران می خواهد :
خود را به عنوان یک کشور واقعی جا بزند .
خود را یک کشور واقعی که نگران صلح جهانی است جا بزند .
اذهان را از فعالیت های هسته ای خودش و اوضاع فلسطینی ها منحرف کند .
خود را مهم و کشوری تاثیر گذار در منطقه جا بزند .
وقتی این اتفاقات افتاد آنوقت می توانند خود را کشوری با ثبات ، با پیشینه ، متمدن و دارای قدرت فکر سازی و فکر زایی معرفی کنند .
که همه ی آن ها منجر خواهد شد به اصلی ترین هدف یا آرزوی اسراییلی ها که آن هم مشروعیت پیدا کردن است .
البته همیشه باید بدانیم که تنها کارکرد اسراییل نقش ماسک گونه آن برای غرب به رهبری آمریکاست که تمام اهدافشان ( یا لااقل قسمتی از آن را ) از این طریق و بدون متهم شدن و هزینه دادن به پیش می برند .
دقیقا اسراییل در خاورمیانه مانند یک میکروچیپ است که در مغز فرد قرار دارد و آن را به راحتی و با کمترین هزینه کنترل می کند .
با سلام
بهترین کار خروج از سازمان انرژی اتمی است
بروشنی اسراییلیها بدنبال جنگ بین ایران و آمریکا هستند چرا که بر این باورند حداقل تضعیف ایران گروههای ضد اسراییل را هم تضعیف میکند و این امنیت اسراییل را جلب میکند.

امریکا هم بدنبال همین هدف است اما جنگ را در شرایط فعلی صلاح نمیداند چرا که:

- مهار قیمت نفت بسیار سخت خواهد شد و این یعنی خروج نقدینگی از کیسه امریکاییها

- آمریکاییه فکر می کنند هدف تضعیف ایران می تواند با تحریم ایران راحتر بدست بیاید.

- هر جنگی در ایران معادل وحدت فکر ایرانیان برای مبارزه با قدرت خارجی است و این تلاش چندین ساله اپوزیسون را برای از بین بردن مشروعیت نظام از بین خواهد برد

- ایران قدرت منطقه ای بزرگی است که جنگ با آن سالها طول خواهد کشید

...

امریکاییها بازی پیجیده ای را شروع کرده اند تا با بهانه هشته ای ایران را فلج کنند

راه برون رفت کمی تعامل بروش خودشان است.
هیچ دولتی در جهان خطرناکتر از صهیونیست های مسلح به سلاحهای هسته ای نیست اول باید تکلیف سلاحهای هسته ای اسرائیل که باعث ناامنی و تهدید کشورهای خاورمیانه است مشخص شود.
ما آماده ایم و به معجزه هم اعتقاد داریم مضافا ماخدا را هم داریم هرچه از او رسد خیر است اگر قرار برجنگ باشد حتما اومقدر کرده است. بهر حال اکنون خدابرای ما این را خواسته که مقاومت کنیم و باید محکم بایستیم تاهر زمان. وعده خدا راعمل کردن نهایتش پیروزی است. توصیه بر این است ماهم در قبال تحریم ها و وقت کشیهای غرب به درصدبالاتر غنی سازی روی آوریم وتاکید کنیم زمانی که غرب تحریم هارا متوقف کرد ماهم به همان در صد متوقف می شویم حالا جای چانه زدن است ما نباید روی 20 درصد اکنون متوقف شویم. خدا باصابرین است. والسلام
ما مسلح به سلاح الله و دعاهای حضرت مهدی(عج) هستیم . حالا هر کی می خواد ایران رو تهدید کنه .
اونا فقط و فقط خودشون ميدونن چي ميگن
اسراییل به قول حضرت امام (ره) واقعا غده سرطانی است و اینها بویی از انسانیت نبر دند و زورشان به زن وبچه مظلوم فلسطینی که بی دفاع هستند رسیده- و حالا اسراییل و عقل - نه ایندو با هم ناسازگارند
خدا با ما است پس زیاد نباید به این حرفهای ایهود باراک که همان ایادی شیطان هستند توجه کرد
باید این چیزا رو ببینیم و بشنویم و پشت به پشت هم بزاریم و کشوری بسازیم مقتدر و پیشرفته که جرات نکنن حرف از تحریم و تهدید بزنن به امید اون روز
200 تا موشك با كلاهك هسته ايي داري و از 4تا موشك هسته اي ايران ميترسي؟
اینو به همه دنیا بگین: بمب اتم قدرت نمیاره، این ایمان آدماست که از هزاران بمب اتم قدرتمندتره. ما نیازی به بمب اتم نداریم...
ایهود باراک انقدر کودنه که نمی بینه معجزه توایران اتفاق افتاده معجزه همین مردم ایران هستش که با این همگرانی وتورم بازهم رو حرفشون ایستادن بعدشم یه بار دیگه اگه جنگی پیش بیاد بدنیستش ماهم خودمونه امتحان میکنیم که بعداز اون جنگ که همه پشت همو داشتن چقدر به همدیگه وفاداریم خلاصه بازهم در شهادت باز میشه بازهم ادما بهم اعتماد میکنن وباز هم زندگی میکنیم به صورت واقعیش
اگه اونا اتم دارن ما هم ذکر الله و امید به ظهور حضرت مهدی را در سر داریم.
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان
وب گردی